بروکر اینوسلو
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

بروکر اینوسلو: مزایا و معایب + نحوه ثبت نام

بازار فارکس، از بهترین بازارهای قابل استفاده برای کاربران است که می‌توانند با فعالیت در آن، از سرمایه خود سود کسب کنند. برای فعالیت در این بازار، نیاز به استفاده از بروکرها و یا همان کارگزاری‌ها داریم. این بروکرها امکان خرید و فروش و معامله ارزها در بازار فارکس و نیز  دیگر بازارها را برای کاربران فراهم می‌کنند و نقش واسطه‌ای بین کاربر و بازار مورد نظر را دارند. در ادامه، یکی از بهترین این بروکرها برای ایرانیان یعنی بروکر اینوسلو را به شما معرفی کرده و استفاده از آن (نحوه ثبت‌نام، واریز و برداشت وجه) را به شما آموزش می‌دهیم. با ما همراه باشید.

آشنایی با بروکر اینوسلو

همان‌طور که اشاره شد، کاربران برای فعالیت در بازارهای مالی از جمله بازار فارکس، نیازمند کارگزاری یا همان بروکر هستند. اگر از فعالان موفق بازار درباره بهترین بروکرها بپرسید، احتمالا بروکر Inveslo یکی از اولین گزینه‌هایی است که به شما معرفی می‌کنند. اگر به فعالیت در این بازار علاقه‌مند بوده ولی سرمایه اولیه کافی و مدیریت ریسک لازم را ندارید، می‌توانید از حساب دموی این بروکر استفاده کرده تا با معاملات و بازار آشنا شوید و سپس با سرمایه واقعی اقدام به انجام معاملات کنید.

بروکر اینوسلو که درحال حاضر بسیار بین کاربران ایرانی محبوب است، در کشور قزاقستان تأسیس شده و دفتر مرکزی این بروکر نیز در قزاقستان قرار دارد. این بروکر توجه ویژه‌ای به آموزش کاربران داشته و ارائه بخش آموزشی در وبسایت خود و نیز امکان افتتاح حساب دمو در همین راستا است. این بروکر با ارائه موارد مختلفی مانند پشتیبانی قوی، ارائه بونوس‌های جذاب، امکان افتتاح انواع حساب و.. به عنوان یکی از بهترین بروکرها برای کاربران مبتدی شناخته می‌شود.

مشخصات بروکر اینوسلو

مشخصات بروکر اینوسلو

نام کامل بروکر Inveslo Trading Ltd بوده و از پلتفرم معاملاتی متاتریدر 4 برای ارائه معاملات استفاده می‌کند. این بروکر از زبان فارسی پشتیبانی کرده و خدمات خود را به صورت شبانه‌روزی به کاربران ایرانی و نیز کاربران دیگر کشورها ارائه می‌دهد. امکان ترید اسکالپینگ در این بروکر وجود داشته و میزان اسپرد بسیار پایینی به خصوص در سطح پلاتینیوم به نسبت دیگر بروکرها دارد. امکانات دیگری از جمله کپی تریدینگ نیز در این پلتفرم قابل دسترس است. رگوله این بروکر Finacom است.

برای واریز وجه و نیز دریافت آن در این بروکر، راه‌های مختلفی وجود دارد. از جمله این راه‌ها استفاده از شبکه تتر، ویزا و مسترکارت، Bank transfer، Local transfer و.. هستند تا کاربران از هر نقطه دنیا بتوانند به واریز و برداشت وجه در بستر این بروکر بپردازند. شروع اسپردهای این برورکر از 0.1 و حداقل اندازه لات آن نیز 0.01 درصد است.

طبق ادعای سایت این بروکر، تیم اینوسلو بیش از 20 سال در بازارهای مالی فعالیت داشته و در سال 2021 نیز برای ارائه خدمات بهتر به کاربران، بروکر اختصاصی خود را تأسیس کرده است. مدیر اصلی این بروکر، آقای فرخ ادیب، خود هویتی ایرانی دارد و فعال بازارهای مالی و برنده جایزه بهترین مدیرعامل فارکس در آسیا در سال 2022 است. آقای ادیب سابقه کار در شرکت‌های مالی بزرگی از جمله فارکس‌تایم و ایزی مارکت را پیش از تأسیس بروکر اینوسلو دارد.


همچنین بخوانید: بروکر آلپاری چیست؟


اعتبار بروکر اینوسلو

این بروکر به صورت رسمی با شماره شناسایی بازرگانی 210540039066 در کشور قزاقستان به ثبت رسیده و توسط سازمان مستقل financialcommission که همان رگوله این بروکر است، مورد تأیید قرار گرفته؛ این سازمان تا سقف 20,000 یورو شکایات مربوط به این بروکر را بیمه کرده است که باعث افزایش اعتبار و امنیت مالی آن می‌شود. همچنین سوابق زیادی نیز از مشکلات امنیتی و کلاهبرداری در این بروکر موجود نیست که آن را به یک گزینه مطمئن و ایمن برای کاربران تبدیل می‌کند.

علاوه بر این موارد، بروکر اینوسلو در عملکرد خود بسیار شفاف بوده و هیئت مدیره آن همگی افراد شناخته شده و باسابقه در بازارهای مالی و به خصوص بازار فارکس هستند. بروکر اینوسلو علاوه بر کسب رضایت کاربران، جوایز متعددی از جمله بهترین پلتفرم سرمایه‌گذاری آسیا در سال 2022، بیشترین رشد در بازار فارکس در سال 2022 و قابل اعتمادترین بروکر آموزشی در سال‌های 2022 و 2023 دریافت کرده که نشان از اعتبار بالای آن می‌دهد. تراست پایلت نیز به این بروکر نمره بالای 4.6 را داده که در سایت این بروکر نیز قابل مشاهده است.

بروکر اینوسلو و بنیان‌گذار آن، آقای فرخ ادیب که برنده جایزه بهترین مدیرعامل فارکس در سال 2022 شده است.

انواع حساب در بروکر اینوسلو

انواع حساب در اینوسلو

انواع مختلفی از حساب‌ها از جمله حساب دمو، حساب ECN، حساب کپی تریدینگ و حساب اسلامی در این بروکر پشتیبانی می‌شود. جدای از این حساب‌ها، امکان ساخت و افتتاح حساب در این بروکر در چهار سطح مختلف وجود دارد:

  • حساب حرفه‌ای (استاندارد STP) که حداقل سپرده آن 100 دلار و سقف لوریج آن 1:2000 است.
  • حساب کلاسیک (ECN بدون کامیشن) که حداقل سپرده آن 250 دلار و سقف لوریج آن 1:2000 است.
  • حساب پلاتینیوم (اکانت ECN) که حداقل سپرده آن 500 دلار و سقف لوریج آن 1:200 است.
  • حساب دایمند (اکانت پریمیوم اینوسلو) که حداقل سپرده آن 20,000 دلار و سقف لوریج آن 1:200 است.

نمادهای قابل معامله در بروکر اینوسلو

بروکر اینوسلو به عنوان بروکری معتبر و باسابقه، نمادهای زیادی را برای معامله پشتیبانی می‌کند. این نمادها بیش از 300 مورد بوده و شامل نمادهای بازار فارکس و جفت ارزهای آن، ارزهای دیجیتال معتبر از جمله بیت‌کوین و اتریوم، نمادهای شاخص CFD، انواع انرژی‌ها مانند نفت خام و نفت برنت و فلزات اسپات از جمله طلا و نقره هستند. امکان خرید و فروش تمامی این نمادها در این بروکر وجود دارد.

شاخص قیمت مصرف کننده (CPI)
ادامه

بونوس و کامیشن بروکر اینوسلو

بونوس در فارکس، مبالغی  هستند که بروکرها با تعیین شرط به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. یکی از نقاط قوت بروکر اینوسلو، بونوس‌هایی است که در دوره‌های زمانی ماختلف برگزار می‌شود. این بونوس‌ها معمولا بسیار سودده هستند و امکان شرکت تمامی کاربران در آن‌ها وجود دارد. یکی از بونوس‌های اصلی و ثابت این بروکر، بونوس افتتاح حساب است که با آن کاربرانی که تازه حساب خود را افتتاح کرده‌اند، با واریز حداقل ۱۰۰ دلار می‌توانند تا ۵۰ درصد از مبلغ واریزی خود را به‌عنوان بونوس دریافت کنند.

می‌توانید برای دریافت این پیشنهادات و بونوس‌های جذاب، وارد سایت بروکر Inveslo شوید و از بونوس‌های آن استفاده کنید. کامیشن‌های اینوسلو نیز در سه سطح استاندارد، دایمند و ECN بدون کامیشن برابر صفر بوده و در سطح کاربری پلاتینیوم برابر با 6 دلار در هر لات است.

آموزش تصویری ثبت نام در بروکر اینوسلو

پس از آشنایی با این بروکر، حالا آموزش ثبت‌نام و افتتاح حساب در این بروکر را بررسی می‌کنیم. توجه داشته باشید که در این مراحل، حساب شما در این بروکر ثبت می‌شود و برای انجام معاملات در بستر بروکر Inveslo، باید از متاتریدر 4 استفاده کنید که در ادامه به آن می‌پردازیم. مراحل ثبت‌نام در این بروکر بسیار ساده بوده و باید آن‌ها را به ترتیب انجام دهید:

  1. وارد سایت این بروکر شوید. همچنین می‌توانید با استفاده از این لینک ثبت‌نام کرده و بونوس و پشتیبانی ویژه دریافت کنید. از منوی بالا و سمت راست صفحه، امکان تغییر زبان صفحه به فارسی وجود دارد.
  2. گزینه ثبت‌نام را انتخاب کنید.
  3. نام و نام خانوادگی خود را به زبان انگلیسی وارد کنید، سپس شماره تلفن و آدرس ایمیل خود را وارد کرده و یک رمز عبور انتخاب کنید.
  4. پس از انجام ثبت‌نام، گزینه ورود را انتخاب کرده و با وارد کردن ایمیل و رمز عبور خود، وارد حساب‌تان شوید.
  5. وارد بخش پنل کاربری شوید و با انتخاب گزینه تأیید مدارک، احراز هویت خود را انجام دهید. احراز هویت در این بروکر برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر است و می‌توانید با ارائه گواهینامه، کارت شناسایی و یا گذرنامه به صورت پشت و رو احراز هویت خود را کامل کنید.
  6. از منوی سمت راست صفحه، گزینه حساب‌های من و سپس افتتاح حساب معاملاتی را انتخاب کنید.پ
  7. برای ایجاد حساب دمو، گزینه حساب نمایشی را انتخاب کرده و نوع و مقدار لوریج را انتخاب کنید.
  8. برای افتتاح حساب معاملاتی، از بخش حساب‌های زنده (Real) گزینه انتخاب نوع حساب و سپس از بین چهار سطح کاربری مشخص شده، یکی را انتخاب کنید.
  9. واحد پول را روی دلار (USD) تنظیم کنید و لوریج را انتخاب کرده و مقدار 1:25 را وارد کنید و افتتاح حساب را انتخاب کنید.
  10. مشخصات حساب شما به ایمیل‌تان ارسال می‌شود.

نمایی از صفحه ثبت‌نام در سایت بروکر اینوسلو

ثبت نام در بروکر اینوسلو

تا اینجا حساب معاملاتی شما در این بروکر افتتاح شده و فعال است. برای استفاده از این حساب در بستر بروکر اینوسلو و انجام معاملات در بازارهای مالی پشتیبانی شده، باید از متاتریدر 4 استفاده کنید. برای اتصال بروکر به تریدینگ ویو، مراحل زیر را به ترتیب  دنبال کنید:

  1. از منوی سمت راست، گزینه سکوهای معاملاتی را انتخاب کنید.
  2. متاتریدر 4 را برای سیستم عامل خود از این صفحه دانلود کنید. متاتریدر 4 برای پلتفرم‌های ویندوز، اندروید و ios موجود است.
  3. پس از نصب، متاتریدر 4 را باز کرده و گزینه File را از بخش بالا و سمت چپ صفحه انتخاب کنید.
  4. گزینه Open Data Folder را انتخاب کرده و از بخش بعدی، بسته به نوع حساب خود در بروکر اینوسلو یکی از دو گزینه Inveslo-Demo و یا Inveslo-Real را انتخاب کنید.
  5. روی آپشن Existing Trading Account کلیک کرده و نام کاربری و رمز عبوری که به صورت ایمیل برای شما ارسال شده است را در فیلدهای خواسته شده وارد کنید.

پس از وارد شدن به حساب خود در بروکر اینوسلو در متاتریدر 4، می‌توانید از انواع ابزارها استفاده کرده و در بازار به معاملات خود بپردازید. همچنین پیشنهاد می‌شود تا برای استفاده از متاتریدر 4، حتما از پلتفرم ویندوز استفاده کنید تا بتوانید بدون مشکل و به بهترین شکل معاملات خود را انجام دهید. همچنین متاتریدر 4 به صورت وبسایت نیز قابل دسترس است و می‌توانید بدون نصب آن، از این پلتفرم استفاده کنید.

نکته دیگر، تسلط به متاتریدر 4 و نیز استراتژی‌های بازار است. حتما قبل از ثبت‌نام و استفاده از بروکر Inveslo، آموزش کامل استففاده از متاتریدر 4 را مشاهده کنید و با استراتژی خاص خود، اقدام به انجام معاملات در بستر بروکر اینوسلو کنید تا بیشترین سود ممکن را کسب کنید.

واریز و برداشت از بروکر اینوسلو

برای واریز وجه به حساب خود در بروکر اInveslo، باید از ارز تتر استفاده کنید. می‌توانید این ارز را از صرافی‌های ایرانی از جمله نوبیتکس به راحتی خریداری کنید و با واریز وجه ریالی، معادل آن به تتر را در کیف پول خود دریافت کنید. توجه داشته باشید که خرید تتر برای کاربران ایرانی، فقط از طریق صرافی‌های ایرانی امکان‌پذیر بوده و به دلیل تحریم‌های علیه ایران، کاربران ایرانی امکان استفاده از صرافی‌های خارجی برای خرید تتر را ندارند.

پس از خرید مقدار تتر مورد نظر از صرافی ایرانی، به ترتیب مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. در حساب صرافی خود، گزینه ارسال را در صفحه تتر انتخاب کنید و مقدار مورد نظر را وارد کنید.
  2. در سایت اینوسلو، از منوی سمت راست روی گزینه پول من کلیک کرده و واریز وجه را انتخاب کنید.
  3. از بخش روش واریز، گزینه تتر (USDT-TRC20) را انتخاب کنید.
  4. حداقل میزان واریز تتر به حساب بروکر اینوسلو، 12 تتر است. مقدار مورد نظر خود را وارد کرده و ادامه را بزنید.
  5. یک آدرس کیف پول به شما داده می‌شود. گزینه کپی را زده تا آدرس کپی شود. یک QR کد هم در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید به جای کپی کردن آدرس، آن را با تلفن همراه خود اسکن کرده و واریز را انجام دهید.
  6. به حساب خود در صرافی برگردید و در بخش آدرس کیف پول گیرنده، آدرس کپی شده را وارد کنید.
  7. تراکنش را تأیید کرده و پس از انجام تراکنش‌های لازم، مقدار تتر مورد نظر به حساب شما در بروکر اینوسلو واریز می‌شود.
زمان لیست شدن همستر کامبت پیش‌بینی شد
ادامه

در این بروکر امکان برداشت وجه نیز وجود دارد و می‌توانید پس از انجام معاملات خود، در هر زمان اقدام به برداشت وجه حساب خود کنید. برای برداشت وجه، شبکه تتر موجود نیست اما کماکان امکان استفاده از تتر برای دریافت وجه مورد نظرتان وجود دارد. برای برداشت وجه، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. از منوی سمت راست، گزینه پول من را انتخاب کرده و سپس روی برداشت وجه کلیک کنید.
  2. انتقال با استفاده از شبکه Cryptos را انتخاب کرده و مبلغ موردنظرتان را بر حسب تتر وارد کنید.
  3. آدرس یک کیف پول مربوط به یک صرافی از شما خواسته می‌شود. آدرس کیف پول خود را وارد کرده و تراکنش‌ها را تأیید کنید. توجه داشته باشید که آدرس را به صورت دقیق و بدون حتی یک کلمه غلط وارد می‌کنید. درصورت اشتباه وارد کردن اطلاعات کیف پول، وجه شما به کیف پول دیگری ارسال شده و سرمایه‌تان از دست می‌رود.
  4. پس از انجام تراکنش‌های لازم، مقدار تتر مورد نظر شما به کیف پول شما در صرافی منتقل می‌شود.

مزایا و معایب بروکر اینوسلو

مزایامعایب
امنیت بالا و مورد اعتماد بودن پلتفرماستفاده از متاتریدر 4 و جایگزین نکردن آن با متاتریدر 5 که نسخه جدیدتر و بهتر آن است
ابزارهای معاملاتی بسیار گسترده و زیادکندی نسبی سایت اصلی
پشتیبانی چند زبانه به صورت 24 ساعته و در تمامی 7 روز هفتهپیچیدگی نسبی برای استفاده از پلتفرم معاملاتی آن
امکان احراز هویت و استفاده از پلتفرم برای کاربران ایرانینیاز به حداقل 100 دلار سرمایه اولیه برای شروع فعالیت
محیط معاملاتی (سایت) بسیار ساده و جذابسابقه کاری نسبتا پایین
ارائه حساب اسلامی به صورت بدون سواپ
اسپردهای بسیار رقابتی و پایین
امکان انجام معاملات در بازارهای مختلف
شفافیت عملکردی و مشخص بودن تیم مدیریتی
ارائه آموزش بازار فارکس بصورت کامل و جامع به کاربران
انجام معاملات با کامیشن صفر و سرعت بالا

بروکر اینوسلو برای ایرانیان

استفاده از بروکرها و پلتفرم‌های معاملاتی برای کاربران ایرانی و مقیم ایران، به علت تحریم‌های انجام شده علیه کشور ایران مقداری سخت بوده و بروکرهای زیادی امکان فعالیت به ایرانیان در بازارهای جهانی را نمی‎‌دهند. مشابه این موضوع را می‌توان در صرافی‌های خارجی و معتبر نیز مشاهده کرد که امکان احراز هویت و انجام معاملات برای کاربران ایرانی در آن‌ها فراهم نیست.

بروکر Inveslo به عنوان بروکری نوآور و معتبر، این امکان را به ایرانیان می‎‌دهد تا به راحتی و با ارائه مدارک شناسایی ساده مانند کارت شناسایی و گواهینامه، بتوانند احراز هویت خود را انجام داده و به فعالیت در بازارهای مالی پشتیبانی شده در آن از جمله فارکس و کریپتو بپردازند. علاوه بر امکان احراز هویت، بروکر اینوسلو از زبان فارسی به صورت کامل پشتیبانی می‌کند و تمامی منوها و آیتم‌های این سایت به زبان فارسی نیز در دسترس هستند. برای دریافت پاداش و بونوس هنگام ثبت‌نام در بروکر اینوسلو، می‌توانید از کد رفرال 955 در بخش افتتاح حساب استفاده کنید.

برای فعالیت در بازارهای مالی از جمله بازار فارکس، انتخاب یک بروکر مناسب بسیار مهم است و بروکر اینوسلو می‌تواند نیازهای شما در این مورد را برطرف کند.

کسب درآمد دلاری با یادگیری ارز دیجیتال

بدون تردید یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد در شرایط فعلی کشورمان ورود به حوزه‌های پولسازی مثل ارز دیجیتال است. با این حال بدون داشتن دانش کافی هر کسی ممکن است با ضررهای هنگفتی در این حوزه مواجه شود. به همین دلیل پیشنهاد ما شرکت در دوره‌هایی مثل دوره آموزش آنلاین ارز دیجیتال پارسیان بورس است. شما با شرکت در این دوره تمام مهارت‌های لازم برای ترید ارز دیجیتال را به طور عملی یاد می‌گیرید و در انتها مدرک بین المللی نیز دریافت می‌کنید. همچنین اگر به دنبال کلاس حضوری هستید، می‌توانید به صفحات زیر مراجعه کنید:

جمع‌بندی

در این مقاله، شما را با بروکر معروف و معتبر اینوسلو آشنا کردیم و به سوابق و خدمات این بروکر پرداختیم. آموزش ثبت‌نام در بروکر اینوسلو و واریز و برداشت وجه از این بروکر را نیز به شما توضیح داده و مزایا و معایب آن را نیز مطرح کردیم. برای فعالیت در بازارهای مالی مختلف از جمله بازار فارکس، فلزات و انرژی‌ها نیاز به یک کارگزاری و یا همان بروکر معتبر و قابل اعتماد دارید؛ پس بروکر Inveslo به عنوان یکی از معتبرترین بروکرهای جهانی گزینه مناسبی برای شماست.

مقاله‌های پیشنهادی


با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس
ثبت دیدگاه
ارسال دیدگاه
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است