آموزش سایت کریپتو کوانت | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

معرفی سایت کریپتو کوانت Cryptoquant + آموزش ثبت نام

همان‌طور که می‌دانید امروزه از روش‌های تحلیلی بسیار مختلفی استفاده خواهد شد که یکی از موارد مهم و مورد توجه افراد، تحلیل داده های آن چین (On Chain) است. این کار تنها به وسیله داده‌های درون زنجیره‌‌ای امکان پذیر می‌باشد. قصد داریم برای شما در رابطه با یکی از وبسایت‌های پرکاربردی که در زمینه داده های آن چین (On-Chain) در حال فعالیت هستند و کریپتو کوانت (Cryptoquant) نام دارند مطالبی را بیان کنیم. در ادامه برای شما به توضیح این موضوع می‌پردازیم که جریان ورود و خروج نقدینگی از صرافی‌ها به چه شکل اتفاق خواهد افتاد و چگونه می‌توانید به تمامی داده‌های مهم و همچنین اطلاعات درون زنجیره‌ای دسترسی کامل پیدا کنید و پس از طی کردن تمامی این موارد در نهایت به چه شکل این امکان فراهم خواهد شد که به طور کامل بتوانید به پیش ‌بینی روند‌های مربوط به قیمت رمزارزها بپردازید. دعوت می‌‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله با آکادمی پارسیان بورس همراه باشید.

داده‌های آن چین (On Chain) به چه معنا بوده و دلیل اهمیت آن ها چیست؟

معمولاً داده‌های مربوط به فعالیت آن چین (OnChain) یک سری اطلاعات کاملاً مهم و معناداری می‌باشند که کاملاً خلاصه شده است به فعالیت‌های مربوطه و همچنین در بلاک‌چین ثبت شده‌اند و از طریق شبکه‌‌های مختلف نیز به دست می‌آیند. لازم به ذکر است این نکته را بیان کنیم تمامی داده‌های درون زنجیره‌‌ای نقش بسیار مهم و پر اهمیتی را در جهت تعیین حرکات نهایی مربوط به قیمت ایفا خواهند کرد. معمولاً تمامی تریدرهای مجرب از این امکان برخوردار هستند با استفاده از برخی داده‌های تاریخی که در آن چین (On Chain) وجود دارد تمامی موارد مربوط به آینده قیمت یا حتی تحلیل آن را به طور کامل پیش‌بینی نمایند و به همین دلیل نیز برای تمامی معاملات خود استراتژی خواهند ساخت.

در سال‌های گذشته سعی شد تا ابزارهای تحلیلی بسیار زیادی جهت نمودار سازی و پیاده‌سازی اطلاعات مربوط به درون زنجیره‌ای میان آورده شود و هدف از این کار تنها در جهت دسترسی پیدا کردن ساده به اطلاعات بود.

سایت کریپتو کوانت (Crypto Quant) چیست؟

در نکات فوق نیز به توضیح این موضوع پرداختیم که می بایست از ابزارهای تحلیلی متفاوتی جهت انجام کار استفاده شود که در این میان سایت کریپتو کوانت نیز تاثیر بسزا و گسترده‌ای به همراه داشت. شاید برای بسیاری از افراد این سایت آشنا نباشد و به این دلیل لازم است توضیح دهیم سایت کریپتو کوانت به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای تحلیلی و متفاوت در چنین زمینه ای شناخته شده و می‌تواند کمک بسیار مناسب برای افرادی باشد که دسترسی کامل به تمامی اطلاعات مربوط به اطلاعات درون  زنجیره‌‌ای به همراه دارند. علاوه بر مطالب گفته شده این امکان برای شما وجود دارد که از تمامی ابزارهای موجود به طور کامل استفاده کرده و در نهایت باعث مدیریت بهتر این سایت خواهد شد.

اگر جامع بودن تمامی داده‌های اطلاعاتی مربوط به معاملات ارزهای دیجیتال برای شما بسیار مهم و حیاتی می‌باشد سایت کریپتو کوانت انتخاب مناسبی است. این اطلاعات گفته شده شامل تمامی اطلاعات مربوط به بازار، داده‌های مربوط به درون زنجیره ‌ای و اندیکاتورهای کوتاه‌مدت یا بلند‌مدت مربوط به بیت کوین، اتریوم، استیبل کوین ها و آلت کوین ها می‌باشد.

امکانات سایت کریپتو کوانت Crypto Quant

در این بخش قصد داریم برای شما در رابطه با تمامی جزئیات مختلف مربوط به سایت کریپتو‌کوانت مواردی را بیان کنیم و حتی استفاده از آن‌ها را نیز برای شما شرح خواهیم داد.

  • Charts Overview در سایت کریپتو کوانت

این بخش به شما این امکان را می‌دهد که تمامی نمودارهای مختلف را مشاهده کرده و به بررسی تمامی آن‌ها بپردازید. البته این بررسی‌ها باید با صرافی یا مشخصه‌های مختلف آن کاملاً تطابق داشته باشد. همچنین می‌‌توانید برخی از پارامترهای مختلف و مهم همچون شاخص‌‌های جریان نقدینگی یا جریان ورود و خروج دارایی و ماینر و سایر موارد مشابه را به طور کامل انتخاب کنید. لازم به ذکر است بار دیگر بیان کنیم تمامی اطلاعات گفته شده می‌تواند برای بیت کوین، اتریوم، استیبل کوین ها کاربرد داشته باشد.

آموزش سایت کریپتو کوانت | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
Chart Overview در سایت کریپتو کوانت
  • Exchange Flows در سایت کریپتو کوانت

معمولاً این روش تنها به میزان نقدینگی و صرافی‌های آن مربوط خواهد شد. از مهم‌ترین و پرطرفدارترین بخش‌های مربوط به سایت کریپتو کوانت جریان ورودی یا خروجی مربوط به صرافی‌ها می‌باشد. تمام این پارامترها می ‌تواند در نهایت نشان‌دهنده این موضوع باشد که مقدار کوین‌ها در چه زمانی به کیف پول‌های صرافی وارد و یا به صورت برعکس یعنی چه مواقعی از کیف پول‌ها خارج خواهد شد.

هر زمان که جریان ورودی به کیف پول صرافی به مقدار زیادی باشد به این معناست که تریدرها در حال انجام فعالیت خود یعنی انتقال تمامی دارایی‌های موجود در کیف پول‌های خود به داخل حساب‌های صرافی هستند و این عمل در نهایت موجب افزایش فروش خواهد شد.

توجه داشته باشید که اگر این موضوع برعکس باشد یعنی جریان خروجی از صرافی‌ها افزایش پیدا کند معنی آن این است که تریدرها در حال انجام فعالیتی برعکس موضوع قبلی، یعنی تریدرها در حال خارج کردن دارایی‌های موجود در حساب‌های صرافی و انتقال آن به داخل کیف پول‌های مخصوص خود می‌باشند. در چنین مواردی معمولاً موضوعاتی همچون فشار خرید ایجاد خواهد شد.

  • Pro Chart در سایت کریپتو کوانت

معمولاً در این بخش که نمودار حرفه‌‌ای نیز وجود دارد این مکان فراهم خواهد شد که به تمامی نمودارها و شاخص‌های قبلی که توسط تریدینگ ویو ارائه شده دسترسی پیدا کنید. همچنین می‌توانید به راحتی نمودار مخصوص به خود را ایجاد کرده و حتی امکان اشتراک گذاشتن آن با دیگران نیز برای شما وجود دارد و این موضوع به صورت برعکس یعنی امکان دسترسی پیدا کردن به نمودارهای به اشتراک گذاشته سایر معامله‌‌گران نیز برای شما ایجاد خواهد شد. با توجه به این موضوع شما می‌توانید برای انجام معاملات بهتر از ایده‌ها و تحلیل‌های دیگری موجود در سایت استفاده کرده و به هیچ عنوان فرصت‌های احتمالی که ممکن است برای شما به وجود آید را از دست ندهید.

آموزش سایت کریپتو کوانت | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
ProChart در سایت کریپتو کوانت

امکان فعال کردن هشدار تغییرات در  Crypto Quant

می‌توان گفت فعال کردن هشدار تغییرات از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد چرا که شما به وسیله این هشدار در سایت کریپتو کوانت به راحتی می‌توانید از تمامی رویدادها و همچنین اتفاقات مهمی که قرار است رخ دهد با خبر شوید. هنگامی که این آپشن را فعال کنید هر زمان مواردی مانند حرکات غیر منتظره و عجیب که در نهایت باعث تغییرات در قیمت خواهد شد هشدار داده می‌شود. این سایت از این ویژگی برخوردار است که امکان ارسال نوتیفیکیشن از طریق تلگرام، ایمیل یا مرورگر را انجام دهد.

پیشنهاد ویژه: دوره تخصصی آموزش ارز دیجیتال

آموزش ثبت نام در سایت کریپتو کوانت Crypto Quant

اگر قصد دارید در این سایت فعالیت خود را شروع کنید و این امکان برای شما فراهم شود که به تمامی امکانات نام برده شده دسترسی کامل پیدا کنید، ابتدا لازم است به صفحه ثبت نام سایت کریپتو کوانت مراجعه کرده و پس از آن تمامی اطلاعات خواسته شده را به سیستم وارد کنید و حتماً یک رمز عبور معتبر نیز برای خود در نظر بگیرید. پس از انجام تمامی مراحل گفته شده سپس لازم است به قسمت ایمیل مراجعه کرده و روی لینک مربوط به تایید ایمیل کلیک کنید. توجه داشته باشید که این لینک تایید از طرف سایت کریپتو کوانت برای شما ارسال خواهد شد.

 البته سعی کردیم برای اطلاعات بیشتر شما و همچنین درک کردن بهتر این موارد به بهترین نحو ممکن، یک ویدئو برای شما قرار دهیم تا بتوانید نکات مربوط به ثبت نام و همچنین انجام سایر موارد را بهتر درک کنید.

آموزش سایت کریپتو کوانت | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
ثبت نام در سایت کریپتو کوانت

مزایا و معایب سایت کریپتو کوانت:

با توجه به تمامی موارد گفته شده در این بخش لازم است در رابطه با نکات مثبت و منفی این سایت مواردی را بیان کنیم که عبارتند از:

مزایا:

  • دسترسی پیدا کردن امکانات مختلف
  • دسترسی داشتن به تمامی نمودارهای به روز
  • امکان ویرایش کردن نمودار‌ها
  • در نظر گرفتن یک تاریخچه کامل برای تمامی داده‌ها

معایب:

  • در اینجا تنها یک نقطه ضعف برای استفاده از این سایت وجود دارد و آن هم ایجاد محدودیت‌‌هایی هنگام دسترسی پیدا کردن در اکانت رایگان است.

سخن پایانی

در مطالب فوق سعی کردیم برای شما در رابطه با آموزش سایت کریپتو کوانت مواردی را بیان کنیم و همچنین به توضیح این موضوع پرداختیم که کریپتو کوانت به عنوان یکی از وب‌سایت‌های بسیار فعال و پرکاربرد برای بررسی و تحلیل‌های داده‌های درون زنجیره یا همان آن چین (On-Chain) محسوب شده و می‌تواند امکانات بسیار متنوع و مختلفی را نیز در اختیار تمامی و کاربران خود و تریدرها قرار دهد. با استفاده از سایت کریپتو‌کوانت به خوبی متوجه این موضوع خواهید شد که به دلیل در اختیار گذاشتن امکانات بسیار کامل و مختلف و همچنین تاریخچه کامل تمامی اطلاعات دیگر باعث شده به عنوان یکی از وب سایت‌های بسیار مهم و ضروری در تحلیل آن چین شناخته شود. معمولاً تریدرها نیز به علت دسترسی پیدا کردن به چنین اطلاعاتی این امکان برای آن ها فراهم خواهد شد که تمامی استراتژی های معاملاتی جدیدی که در ذهن دارند را طراحی و به اجرا بگذارند و همچنین از تغییرات مهم بازار نیز با خبر خواهند شد. آکادمی پارسیان بورس این امکانات را در اختیار شما قرار خواهد داد. از این که تا انتهای مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

پیشنهاد

  • ما در آکادمی پارسیان بورس با تجربه فعالیت چندین ساله در بازار ارزهای دیجیتال و برگزاری کلاس‌ های آموزش ارز دیجیتال در مشهد به شما پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از مشاوره‌های رایگان آشنایی با ارزهای دیجیتال، اولین گام‌های ورود به بازار ارزهای دیجیتال را بردارید.
  • آکادمی تخصصی پارسیان بورس « مرکز برگزاری کلاس ارز دیجیتال در مشهد »
4.2/5 - (5 امتیاز)

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی