تحلیل ماهیانه دامیننس تتر در مرداد
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

تحلیل دامیننس تتر، تکنیکال و تصویری

ارز تتر یکی از ارزهای دیجیتال بسیار معروف و پر طرفدار است که این روزها خیلی از افراد برای خرید و فروش آن اقدام می‌کنند. به نظر شما می‌توان بدون داشتن تحلیل مناسب و پیش بینی روند بازار، تتر خریداری کرد و نهایتا به سود رسید؟

این یکی از سرفصل‌های دوره آموزش ارز دیجیتال آکادمی پارسیان بورس بوده و شما بعد از گذراندن این دوره می‌توانید مانند اساتید و به صورت کاملاً حرفه‌ای تمامی ارزها را تحلیل کرده و بیشترین سود را به دست آورید.

در هر  ما تصمیم داریم تا در این مطلب، تحلیل کاربردی تتر برای ماه مرداد را در اختیار شما قرار دهیم.

تحلیل دامیننس تتر در 8 بهمن 1402

تحلیل دامیننس تتر در 8 بهمن 1402

دامیننس تتر در تایم فریم 4 ساعته (4h) بعد از عبور از یک روند نزولی وارد یک روند صعودی شده است که به وضوح تاثیر آن در بازار و اصلاح قیمتی بر روی BTC و سایر رمزارزها می‌توان دید. بعد از پولبک به ناحیه استاتیک 6.2% و سطح مقاومتی 6.51% باعث اصلاح در این شاخص می‌گردد. پیش بینی می‌شودد کف محدوده حمایتی 5.95% نقش حمایتی برای این شاخص را داشته باشد. در غیر این صورت با ادامه اصلاح، می‌توان به صعود در بازار کریپتو امید داشت.

تحلیل دامیننس تتر در مرداد 1402

تحلیل تتر در مرداد 1402

با توجه به دامیننس تتر و نمودارهای بالا مشخص است که دامیننس تتر در تایم فریم‌های روزانه و هفته‌ای روندی صعودی را طی خواهد کرد. البته این روند قطعی نیست.

اما در تایم فریم چهارساعته، به نظر در حال پولبک و اصلاح تا نواحی 6.3% (اردربلاک هفته‌ای) و هانت حمایت 6.75% می‌باشد.

نهایتا برای تایید حرکت صعودی تتر، باید ابتدا بتواند ناحیه 7.3% را بشکند. در این صورت می‌توانید از حرکت صعودی آن اطمینان داشته باشید.

این تحلیلی است که با توجه به آن می‌توانید در مرداد سال 1402 به خرید و فروش تتر بپردازید.

دامیننس تتر چیست؟

در بازار ارزهای دیجیتال، تعداد زیادی ارز وجود دارد که هر کدام سهم مشخصی از کل بازار را به خود اختصاص دادند. دامیننس تتر در واقع سهم ارز تتر در کل بازار را نشان می‌دهد. یعنی در این نمودار می‌توانید مشاهده کنید تتر چه درصدی از کل بازار کریپتوکرانسی را به خود اختصاص داده است.

در آخر می‌توانید تمامی سوالات خود را در رابطه با تتر و تحلیل آن در یک ماه آینده در بخش کامنت‌های این صفحه مطرح نمایید. کارشناسان ما به صورت دقیق و در اسرع وقت، پاسخ شما را ارسال خواهند کرد.

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی