بونوس در فارکس چیست
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

بونوس چیست؟ همه‌چیز درباره بونوس در فارکس!

اگر در بازارهای مالی خصوصاً فارکس فعالیت داشته باشید احتمالاً با نام بونوس فارکس به گوشتان خورده است. زمانی که تصمیم به شروع معامله در بازار فارکس دارید؛ انتخاب یک کارگزاری خوب اولین مرحله است. معامله‌گران هنگام انتخاب یک بروکر به دنبال ویژگی‌های مفید آن بروکر هستند؛ اما با تبلیغات تهاجمی زیادی از طرف کارگزاری‌های مختلف روبرو می‌شوند که سعی می‌کنند معامله‌گران جدید را با پاداش‌هایی جذب کنند. این مقاله از پارسیان بورس با جزئیات توضیح خواهد داد که این جایزه و پاداش‌ها چیست؛ چگونه می‌تواند آنها را دریافت کرد و بهترین روش برای انتخاب یک جایزه مناسب چیست.

بونوس چیست؟

در این بخش قصد داریم به این موضوع بپردازیم که بونوس چیست و چه کاربردی دارد. در اصل این کلمه به معنای، پاداش است. می‌توان گفت که کارگزاران یا بروکرهای فارکس برای جذب مشتری‌های جدید پاداش‌هایی در نظر می‌گیرند.

بازار معاملات جفت‌ارزهای فارکس در طول سال‌ها محبوبیت زیادی در بین معامله‌گران پیدا کرده است و افراد زیادی در حال پیوستن به این بازار هستند. یکی از دلایل آن پاداش‌هایی است که کارگزاری‌ها به معامله‌گران اهدا می‌کنند. به بیانی دیگر می‌توان گفت Bonus forex یک پیشنهاد تبلیغاتی است که کارگزاران به مشتریان خود ارائه می‌دهند تا معامله‌گران تازه‌کار و مشتاق را بیشتر به تجارت در بازار فارکس تشویق کنند. این روشی برای جایزه‌دادن به معامله‌گران برای انتخاب یک کارگزار خاص در بین تعداد زیادی بروکر است.

از این رو بهتر است انواع پاداش‌ها و یا جایزه‌هایی که کارگزاری‌ها ارائه می‌دهند را بدانید تا در صورت مواجهه شدن با این نوع پاداش‌ها منطقی‌تر آنها را بررسی کنید. پشت برخی از تبلیغات کارگزاری‌ها برای کسب پاداش شرایط سختی است که باید از قبل در خصوص آن مطالعه داشته باشید.

انواع بونوس رایج در بازار معاملاتی فارکس

پاداش‌های زیادی توسط کارگزاران ارائه می‌شود؛ از این رو در این بخش قصد داریم در خصوص انواع بونوس رایج در بازار معاملاتی فارکس صحبت کنیم. برخی از انواع پاداش‌ها پس از معامله به شما داده می‌شود و برخی دیگر به‌محض شارژ کردن حساب کاربری به حساب شما واریز می‌شود. بعضی از این نوع پاداش‌ها که به‌عنوان پاداش‌های ریبیتی مشهور هستند؛ پس از انجام معامله به حساب شما واریز می‌شوند. این در حالی که برخی ممکن است شما را ملزم کنند که ابتدا تعداد زیادی معامله انجام دهید.

همان‌طور که گفتیم برخی از این جایزه‌ها بعد از شارژ کردن حساب کاربری به معامله‌گران تعلق می‌گیرد. درواقع یک معامله‌گر باید پس از پذیرفتن شرایط و ضوابط و ثبت‌نام در کارگزاری، از طریق بخش مدیریت حساب، یک واریز در حساب کاربری خود انجام دهد. معمولاً پس از واریز وجه، ممکن است چند ساعت (در برخی موارد استثنایی چند روز) طول بکشد تا پاداش خود را دریافت کنید.

همان‌طور که گفتیم برخی از پاداش‌ها پس از انجام تعدادی از معاملات به شما تعلق می‌گیرد از این رو ممکن است برخی از معامله‌گران برای دریافت پاداش شروع به بازکردن و بستن موقعیت‌ها کنند. هدف آنها از این کار رسیدن به حجم موردنیاز برای دریافت بونوس فارکس است. زمانی که یک معامله‌گر به حجم موردنیاز رسید؛ پاداش خود را دریافت می‌کند.

پاداش بدون سپرده فارکس چیست؟

در این بخش قصد داریم در خصوص این موضوع که پاداش بدون سپرده فارکس چیست صحبت کنیم. پاداش‌های بدون سپرده در میان معامله‌گران تازه‌کار و بدون تجربه بسیار محبوب است. کارگزاران و یا بروکرها از این تبلیغات برای جذب مشتریان جدید استفاده می‌کنند. درواقع این کارگزاری‌ها به سرمایه‌گذاران جدید این فرصت را می‌دهد که با خدمات کارگزاری، شرایط معاملات و پلتفرم معاملاتی آشنا شوند. این پیشنهاد ویژه مشتریانی است که قصد دارند بدون خطر از دست دادن پول معامله کنند.

در پاداش بدون سپرده فارکس برای دریافت جایزه نیازی به واریز هیچ میزان وجهی ندارید. در این صورت، میزان پول از پیش تعیین شده برای شروع معاملات خود دریافت می‌کنید. این پول از طرف کارگزار به‌عنوان یک هدیه تبلیغاتی برای مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌شود. در این نوع پاداش هیچ ریسک پولی وجود ندارد! در این گونه پاداش‌ها باید به‌دقت شرایط و ضوابط را مطالعه کنید؛ زیرا سود معاملاتی همان‌طور که در تبلیغات ذکر شده است به شما پرداخت می‌شود.

بونوس یا جوایز بروکر فارکس چگونه کار می کنند

بونوس یا جوایز بروکر فارکس چگونه کار می کنند؟

در این بخش قصد داریم به این موضوع بپردازیم که بونوس یا جوایز بروکر فارکس چگونه کار می‌کنند. در این خصوص باید گفت که شرایط و ضوابط دقیقی وجود دارد که معامله‌گران باید آن‌ها را رعایت کنند تا بتوانند پاداشی را که بروکر فارکس می‌پردازد؛ برداشت کنند. این شرایط و مقررات به سیاست‌های خود شرکت کارگزاری بستگی دارد و کارگزاری‌های مختلف با هم تفاوت دارند.

برای مثال برخی از کارگزاران ممکن است از معامله‌گران بخواهند که فقط یک معامله انجام دهند؛ این در حالی که برخی دیگر ممکن است تنها به 2-3 یا حتی به تعداد بیشتری معاملات رضایت دهند. علاوه بر این، برخی از شرکت‌های کارگزاری ممکن است تاریخی را تعیین کنند که پیش از آن معامله‌گران نمی‌توانند از حساب خود پول را برداشت کنند.

همچنین ماهیت پاداش‌ها نیز متفاوت هستند که باید به آن توجه کرد و بدیهی است که شرایط برداشت از حساب در هر نوع پاداش نیز متفاوت خواهد بود. برای مثال پاداش بدون سپرده، سرمایه‌گذار بدون این که سپرده‌ای وارد حساب کاربری خود کند؛ شروع به معامله خواهد کرد این در حالی است که برخی از پاداش‌ها با وارد کردن میزانی از سپرده به حساب شما واریز می‌شود. در نتیجه قوانین برداشت پول در هریک متفاوت خواهد بود.

مزایا و معایب بونوس در فارکس

در این بخش قصد داریم در خصوص مزایا و معایب بونوس در فارکس صحبت کنیم. مزایا و معایب این پاداش‌ها عبارت‌اند از:

مزایا:

  • سرمایه‌ اضافی میزان سود شما را افزایش داده و باعث می‌شود معاملاتی با حجم بیشتر باز کنید.
  • در صورت کسب پاداش‌های بدون سپرده؛ بدون هیچ ریسکی می‌توانید معامله کنید و استراتژی‌های خود را تست کنید.

معایب:

  • شرایط سختی برای گرفتن پاداش‌ها وجود دارد.
  • میزان پاداش‌ها معمولاً بسیار کم هستند. برای مثال پاداش‌های بدون سپرده می‌تواند 5 دلار هم باشد.
  • برداشت پول ملزم به رعایت شرایط بروکر است.
  • برخی از پاداش‌ها، مثل پاداش‌های ریبیتی، ممکن است سود زیادی برای سرمایه‌گذار نداشته باشد.
  • کارگزاران کلاهبردار همیشه برای جذب مشتری تبلیغات گسترده‌ای ارائه می‌دهند.

بونوس درصدی در بازار معاملاتی فارکس

در این بخش قصد داریم در خصوص بونوس درصدی در بازار معاملاتی فارکس صحبت کنیم.  این پاداش می‌تواند جز بهترین پاداش‌ها بروکرهای فارکس است. دلیل خوب بودن این نوع پاداش این است که تعداد پیشنهادهای این جایزه زیاد است. به طور کلی، شما با کمی سرچ به راحتی می‌توانید یک پیشنهاد پاداش سپرده را پیدا کنید که این پیشنهاد از 10٪ تا چیزی حدود 400٪ متغیر است.

هنگامی که به دنبال جایزه هستید؛ باید بهترین پیشنهاد پاداش در بروکرهای فارکس را انتخاب کنید. بسیاری از معامله‌گران تنها با مقدار پاداش ارائه شده را در نظر گرفته و سپس در بین کارگزاری‌ها بیشترین پاداش را انتخاب  می‌کنند. بر خلاف تصور این روش، زیاد جالب نیست و در بیشتر موارد معامله‌گران هنگام تلاش برای نقد کردن و برداشت پاداش سپرده خود با بدشانسی مواجه می‌شوند.

در کنار انتخاب بهترین بونوس فارکس که بر روی سپرده اعمال می‌شود قدم بعدی این است که یک حساب کاربری در یک کارگزار قابل‌اعتماد باز کنید. تنها زمانی به کارگزاری اعتماد کنید که مطمئن شوید که این کارگزار می‌تواند پاداش گفته شده‌ را بپردازد. در این صورت گزینه بهتر، انتخاب پاداشی است که توسط یک کارگزاری قابل‌اطمینان ارائه می‌شود. از این راه حداقل می‌توانید با آگاهی از اینکه وجوه شما در جای ایمن قرار دارد و از آن محافظت می‌شود، در بازار فارکس معامله کنید.

از سوی دیگر، اگر قصد داشته باشید به یک کارگزاری غیرقابل اعتماد که پاداش سپرده‌اش 200 درصدی است اعتماد کنید؛ زمانی که سعی می‌کنید پاداش‌های خود را نقد کنید با مشکل مواجه خواهید شد. از ابتدا وقت خود را هدر ندهید و سرمایه اولیه خود را به خطر نیندازید. در نتیجه بهتر است هنگام انتخاب جوایز بروکر فارکس، بروکرهایی را که با آنها راحت هستید و قابل‌اعتمادتر هستند را فهرست کنید.

بونوس بدون واریز اولیه بازار فارکس

بونوس بدون واریز اولیه بازار فارکس

در این بخش قصد داریم در خصوص بونوس بدون واریز اولیه بازار فارکس صحبت کنیم. این نوع جایزه معاملاتی در فارکس به معامله‌گران بدون درخواست و یا واریز وجه از طرف کارگزاری به معامله‌گران داده می‌شود. معمولاً اندازه چنین پاداش‌هایی زیاد نیست و بین 5 تا 50 دلار متغیر است. بروکرها معمولاً چنین پیشنهادهایی را برای جذب و ایجاد انگیزه معامله‌گران تازه‌کار برای انجام معاملات منتشر می‌کنند. این کار باعث می‌شود علاوه بر این که معامله‌گران انگیزه بیشتری برای معامله پیدا کنند؛ یاد بگیرند که چگونه ارزها را به طور مؤثرتر ترید کنند.

این نوع پاداش به معامله‎‌گران این امکان را می‌دهد که شرایط زنده معامله را تجربه کنند. اما باید به این موضوع توجه کنید که این نوع پاداش‌ها خیلی رایج نیستند. اگر یکی از این نوع پاداش‌ها را پیدا کردید، مطمئن شوید که کارگزاری که آن را این پاداش را ارائه می‌دهد مورداعتماد است؛ در غیر این صورت وقت خود را تلف نکنید. این نوع پاداش برای معامله‌گران باتجربه عالی نیز عالی است. افراد باتجربه به کمک این نوع حساب می‌توانند استراتژی‌های معاملاتی خود را بدون ریسک و بدون ازدست‌دادن پول تست کنند.

بونوس ریبیتی در بازار فارکس

در این بخش قصد داریم در خصوص بونوس‌های ریبیتی در بازار فارکس صحبت کنیم. ممکن است این نوع پاداش در بازار فارکس تبلیغات زیادی دیده باشید. در این نوع پاداش کارمزد یا بخشی از اسپرد پس از بستن یک موقعیت به حساب معامله‌گر بازگردانده می‌شود. در برخی موارد، پاداش سریع به حساب معامله‌گر پرداخت می‌شود؛ اما در مواردی کارگزاران تمایل دارند آن را به‌صورت ماهانه به معامله‌گران بپردازند. نمی‌توان به صورت واضح گفت که این نوع پاداش چقدر به نفع معامله‌گران است.

برای این که بیشتر به این موضوع پی ببرید که آیا بونوس‌های ریبیتی جز بهترین پاداش‌های فارکس است یا خیر، باید شرایط معاملاتی آن کارگزاری را بررسی کنید. برای مثال اگر در یک بروکر،  اسپرد روی جفت‌ارز EUR/USD سه پیپ (به طور متوسط) باشد و در تبلیغات به شما پیشنهاد پاداش 20 دلاری به‌ازای هر لات (در هر طرف) بدهد، می‌تواند پیشنهاد جذابی به نظر برسد.

انتقاد اصلی از این نوع پاداش در فارکس این است که چنین پاداشی به‌سادگی برای معامله‌گران مفید نیست. همان‌طور که گفته شد؛ پاداش ریبیتی ممکن است در نظر اول جذاب به نظر آید؛ اما در بیشتر موارد صرفاً جبران هزینه‌ها و کارمزدهای پرداختی مربوط به معامله شما است. همچنین، میزان پاداش نسبتاً کم است؛ بنابراین با به کمک این نوع پاداش سود زیادی نصیب شما نخواهد شد.

بونوس‌های معرفی

در این بخش قصد داریم در خصوص بونوس‌های معرفی صحبت کنیم. شما در ازای معرفی افراد جدید با کد معرف خود پاداش دریافت خواهید کرد. این پاداش می‌تواند با توجه به نوع بروکر متفاوت باشد. اما باید نوع بروکر و میزان محبوبیت و اعتبار بروکر را از قبل در نظر بگیرید. برخی از بروکر‌های ناآشنا از این طریق برای جذب مخاطب و کلاهبرداری استفاده می‌کنند.

بونوس در پاکت آپشن

پاکت آپشن یک پلتفرم کارگزاری است که توسط یک سری از متخصصان در زمینه‌های مالی و سرمایه‌گذاری تأسیس شده است. این بروکر یک محیط ساده و راحت برای سرمایه‌گذاری و معامله فراهم می‌کند. از این رو برای جذب مخاطب مشوق‌های زیادی را ارائه می‌دهد. از این رو در این بخش نیز قصد داریم در خصوص بونوس در پاکت آپشن صحبت کنیم. همان‌طور که گفتیم این پاداش‌ها وجوهی هستند که توسط کارگزاری‌ها برای تشویق معامله‌گران برای استفاده از این کارگزاری داده می‌شود.

کارگزاری پاکت آپشن در ازای مبلغی که مشتری برای اولین بار سپرده‌گذاری می‌کند؛ جایزه می‌دهد. این پاداش به صورت 50 درصدی است که به سپرده تریدر اضافه می‌شود. این کار باعث شده تا وجوه موجود برای سرمایه‌گذاری افزایش یابد. به کمک این پاداش، معامله‌گر ‌می‌تواند از معاملات خود سود بیشتری کسب کند. همچنین به این معنی است که شما می‌توانید در معاملات با حجم بیشتر باز کنید.

نکته این است که این پاداش فقط برای مشتریان جدید اعمال می‌شود و برای سپرده‌های بالای 50 دلار فعال است. برای مثال، اگر 100 دلار واریز کنید، 50 دلار جایزه دریافت خواهید کرد که مجموع پول شما 150 دلار می‌شود.

کد بونوس چیست؟

کد بونوس چیست؟

در این بخش قصد داریم در خصوص که کد بونوس چیست؛ صحبت کنیم. یکی از راه‌های کسب پاداش وارد کردن کد است. اما توجه به این نکته مهم است که هنگام وارد کردن کد باید به حروف بزرگ و کوچک توجه کنید؛ چرا که اگر کد اشتباه وارد شود پاداشی دریافت نمی‌کنید.

آشنایی با بونوس ۵۰۰ دلاری فارکس

در این بخش برخی از پاداش‌های 500 دلاری فارکس را معرفی می‌کنیم. برخی از بروکرها با پیشنهادهایی به‌اندازه 500 دلار یا بیشتر برای انجام معاملات رایگان در بازار فارکس، بسیاری از سرمایه‌گذاران تازه‌کار را فریب می‌دهد. اما این سؤال همیشه مدنظر است که آیا پذیرفتن این نوع پیشنهاد درست است یا باید آن را نادیده گرفت؟ باید در نظر داشته باشید قبل از قبول‌کردن این نوع بونوس‌ها، همیشه کار عاقلانه این است که نکات مثبت و منفی را بسنجید.

نکات خوب در مورد پاداش‌های 500 دلاری بدون سپرده فارکس این است که معامله‌گران می‌توانند بدون ریسک سرمایه، در بازار فارکس معامله کنند. استراتژی‌های خود را تست کرده و بدون ریسک معامله‌ کنند. از طرف دیگر، چیزی زیادی برای این که بتوان نقطه‌ضعف پیشنهادهای رایگان فارکس پاداش اشاره کرد؛ وجود ندارد. این پول رایگانی است که طی یک مدت‌زمان مشخص در حساب شماست. تنها کاری که معامله‌گر باید انجام دهد این است که در کارگزاری ثبت‌نام کند و این پول را برای معامله در بازار فارکس به‌صورت رایگان دریافت کند.

نکته مهمی که باید معامله‌گران باید بدانند این است که بونوس دریافتی برای معامله در بازار فارکس است و نه بیشتر. نمی‌توان این پول را برداشت کرد و برای تجارت سایر بازارهای مالی یا برای هر کار دیگر استفاده کرد. شما فقط در صورت سود در بازار می‌توانید مبلغ سودتان را برداشت کنید.

گرند کپیتال یک جایزه بدون سپرده برای همه مشتریان جدیدش ارائه می‌کند. شما می‌توانید فقط با افتتاح حساب در این بروکر برای پاداش بدون سپرده را دریافت کنید. این یک فرصت عالی برای شروع معاملات است. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که فقط سود دریافتی از معامله وجوه پاداش طبق شرایط و ضوابط بروکر قابل برداشت است. این پاداش به مدت 7 روز در حساب شما فعال است و پس از اتمام دوره، وجوه پاداش کسر شده و تمامی معاملات باز بسته می‌شود.

بونوس قابل برداشت

در این بخش قصد داریم در خصوص بونوس قابل برداشت صحبت کنیم.  همان‌طور که گفتیم برخی از پاداش‌های فارکس قابل‌برداشت هستند. برای مثال پاداشی که در ازای بازکردن حساب بدون واریز وجه به شما تعلق می‌گیرد در اکثر موارد غیرقابل‌برداشت هستند. در نتیجه فقط پولی که در نتیجه معامله‌ سود کرده و یا به دست آورده‌اید قابل برداشت است. در خصوص دریافت پاداش باید قوانین و شرایط و ضوابط هر بروکر را به‌دقت مطالعه کنید؛ زیرا هر بروکر با دیگر بروکر‌ها متفاوت است.

برخی از بروکرها ممکن است برای برداشت پول شما را ملزم به انجام تعدادی معامله کنند و یا فقط سود یا بخشی از سود خود را بتوانید بردارید. همچنین ممکن است مهلت زمانی برای میزان پاداشی که دریافت کرده‌اید؛ در نظر بگیرند که در این صورت پس از گذشت آن زمان شما میزان پاداش را از حساب شما کم خواهد شد.

Bonus قابل معامله

در این بخش قصد داریم در خصوص Bonus قابل معامله صحبت کنیم. برخی از بونوس‌ها را باید از طریق معامله به دست آورد. برای مثال پاداش‌های ریبیتی در این دسته قرار دارد؛ درواقع شما با انجام معاملات تخفیف‌هایی در حین معامله به دست می‌آورید. برخی از این پاداش‌ها مقادیر بسیار زیادی هستند که به شما بدون واریز وجه و یا با در نظر گرفتن میزان وجهی که واریز می‌کنید؛ تعلق می‌گیرند. این نوع پاداش‌ها اغلب از نوع قابل معامله هستند به این صورت که شما با انجام معاملات و یا تعداد معاملاتی که انجام می‌دهید می‌توانید سود خود را برداشت کنید.

Bonus غیر نقدی

همان‌طور که در بخش‌های قبل نیز به آن پرداختیم در Bonus غیر نقدی شما نمی‌توانید پول را به طور مستقیم برداشت کنید. درواقع شما با انجام معاملات و کسب سود، قادر به برداشت میزان سود خود هستید و کارگزاری فقط مبلغی جهت معامله در فارکس در اختیار شما قرار می‌دهد. مبلغی که در اختیار شماست، قابلیت برداشت ندارد و به بیانی دیگر بونوس غیرنقدی است.

Bonus شرط بندی

در این بخش قصد داریم در خصوص Bonus شرط بندی صحبت کنیم. نکته‌ای که در این خصوص مهم است این است که این نوع پاداش توسط سایت‌های شرط‌بندی برای نگهداری مشتریان قدیمی و جذب و تبلیغ برای مشتریان جدید ارائه می‌شود. پاداش‌هایی که در این سایت‌ها در نظر گرفته می‌شود شامل پاداش وفاداری، پاداش معرفی، پاداش خوش آمد گویی و… است. قبل از استفاده باید در خصوص این پاداش و قوانین سایتی که این پاداش‌ها را ارائه می‌دهد اطلاعات کافی کسب کنید.

بروکرهای معتبر با bonus خوش آمدگویی

3 تا از بهترین بروکرهای معتبر فارکس با Bonus خوش آمد گویی

در این بخش قصد داریم  3 تا از بهترین بروکرهای معتبر فارکس با Bonus خوش آمد گویی را معرفی کنیم. بونوس خوش آمد گویی همان‌طور که از اسمش مشخص است؛ منحصراً به تازه‌واردانی داده می‌شود که قبلاً هیچ حساب کاربری نداشتند. این پاداش مشابه پاداش بدون سپرده، اغلب به سپرده اولیه نیاز ندارد. این یکی از محبوب‌ترین انواع پاداش فارکس است که در این بخش قصد داریم 3 بروکر که این نوع پاداش را ارائه می‌دهند معرفی کنیم.

بروکر روبو فارکس (RoboForex)

روبو فارکس یک بروکر است که در سال 2009 تأسیس شد. این کارگزاری در 169 کشور جهان فعال است و در این کشورها خدمت می‌دهد. این بروکر بیش از 3.5 میلیون کاربر مشتری دارد. روبو فارکس توسعه دهنده نرم‌افزار برای معامله در صنعت فارکس نیز است.

روبو فارکس به‌عنوان یکی از قابل‌اعتمادترین و معتبرترین بروکر توسط کارشناسان بازار مالی شناخته و برنده جوایز معتبر متعددی شده است. گروه روبو فارکس دارای مجوز بین‌المللی برای ارائه خدمات از FSC Belize و مجوز اروپایی از CySEC است. این بروکر بونوس خوش آمد گویی به مبلغ 30 دلار به کاربران خود ارائه می‌دهد.

بروکر XM

بروکر XM در سال 2009 تأسیس شد. این بروکر بخش کوچکی از بازار را پوشش می‌داد و منحصراً در بازار فارکس فعالیت داشت. اما از آن زمان تاکنون موفقیت و رشد قابل‌توجهی کرده است. XM جز بروکرهای قابل‌اعتماد و ایمن است. تاکنون این بروکر رشد زیادی کرده است و اکنون یک کارگزاری بین‌المللی به‌حساب می‌آید که در تقریباً 190 کشور در سراسر جهان فعالیت می‌کند.

بیش از یک دهه است که XM Broker بیش از 5 میلیون معامله‌گر را جذب کرده است و اکنون به‌عنوان یکی از سریع‌ترین کارگزاری‌های درحال‌رشد است که به بهترین ارائه دهنده خدمات فارکس شناخته می‌شود. تیم XM Broker به طور مداوم سخت تلاش می‌کنند تا کیفیت خدمات ارائه شده را هر ساله بهبود ببخشند؛ زیرا آنها متعهد هستند که به طور مداوم بهترین خدمات را به معامله‌گران خود ارائه دهند. این بروکر بسته به میزان پولی که به حساب کاربری خود واریز می‌کنید به شما بونوس خوش آمد گویی اعطا می‌کند. این پاداش 100 درصد و تا سقف 5000 دلار است.

بروکر آواترید (AvaTrade)

بروکر آواترید در سال 2006 در دوبلین ایرلند تأسیس شد. این کارگزاری در 10 کشور دنیا دفتر دارد و در حال حاضر بیش از 300000 کاربر ثبت شده دارد و هر ماه بیش از 2 میلیون تراکنش پردازش می‌کند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که این کارگزاری به یک کارگزار قابل‌اعتماد و تبدیل شود.

این کارگزار توسط کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه‌گذاری استرالیا (ASIC)، FSA ژاپن و FSCA آفریقای جنوبی رگوله می‌شود. بروکر آواترید از بانک مرکزی ایرلند، سازمان تنظیم مقررات خدمات مالی ابوظبی و کمیسیون خدمات مالی جزایر ویرجین بریتانیا اعتبار می‌گیرد. این موارد به تقویت شدن و محبوبیت این بروکر می‌افزاید.

بروکر آواترید به معامله‌گران امکان دادوستد سهام، اوراق بهادار، شاخص‌ها، ارزهای دیجیتال و جفت‌ارزها را می‌دهد و در مجموع، به بیش از 1200 ابزار به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این بروکر همچنین یک بونوس خوش آمد گویی 20 درصدی بعد از واریز اولین وجه تا سقف 1000 دلار برای مشتریان تازه ورود خود در نظر گرفته است.

آیا همه می‌ توانند بونوس‌های فارکس را دریافت کنند؟

اولین شرط دریافت پاداش‌هایی که توسط هر بروکر منتشر می‌شود؛ داشتن حساب کاربری احراز هویت شده در آن بروکر یا کارگزاری است. پس از آن باید شرایطی که کارگزاری برای دریافت پاداش خواسته را اعمال کنید تا بتوانید پاداش خود را دریافت کنید. در این صورت باید برای پاسخ به این سؤال که آیا همه می‌توانند بونوس‌های فارکس را دریافت کنند باید گفت بله اما باید ابتدا در آن بروکر حساب کاربری داشته باشید و شرایط و ضوابط پاداش را رعایت کنید.

آیا همیشه می‌ توانیم از بونوس‌های فارکس استفاده کنیم؟

زمانی که یک بروکر یک پاداش را برای کاربران قدیمی خود و یا برای جذب کاربران جدید منتشر می‌کند باید در نظر داشته باشید که آیا شما مشمول آن پاداش هستید یا خیر. برای مثال پاداش‌هایی که برای خوش آمد گویی به کاربران داده می‌شوند به درد کاربران قدیمی نمی‌خورد. همچنین برخی از پاداش‌ها طی مدت‌زمان مشخصی معتبر هستند و بعد از آن نمی‌توانید از آن استفاده کنید.

نحوه انتخاب یک Bonus معتبر فارکس

وقتی صحبت از جوایز به میان می‌آید؛ بحث تبلیغات به حدی داغ می‌شود که اغلب یافتن مقالات مناسبی که بهترین شیوه‌های انتخاب نحوه انتخاب یک Bonus معتبر فارکس را نشان می‌دهند، دشوار است. در اینجا سه مرحله ساده وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا یک بونوس فارکس خوب را انتخاب کنید:

  • انتخاب یک کارگزار خوب: جدای از این موضوع که چقدر یک پاداش جذاب است؛ همیشه به یاد داشته باشید بروکرهایی برای کلاهبرداری وجود دارند و انتخاب بروکر قابل‌اطمینان شرط مهم‌تری است.
  • انتخاب بهترین شرایط برای پاداش: برخی از بروکرها شرایط ویژه‌ای برای رسیدن به پاداش ارائه می‌دهند که دستیابی به آن شرایط کار بسیار مشکل و طاقت‌فرسایی است و باید شرایط پاداش را مطالعه کرد.

نتیجه‌گیری

در این مقاله به طور مفصل به این موضوع پرداختیم که بونوس‌ چیست و چه کاربردی دارد و چرا کارگزاران متمایل به ارائه چنین خدماتی هستند. این نکته بسیار مهم است که بازار فارکس پر است از بروکرهای کلاهبرداری که از طریق همین پاداش‌ها و جوایز قصد جذب مشتری دارند. البته، کار این بروکرها کلاهبرداری است و شما احتمالاً جوایز را دریافت نخواهید کرد. پس قبل از هر سرمایه‌‌گذاری در خصوص بروکر تحقیق کنید.

1/5 - (1 امتیاز)

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی