معرفی صفر تا صد صرافی کوین لوکالی
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

معرفی صفر تا صد صرافی کوین لوکالی

صرافی کوین لوکالی coinlocally، نسل جدید از صرافی ارزهای دیجیتال می‌باشد که خدمات مالی پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد، این صرافی در تلاش است تا محیطی امن، قابل‌اعتماد و پایدار برای معامله گران در سراسر جهان ایجاد کند.

این استارت‌آپ از فناوری بلاک چین به‌عنوان پایه‌ای برای اکوسیستم مالی پیشنهادی نسل بعدی خود استفاده می‌کند تا از طریق آن چشم‌انداز خود را برای حذف موانع مالی، تکامل اقتصاد جهانی و درنهایت تغییر جهان به‌سوی بهتر تحقق بخشد. Coinlocally خدمات معامله اسپات و فیوچرز را ارائه می‌دهد تا همان‌طور که در وب‌سایت رسمی آن بیان‌شده است، به‌عنوان “محل معاملات ارزهای دیجیتال” قرار گیرد.

علاوه بر خدمات ابتدایی برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال، این صرافی خدمات مختلفی (به‌عنوان‌مثال، CEX و DEX) همچنین به کاربران ارائه می‌دهد.

مروری بر مشخصه‌های کلیدی کوین لوکالی

سال تأسیس سال 2019
شروع فعالیت از سال 2022
محل تأسیس  دبی، امارات متحده عربی
امتیاز Tracxn 18 از 100
عملکرد رقابتی رتبه 442 در بین 4157 رقیب
در چه بخش‌ها و بخش‌های بازار فعالیت می‌کند؟ در فضای B2C در بخش‌های بازار فین تک، فناوری بلاک چین
رقبای اصلی بلاک چین: مستقر در لندن، تأسیس 2011

Coinbase: مستقر در سانفرانسیسکو، تأسیس 2012

gemini: مستقر در شهر نیویورک، تأسیس 2015

مرحله شرکت Unfunded
سطح امنیت کوین لوکال متوسط

معرفی صرافی کوین لوکالی

Coinlocally به‌طور رسمی در اوایل سال 2022، با شروع همکاری خود با بایننس، به‌عنوان یک کارگزار تائید شده برای استفاده از زیرساخت بایننس و باهدف گیری بیشترین حجم عمق معاملات، راه‌اندازی شد. جنبه‌های مختلفی از این صرافی وجود دارد تا آن را در این بازار بزرگ منحصربه‌فردتر کند. کوین لوکالی مسیری را برای انواع مختلفی از افراد، از سطح مبتدی تا حرفه‌ای با ارائه پلتفرم‌های همه‌کاره درزمینهٔ معاملات دمو، معاملات اسپات و فیوچرز، مارجین، سهام، بازار NFT و … گسترش جامعه خود ایجاد می‌کند. همچنین با ابزارهایی مانند سوشال تریدینگ، کپی تریدینگ، به اشتراک‌گذاری سود، … برای تقویت و رشد بازار ارزهای دیجیتال، تبادل متمرکز و غیرمتمرکز (DEX) را ارائه می‌دهند.

نقشه راه صرافی کوین لوکالی

نقشه راه صرافی کوین لوکالی

در این بخش تصمیم داریم نقشه راه استفاده از این صرافی را بیان کنیم. البته لازم به ذکر است که بهترین راه برای اینکه بخواهید با این صرافی و سایر صرافی‌های فعال در این حوزه آشنا شده و همچنین روش ترید ارزهای دیجیتال را بیاموزید، استفاده از آموزش‌های مناسب است. آموزش ارز دیجیتال در مشهد یکی از همان موارد است که به خوبی اطلاعات شما را در این حوزه تکمیل خواهد کرد.

  • پلتفرم Coinlocally از زمان راه‌اندازی خود در سه‌ماهه اول سال 2022، برای پذیرش هرچه بیشتر ارزهای دیجیتال در بین کاربران جدید متمرکز شد و این سرویس مبادلات را با UX/UI بصری و جعبه‌ابزار غنی از ویژگی‌های خود انجام داد.
  • در ژوئن 2022، کوین لوکالی مهم‌ترین به‌روزرسانی خود را به اجرا درآورد تا فرصت‌های جدیدی را برای معامله‌گران از همه نوع ایجاد کند. در روزهای آتی علاقه مندان به ارزهای دیجیتال توانستند به بازار Coinlocally NFT دسترسی پیدا کنند تا NFT های خود را ایجاد، خریدوفروش کنند.
  • در اوایل سه‌ماهه سوم سال 2022، پلتفرم Coinlocally بزرگ‌ترین به‌روزرسانی خود را ارائه کرد. این پلتفرم رابط وب و اپلیکیشن موبایل خود را ارتقا داد و نسخه Coinlocally NFT Marketplace را در دسترس کاربران قرارداد.
  • این صرافی برای اینکه بخشی از انقلاب جاری NFT باشد، پلتفرم خود را برای بازار NFT Coinlocally برای تجربیات کلکسیونی دیجیتال را در جولای 2022 منتشر کرد.
  • از سه‌ماهه سوم سال 2022، مشتریان جدید می‌توانستند با توابع جدید اضافه‌شده توسط تیم، تجربه تجارت و سهام خود را افزایش دهید. ابزارهای معامله فیوچرز در برنامه‌های مختلف ازجمله سیستم‌های مبتنی بر اندروید و iOS فعال بود.
  • در سه‌ماهه اول سال 2023، توکن های CLYC به یک بلاک چین میزبان با پشتیبانی از قرارداد هوشمند منتقل شد. این توکن در ابزارهای معامله فیوچرز Coinlocally با بیت‌کوین، اتریوم، تتر دلار آمریکا (USDT) و غیره ادغام شد.
  • در سه‌ماهه دوم تا سوم سال 2023، توکن CLYC در بخش Futures و Margins در جعبه‌ابزار معامله فیوچرز Coinlocally یکپارچه خواهد شد.
  • در سه‌ماهه چهارم سال 2023، توکن CLYC در صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال کوین لوکالی (DEX) ادغام خواهد شد. علاوه بر این، در سال 2023، توکن‌های CLYC به بازار همتا به همتا (P2P) Coinlocally و ابزار تبدیل Coinlocally با یک کلیک اضافه می‌شوند. Coinlocally Conver ساده‌ترین راه برای معامله‌گرانی خواهد بود که درزمینهٔ ارزهای دیجیتال و بلاک چین تخصص دارند و می‌توانند ارز دیجیتال مناسب را خریداری کنند.

صرافی کوین لوکالی چه امکاناتی را ارائه می‌دهد؟

صرافی کوین لوکالی چه امکاناتی را ارائه می‌دهد؟

امکان انجام معاملات فیوچرز در صرافی

تیم Coinlocally یک ماژول معاملات فیوچرز را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است. در بخش Coinlocally Futures، معامله‌گران می‌توانند از نوسانات قیمت در هر جهت، با اهرم درآمد کسب کنند. البته باید بدانیم که این یک فرصت، یک شمشیر دو لبه است. در میان نوسانات فزاینده در بازار ارزهای دیجیتال، به معامله گران اجازه می‌دهد تا سود خود را افزایش دهند. همچنین، در بازارهای نزولی، معامله گران می‌توانند سود بیشتری از معاملات پوزیشن های فروش داشته باشند. در بخش فیوچرز، قراردادهای بیت‌کوین (BTC) با تمام آلت کوین‌های اصلی ازجمله اتر (ETH)، XRP، Litecoin (LTC)، Polygon (MATIC) و استیبل کوین‌های دلار آمریکا (USDT) در دسترس هستند.

ویژگی Coinlocally Savings Module

این صرافی برنامه‌های وام‌دهی انعطاف‌پذیر با APY بالا ارائه می‌دهد. کاربران کوین لوکال می‌توانند توکن های خود را به‌حساب های پس‌انداز با کارمزد صفر درصد انتقال دهند.

ویژگی NFT Marketpalce

بازار Coinlocally NFT کاملاً متمرکز است و تمام عملیات آن به‌صورت زنجیره‌ای تأیید می‌شود تا از مشارکت عادلانه و فراگیر همه تیم‌ها، صرف‌نظر از مأموریت و بودجه آن‌ها اطمینان حاصل شود. تمرکز بازار بر استخراج، ذخیره‌سازی و تجارت NFT توسط سازندگان برتر محتوای دیجیتال در سطح جهان است؛ بنابراین، بازار NFT Coinlocally به مشتریان خود اجازه می‌دهد تا به مجموعه‌های برتر و انحصاری NFT توسط هنرمندان مشهور دسترسی داشته باشند.

این بازار، کل چرخه اقتصاد NFT را تسهیل می‌کند مشتریان آن می‌توانند توکن‌های خود را به‌صورت بومی بدون خروج از پلتفرم ایجاد و با آن کار کنند. راه‌اندازی این بازار اسپات عطفی بزرگ برای Coinlocally و جامعه جهانی آن است.

برای جشن گرفتن این دستاورد بزرگ، Coinlocally یک کمپین تبلیغاتی گسترده برای کاربران بازار NFT راه انداخت. این کمپین تبلیغاتی برای معرفی ابزارهای Coinlocally به مخاطبان گسترده‌تری از ارزهای دیجیتال در مناطق مختلف جهان طراحی شد.

توکن بومی، Coinlocally Coin (CLYC)

این صرافی توکن مختص به خود را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که در ادامه به توضیح هرچه بیشتر آن می‌پردازیم.

 CLYC  چیست؟

توکن بومی، Coinlocally Coin (CLYC)

کوین لوکالی، توکن بومی (CLYC) خود را در 1 ژوئیه 2022 منتشر کرد. این توکن از طریق یک کمپین عرضه اولیه سکه (ICO)، قدیمی‌ترین روش فروش توکن در وب 3، رونمایی شد. درمجموع، این تیم 1,000,000,000 در زنجیره BNB به‌عنوان یک توکن BEP20، یک بلاک چین برنامه‌ریزی‌شده توسط صرافی ارز دیجیتال بایننس (BNB) صادر کرد.

به گفته سایت کوین لوکالی برای اطمینان از مشارکت منصفانه،، Coinlocally قیمتی را برای همه شرکت‌کنندگان در ICO آینده تعیین کرد. یک سکه بایننس (BNB) برابر با 55000 توکن CLYC می‌باشد. به‌عنوان‌مثال، 1 CLYC حدود 0.004 دلار هزینه دارد. توکن های CLYC در وب‌سایت اصلی Coinlocally در دسترس است.

مروری بر قوانین و شرایط استفاده از صرافی کوین لوکالی برای ایرانیان

صرافی محلی کوین اعلام کرده است که از سیاست‌های مبارزه با پول‌شویی تبعیت می‌کند و به اصول FATF متعهد است. به همین دلیل از ابزاری مانند احراز هویت (KYC) استفاده می‌کند. با توجه به قوانین FATF در ایران تا به امروز، استفاده از خدمات این صرافی برای کاربران ایرانی ممکن نیست، اما در قسمت شرایط و ضوابط استفاده از صرافی، ایران را به‌عنوان کشور ممنوعه ذکر نکرده است.

تیم Coin Local توصیه می‌کند که اگر ساکن کشورهای تحریم شده هستیم، برای ورود به سایت آن آی پی خود را تغییر دهیم. هرچند توصیه به انجام چنین امری برای یک صرافی غیر نرمال است؛ اما کوین لوکالی اذعان می‌کند که این صرافی هرگز حساب افراد را مسدود نمی‌کند. یکی از نکات قابل‌توجه، وجود پیش‌شماره ایران (98+) در بین لیست کشورهایی است که کاربران می‌توانند در سایت فعالیت کنند.

به‌عبارت‌دیگر وقتی می‌خواهید در سایت ثبت‌نام کنید دو راه برای استفاده از ایمیل و تلفن همراه دارید. هنگامی‌که گزینه دوم را انتخاب می‌کنید، به‌طور پیش‌فرض، نام کشورها و شماره تلفن آن‌ها در یک لیست کشویی نشان داده می‌شود. نام کشور ایران در این لیست آمده است. درصورتی‌که طبق قوانین پول‌شویی و FATF، نام ایران نباید در این لیست باشد.

ثبت‌نام و احراز هویت در صرافی کوین لوکالی

با انتخاب نام ایران و واردکردن شماره تلفن همراه، کد تائید پیامکی به شماره شما ارسال می‌شود و در صرافی Coinlocally  یک حساب کاربری ایجادشده و درنهایت می‌توانید بدون وجود مشکل به داشبورد کاربری دسترسی داشته باشید. همچنین این صرافی طبق قوانین مالی جهانی از KYC استفاده می‌کند. لازم به ذکر است که برای افتتاح حساب کاربری نیازی به احراز هویت نیست و کاربران می‌توانند بدون KYC ثبت‌نام خود را انجام دهند.

سطوح مختلف حساب در صرافی کوین لوکالی

سطوح مختلف حساب در صرافی کوین لوکالی

سه سطح حساب مختلف در صرافی Coin Local وجود دارد. سطح اول که نیازی به احراز هویت نیز ندارد، به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌صورت نامحدود سپرده‌های رمزنگاری‌شده و روزانه تا 0.3 بیت‌کوین برداشت کنند. در سطح دوم که سطح ساده نام دارد، کاربران می‌توانند روزانه 20000 دلار واریز و برداشت کنند.

همچنین در این طرح سقف برداشت ارز دیجیتال به 5 بیت‌کوین در روز افزایش می‌یابد. در قسمت احراز هویت مدارکی مانند پاسپورت، گواهینامه رانندگی یا مدارک دولتی برای سطح ساده موردنیاز است.

نکته‌ای که باید بگوییم حضور نام ایران در بین گزینه‌هاست. همان‌طور که قبلاً گفتیم، این موضوع برخلاف گفته‌های تیم کوین لوکال در مورد رعایت قوانین پول‌شویی و FATF است. سطح سوم، سطح پیشرفته است. در طرح پیشرفته، کاربران مجاز به واریز و برداشت فیات تا سقف 50000 دلار در روز هستند. محدودیت تسویه ارز دیجیتال کاربران در این طرح تا 10 بیت‌کوین در روز افزایش می‌یابد.

صرافی کوین لوکالی از چه ارزهایی پشتیبانی می‌کند؟

در داشبورد معاملاتی Coinlocally، نمودارهای قیمت، دفترچه سفارش‌ها، تاریخچه سفارش را نمایش می‌دهد. در ماژول معاملات، بیش از 100 دارایی در دسترس است، ازجمله بیت‌کوین و اتریوم، کوین‌های جدید DeFi AAVE و 1INCH، ارزهای رمزنگاری اصلی PoS Cardano (ADA) و Polygon (MATIC)، استیبل کوین USDT درجه‌یک باثبات USDT.، USDC، TUSD، GUSD و غیره. علاوه بر این، Coinlocally ارزهای اصلی فیات مانند USD، EUR، TRY، IDRT و GBP را می‌پذیرد.

تخفیف و پاداش در صرافی کوین لوکالی

برای اینکه کاربران بتوانند از شبکه اجتماعی خود کسب درآمد کنند، Coinlocally یک برنامه ارجاع چند سطحی راه‌اندازی کرده است. به ازای هر بار معرفی دوستان، کاربران Coinlocally می‌توانند تا 40٪ تخفیف در کارمزد معاملات خود دریافت کنند.

علاوه بر این، برای معامله گران با مخاطبان زیاد در شبکه‌های اجتماعی (بلاگرهایی با بیش از 5000 دنبال کننده) Coinlocally پیشنهاد 40٪ پورسانت در هزینه‌های معاملاتی که از کاربران دعوت‌شده دریافت می‌کنند را می‌دهد.

Airdrops  و مسابقات در صرافی کوین لوکالی

زیرساخت Coinlocally را می‌توان برای ایردراپ ها و مسابقات تجاری استفاده کرد. به‌عنوان‌مثال، در سه‌ماهه اول سال 2022، Coinlocally یک ایردراپ COTI برای کاربران بایننس (BNB) انجام داد. درمجموع 114 میلیون توکن COTI بین شرکت‌کنندگان این ایردراپ توزیع شد.

علاوه بر این، انجمن Coinlocally در مسابقات تجاری Binance شرکت می‌کند. این معامله‌گران را با حجم معاملات 500+ USDT در سال 2022 به هم متصل می‌کند. بهترین معامله‌گران پاداش‌های اضافی را از پلتفرم Coinlocally دریافت می‌کنند (تا 500 دلار بایننس).

آیا کوین لوکال از حمایت بازیکنان برتر صنعت ارز برخوردار است؟

آیا کوین لوکالی از حمایت بازیکنان برتر صنعت ارز برخوردار است؟

این پلتفرم دارای حمایت بروکر برتر در صنعت، مانند بایننس و مرکوریو است که هردوی آن‌ها به فعال کردن تراکنش‌های ایمن کریپتو/فیات اختصاصی شده‌اند.

کوین لوکالی باهدف دستیابی به دو هدف عمده در سطوح مختلف وارد مشارکت با برند‌های فوق‌الذکر شد. در مرحله اول، مشارکت با Binance به پلتفرم ارزهای دیجیتال این امکان را می‌دهد تا علاوه بر ایجاد اعتماد در میان شبکه جهانی کاربران، از بازار برای معاملات نقدی و معاملات فیوچرز استفاده کند.

در حال حاضر، کاربران می‌توانند پلتفرم Coinlocally از گزینه‌های USD-M و BUSD استفاده کنند که تا ۱۲۵ برابر اهرم را ارائه می‌دهند. اساساً، Coinlocally به‌عنوان یک واسطه مبادله‌ای برای Binance عمل می‌کند که آن‌ها را قادر می‌سازد تا پیشنهاد‌ها فیوچرز را مطابق با بایننس تنظیم کنند، به این معنی که کاربران می‌توانند انواع قراردادهای دائمی بایننس را از داخل پلتفرم Coinlocally معامله کنند.

کوین لوکالی می‌تواند به‌طور کامل از خدمات فیات Binance در کنار خدمات Mercuryo استفاده کند به‌نوبه خود، Mercuryo نیز از طیف گسترده‌ای از خدمات مالی را به‌صورت Coinlocally ارائه می‌دهد که از طریق یک ادغام API قابل‌دسترسی است. با مشارکت مرکوریو، صرافی می‌تواند مجموعه‌ای از خدمات فین تک را در سراسر پردازش پرداخت، فرآیندهای مبادله فیات به کریپتو، مقررات و انطباق، حفاظت از کلاه‌برداری، پشتیبانی سرور برای پردازش تراکنش‌ها و امنیت پرداخت از طریق نظارت بلاک چین به کار گیرد..

آیا فعالیت کاربران ایرانی در صرافی کوین لوکالی توصیه می‌شود؟

در صفحه اصلی وب‌سایت کوین لوکال، بایننس به‌عنوان همکار معرفی‌شده است. معمولاً اخبار مربوط به همکاری بایننس با سایر صرافی‌ها در وبلاگ رسمی بایننس منتشر می‌شود و بایننس در این وبلاگ رسمی مقاله مفصلی در مورد همکاری خود با سایر صرافی‌ها نوشته است.

هیچ اطلاعاتی در مورد صرافی کوین لوکالی در وبلاگ بایننس وجود ندارد. اگر وارد صفحه اصلی صرافی بایننس شوید و ازآنجا قسمت بروکر را انتخاب کنید، می‌توانید لیست تمام پلتفرم‌هایی که با بایننس همکاری می‌کنند را مشاهده کنید.

هیچ نامی از صرافی سکه محلی وجود ندارد. این صرافی به‌جای تبعیت از قوانین بین‌المللی و تحریم ایرانیان، به ایرانیان امکان احراز هویت با اسناد ایرانی را می‌دهد. بعید نیست که او کاربران ایرانی را به پول‌شویی متهم کند و دارایی‌های ایرانی‌ها را به دلایل متعددی مسدود کند.

از طرفی دیگر لیست نشدن در سایت‌هایی مانند Coin Market Cap و Coin Gekko و همچنین پشتیبانی غیر پاسخگوی صرافی، پس از چندین روز، به ما این هشدار را می‌دهد که در استفاده و ورود وجوه خود در این صرافی کمی محتاط‌تر باشیم.

جمع‌بندی

صرافی کوین لوکالی یکی از صرافی‌های خارجی است که در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند. این صرافی برای کاربران ایرانی نیز خدمات ارائه می‌کند. شما می‌توانید به‌راحتی در این صرافی برای خود اکانت شخصی بسازید و پس از گذراندن مراحل احراز هویت وارد معاملات اسپات و فیوچرز شوید. با ورود به داشبورد شخصی، می‌توانید از برنامه‌های مختلفی ازجمله airdrop برای کسب درآمد استفاده کنید.

کوین کالی در حال حاضر از بیش از 600 ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. این صرافی برنامه‌ای ویژه برای گوشی‌های تلفن همراه طراحی کرده است که به کمک آن کاربر می‌تواند در هر زمان و در هر شرایطی بازار ارزهای دیجیتال را ردیابی کند. عدم شفافیت تیم اجرایی و مدیریتی، تناقض گفته‌های صرافی (اعلام Coinlocally مبنی بر رعایت FATF و ارائه خدمات به ما ایرانیان)، این سیگنال را به ما می‌دهد که در استفاده از آن کمی احتیاط کنیم.

صرافی‌های ایرانی ممکن است خدمات متنوعی نداشته باشند، اما نسبت به صرافی‌های متمرکز خارجی از امنیت بیشتری برخوردار هستند و خطری مانند مسدود کردن حساب کاربران را به همراه ندارند. آکادمی پارسیان بورس باتجربه چندین ساله توصیه می‌کند برای امنیت بیشتر سرمایه خود از تجربه مشاوران ما بهره بگیرید.

امتیاز دهید

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

5 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • محمد اکبری
    18 دی 1402 12:28

    من از چهار سال قبل در کوین لوکالی ترید میکنم و باید بگم واقعاً یک صرافی عالی برای افراد ایرانیه. از لحاظ امنیت هم، واقعاً استانداردهای بالا رو رعایت می‌کنه. به طور کلی، کارش واقعاً درست و منظمه.

    پاسخ
  • پیمان
    18 دی 1402 14:04

    صرافی کوین لوکالی بهترین هست و بهتون پیشهاد میدم که کاربری راحت داره واز کمیسیون پایینی برخوردار هست
    من از طریق سایت بروکری بایبیت اطمینان دارم که بروکرش هست

    پاسخ
  • درود یکی از بهترین صرافی هایی هست که من باهاش کار کردم واقعا اولش یکم ترس داشتم ولی وقتی فهمیدم که چقدر امنتیش بالاس واقعا خیالم راحت دیدم با بایننس و بایبیت همکاری دارن پشتیبانی خیلی خوبی دارن خیلی صرافی خوبیه در کل

    پاسخ
  • نازنین
    20 دی 1402 20:49

    کوین لوکالی به نظرم از خیلی صرافی های دیگه بهتره
    حجم اسپات و فیچرزش خیلی خوبه امنیتشم بالاعه

    پاسخ
  • من 2 ساله دارم از صرافی کوین لوکالی استفاده میکنم هر روز واریز و برداشت دارم ازش خیلی راضیم بروکر بایننسه و همه ارزهایی که بایننس داره رو ساپورت میکنه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی