شت کوین (Shit coin)
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

همه آنچه که درباره شت کوین (Shit coin) باید بدانیم!

امروزه با گسترش روز افزون سرمایه‌گذاری افراد مختلف در زمینه ارزهای دیجیتال، ضروری است که با اصطلاح شت کوین در این حوزه آشنا شویم. عدم کسب اطلاعات درست چه بسا می­‌تواند منجر به اشتباهات جبران ناپذیر و پر هزینه‌ای شود. شرط ورود به هربازاری کسب اطلاعات جامع و مفید است.

ما در پارسیان بورس به دنبال رفع نیازهای اطلاعاتی شما در بازارهای مالی هستیم، و در این مقاله به دنبال پاسخ به این سوال هستیم که شت کوین چیست؟ چه ویژگی‌هایی دارد؟ و چگونه بایستی شت کوین‌ها را شناسایی کنیم؟

همراه ما باشید تا با زبانی ساده و خودمانی در این قسمت، به دنیای شت کوین وارد شویم، تا با احتیاط بیشتری و اطلاعات کامل‌تری از دنیای پیچیده رمز ارزها سردر بیاوریم.

شت کوین چیست؟

Shit coin یا شت کوین، در حالت کلی ارز دیجیتالی است که با قیمت بسیار کم وارد بازار سرمایه‌گذاری می‌­شود، و برای سرمایه‌گذران جذابیت بسیار زیادی دارد. با افزایش سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتالی که شت کوین هستند، قیمت آن به یکباره افزایش می‌­یابد، اما این افزایش قیمت واقعی نیست، و بیشتر جنبه حبابی دارد.

شت کوین‌ها مالکیت نامشخصی دارند، و در حقیقت ارزهای دیجیتال بی‌پشتوانه‌ای به حساب می‌­آیند. این رمز ارزهای بی‌پشتوانه بیشتر با انگیزه کلاهبرداری وارد دنیای رمز ارزها می‌­شوند، و هدف بلند مدتی ندارند.

باید گفت ارزهای دیجیتالی که حالت شت کوین دارند، دیر یا زود از گود خارج خواهند شد، به همین دلیل بی‌اعتمادی زیادی نسبت به آن‌ها وجود دارد.

به عبارتی باید گفت شت کوین‌ها گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری نیستند، و فاقد حاکمیت واقعی و فناوری هستند. بطور مثال ارز دیجیتال doge coin یک نوع شت کوین به حساب می‌آید.

تحلیل IOST؛ به روز و تصویری
ادامه
همه آنچه که درباره شت کوین (Shit coin) باید بدانیم | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
شت کوین (Shit coin)

پس بطور خلاصه شت کوین ها دارای این ویژگی هستند:

  • بدون پشتوانه
  • بدون هدف بلند مدت
  • قیمت کم در آغاز فعالیت
  • امکان زیاد کلاه برداری
  • عامل بی‌اعتمادی
  • پر ریسک
  • گزینه نامناسب برای سرمایه‌گذاری

شت کوین‌ها از چه زمانی به وجود آمدند؟

هیچکس دقیقاً نمی­‌داند پیدایش و ظهور شت کوین به چه زمانی برمی‌­گردد، ولی طبیعتاً با ظهور و پیدایش بیت‌کوین در سال 2009 زمینه برای پیدایش این ارزهای دیجیتال بی‌پشتوانه فراهم شده است، و در سال 2010 نخستین بار در دنیا صحت از شت کوین به میان آمده است.

در حال حاضر در دنیا تعداد بسیار زیادی شت کوین وجود دارد، پس ضروری است دقت عمل بسیار زیادی در خرید و فروش رمز ارزها داشته باشیم، تا مبادا به جای سود، زیان کنیم.

همه آنچه که درباره شت کوین (Shit coin) باید بدانیم | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
شت کوین (Shit coin)

شت کوین‌ها چه ویژگی‌هایی دارند؟

1 ) شت کوین‌ها این ادعا را دارند که به دنبال حل مشکل هستند:

ارزهای دیجیتال شت کوین این ادعا را دارند که می­‌خواهند مشکل خاصی را حل کنند، اما در حقیقت چنین نیست! آن‌ها مشکلی را مطرح می‌­کنند، که در دنیای واقعی حقیقت ندارد، پس چطور می‌­توان برای مشکلی که وجود ندارد، چاره‌ای اندیشید؟

پس ویژگی شت کوین‌ها ادعا برای حل مشکل است.

2) شت کوین‌ها مالکیت ناشناس و نامشخصی دارند:

رمزارزهایی که مشخص نیست، مالک آن‌ها چه کسی است شت کوین به حساب می­‌آیند. پس در خرید ارزدیجیتال بایستی به این مورد توجه کنیم.

3) شت کوین‌ها قیمت بالا ولی ارزشی کمی دارند:

در آغاز پیدایش این رمز ارزها، قیمت کم شت کوین‌ها برای هر فردی جذاب است، اما با افزایش سرمایه‌گذاری قیمت به یکباره به صورت تصاعدی افزایش پیدا می‌کند. اما باید گفت افزایش قیمت به این معنی نیست که این رمز ارزها ارزش زیادی دارند.

آموزش کیف پول واسابی
ادامه

4) شت کوین‌ها امکان شیلینگ دارد:

شیلینگ به معنای تعریف و تمجید از ارزهای دیجیتال و شت کوین‌ها در شبکه‌های اجتماعی است، اگر از رمز ارزی بیش از حد در شبکه‌های اجتماعی تعریف می‌شود باید به آن شک کنید! زیرا نشان‌دهنده شت کوین بودن آن است.

5) شت کوین‌ها قدمت کمی دارند:

یکی از عوامل دیگری که بایستی در بازار ارزهای دیجیتال باید به آن توجه کرد، سن و قدمت رمز ارزها است، اگر رمز ارزی قدمت کمی دارد این احتمال وجود دارد که آن ارز دیجیتال جز شت کوین‌ها است. پس قدمت ارزدیجیتال از جمله عواملی است که بایستی به آن توجه کرد.

6) شت کوین‌ها وایت‌پییر ندارند:

وایت پیپر سندی است که در آن به طور جامع درباره پروژه در حال اجرا توضیح داده می‌­شود، و بیان می‌­کند که این پروژه قرار است چه مشکلی را حل کند، و منحصر به دنیای ارزهای دیجیتال نیست.

باید گفت انتشار وایت‌پیپر همیشه به معنای با ارزش بودن و معتبر بودن ارز دیجیتال نیست، ولی عدم انتشار صد‌درصد نشانه خوبی نیست! و نشان‌دهنده شت کوین بودن ارز دیجیتال است.

نتیجه گیری:

ما در این مقاله سعی کردیم، درباره شت کوین‌ها و ویژگی‌های آن‌ها مطالبی را بیان کنیم. یاد گرفتیم که شت کوین‌ها ارزهای دیجیتال بی‌پشتوانه و بی‌ارزشی هستند، با این حال تصمیم درباره سرمایه‌گذاری برای شت کوین‌ها در نهایت بر عهده خودتان است، ولی آنچه که مسلم است، سرمایه‌گذاری در حوزه شت کوین‌ها بسیار ریسک دارد، و اصلاً قابل پیش‌بینی نیست. این سرمایه‌گذاری‌ها در بلند مدت نتیجه‌بخش نخواهند بود، اما اگر در کوتاه مدت به فکر سرمایه‌گذاری با ریسک هستید، می­‌توانید به سراغ شت کوین‌ها بروید. ولی نمی‌­توان با قطعیت گفت که برایتان سودده خواهد بود، حتی ممکن است با خروج این شت کوین‌ها از بازار در بلند مدت، برایتان زیان‌ده باشد.

استیکینگ ارز دیجیتال: راهی آسان برای ایجاد درآمد کم‌ریسک‌تر
ادامه

اگر به دنبال بهترین سرمایه‌گذاری پربازدهی در دنیای ارزهای دیجیتال باشید، باید در ابتدا با صورت کامل به آموزش‌های گفته شده بپردازید و در واقع مهارت کافی را به دست بیاورید تا بتوانید فعالیت کنید. آموزش ارز دیجیتال در مشهد از طریق مجموعه پارسیان بورس می‌تواند به شما کمک کند تا بتواند به راحتی به درآمد از ارزهای دیجیتال بپردازید.

پیشنهاد

  • ما در آکادمی پارسیان بورس با تجربه فعالیت چندین ساله در بازار ارزهای دیجیتال و برگزاری کلاس‌های آموزش ارز‌ دیجیتال به شما پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از مشاوره‌های رایگان آشنایی با ارزهای دیجیتال، اولین گام‌های ورود به بازار ارزهای دیجیتال را بردارید، برای اطلاع بیشتر و ثبت نام به صفحه‌ی ارز دیجیتال مشهد مراجعه کنید.
  • امیدواریم که حداکثر استفاده ممکن از این مقاله آموزشی را برده باشید، در صورت تمایل می‌توانید برای ثبت‌نام دوره‌های حضوری، از دوره آموزش ارز دیجیتال مشهد پارسیان بورس استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید در دوره‌های غیر حضوری ما، مثل آموزش ارز دیجیتال در شیراز استفاده کنید.
  • آکادمی تخصصی پارسیان بورس – مرکز برگزاری کلاس ارز دیجیتال در مشهد

اینستاگرام پارسیان بورس

دوره های پیشنهادی


مقاله‌های پیشنهادی


با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس
ثبت دیدگاه
ارسال دیدگاه
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
طراحی و توسعه توسط