بهترین کیف پول بیت کوین برای سال 2023 چیست؟
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

بهترین کیف پول بیت کوین برای سال 2023 چیست؟

در این مطلب پرسشی مهم را پاسخ می دهیم، یعنی بهترین کیف پول بیت کوین چیست؟ در حال حاضر بازارهای مالی جهانی و کریپتوکارنسی ها به ترند روز تبدیل شده و بسیاری از افراد در جستجوی درآمدزایی و کسب سود از این بازارها هستند. اما نخستین گام برای انجام خرید و فروش در این بازارهای مالی جهانی در اختیار داشتن یک کیف پول است که بتوانید دارایی های خود را به وسیله‌ی آن مدیریت کنید. با توجه به اهمیت فوق العاده بالای کیف پول ها و امنیت آنها در ادامه قصد داریم تا بهترین کیف پول های بیت کوین  برای سال 2023 را معرفی کنیم. در صورتی که شما هم به دنبال کیف پول هایی برای ذخیره و نگهداری و یا خرید و فروش رمز ارزها می‌گردید تا انتهای این نوشتار با ما همراه باشید.

فراموش نکنید اگر قصد دریافت اطلاعات پایه در مورد ارز دیجیتال بیت کوین را دارید، حتما مقاله بیت کوین چیست؟ را مطالعه کنید.

بهترین کیف پول های بیت کوین | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
کیف پول ارز دیجیتال
آنچه در این مقاله می خوانید پنهان

بهترین کیف پول بیت کوین چیست؟

کارکرد کیف پول در بازارهای ارز دیجتال مشابه کیف پول های معمولی می باشد که روزانه عموم مردم در زندگی خود از آن استفاده می کنند. با این تفاوت که کیف پول ارز دیجیتال برای نگهداری رمزارزها و کیف پول های معمولی ما برای نگهداری پول نقد مورد استفاده قرار می گیرند. برای افرادی که از طرفداران بیت کوین هستند، توضیح مفهوم کیف پول شاید ابتدایی و بدون مفهوم به نظر برسد. اما قبل از آن که در مورد بهترین کیف پول بیت کوین صحبت کنیم، بهتر است کمی ساده تر  و خلاصه به تعریف و توضیح کیف پول ها بپردازیم.

بیش از 5500 نوع ارزرمزنگاری شده وجود دارد که این عدد هر روز در حالافزایش می باشد. اما بیت کوین مهم ترین و بزرگ ترین رمز ارز در دنیای ارزهای دیجیتال محسوب می شود. بیت کوین سیستمی پرداختی و ارز دیجیتال همتا به همتا است که توسط توسعه دهنده ای به نام ساتوشی ناکاموتو در سال 2009 راه اندازی شد. بیت کوین در بستر بلاک چین قرار دارد و مانند یک دفترچه توزیعی و متن باز می باشد. به دلیل خاصیت توزیعی این دفترچه هر تراکنشی با خاصیت اجماع تمام افراد گروه بدون دخالت و نظارت شخص ثالث مورد تایید قرار می گیرد. و به همراه داشتن یک کیف پول مطمئن و امن که از دارایی های شما محافظت کند یکی از مهم ترین ملزوماتی است که باید آن را مورد توجه قرار دهید.

از زمانی که بیت کوین رشد فزاینده ای را در بازار تجربه کرد و به محبوبیت رسید، کلاهبرداری و هک از کیف پول های کاربران افزایش یافت. بنابراین حفاظت و ذخیره سازی از دارایی ارزهای دیجیتال اهمیت زیادی دارد. برای ذخیره بیت کوین ابزاری به نام کیف پول وجود دارد، که به ایمن ماندن بیت کوین کمک می کند، و تنها خود شما به آن می توانید دسترسی داشته باشید. برای ایجاد یک کیف پول بیت کوین از قبل باید بدانید که چه نوع از کیف پولی می خواهید و قبل از آن که کیف پولی را انتخاب نمایید باید از ویژگی ها و جزئیات آن اطلاعات لازم را دراختیار داشته باشید.

بهترین کیف پول بیت کوین

درنظرگیری معیارهای مختلف هنگام برگزیدن کیف پول ارز دیجیتال، مهم است در زمان بررسی و مقایسه کیف پول های بیت کوین باید موارد زیر را مدنظر قرار دهید:

معیارهای انتخاب بهترین کیف پول بیت کوین چیست؟

پشتیبانی و توسعه مستمر

آیا کیف پولی که شما آن را انتخاب کرده اید به طور مستمر در حال بروزرسانی و توسعه به منظور افزایش و بهبود امنیت است و تیمی حرفه آن مدیریت آن را به عهده دارد.  همچنین آگاهی از این که در صورت بروز مشکلات امنیتی شرکت تامین کننده کیف پول به چه صورت پاسخگو می باشد نیز از مواردی است که در هنگام انتخاب کیف پول بیت کوین باید به آن توجه داشته باشید.

رابط کاربری ساده

توجه به رابط کاربری هنگام انتخاب بهترین کیف پول بیت کوین بسیار مهم است. برخی از کیف پول های بیت کوین به گونه ای طراحی شده اند که برای افراد تازه کار به دنیای ارز دیجیتال بسیار مشکل است. این امر باعث از دست رفتن پول، امنیت پایین و انجام تراکنش های اشتباه می شود. با توجه به این موارد کیف پولی را انتخاب کنید که به راحتی قابل استفاده باشد.

امنیت بالا و امکان تهیه نسخه پشتیبان

یکی از فاکتورهای مهم برای انتخاب بهترین کیف پول دیجیتال بیت کوین، امنیت آن است. کیف پول انتخابی خود را از لحاظ امکانات امنیتی نظیر احراز هویت دو عاملی و ایمن بودن و امکان تهیه نسخه پشتیبان بررسی نمایید.

امکان کنترل کلید خصوصی

کیف پولی را باید انتخاب کنید که امکان کنترل کردن کلید خصوصی خود را داشته باشید و در واقع بیت کوین خود را نظارت نمایید.

استفاده از آدرس های جدید

کیف پولی را انتخاب کنید که برای انجام تراکنش های مختلف از آدرس جدید استفاده می کند و باعث افزایش حریم خصوصی شما می شود.

ناشناس بودن

اگر ناشناس بودن معیار مهمی برای شما محسوب می شود، آگاهی از اطلاعاتی که کیف پول در هنگام ثبت نام از شما می خواهد حائز اهمیت می باشد.

بهترین کیف پول بیت کوین

بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانیان در 3 دسته کیف پول کاغذی، کیف پول نرم افزاری و کیف پول سخت افزاری قرار می گیرد.

انواع کیف پول بیت کوین چیست؟

کیف پول کاغذی

کیف پول دیجیتال کاغذی ابتدایی ترین نوع کیف پول های ارزدیجیتال است. این نوع از کیف پول ها در واقع کاغذهایی هستند که اطلاعات مربوط به سکه ها روی آن ها به همراه QR کد ثبت می شوند. شاید از نظر امنیت هیچ تعهد هکری این دسته از کیف پول ها را تهدید نکند، اما باید مراقب بود که این اسناد کاغذی به سرقت نرود و اطلاعات بر روی آن پا پاک نشود.

کیف پول نرم افزاری

کیف پول های نرم افزاری به صورت آنلاین می باشند و معمولا برای خرید و فروش های روزانه مورد استفاده قرار می گیرند. به دلیل آنلاین بودن آن ها برای نگهداری طولانی مدت سکه ها چندان منطقی به نظر نمی رسد. اگر می خواهید بهترین کیف پول بیت کوین را برای تریدهای روزانه پیدا کنید، باید در این دسته  از والت ها دنبال بگردید.

کیف پول سخت افزاری

بهترین کیف پول ارزدیجیتال برای ذخیره طولانی مدت سرمایه، کیف پول سخت افزاری می باشد. این نوع از کیف پول به عنوان دسته ای دیگر از انواع کیف پول ها ی رمزارز به شمار می رود که در بیشتر موارد ظاهری شبیه به فلش مموری دارد. برای انتقال سکه از این نوع کیف پول ها نیاز به اتصال اینترنت وجود دارد اما این دسته از کیف پول ها به صورت آفلاین از دارایی های شما نگهداری می کنند. بنابراین می توان ادعا داشت که کمتر در معرض خطر حملات هکرها قرار دارند. از این رو کیف پول سخت افزاری برای نگهداری سکه ها در مدت زمان طولانی گزینه مناسبی می باشد.

بهترین کیف پول بیت کوین در سال 2023

1- کیف پول کوینومی

کوینومی

نمی شود بحث بهترین کیف پول بیت کوین باشد و نام کوینومی به میان نیاید. کیف پول کوینومی اول نسخه موبایل آن و بعد از آن هم نسخه ی دسکتاپش معرف شد و جزء پرطرفدارترین دسته کیف پول های دسکتاپ ارز دیجیتال می باشد. کیف پول کوینومی از ارزدیجیتال های مختلفی پشتیبانی می کند. طراحی آن ساده است و کاربران تازه کار نیز می توانند از آن بهره ببرند. مبادله های درون سیستمی و داشتن پشتیبانی خیلی قدرتمند از امکانات مهم این نوع کیف پول می باشد. به همین دلیل کلید های خصوصی به صورت آفلاین در کیف پول کوینومی ذخیره و نگه داری می شوند.

مزایای کیف پول کوینومی

  • اگر تلفن همراه شما سرقت شود، خطری سرمایه ی شما را تهدید نمی کند.
  • کلیدهای خصوصی شما فقط در تلفن همراه خود ذخیره می شود.
  • هر ارز دیجیتالی به آدرس های بیت کوین بدون پشت سرگذاشتن هیچ مراحل اضافه بر سازمانی قابلیت فرستاده شدن را دارند.

معایب کیف پول کوینومی

  • به دلیل متن باز نبودن این نوع از کیف پول امکان مشاهده کدهای آن وجود ندارد.
  • با توجه به مشکلات امنیتی که به وجود آمده تا حدی امنیت کیف پول کوینومی زیر سوال رفت.

2- کیف پول مایسلیوم

مایسلیوم

یکی دیگر از کیف پول های بیت کوین مایسلیوم نام دارد و برای گوشی های همراه طراحی شده است که کلید خصوصی بیت کوین را فقط در گوشی همراه سیو و نگهداری می کند و بهره نبردنش از هیچ واسطه ای دلیل بالا رفتن امنیت آن شده است. در کیف پول مایسلیوم مالک تمام بیت کوین ها خود شما هستید. کیف پول متن باز است، به این معنا که می توانید کدهای آن را مشاهده کنید که سالم هستند یا خیر. به دلیل این که از کیف پول های شناخته شده است خیال هر سرمایه گذاری را درباره بیت کوین های آن راحت می کند. با استفاده از مایسلیوم می توانید به کیف پول های سخت افزاری متصل شوید و یا دارایی های موجود در کیف پول کاغذی بیت کوین را به راحتی خرج نمایید.

مزایای کیف پول مایسلیوم

  • معاملات به صورت آفلاین انجام می شود.
  • دسترسی از طریق وب قابلیت دارد.
  • کیف پول شناخته شده و قدیمی می باشد.
  • اتصال به آن راحت و کار با این کیف پول بسیار ساده است.
  • اجازه ایجاد کردن حساب های گوناگون برای کاربران را دارد.
  • با کیف پول های سخت افزاری محبوب ارزهای دیجیتال سازگار است.

معایب کیف پول مایسلیوم

  • از بیت کوین فقط پشتیبانی می کند.
  • نسخه دسکتاپ ندارد.
  • به دلیل پیچیده بودن انتخاب خوبی برای تازه کارها نیست.
  • امکان هک شدن آن وجود دارد زیراجزء کیف پول های گرم است.

3- کیف پول الکتروم

کیف پول الکتروم از جمله بهترین کیف پول های ذخیره کردن بیت کوین است. طراحی این کیف پول به این صورت می باشد که هم مناسب کاربران حرفه ای و هم مناسب کاربران نا آشنا می باشد. و به دلیل نداشتن ظاهری پیچیده از امن ترین کیف پول ها محسوب می شود.

مزایای کیف پول الکتروم

  • برای کاربران بهره گیری راحت و سریعی دارد.
  • هم برای کامپیوتر و هم برای تلفن همراه ارائه شده است.
  • جزء بهترین کیف پول ها برای نگهداری بیت کوین می باشد.
  • دارای رمز عبور برای امنیت کیف پول است.

معایب کیف پول الکتروم

  • فقط از بیت کوین پشتیبانی می کند.
  • کار با این نوع از کیف پول برای افرادی نا آشنا دشوار است.
  •  بین کاربران و تیم توسعه دهنده هیچ پل ارتباطی وجود ندارد.

4- کیف پول کوین بیس

کوین بیس

کیف پول کوین بیس یکی از مطمئن ترین کیف پول های ارز دیجیتال می باشد. اما به خاطر داشته باشید که دارایی شما به صورت آنلاین نگهداری می شود و لازم به ذکر است که کوین بیس یک کیف پول گرم می باشد و همواره ممکن است هک شود.

مزایای کیف پول کوین بیس

  • امنیت فوق العاده بالایی دارد.
  • دارای احراز هویت 2 مرحله ای است.
  • از چندین امضا پشتیبانی می کند.
  • از چندین ارزدیجیتال مخصوص بیت کوین پشتیبانی می کند.
  • جهت استفاده محیطی آرام و روان دارد.

معایب کیف پول کوین بیس

  • همیشه باید به اینترنت متصل باشد.
  • کاربران ایرانی در تحریم هستند.
  • احتمال دارد کلیدهای خصوصی در قسمتی دیگر ذخیره شوند.
  • احتمال هک شدن آن وجود دارد.

5- کیف پول اکسودوس

اگزودوس یکی از بهترین کیف پول های بیت کوین می باشد

کیف پول اکسودوس در سال 2016 میلادی وارد دنیای ارزهای دیجیتال شد. این نوع از کیف پول در ابتدا فقط برای رایانه ها بود، اما اکنون می توان آن را بر روی سیستم عامل اندروید نصب نمود. همچنین آسان ترین کیف پول های ارز دیجیتال است. که یکی از دلایل آسان بودن آن محیطی روان و همه پسند می باشد. رابط کاربری زیبای این برنامه به شما این امکان را می دهد تا از خرید و فروش ارز دیجیتال به معنای واقعی لذت ببرید.

مزایای کیف پول اکسودوس

  • امنیت بالایی دارد.
  • استفاده از آن راحت و همه پسند می باشد.
  • تنظیم خودکار کارمزد آن وجود دارد.
  • از چندین ارز دیجیتال پشتیبانی می کند.
  • تحلیل و بررسی کردن میزان سود و زیان آن آسان است.

معایب کیف پول اکسودوس

  • در بخش صرافی دارای کارمزد بسیار بالا می باشد.
  • به دلیل نداشتن تایید 2 مرحله ای باید از مبالغ بالا خودداری کرد.
  • امکان هک شدن آن و از دست دادن سرمایه به خاطر جزء کیف پول های نرم افزاری وجود دارد.

 6- کیف پول تراست ولت

کیف پول تراست

کیف پول تراست ولت یک نرم افزار مطمئن برای ذخیره کردن تراکنش بیت کوین است. علاوه بر بیت کوین از هزاران توکن و کوین پشتیبانی می کند. نمره گوگل پلی این نرم افزار گویای همه چیز است، زیرا این آپ در گوگل پلی از پنج ستاره کمی بیشتر از چهارونیم ستاره دریافت کرده است. می توان برای خرید و فروش روزانه از کیف پول های نرم افزاری و برای هولد کردن از کیف پول های سخت افزاری استفاده کرد. تراست ولت برای امنیت کاربران اهمیت زیادی قائل است و امنیت حساب را با قابللیت های امنیتی مختلف تامین می کند.

مزایای کیف پول تراست ولت

  • دانلود و استفاده از آن رایگان است.
  • رابط کاربری آن ساده و قابل اعتماد است.
  • قابلیت ذخیره سازی کلیدهای خصوصی بر روی دستگاه موبایل وجود دارد
  • امکان استیکینگ ارزهای دیجیتال و دریافت سودهای حاصل از آن در کیف پول تراست امکان پذیر می باشد.

معایب کیف پول تراست ولت

  • کیف پول تراست ولت یا هر کیف پول دیجیتالی دیگری هرگز به اندازه یک کیف پول سخت افزاری  ایمن نخواهد بود.
  • تراست ولت از ویندوز پشتیبانی نمی کند و اپلیکیشن تحت سیستم عامل های مک، ویندوز و… را ندارد.

7- کیف پول بی آردی

کیف پول بی آردی را می توانید علاوه بر بیت کوین ارزهای دیگری را نیزدر آن نگه دارید. این نوع از کیف پول ها دارای رابط کاربری ساده با کارایی رمزگذاری سخت افزاری داخلی است که امن بودن ارزهای شما را تضمین می کند. آن ها برای یک هدف خاص ساخته شده اند و منبع باز هستند. البته آن ها از روش پرداخت ساده شده شبکه بیت کوین استفاده می کنند. کیف پول بی آردی برای مبتدیان در این زمینه عالی است. علاوه بر استفاده از این اپلیکیشن می توانید با ارزهای دیگر مانند اتربیت کوین خریداری کنید، اما می توانید بیت کوین را با سایر توکن های موجود در بازار مبادله نمایید.

مزایای کیف پول بی آردی

  • کابران می توانند به آسانی از آن استفاده کنند.
  • امنیت بسیار بالایی دارد.
  • چند ارزی می باشد.

معایب کیف پول بی آردی

  • کیف پول بی آردی پشتیبانی بسیار ضعیفی دارد.

حتما مطالعه کنید: بهترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران

8- کیف پول آرموری

کیف پول آرموری بهترین انتخاب برای ماینرها می باشد. این کیف پول بیت کوین رابه صورت آفلاین ذخیره می کند. این کیف پول به شما این امکان را می دهد که کنترل کاملی بر هزینه های تراکنش و دارایی ها داشته باشید. برای بکاری گیری آرموری به فضای زیادی روی هارد کامپیوتر نیاز دارید زیرا باید کل اطلاعات شبکه را دانلود کنید و به فول نود یا گره بیت کوین تبدیل شوید. بنابراین اگر کامپیوتر شما قدرت کافی ندارد بهتر است در لیست بهترین کیف پول بیت کوین به دنبال گزینه های بهتر باشید.

مزایای کیف پول آرموری

  • جنبه های امنیتی قوی رابط  کاربر پسند را به شما ارائه می دهد.
  • دارای فضای ذخیره سازی است و به شما این امکان را می دهد کلیدهای خصوصی را به صورت آفلاین ذخیره نمایید.
  • به افراد و مشاغل کمک می کند تا از توکن های بیت کوین محافظت کنند.

معایب کیف پول آرموری

  • کیف پول آرموری احراز هویت 2 عاملی را ارائه نمی دهد.
  • پشتیبانی موبایل سطح بالای امنیتی آن را برای مبتدیان پیچیده می کند.

9- کیف پول اج

کاربران دارای کیف پول اج از پشتیبانی خارق العاده ی مشتری بهره می برند. می توانند از طریق ایمیل با نمایندگان پشتیبانی تماس بگیرند یا به سادگی کتابخانه و مقالات پشتیبانی گسترده را برای اطلاعات مفید مرور کنند. اج دارای یک صفحه پرسش های متداول و جامع است که در آن کاربران اطلاعات مفیدی را پیدا می کنند. همچنین کاربران می توانند از طریق شبکه های اجتماعی مختلف با پشتیبانی ارتباط برقرار نمایند.

مزایای کیف پول اج

  • رابط کاربر پسند
  • کیف پول با امکانات بالا
  • بسیار مطمئن و امن
  • آینده روشن با تعداد زیادی نوآوری

معایب کیف پول اج

  • هیچ ارز فیات پشتیبانی نمی شود.
  • به اندازه یک کیف پول سخت افزاری امن نمی باشد.
  • تعداد محدودی از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می شود.

پروسه ی پیدا کردن بهترین کیف پول بیت کوین

همانطور که گفتیم برای این که بتوانید در بازار رمز ارزها مشغول به فعالیت شوید حال می‌خواهد این فعالیت از نوع هولد کردن باشد یا ترید کردن، نیاز داریم تا این ارزهای دیجیتال خود را در محلی نگهداری کنیم. به این محل نگهداری کیف پول یا والت (Wallet) گفته می شود. فردی که رمز ارزی مانند بیت کوین خریداری می‌کند به کمک این والت قادر است تا دارایی های خود را در این زمینه مدیریت کند. لذا یکی از مهمترین کارهایی که پیش از شروع هرگونه فعالیت در بازار کریپتوکارنسی ها می بایست انجام شود چیزی نیست به غیر از پیدا کردن بهترین کیف پول بیت کوین.

با توجه به این که بیت کوین نخستین پروژه ی ارزهای دیجیتال بوده و در عین حال لیدر این بازار هم هست در مقایسه با سایر رمز ارزها تعداد بیشتری کیف پول برای آن وجود دارد. این امر هم خوب است هم بد. مزیت آن این است که شما برای پیدا کردن بهترین کیف پول بیت کوین زیاد متحمل دردسر نمی شوید و در عین حال مشکل آن این است که برای پیدا کردن بهترین کیف پول های بیت کوین می بایست جستجوی بیشتری کنید تا کیف پولی با امنیت بالا پیدا کنید.

بهترین کیف پول های بیت کوین | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
بهترین کیف پول های بیت کوین

کیف پول های بیت کوین رایگان و پولی!

یکی از بهترین مشخصه هایی که بهترین کیف پول بیت کوین دارند این است که عموماً رایگان هستند. یعنی برای نصب و استفاده از آنها نیازی نیست تا متحمل پرداخت هزینه ای شوید. خیلی راحت هنگامی که والت مورد نظر خود را انتخاب کردید می توانید آن را خیلی راحت روی گوشی تلفن همراه هوشمند خوب و یا حتی سیستم کامپیوتری خود نصب کرده و از مزایای آن بهره مند شوید. با توجه به این که این رمزارز بسیار گران است و بهره حال امنیت نقش بسیار مهمی در انتخاب بهترین کیف پول های بیت کوین دارد گاهاً افراد تصمیم به خرید کیف پول ها و یا والت های فیزیکی (سخت افزاری) می کنند. این والت ها از نظر امنیتی و ایمنی به شدت قوی هستند و خطرات والت هایی که در بستر اینترنت و به صورت نرم افزاری عرضه می شوند را ندارند.

آیا قاعده و قانون خاصی برای بهترین والت های بیت کوین وجود دارد؟

این موضوع که بهترین کیف پول بیت کوین چیست و چه مشخصه ای آن را تبدیل به این بهترین بودن می کند بسته به عامل های مختلفی دارد. حتی می‌توان این امر را به شرایط نیز منتصب کرد و اینطور گفت که ویژگی های بهترین کیف پولی که مدنظر هر فرد است با فرد دیگر کاملاً می‌تواند متفاوت باشد. چرا که افراد در سطح توانایی، آگاهی و دانش، امکاناتی که در اختیار دارند، میزان دارایی و سایر مواردی از این دست با هم متفاوت هستند و همین امر سبب می‌شود خواسته‌های آنها از یک والت هم با هم متفاوت باشند.

برای نمونه فردی که به تازگی وارد این بازارهای مالی شده است عموماً به دنبال کیف پولی می‌گردد که رابط کاربری ساده ای داشته باشد و بتواند بدون هیچ مشکلی با آن کار کند. یا این که تعداد رمز ارزهایی که این والت ساپورت می‌کند متعدد و متنوع باشد. اما در صورتی که فردی در این زمینه حرفه ای بوده و سالهاست که در این دسته از بازارهای مالی جهانی مشغول به فعالیت است نیازمند قابلیت ها و امکانات پیشرفته تر و حرفه ای تری برای مدیریت و کنترل والت خود است و دیگر خیلی به فکر کار کردن آسان با این نرم افزار و یا تعداد رمز ارزهایی که در اختیارش قرار می‌گیرد نیست.

علاوه بر این یکی از موارد مهم در انتخاب بهترین والت (Wallet) برای بیت کوین سطح دسترسی آن است. یعنی اینکه شما بتوانید از طریق دیوایس های گوناگون به آن دسترسی پیدا کنید و خیلی راحت و بدون این مشکل این کار را انجام دهید.

بهترین کیف پول های بیت کوین | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
ارز دیجیتالی

ویژگی های عمومی بهترین والت بیت کوین

برای این که بتوانید بهترین کیف پول بیت کوین را انتخاب کنید می‌بایست برخی ویژگی های عمومی برای آن را در نظر داشته باشید. بهترین والت برای بیت کوین را می‌توان والتی به شمار آورد که در مقایسه با سایر والت ها از رابط کاربری بهتر و ساده‌تری برخوردار بوده و هر کاربری اعم از حرفه‌ای و آماتور بتواند از آن بهره ببرد. علاوه بر این بحث مهم در انتخاب کیف پول برای ارز دیجیتال امنیت آنها است.

با توجه به این که ارزهای دیجیتال در درون مایه ی خود غیرمتمرکز هستند لذا برقراری امنیت برای آنها یکی از مهمترین مواردی است که می‌بایست به آن توجه شود. چرا که در بازار کریپتوکارنسی ها هر فردی می‌بایست مسئولیت دارایی ها و سرمایه‌ی خود را بر عهده گرفته و همین امر هم هست که امنیت و اعتبار بالایی را برای یک والت می طلبد. پس از توجه به امنیت و معتبر بودن والت معتبر می‌توانید سایر قابلیت های یک کیف پول دیجیتالی نظیر امکاناتی که ارائه می‌دهد و یا شکل ظاهری و رابط کاربری آن را مورد توجه قرار داد.

به طور کلی والت هایی که برای بیت کوین وجود دارند بسیار متنوع بوده و قابلیت این که در بسترهای مختلفی راه اندازی شوند وجود دارد. لذا هر فردی با توجه به انتظاراتی که از یک کیف پول دیجیتال دارد می تواند انواع مناسب آن را برای خود انتخاب نموده و از آنها بهره ببرد.

معرفی بهترین کیف پول بیت کوین در سال 2022

شاید بتوان بیش از ده ها و صدها نوع مختلف کیف پول برای بیت کوین معرفی کرد ولی نمی‌توان همه‌ی آنها را دارای اعتبار و نیز امنیت مناسبی به شمار آورد. در ادامه قصد داریم تا به بهترین کیف پول بیت کوین بپردازیم. فقط این نکته را توجه داشته باشید کلیدهای این دسته از والت ها بر روی یک دستگاه و یا بهتر بگوییم یک فضای فیزیکی ذخیره و نگهداری می‌شوند. این امر کمک می‌کند تا به غیر از خود کاربر دیگر هیچ فرد دیگری به این کلیدها و والت فرد دسترسی نداشته باشند. این امر کمک می‌کند تا دارایی شما در این والت ها بلوکه نشوند و در عین حال هم به علت تحریم و یا هر مشکل دیگری از این دست دچار مشکل نشود.

در فهرست این بهترین کیف پول بیت کوین به مشخصه هایی نظیر امنیت، تعداد دیوایس های قابل نصب، قابلیت های متعدد والت ها و نیز نظر و رضایت کاربران توجه شده است. بهترین کیف پول های بیت کوین برای اصطلاحاً هولد کردن این ارز دیجیتال برای گوشی های تلفن همراه به شرح زیر هستند:

  1. کیف پول نگهداری بیت کوین به صورت نرم افزاری به نام تراست والت (Trust Wallet)
  2. والت نرم افزاری نگهداری بیت کوین به نام مای سلیوم (Mycelium)
  3. والت نرم افزاری نگهداری بیت کوین به نام بلو والت (Blue Wallet)
  4. والت نرم افزاری نگهداری بیت کوین به نام بیت کوین والت (Bitcoin Wallet)
بهترین کیف پول های بیت کوین | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
بیت کوین

سایر والت های معتبر برای نگهداری بیت کوین

علاوه بر موارد ذکر شده  به عنوان بهترین کیف پول بیت کوین در بالا که تنها برای موبایل بودند، سایر والت هایی هم موجود هستند که یا هم بر روی هر دوی گوشی و کامپیوتر قابل اجرا هستند و یا کیف پول هایی هستند که از نوع سخت افزاری می باشند. در ادامه به معرفی این نوع از والت ها می پردازیم.

  1. والت سخت افزاری لجر (Ledger)
  2. والت سخت افزاری ترزور (Trezor)
  3. والت نرم افزاری بلاکچین دات کام (Blockchain.com) که تحت وب است
  4. والت نرم افزاری نگهداری بیت کوین به نام الکتروم (Electrum) این والت هم برای گوشی های هوشمند و هم برای سیستم های کامپیوتری طراحی شده است.
  5. والت نرم افزاری نگهداری بیت کوین به نام اکسدوس (Exodus) که این والت هم مانند نمونه ی قبلی بر روی هر دو پلتفرم گوشی و PC و یا لپتاپ قابل استفاده است.
  6. والت بیت کوین که به صورت کاغذی بوده و یا در وب سایت Bitaddress.org ارائه می شود. به این روش ذخیره سازی سرد هم گفته می شود.
بهترین کیف پول های بیت کوین | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

پیشنهاد

  • ما در آکادمی پارسیان بورس با تجربه فعالیت چندین ساله در بازار ارزهای دیجیتال و برگزاری کلاس‌های آموزش ارز دیجیتال به شما پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از مشاوره‌های رایگان آشنایی با ارزهای دیجیتال، اولین گام‌های ورود به بازار ارزهای دیجیتال را بردارید، برای اطلاع بیشتر و ثبت نام به صفحه ارز دیجیتال مشهد مراجعه کنید.
  • امیدواریم که حداکثر استفاده ممکن از این مقاله آموزشی را برده باشید، در صورت تمایل می‌توانید برای ثبت‌نام دوره‌های حضوری، از خدمات آموزش ارز دیجیتال در مشهد پارسیان بورس استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید در دوره‌های غیر حضوری ما، مثل آموزش ارز دیجیتال در تبریز استفاده کنید. در این دوره ها، علاوه بر معرفی بهترین کیف پول بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، نحوه کار با آنها و مسائل تخصصی تری چون ترید ارز دیجیتال نیز آموزش داده می شود.
  • آکادمی تخصصی پارسیان بورس – مرکز برگزاری کلاس ارز دیجیتال در مشهد

نتیجه گیری

در دنیای ارزهای دیجیتال برای این که بتوانید رمز ارزهای خود که معروفترین آنها بیت کوین هستند را نگهداری کنید نیاز به یک کیف پول و یا اصطلاحا والت دارید. این والت ها دارای مشخصه های مختلفی هستند که می بایست در هنگام انتخاب بهترین کیف پول بیت کوین به آنها دقت شود. اگر قصد دارید که وارد این حوزه بشوید و فعالیت خود را شروع کنید باید در ابتدا با صورت کامل به آموزش‌های گفته شده بپردازید و در واقع مهارت کافی را به دست بیاورید تا بتوانید فعالیت کنید. آموزش ارز دیجیتال در مشهد از طریق مجموعه پارسیان بورس می‌تواند به شما کمک کند تا بتواند به راحتی به درآمد از ارزهای دیجیتال بپردازید.

5/5 - (1 امتیاز)

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی