بهترین ایده برای ساخت NFT در سال 2023 کدم‌اند؟
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

بهترین ایده برای ساخت NFT در سال 2023 کدم‌اند؟

در سال‌های اخیر، یکی از پربازدیدترین کلمات در سراسر جهان NFT بوده است. احتمالاً شما نیز، این کلمه را بیش از صدها بار شنیده و در حال حاضر به دنبال بهترین ایده برای NFT هستید تا به‌واسطه آن درآمد زیادی را کسب کنید.

قبل از شروع مقاله، اجازه بدهید شما را با بهترین دوره ارز دیجیتال رایگان آشنا کنم. شما در این دوره یاد می‌گیرید که چگونه بخرید، بفروشید و سود کنید. در این دوره ایده‌های عالی را به شما آموزش خواهیم داد.

خب حالا بریم ببینیم پرطرفدارترین ایده برای NFT چیه؟

چه مواردی را می‌توان به NFT تبدیل کرد؟

چه مواردی را می‌توان به NFT تبدیل کرد؟

اگر بخواهیم به این سؤال خیلی خلاصه و مفید پاسخ دهیم، می‌توانیم بگوییم: هر چیزی را که بتوانید تصورش را بکنید، می‌تواند یک ایده برای NFT باشد. شما هیچ محدودیتی برای ایجاد NFT  ندارید. تا زمانی که فایلی که بارگذاری می‌کنید منحصربه‌فرد باشد و بتواند در قالب و فرمت دیجیتالی آپلود شود، می‌تواند به‌عنوان یک ایده برای NFT مورداستفاده قرار گیرد.

این بدان معنی است که شما می‌توانید NFT مختص به خود را در هر نوع و زمینه ازجمله عکاسی، موسیقی، فایل ویدیویی و حتی توییت یا میم‌ها ایجاد کنید. نکته جالب در مورد NFT، آن است که شما را محدود نمی‌کند، بنابراین می‌توانید تا حد امکان ایده‌های خلاقانه خود را امتحان کنید.

معرفی 10 ایده برتر برای ساخت NFT

معرفی 10 ایده برتر برای ساخت NFT

یکی از مزایایNFT ، این است که به کاربران خود این فرصت را می‌دهد تا خلاقیت خود را در همه زمینه‌ها شکوفا کنند. به‌طوری‌که در همین چند سال اخیر، چندین خالق NFT با تک‌تک آثار منحصربه‌فرد خود در ابعاد مختلف هنری، میم‌ها و مجموعه‌های دیگر به عرصه آمده و در مدت‌زمان نه‌چندان طولانی، به محبوبیت ثروت ساز رسیده‌اند. آیا شما نیز ایده‌ برای NFT دارید که با اشتراک‌گذاری آن، بخواهید شانس خود را امتحان کنید؟ در این قسمت با برخی ایده‌های NFT آشنا خواهیم شد.

1. بازی‌های ویدیویی

اگر شما یک توسعه‌دهنده وب هستید و هدفتان کسب درآمد از دنیای NFT است، ساخت بازی‌هایی که مبتنی بر بلاک چین هستند، یکی از آسان‌ترین گزینه‌های پولساز است. برند‌هایی مانند Louis Vuitton، یک بازی به نام Louis: The Game خلق کرده‌اند که به گیمر این اجازه را می‌دهد تا بازی‌هایی را به امید یافتن توکن‌های مخفی در گیم انجام دهند.

همچنین شاهد بوده‌ایم که بازی‌هایی مانند The Sandbox و Decentraland با بهره‌مندی از NFT به سودهای خیلی بزرگی دست‌یافته‌اند. خوشبختانه، این بازی‌ها، از زمانی که افراد با متاورس آشنا شده‌اند، طرفداران بیشتری پیدا کرده است. اگر تمایل به آموزش متاورس دارید، آکادمی پارسیان بورس یکی از بهترین گزینه‌ها بوده و این آموزش‌ها می‌تواند به شما در تبدیل شدن به فردی حرفه‌ای کمک کند.

2. هنر

NFT هنر

مجموعه‌های هنری، یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های ایده برای NFT است که با ظهور هنرمندان جدید و ارائه آثار هنری جذاب برای همه ژانرها ظاهر می‌شوند. اگر علاقه‌مند به هنر هستید، می‌توانید آثار هنری را بخرید و آن‌ها را برای دریافت سود بیشتر در آینده، نگه‌دارید.

هم‌چنین اگر مهارت‌هایی همچون طراحی یا عکاسی دارید، مطمئن باشید این مورد، بهترین ایده برای NFT خواهد بود. بد نیست بدانید یکی از گران‌قیمت‌ترین آثار فروخته‌شده در NFT مربوط به اثر Every days: The first 5000 days است که توسط بیپل ساخته شده است. این اثر، کلاژی از 5000 تصویر دیجیتالی است که NFT مرتبط با آن در کریستیز 2021 به قیمت 69.3 میلیون دلار فروخته شد.

3. توییت ها

از وقتی‌که جک دورسی بنیان‌گذار توییتر، اولین توییت خود را به‌عنوان یک NFT به قیمت بسیار بالایی فروخته است، افراد بیشتری به ساختن جالب‌ترین توییت‌ و فروش آن‌ها ترغیب شده‌اند. شما به‌راحتی می‌توانید توییت‌های خود را به‌عنوان یک ایده برای NFT بفروشید. البته شانس موفقیت NFT شما به اصالت توییت، جهت فکری توییت و نحوه قیمت‌گذاری بستگی دارد.

4. ویدیوهای که طرفداران بسیاری پیداکرده‌اند

پابلو رودریگز، یک مجموعه‌دار هنری در میامی، بیش از 67000 دلار برای یک قطعه ویدیویی 10 ثانیه‌ای هزینه کرد و تنها چند ماه بعد، آن را در قالب NFT به قیمت 6.6 میلیون دلار فروخت. باورنکردنی نیست؟

این ویدیو یکی از اولین ویدیوهای یوتیوب در سال 2007، با نام چارلی “انگشت من را گاز گرفت” بود. چندین ویدیو می‌توانند با وایرال شدن با یکدیگر رقابت کنند و درنتیجه سازندگانشان با این روش درآمدزایی کنند.

5. طراحی داخلی و مبلمان

NFT طراحی داخلی و مبلمان

طراحی داخلی NFT یک‌روند نوین در صنعت طراحی است. این صنعت بر ایجاد طرح‌های دیجیتالی متمرکز است که می‌توانند روی یک بلاک چین ذخیره و مبادله شوند. عمق بخشیدن به فضا، ایجاد طرح‌های سفارشی و منحصربه‌فرد و ایجاد طراحی منسجم‌تر، چند مورد از مزایای طراحی به عنوان ایده برای NFT است.

همچنین اکثر سرمایه‌گذاران قبلاً زمین را در چندین متاورس مانند Decentraland خریداری کرده‌اند که در آن، خانه‌ها یا دفاتر باید مبله شوند.

6. مد و فشن

NFT فشن روزبه‌روز در حال تکامل است؛ زیرا طراحان لباس، روزانهNFT های جدید منتشر می‌کنند و سازندگان، لباس خود را برای dApps طراحی می‌کنند. کلکسیون‌هایی از مد و فشن اغلب در بازی‌های متاورس خاص مانند Roblox یا Decentraland در دسترس هستند.

شما می‌توانید شانس خود را در ایجاد خط تولید NFT برای ایجاد لباس انحصاری خود امتحان کنید، اما واقعیت این است که شرکت‌های بزرگی مانند نایک و آدیداس در حال حاضر فضای زیادی از این حوزه را در اختیار گرفته‌اند.

خوب است بدانید که سرمایه‌گذاری در حوزه NFT بستگی به تحلیل شما از اطلاعات موجود دارد. درزمینهٔ سرمایه‌گذاری یکی از نکته‌های پراهمیت، تابلو خوانی بورس است. این تکنیک، به شما کمک می‌کند که در سرمایه‌گذاری تصمیمات بهتری بگیرید. برای اینکه بتوانید این کار را به خوبی آموزش ببینید می‌توانید در دوره آموزش تابلو خوانی بورس شرکت نمایید.

7. میم‌ها

در دهه گذشته، الگوهای رفتاری تقریباً در تمامی جنبه‌های فرهنگ ما گسترش‌یافته است. از این نظر، میم‌ها به بخشی اساسی از زندگی ما تبدیل‌شده‌اند. بسیاری از آن‌ها در طول سال‌ها اقتباس و بازسازی می‌شوند و در خرده‌فرهنگ‌های مختلف معنای خاصی پیدا می‌کنند. میم‌ها، تصاویر اینترنتی هستند که به ایده برای NFT تبدیل می‌شوند که سازندگان اصلی می‌توانند از آن‌ها درآمد کسب کنند.

8. دنیای ورزش

NFTهای ورزشی نوعی NFT کاربردی هستند که به طرفداران، یک راه‌حل انعطاف‌پذیرتر برای جمع‌آوری کارت‌ها و یادگاری‌ها ارائه می‌دهند. مثال‌های زیادی از نحوه عملکرد NFT های ورزشی وجود دارد.

ازجمله:

  • کارت‌های کلکسیونی که مدت‌هاست درزمینهٔ ورزش‌هایی مانند بیسبال، فوتبال آمریکایی، بسکتبال و فوتبال محبوب شده‌اند.
  • NFT ورزش به طرفداران این فرصت را می‌دهد که به‌صورت دیجیتالی لحظات موردعلاقه خود را در مسابقات به‌عنوان کلیپ ویدیویی داشته باشند.
  • اقلام ورزشی شامل پیراهن، مچ‌بند، جوراب و کفش که غالب کلکسیونرها تمایل به داشتن آن دارند، باعث شده که طرفداران با خرید این NFT ها از تیم محبوب خود حمایت کنند.

9. فیلم و سریال

NFTها می‌توانند صنعت فیلم‌سازی را دچار تحول کنند؛ زیرا با تحقق رساندن این ایده برای NFT، نسل ناشناخته‌ای از کارگردانان این فرصت را پیدا می‌کنند تا ایده سینمایی خود به سرانجام برسانند. افراد بازیگر این امکان را دارند تا بدون حضور افراد واسطه، تأثیرگذار دیده شوند. همچنین مخاطبان می‌توانند سهم عادلانه‌ای از درآمد خالص حاصل از فروش فیلم‌ها را به دست آورند و به فیلم‌سازان و هنرمندان موردعلاقه خود در تأمین مالی آثار موردعلاقه خود کمک کنند.

10. دستور پخت

آیا تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که از دستور پخت کیک خانگی درآمد کسب کنید؟ با استفاده از NFT اکنون می‌توانید آن را انجام دهید.

GourmetNFT فضایی است که از سرآشپزها حمایت می‌کند تا دستورالعمل‌های آشپزی خود را بارگذاری کرده و آن‌ها را به‌عنوان ایده برای NFT به فروش برسانند. توکن‌های غیرقابل تعویض غذایی، نوعی NFT هستند که دارایی‌ها یا مجموعه‌های منحصربه‌فرد مرتبط با مواد غذایی را به نمایش می‌گذارد. این دارایی‌ها می‌تواند شامل دستورالعمل‌های منحصربه‌فرد، دانش آشپزی، تکنیک‌های آشپزی یا حتی نمایش مجازی اقلام غذایی باشد.

نتیجه گیری

سرمایه‌گذاری بر روی ایده‌های NFT بسیار سودآور خواهد بود، زیرا مردم تمایل بیشتری به داشتن آن‌ها در متاورس خواهند داشت. در این مقاله به بیان ایده برای NFT پرداختیم. مجموعه آکادمی پارسیان بورس یک همراه برای شما در مسیر دنیای مجازی و مالی خواهد بود، می‌توانید ایده‌های جدید یاد گرفته و با نحوه تجارت در ارز دیجیتال، سودآوری داشته باشید. چراکه یک ایده خوب خرید سهام، می‌تواند ارزش دارایی شمارا به‌راحتی افزایش دهد.

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی