آموزش تخصصی بورس در مشهد | کلاس بورس در مشهد | آموزش تحلیل بنیادی در مشهد | آموزش تحلیل تکنیکال در مشهد | ثبت نام کد بورسی رایگان | پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

سازمان خصوصی‌سازی: در خصوص واگذاری سرخابی‌ها مجری قانون هستیم

سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد: فارغ از نتیجه مزایده واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، این سازمان به عنوات مجری واگذاری‌ها، خود را ملزم به اجرای قانون می‌داند و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سازمان خصوصی سازی در واکنش به مطلب منتشر شده در این خبرگزاری با عنوان «خصوصی‌سازی سرخابی‌ها؛‌ آیا باز هم پای سیاست در میان است؟» اعلام کرد: تاکید ریاست محترم سازمان خصوصی‌سازی همواره بر این نکته که بقای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بدون شک به خصوصی‌سازی آنها بستگی دارد و نیز لزوم واگذاری سهام این دو باشگاه در سریع‌ترین زمان ممکن با توجه به لزوم فراهم بودن شرایط و زیرساخت‌های و همچنین بدور از هر گونه حاشیه بوده است.

بنابراین فارغ از نتیجه مزایده واگذاری این دو باشگاه در سال‌های 93 و 92 این سازمان به عنوات مجری واگذاری‌ها در کشور، خود را ملزم به اجرای قانون با توجه به شرایط و زیرساخت‌های موجود می‌داند و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نخواهد بود.

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی