آموزش خرید و فروش NFT در سایت Rarible
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

آموزش خرید و فروش NFT در سایت Rarible

ارزهای دیجیتال در چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته‌اند. به‌گونه‌ای که اکنون کاربران بیشتری از این ارزهای دیجیتال استفاده کرده و سیستم‌های پرداخت جهانی جدیدی را می‌سازند. با افزایش محبوبیت و استفاده از آن‌ها، حجم زیادی از سرمایه‌گذاری‌ها به این سمت سوق داده می‌شود و روش‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری در بلاک چین نیز در بازار ظهور می‌کند.

مشابه ارزهای دیجیتال، NFT ها نیز در سال‌های اخیر وارد صحنه شده و اکنون راهی جدید برای سرمایه‌گذاری و کسب درآمد افراد هستند. NFT ها همان دارایی‌های دیجیتالی هستند که توسط کاربران ایجاد شده و سپس در بازار به شکل مجازی فروخته می‌شوند.

البته لازم به ذکر است که آینده مشخصی برای NFT وجود نداشته و راه مناسبی برای سرمایه گذاری بلند مدت یا کوتاه مدت نیست. به همین دلیل بهتر است زمان خود را برای بحث دیگری در بازارهای مالی بگذارید که سوددهی بسیار بیشتری داشته باشد. خرید و فروش ارزهای دیجیتال یکی از همین موضوعات است که این روزها طرفداران بسیار زیادی داشته و می‌توانید با کمی آموزش، خیلی راحت وارد این بازار شده و خیلی سریع به سود برسید. به همین دلیل پیشنهاد پارسیان بورس برای افراد مبتدی آموزش ارز دیجیتال است تا بتوانید با اعتماد خیلی بیشتری به معامله بپردازید.

بدیهی است که NFT ها به پلتفرمی نیاز دارند که بتوان آن‌ها را فروخت و آن پلتفرم Rarible است؛ نرم‌افزاری که مبتنی بر پلتفرم بلاک چین اتریوم بوده و به سازندگان و خریداران این فرصت را می‌دهد تا NFT ها را بفروشند و بخرند.

در این مقاله قصد داریم تمامی جنبه های سایت راریبل را آموزش دهیم. پس با ما همراه باشید.

راریبل چیست؟

حتماً درباره NFT ها و سایر دارایی‌های دیجیتالی که در پلتفرم‌های بلاک چین ساخته می‌شود شنیده‌اید؛ اما به‌ندرت پیش می‌آید که در مورد پلتفرمی که در آن NFT صادر و فروخته می‌شوند، صحبت شود.

راریبل، نرم‌افزاری است که به خالقان اثر این اجازه را می‌دهد تا دارایی‌های رمزنگاری‌شده مشتریان خود یا چیزهایی که توسط آن‌ها ایجاد شده است را به صورت دیجیتال صادر کرده و بفروشند. این دارایی‌های دیجیتال در Rarible به شکل NFT یا توکن‌های غیرقابل معاوضه تولید می‌شوند.

غیرقابل‌معاوضه بودن توکن، به این معنی است که این توکن‌ها منحصربه‌فرد بوده و نمی‌توان آن‌ها را تکرار کرد. NFT ها می‌توانند به‌عنوان نماینده‌ای از مالکیت آثار هنری دیجیتال در بلاک چین عمل کنند.

جالب اینجاست در سایت راریبل کاربران برای صدور NFT نیازی به مهارت درزمینهٔ کدنویسی نداشته و می‌توانند بدون هیچ واسطه‌ای آن‌ها را در پلتفرم Rarible به‌صورت عمومی بفروشند یا خریداری کنند.

تاریخچه راریبل

اولین ایده‌ها برای شکل‌گیری این پلتفرم در سال 2017 موردتوجه قرار گرفت و درنتیجه، دو توسعه‌دهنده، الکس سالنیکوف و الکسی فالین، مستقر در روسیه، اولین بازار NFT با مالکیت جامعه را ایجاد کردند.

ادغام تخصص الکسی فالین به‌عنوان یک توسعه‌دهنده همراه با هوش مالی و بازاری الکس سالنیکوف پایه‌های راریبل را تقویت کرد. رشد گسترده تبلیغات در مورد NFT ها باعث ایجاد حس نیاز به پلتفرم‌هایی شده است که کاربران بتوانند NFT های خود را در آن ایجاد و مدیریت کنند.

Rarible  چگونه کار می‌کند؟

آموزش خرید و فروش NFT در سایت Rarible

عملکرد کلی Rarible بسیار ساده است. هدف این پلتفرم پیوند فروشندگان NFT با خریداران NFT است. این فرآیند با شخصی شروع می‌شود که NFT خود را در شبکه Rarible همراه با اطلاعات مرتبط مانند نام، تصویر، قیمت و … ایجاد می‌کند.

برای فهرست کردن NFT در پلتفرم، سازنده باید ابتدا یک توکن را با استفاده از نرم‌افزار Rarible ایجاد کرده و سپس NFT خود را در پلتفرم فهرست کند.Rarible  مبتنی بر پلتفرم بلاک چین اتریوم است که تاریخچه تراکنش و صاحبان NFT را در آن می‌توان دید.

همان توکنی که قبل از لیست کردن NFT در Rarible ایجاد شده را می‌توانید به کیف پول دیگر کاربران با استفاده از این نرم‌افزار منتقل کنید. پس از تکمیل تراکنش، خریدار و فروشنده باید هزینه تراکنش را به شبکه راریبل بپردازند.

به عبارت ساده، خریدار و فروشنده در یک پلتفرم واحد مبتنی بر بلاک چین گرد هم آمده و سپس به‌عنوان بخشی از تراکنش، از هردوی آن‌ها کارمزد دریافت می‌شود.

مزایا و معایب راریبل

در این قسمت به برخی از مزایا و معایب این پلتفرم می‌پردازیم:

مزایا

  • به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون هیچ‌گونه هزینه گس اولیه، NFT ایجاد کنند.
  • برای استفاده از بازار نیازی به هیچ‌گونه تخصص درزمینهٔ بلاک چین نیست.
  • در پلتفرم، پاداش برای فروشندگان و خریداران به‌صورت توکن RARIدر نظر گرفته می‌شود.
  • دارندگان توکن در rarible دارای قدرت رأی در پیشنهادات هستند.
  • چندین گزینه روش پرداخت را ارائه می‌دهد.

معایب

  • از API یا ذخیره‌سازی IPFS پشتیبانی نمی‌کند.
  • از فروشنده و خریدار کارمزد دریافت می‌کنند.

تفاوت بین Rarible و OpenSea به‌عنوان بازار NFT

خرید nft با OpenSea نیز امکان پذیر بوده و طرفداران زیادی دارد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این قسمت این دو پلتفرم را مقایسه کنیم:

  • امنیت: هم Rarible و هم OpenSea مشکلات امنیتی را تجربه کرده‌اند، اما Rarible در رسیدگی به آن‌ها فعال‌تر بوده است. در آوریل 2022، یک شرکت امنیت سایبری آسیب‌پذیری را در پلتفرم Rarible پیدا کرد که راریبل آن را تأیید کرد و بلافاصله آن را برطرف کرد Rarible همچنین توانسته است از کاربران در برابر انواع کلاه‌برداری محافظت کند.
  • کیف پول: هم Rarible و هم OpenSea از چندین کیف پول سازگار در بلاک چین‌های مختلف پشتیبانی کرده و به کاربران این امکان را می‌دهند تا NFT های خود را به راحتی انتقال دهند. این مورد شامل کیف پول های محبوب مانند MetaMask،Coinbase Wallet و WalletConnect  می‌باشد.
  • منتینگ: Rarible و OpenSea هر دو از منتینگ پشتیبانی می‌کنند، به این معنی که سازندگان می‌توانند یک NFT را بدون نیاز به مینت nft فوراً آپلود کنند. علاوه بر این، هر دو پلتفرم از مینت بر روی چندین بلاک چین ازجمله اتریوم، پلیگون و زنجیره هوشمند بایننس پشتیبانی می‌کنند.
  • کارمزدها: کارمزدRarible ممکن است برای سازندگانی که می‌خواهند NFT‌های خود را بفروشند گران‌تر باشد اما ممکن است مزایای بیشتری از نظر امنیت و انعطاف‌پذیری نیز ارائه دهد.
  • حق امتیاز:Rarible به سازندگان اجازه می‌دهد تا نرخ حق امتیاز خود را حداکثر تا 50٪ تنظیم کرده و کنترل بیشتری بر جریان درآمد داشته باشند. در مقابل،OpenSea  دارای نرخ حق امتیاز ثابت 10٪ است که برای همه سازندگان اعمال می‌شود.
  • رابط کاربری:Rarible بر توسعه یک تجربه کاربری مفید و ساده برای سازندگان تمرکز دارد. این پلتفرم ابزارهایی مانند پاداش‌های سازنده، ادغام رسانه‌های اجتماعی و بازاری برای فروش ثانویه ارائه می‌دهد. از سوی دیگر، OpenSea طراحی مینیمالیست‌تری داشته و بر ارائه جامعه بزرگی از خریداران و فروشندگان تمرکز دارد.

به‌طورکلی، Rarible و OpenSea هر دو بازار NFT محبوب هستند که ویژگی‌ها و مزایای منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهند. سازندگان باید نیازها و ترجیحات پروژه خود را هنگام تصمیم‌گیری در مورداستفاده از پلتفرم ارزیابی کنند. بااین‌حال، Rarible ممکن است گزینه بهتری برای کسانی باشد که امنیت، انعطاف‌پذیری و تجربه کاربری شخصی را در اولویت قرار می‌دهند.

راریبل از چه NFT هایی پشتیبانی می‌کند؟

Rarible  چگونه کار می‌کند؟

می‌توان انواع مختلفی از NFT را در پلتفرم Rarible عنوان کرد. در اینجا به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم؛ مانند:

  • هنر
  • عکاسی
  • موسیقی
  • بازی‌ها
  • دامنه‌ها
  • متاورس
  • دیفای

حاکمیت جامعه یا DAO در راریبل

مهم‌ترین جنبه در طراحی راریبل، مدل حاکمیت جامعه است. هدف پلتفرم و بازار استخراج NFT و تبدیل‌شدن به یک سازمان مستقل و غیرمتمرکز یا DAO با توکن حاکمیتی خاص خود است.

در مدل حاکمیت جامعه، دارندگان توکن RARI در آینده پلتفرم، حق رأی فعال دارند. درنتیجه این حاکمیت، اعضای جامعه می‌توانند رأی خود را در استراتژی‌ها و تصمیم‌گیری‌های خط‌مشی برای پلتفرم اعمال کنند.

DAOها از فناوری بلاک چین مانند قراردادهای هوشمند برای اطمینان از عدم تمرکز کامل و شفافیت در یک پروژه یا پلتفرم خاص استفاده می‌کنند.

آیا راریبل امن است؟

امنیت یکی از عوامل برجسته در تعیین پاسخ به «آیا راریبل گزینه مناسبی است؟» می‌باشد. به ویژه با در نظر گرفتن ارزش مالی مرتبط با بازار NFT به امنیت همه مجموعه‌ها با فناوری بلاک چین کمک می‌کند و درنتیجه اعتبار و مشروعیت همه کاربران را تضمین می‌کند.

Rarible از کاربران می‌خواهد که برای تأیید صحت اطلاعات وارد شده، عکس شخصی و گواهی معتبر ارسال کنند. این پلتفرم همچنین با تحمیل الزام تأیید و پیوند حساب‌های توییتر کاربران به پلتفرم، توجه بیشتری به امنیت پلتفرم دارد.

کاربران تنها پس از تائید و پیوند دادن حساب‌های توییتر خود می‌توانند NFT ها را در پلتفرم فهرست کرده و خریداری کنند. نکته برجسته بعدی مربوط به امنیت در بازار Rarible NFT، شناسایی فعال و قرار دادن معامله گران مشکوک در لیست سیاه است. از سال 2020 این پلتفرم محافظت‌های خود را برای ارائه یک بازار کاملاً شفاف تقویت کرده است.

توکن RARI در Rarible چیست؟

هدف Ribble تبدیل‌شدن به یک سازمان غیرمتمرکز خودگردان (DAO) است که توسط کاربرانش از طریق واسطه‌ای به نام بلاک چین هدایت می‌شود. DAO در فناوری بلاک چین می‌تواند از نشانه حاکمیتی برای تأثیرگذاری بر تصمیم‌گیری‌ها در مورد پروژه‌ها جهت اطمینان از شفافیت و عدم تمرکز، استفاده کند.

بنابراین RARI نشانه حاکم بر پلتفرم Ribble است که می‌توان از آن برای شرکت در DAO یا برای شرکت در رأی‌گیری و تصمیم‌گیری‌های مهم استفاده کرد. درواقع راریبل، یک بازار و پلتفرم انتشار NFT است که از توکن RARI برای توانمندسازی کاربرانی که به‌طور فعال با پروتکل تعامل دارند، بهره می‌برد.

بنابراین این توکن جزء مهمی است که بازار NFT متعلق به جامعه را هدایت می‌کند. توکن های RARI برای کاربران فعال می‌توانند به‌عنوان ابزاری برای دریافت حکمرانی باشند. جمع‌آوران و سازندگان توکن می‌توانند از توکن RARI برای رأی‌گیری در مورد تکامل پلتفرم و ارتقای چندگانه استفاده کنند. درنتیجه، حاکمیت  Raribleبه‌طور قابل‌توجهی به فعال‌ترین کاربران و تقویت موقعیت آن به‌عنوان یک پلتفرم متعلق به جامعه بستگی دارد.

ارزش توکن  RARI

ارزش توکن  RARI

درحالی‌که توکن RARI برای مدیریت پلتفرم اهمیت بسیار زیادی دارد، هدف امیدوارکننده‌ای در جذب کاربران بازار نیز دارد.

علاوه بر این، این توکن به‌عنوان یک ابزار قابل‌اعتماد برای تشویق معامله گران  NFTدر جهت ایجاد نقدینگی در بازار عمل کرده و قابلیت‌هایی را برای استفاده از توکن‌های RARI برای خرید یا فروش NFT  در بازار Rarible ارائه می‌کند.

توکن RARI بر توانمندسازی کاربران پلتفرم برای ایجاد قابلیت‌های تصمیم‌گیری متمرکز بوده و در واقع حق رأی را به جامعه کاربران راریبل می‌دهد. در این حالت دارندگان توکن RARI می‌توانند پیشنهاد‌ها خود را ارسال کرده و در کنار شرکت در تعدیل و نظارت پروژه، به آن‌ها رأی دهند. در حال حاضر، رأی‌گیری توکن RARI ماهیت غیر الزام‌آور و مشورتی دارد. پلتفرم Rarible پیشنهادات کاربران را قبل از اجرای نهایی در نظر می‌گیرد.

آینده توکن RARI چیست؟

بازار Rarible توکن RARI را در جولای 2020 به‌عنوان اولین توکن حاکمیتی در دنیای NFT ها معرفی کرد. البته باید به این واقعیت توجه داشته باشید که کل عرضه توکن‌های RARI 25,000,000 است و حدود 10 درصد از کل عرضه برای ایردراپ و 30 درصد به سرمایه‌گذاران اختصاص یافته است.

60٪ باقیمانده از کل توکن ها فقط از طریق استخراج بازار در دسترس هستند. مفهوم استخراج نقدینگی در بازار اساساً بر افزایش دامنه مشارکت فعال در بازار NFT متمرکز است.

بنابراین، کاربران می‌توانند با خرید یا فروش در پلتفرم بازارNFT، توکن های RARI کسب کنند. پلتفرم Rarible  هر هفته 75000 توکن RARI را با برنامه‌ریزی برای توزیع در چهار سال اول مبادله به کاربران اختصاص می‌دهد.

کاربران هر یکشنبه 75000 توکن RARI را دریافت می‌کنند. به‌گونه‌ای که این مقدار مبلغ را به‌طور مساوی بین خریداران و فروشندگان تقسیم می‌کنند؛ بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که توکن Rarible می‌تواند به‌عنوان یک جزء حیاتی برای آینده استخراج نقدینگی بازار در پلتفرم بازار NFT عمل کند.

آیا RARI گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری است؟

وقتی صحبت از سرمایه‌گذاری می‌شود، به نظر می‌رسد زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری در RARI بوده و دلایل زیادی برای آن وجود دارد. یکی از دلایل این است که با اینکه توکن نسبتاً جدیدی است ولی توانسته جای خود را در بازار باز کند و چندین برابر رشد نماید.

همچنین، ازآنجایی‌که ارزش بازار RARI به‌طور مداوم در حال افزایش است، به نظر می‌رسد با نگاهی به چشم‌انداز آینده، رشد بیشتری نیز داشته باشد.

Rarible در آینده به سازندگان دیجیتال محدود نخواهد شد و دامنه خود را گسترش می‌دهد، به این معنی که ارزش آن افزایش پیدا می‌کند.

بنابراین، اگر به دنبال رشد و سرمایه‌گذاری بلندمدت هستید، می‌تواند یک انتخاب عالی باشد. با این حال، باید به یاد داشته باشیم که کریپتو یک بازار بسیار پر نوسان بوده و در اینجا باید بااحتیاط به نزدیک شد.

همچنین ریسک خاص خود را دارد و سرمایه‌گذاری فقط باید در شرایطی انجام شود که آماده ریسک هستید. Rarible در حال حاضر در تمام بازارهای رمزنگاری برای تجارت به‌عنوان RARI در دسترس است و می‌توان آن را در اکثر صرافی‌های رمزنگاری محبوب یافت.

چگونه یک NFT در راریبل ایجاد کنم؟

Rarible اولین بازار چند زنجیره‌ای Web3 است که از چندین بلاک چین پشتیبانی می‌کند. برای شروع بر روی دکمه “Create” در بالای صفحه اصلی راریبل کلیک کنید یا پروفایل خود را انتخاب و سپس روی دکمه “create” کلیک کنید.

چگونه یک NFT در راریبل ایجاد کنم؟

بلاک چینی را که می‌خواهید استفاده کنید انتخاب کنید و به ارائه‌دهنده کیف پول انتخابی خود وارد شوید. سپس نوع NFT را که می‌خواهید ایجاد کنید، انتخاب نمایید.

چگونه یک NFT در راریبل ایجاد کنم؟

حال فایل خود را آپلود کنید.

چگونه یک NFT در راریبل ایجاد کنم؟

اگر می‌خواهید کالای خود را بدون قرار دادن آن برای فروش بسازید، روی «Put on» کلیک کنید. سپس انتخاب کنید که آیا می‌خواهید کالای خود را با قیمت ثابت یا یک حراج زمان بندی شده فهرست کنید. سپس قیمت و تاریخ انقضا را وارد نمایید.

چگونه یک NFT در راریبل ایجاد کنم؟

مجموعه‌ای را که می‌خواهید کالای خود را در آن آپلود کنید انتخاب کنید و درنهایت بر روی create کلیک کنید.

چگونه یک NFT در راریبل ایجاد کنم؟

نام کالای خود را وارد کنید و توضیحی برای آن بنویسید. همچنین یک درصد حق امتیاز برای کالای خود درج کنید. اگر می‌خواهید یک ویژگی به NFT یا متن جایگزین خود اضافه کنید، می‌توانید این کار را با کلیک کردن انجام دهید. سپس بر روی «ایجاد آیتم» کلیک کنید و تراکنش (ها) را امضا کنید.

چگونه NFT خود را در Rarible بفروشیم

هنگام جستجوی نحوه فروش NFT در Rarible، دو گزینه زیر رادارید:

  • فروش باقیمت قطعی
  • فروش با حراج به موقع

1. فروش NFT با قیمت ثابت در Rarible

در این گزینه می‌توانید قیمتی برای کالای دیجیتال خود تعیین کنید، یعنی قیمت ثابتی را که می‌خواهید NFT خود را به آن بفروشید، تعیین کنید. در اینجا نحوه فروش NFT خود با قیمت ثابت در Rarible آورده شده است:

  • از دکمه فروش استفاده کنید

از rarible.com دیدن کنید و بر روی دکمه “sell” در هدر کلیک کنید. کیف پول خود را وصل کنید. گزینه‌های موجود عبارت‌انداز WalletConnect، MetaMask، Coinbase Wallet، Torus،Portis  و  MyEtherWallet.

فروش NFT با قیمت ثابت در Rarible

از کیف پولی که NFT ها را در آن ذخیره کرده‌اید استفاده کنید.

فروش NFT با قیمت ثابت در Rarible

پس از اتصال کیف پول خود به Rarible،NFT  مورد نظر خود را برای فروش انتخاب کرده وNFT انتخابی خود را به منو اضافه کنید. سپس قیمت NFT و تاریخ انقضا را تعیین کنید. برای تائید پیام را امضا کنید. فروش NFT شما پس از تائید فعال می‌شود.

  • NFT را از طریق نمایه Rarible خود بفروشید

از طرف دیگر، می‌توانید NFT ها را از طریق نمایه Rarible خود بفروشید. پس از پیوند کیف پول خود به Rarible، نمایه شما به‌طور خودکار ایجاد می‌شود. برای فروشNFT، به نمایه خود بروید و روی NFT که می‌خواهید بفروشید کلیک کنید. بر روی “sell” کلیک کرده و حراج قیمت ثابت یا چوب انتخاب کنید. قیمتی را که می‌خواهید NFT خود را با آن بفروشید وارد کرده و با امضای یک پیام تأیید کنید.

فروش NFT با قیمت ثابت در Rarible

  • فروش از صفحه NFT

هر NFT لیست شده در Rarible یک صفحه اختصاصی دارد. به صفحه NFT که می‌خواهید بفروشید بروید. بر روی “sell” کلیک کنید. قیمت و سایر اطلاعات را وارد کنید و پیام را با کیف پول خود امضا کنید.

2. فروش NFT با حراج زمان بندی شده

همان‌طور که حدس زده‌اید، این نوع فروش NFT به شما این امکان را می‌دهد که NFT خود را از طریق روش حراج با اجازه دادن به پیشنهاد‌های خریداران بالقوه بفروشید. حراج برای مدت زمان مشخصی اجرا می‌شود و در طی آن افراد می‌توانند قیمت خود را پیشنهاد داده و در پایان حراج، کسی که بالاترین پیشنهاد را داشته باشد، NFT را دریافت می‌کند. در اینجا نحوه فروش NFT درRarible  با حراج زمان‌بندی‌شده آورده شده است.

  • از نمایه شما

به نمایه خود بروید و روی NFT که می‌خواهید بفروشید کلیک کنید. در بخش «sell»، حراج زمان‌دار را انتخاب کنید. جزئیات حراج خود را وارد کنید، ازجمله حداقل پیشنهاد (حداقل قیمتی که می‌خواهید NFT را در آن بفروشید). نهایتا تاریخ شروع و تاریخ انقضا (تاریخ/زمان پایان) باید انتخاب شوند.

فروش NFT با حراج زمان بندی شده

بر روی شروع حراج کلیک کنید. حراج NFT شما فوراً فعال می‌شود. پس از اتمام حراج، شخصی که بالاترین پیشنهاد را داشته باشد،NFT  را دریافت می‌کند.

  • حراج از طریق صفحه NFT

از طرف دیگر، می‌توانید یک حراج برای فروش NFT خود را مستقیماً از صفحه NFT شروع نمایید. به صفحه NFT بروید. بر روی “Put on sale” کلیک کنید و گزینه حراج زمان‌دار را انتخاب نمایید. جزئیات فروش حراج NFT خود را وارد کنید و تأیید کنید.

چگونه می‌توانم برای NFT پیشنهاد خرید بدهم؟

بر روی موردی که می‌خواهید پیشنهاد قیمت بدهید کلیک کنید. سپس بر روی  Place a bidکلیک کنید.

چگونه می‌توانم برای NFT پیشنهاد خرید بدهم؟

ارز دیجیتالی را که می‌خواهید انتخاب کنید و پیشنهاد خود را وارد نمایید. تاریخ انقضای پیشنهاد خود را انتخاب کنید. با کلیک بر روی نماد زیر می‌توانید چندین گزینه را مشاهده کنید.

چگونه می‌توانم برای NFT پیشنهاد خرید بدهم؟

اگر می‌خواهید یک قیمت پیشنهادی برای کل مجموعه ارائه دهید، کادر زیر را علامت بزنید. اگر نه کادر را علامت نزنید.

چگونه می‌توانم برای NFT پیشنهاد خرید بدهم؟

روی «اقلام پیشنهادی» کلیک کنید و معامله مورد نظر را امضا کنید.

نتیجه گیری

بازار NFT توجه متخصصان فناوری، سرمایه‌گذاران، شرکت‌ها و عموم مردم در سراسر جهان را به خود جلب کرده است. کلاس جدید و نوآورانه دارایی‌های دیجیتال به یکی از ابزارهای حیاتی برای تجارت کلکسیون‌های دیجیتال با تضمین امنیت و شفافیت تبدیل شده است.

بازار Rarible دارای طیف گسترده‌ای از عملکردها است که برای سازندگان و هنرمندان دارایی دیجیتال مدرن طراحی‌شده است. فروش و خرید NFT می‌تواند بهترین شکل سرمایه‌گذاری برای هرکسی در حال حاضر بوده و استفاده از پلتفرم‌هایی مانند Rarible یکی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار است.

شما می‌توانید تمام دارایی‌های دیجیتال را در یک مکان پیدا کنید که به‌راحتی قابل‌خرید هستند. در این مقاله ما تمام جنبه‌های پلتفرم راریبل و هم‌چنین نحوه خریدوفروش ان اف تی را در آن بررسی کردیم. اگر می‌خواهید با روندهای سودآور صنعت بلاک چین همراه باشید، به مجموعه آکادمی پارسیان بورس بپیوندید.

امتیاز دهید

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی