تحلیل وضعیت ماه مرداد ارز دیجیتال بیت کوین
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

تحلیل بیت کوین؛ تخصصی و تکنیکال

تحلیل بیت کوین در 10 اردیبهشت 1403

00:00
00:00
1x
0.5x 0.75x 1x 1.25x 1.5x 1.75x 2x

در تایم فریم هفتگی بیت کوین شاهد شکسته شدن سطح 70 RSI به سمت پایین هستیم که می‌تواند نشانه ای برای کاهش قیمت بیت کوین باشد. این دیدگاه با تحلیل تایم فریم هفتگی بیت کوین در  اندیکاتور ایچیموکو نیز همخوانی دارد. در ادامه بررسی تایم فریم 4 ساعته بیت کوین نیز  نشان می‌دهد، 3 بار واکنش حمایتی در قیمت 59 هزار دلار از بیت کوین صورت گرفته است. بنابراین با در نظر گرفتن احتمال پر شدن سقف تقاضا و خرید بیت کوین در 3 واکنش حمایتی قبلی،  احتمال شکست این سطح حمایتی وجود خواهد داشت. در ویدیو بالا می‌توانید آخرین تحلیل بیت کوین را با جزئیات کامل تر مشاهده کنید.

تحلیل بیت کوین در 23 بهمن 1402

تحلیل بیت کوین در 23 بهمن 1402

تحلیل دامیننس بیت کوین در 23 بهمن 1402

در تایم فریم چهار ساعته (4h) به یک محدوه مقاومتی در حوالی 48700 تا 49000 دلار رسیدیم و در بالاتر یک ناحیه مقاومتی دیگر در ناحیه 49500 نیز داریم. برای اینکه تشخیص دهیم بیت کوین می‌تواند این ناحیه را بشکند و شروع به اصلاح نماید، باید به تاریخچه بین کوین نگاهی بیندازیم. در سری قبل  در تاریخ 10 ژانویه که این اتفاق افتاد، اگر دامیننس بیت کوین رو بررسی می‌کردید دقیقاً در همان ناحیه، اصلاحی عمیق را شروع کرد. یعنی در بالاترین قیمت ممکن، فروشندگان بازار شروع به تخلیه و خروج از بیت کوین کردند.

اما در حال حاضر با اینکه قیمت به ناحیه مقاوتی رسیده است ولی هنوز در دامیننس بیت کوین نقش مقاومتی زیادی دیده نمی‌شود. اگر این اتفاق در آینده بیوفتد، دامیننس بیت کوین تا سطح 54.25% که یک ناحیه مقاومتی محسوب می‌شود حرکت خواهد کرد و پس از آن اصلاح به سمت پایین آغاز شود.

تحلیل بیت کوین در 23 دی 1402

تحلیل بیت کوین در تایم فریم 4 ساعته:

تحلیل بیت کوین در تایم فریم 4 ساعته

در تایم فریم‌های 4 ساعته که شاهد روند صعودی در بیت کوین بوده‌ایم و پس از ایجاد یک الگوی three push یا سه سقف و با رسیدن به سطح عرضه در محدوده 47800 تا 48000 و فعال شدن سفارش‌های فروش، وارد یک لگ اصلاحی در این رمزارز بوده‌ایم.

سطوح حمایت استاتیکی در محدوده 45000 دلار بوده که بعد از شکست این ناحیه با کندل فول بادی و با قدرت بالا، سطح 43100، سطح بعدی حمایت بوده است.

تحلیل بیت کوین در تایم فریم 1 ساعته:

تحلیل بیت کوین در تایم فریم 1 ساعته

در تایم فریم یک ساعته یک خط روند صعودی برای بیت کوین متصور بوده‌ایم که با شکست این خط روند و عبور قیمت از ابر کومو 4 ساعته، سطح حمایت بعدی در 43500 می‌تواند نقطه حمایتی باشد.

در تاریخ 12 ژانویه و با شکست سطح استاتیکی یاد شده، یک پولبک به این ناحیه خواهیم داشت و سطح حمایتی بعدی برای بیت کوین، ناحیه 41000 خواهد بود. بعد از فعال شدن سفارشات فروش در ناحیه 48000 دلار، اطلاح 15 درصدری تا سطح 41000 را متصور خواهیم بود.

بیت کوین یکی از ارزهای دیجیتال بسیار محبوب در بازارهای مالی بوده و به همین دلیل تحلیل ماهیانه بیت کوین نیز طرفدارن بسیار زیادی دارد. باید به این نکته توجه داشته باشید که این ارز رتبه یک در میان تمامی ارزها را داشته و طبیعتا خرید و فروش آن می‌تواند سود بسیار خوبی برای هر معامله گری داشته باشد.

البته هر معامله‌گر ماهری باید بتواند تمامی ارزها را به صورت تخصصی تحلیل کرده و از این تحلیل‌ها برای کسب سود بیشتر استفاده نماید. این دانشی است که تنها با آموزش ارز دیجیتال به صورت تخصصی به دست خواهد آمد.

تحلیل بیت کوین در مرداد 1402

تحلیلی که متخصصین آکادمی پارسیان بورس در رابطه با بیت کوین کوین برای ماه مرداد ارائه دادند، به شرح زیر است:

تحلیل بیت کوین در مرداد 1402

با توجه به تحلیل‌های انجام شدهف بیت کوین در تایم روزانه در حال ساخت نقدیگی و ساخت یک دیدگاه ناقض می باشد. سناریوی شکست کف 29 هزار دلار و سپس حرکت به سمت سقف 32 هزار دلار و هانت نقدینگی‌های بالا و دوباره حرکت به سمت محدوده 23 هزار دلار، یک سناریوی محتمل می‌باشد.

با این حال کم ریسک ترین ناحیه برای ترید ناحیه 22 هزار یا اردربلاک هفته‌ای است. می‌توانید طبق این تحلیل معاملات خود را در ماه مرداد پیش برده و سود مناسبی به دست آورید.

5/5 - (1 امتیاز)

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی