خرید nft در تراست ولت
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

آموزش خرید nft در تراست ولت از 0 تا 100

NFT مخفف توکن‌های غیر مثلی یا غیر قابل تعویض است. این توکن‌ها دارایی دیجیتال منحصر به فرد هستند. برای مثال می‌توان به دارایی‌های دیجیتال هنری، موسیقی، آیتم‌های بازی‌ها اشاره کرد. تراست ولت یک کیف پول رمزنگاری شده است که به شما امکان می‌دهد دارایی‌های رمزنگاری مختلف مانند بیت‌کوین، اتریوم و بایننس کوین و … را ذخیره کنید. از این رو در این مقاله به نحوه خرید nft در تراست ولت خواهیم پرداخت.

نرم‌افزار تراست ولت رمزارزهای دیجیتال شما را ایمن نگهداری می‌کند. شما می‌توانید NFT خود را برای فروش در پلتفرم‌هایی مانند Opensea مستقیماً فهرست کنید و یا برای خرید NFT در این بازار از همین کیف پول استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این کیف پول و خرید و فروش NFTها با ما همراه باشید.

اهمیت استفاده از کیف پول NFT

در این بخش قصد داریم در خصوص اهمیت استفاده از کیف پول NFT صحبت کنیم. کیف پول NFT به‌عنوان یک ابزار برای ذخیره و مدیریت دارایی‌های دیجیتال غیرقابل‌تعویض یا NFT (Non-Fungible Tokens) مورد استفاده قرار می‌گیرد. ان اف تی‌ها دارایی‌های دیجیتالی هستند که به‌صورت گسترده در بازارهای هنری، بازی‌های رایانه‌ای و دیگر بخش‌های صنعت دیجیتال استفاده می‌شوند. از این رو نحوه خرید nft در تراست ولت و دیگر کیف پول‌ها اهمیت پیدا می‌کند.

یکی از دلایل استفاده از کیف‌ پول برای نگهداری NFT امنیت است. زیرا سرمایه‌گذاران می‌توانند اموال دیجیتالی خود را در یک محیط امن و رمزنگاری شده نگهداری کنند. کیف پول‌ها از تکنولوژی بلاک‌چین استفاده می‌کنند که امنیت بیشتری به کاربران ارائه می‌دهد. همچنین کاربران می‌توانند NFTهای خود به راحتی در کیف پول به فروشندگان دیگر انتقال داده و یا دریافت کنند.

دسترسی به بازارهای NFT با استفاده از کیف پول NFT این امکان را به شما می‌دهد که به صرافی‌های مختلف وصل شده NFT خریدوفروش کنید و به‌راحتی به NFTهای جدید دسترسی پیدا کرده و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید.

ممکن است در نگاه اول انتخاب کیف پول کار ساده‌ای به نظر آید؛ اما در اصل پیدا کردن یک کیف پول مطمئن و کارآمد کار مشکلی است. برخی از ویژگی‌هایی که یک کیف پول کارآمد باید داشته باشد عبارت‌اند از:

  • امنیت
  • محیط کاربرپسند
  • سازگاری با انواع بلاک‌چین
  • قابلیت استفاده در چندین پلتفرم

معرفی کیف پول تراست ولت

در این بخش قصد داریم به معرفی کیف پول تراست ولت بپردازیم و در ادامه بیشتر به نحوه خرید nft در تراست ولت خواهیم پرداخت. همان‌طور که گفتیم کیف پول Trust Wallet یک کیف پول رمزنگاری شده محبوب است که به کاربران اجازه می‌دهد تا به طور ایمن طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال را نگهداری کنند.

این کیف پول در سال 2017 تأسیس شد و در سال 2018 توسط بایننس خریداری شد. از آن زمان، این کیف پول به‌عنوان یک کیف پول قابل‌اعتماد و کاربرپسند که هم برای مبتدیان و هم برای کاربران باتجربه در بازار ارزهای دیجیتال شهرت پیدا کرد. در ادامه برخی از ویژگی‌های این کیف پول را عنوان کردیم.

می‌توان از طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال از جمله بیت‌کوین، اتریوم، بایننس کوین و …. را در کیف پول تراست ولت نگهداری کرد. علاوه بر آن امکان خرید و فروش nft در تراست ولت وجود دارد. در عین حال این کیف پول برای امنیت کاربران و سرمایه‌گذاران خود اهمیت زیادی قائل است و برای محافظت سرمایه‌ آنها از کلیدهای خصوصی استفاده می‌کند.

تراست ولت یک رابط کاربری ساده دارد که استفاده از آن حتی برای مبتدیان نیز آسان است. این کیف پول به شما اجازه می‌دهد تا به‌راحتی ارزهای دیجیتال را ارسال و دریافت و همچنین تاریخچه تراکنش‌هایتان مشاهده کنید.

تراست ولت یک صرافی غیرمتمرکز داخلی (DEX) دارد و به شما امکان خریدوفروش ارزهای دیجیتال را بدون تکیه بر یک صرافی متمرکز می دهد. همچنین این صرافی به شما امکان استیک برخی از ارزهای دیجیتال می‌دهد و در ازای انجام این کار پاداش به شما پاداش می‌دهد. این فرایند به ارز دیجیتال کمک می‌کند که امنیت شبکه‌اش حفظ شود و در ازای این کار پاداش دریافت می‌کنید.

مراحل خرید NFT در تراست ولت با OpenSea

در این بخش قصد داریم به مراحل خرید NFT در تراست ولت با OpenSea بپردازیم. در ادامه برای آشنا شدن با مراحل خرید با ما همراه باشید؛ پیشنهاد می‌کنیم بعد از مطالعه این مقاله، مطلب nft چیست را هم از بلاگ پارسیان بورس مطالعه کنید.

مرحله اول نصب نرم‌افزار تراست ولت است. هدف این است که نرم‌افزار تراست ولت را به سایت اوپن سی وصل کنیم. برای این کار باید یک کیف پول تراست ولت داشته باشید. بهتر است کیف پول تراست ولت خود را بر روی گوشی خود نصب کنید. برای خرید NFT باید از یک صرافی رمزارزی مانند Ethereum (ETH)  یا Bitcoin (BTC) خریداری کنید و آن را به آدرس کیف پول تراست ولت خود منتقل کنید.

نحوه فروش nft در تراست ولت به این صورت است که باید وارد وب‌سایت صرافی اوپن سی شوید و مطابق عکس زیر بر روی گزینه اتصال به کیف پول کلیک کنید. پس از آن در کیف پول‌هایی که برای شما نمایش داده شده است کیف پول تراست ولت را انتخاب کنید و بر روی آن کلیک کنید. پس از آن سایت اوپن سی به کیف پول تراست ولت متصل می‌شود و می‌توانید به کمک آن خرید کنید.

خرید nft در تراست ولت

سپس در بازار مربوطه جستجو کرده و NFT موردنظر خود را پیدا کنید. پس از پیداکردن یک NFT مناسب، بر روی آیتم کلیک کرده و جزئیات آن را بررسی کنید. اگر جزئیات آن NFT برای شما رضایت بخش بود می‌توانید بر روی دکمه خرید کلیک کنید. سپس جزئیات تراکنش برای شما به نمایش گذاشته می‌شود. پس از تأیید آن منتظر بمانید تا تراکنش بر روی شبکه بلاک‌چین تأیید شود. پس از تأیید، NFT به کیف پول تراست شما منتقل خواهد شد.

مزایا و معایب خرید NFT در تراست ولت

در این بخش قصد داریم به مزایا و معایب خرید NFT در تراست ولت بپردازیم. هر کیف پول مزایا و معایب خود را دارد که در این بخش به هر یک خواهیم پرداخت.

مزایا

  • امنیت بالا: تراست ولت یک کیف پول امن است که از تکنولوژی رمزنگاری برای امنیت سرمایه کاربران استفاده می‌کند.
  • سرعت تراکنش: با استفاده از کیف پول تراست ولت، تراکنش‌های NFT بسیار سریع انجام می‌شوند.
  • دسترسی آسان: با استفاده از تراست ولت، می‌توانید به‌راحتی به بازار NFTها دسترسی پیدا کنید و به خرید آن‌ها بپردازید.

معایب

  • قیمت بالا: خرید NFTها ممکن است بسیار گران قیمت باشد. حتی ممکن است یک NFT به‌اندازه قیمتش ارزش نداشته باشد از این رو باید قبل از خرید ارزش آن را بررسی کنید.
  • عدم قطعیت ارزش: بازار ارز دیجیتال در حال نوسان است و ممکن است ارزش NFTها را نیز تحت‌تأثیر قرار دهد.
  • NFTها به دلیل محدودیت استفاده و این که تبدیل به ارز رایج و نحوه فروش nft در تراست ولت کار ساده‌ای نیست، این موضوع ممکن است برای برخی افراد مشکل‌ساز باشد و فقط به‌عنوان دارایی، سرمایه‌گذاری شده و نگهداری شود.

خرید nft در تراست ولت

آیا NFT به رشد خود ادامه می‌دهد؟

در این بخش قصد داریم به این موضوع بپردازیم که آیا NFT به رشد خود ادامه می‌دهد یا خیر. برای پاسخ به این سؤال باید گفت که در حال حاضر، این فناوری توجه بیشتری از هنرمندان، مؤسسات فرهنگی، ورزشکاران، موسیقی‌دانان، بازی‌های ویدئویی و سایر بخش‌های صنعت جلب کرده است. آنها از این فناوری به‌عنوان یک روش برای فروش و نوسازی محتواهای دیجیتال استفاده می‌کنند.

با ورود برندهای معروف به بازار NFT، احتمالاً در آینده رشد بیشتری را می‌توان در این تکنولوژی شاهد بود. همچنین، توسعه بازار NFTها در بازارهایی از جمله بازی‌های ویدئویی، ارزهای دیجیتال، املاک مجازی و … . باتوجه‌به روند رشد قیمت‌های NFT در بازار، بسیاری از سرمایه‌گذاران همچنان به دنبال فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این زمینه هستند. اما همیشه باید در نظر داشته باشید این بازار نیز دارای ریسک‌هایی است که باید در نظر گرفت.

نتیجه‌گیری

در این مقاله به خرید nft در تراست ولت پرداختیم؛ اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که این بازار هنوز در حال شکل‌گیری است و ریسک‌هایی نیز دارد. همیشه باید ریسک‌های سرمایه‌گذاری در این بازار را در نظر داشته باشید. همچنین نوسانات بازار ممکن است روی قیمت NFTها تأثیر بگذارند که این موضوع را باید همیشه در نظر داشت.

ارز دیجیتال را پیشرفته یاد بگیرید

اگر می‌خواهید با خیالی آسوده در حوزه ارز دیجیتال درآمد کسب کنید، می‌توانید در دوره آموزش آنلاین ارز دیجیتال، که توسط پارسیان بورس ارائه می شود، شرکت کنید. در این دوره‌ها شما صفر تا ۱۰۰ سرمایه گذاری در حوزه کریپتو را یاد می‌گیرد و یک گواهینامه معتبر نیز دریات می‌کنید. همچنین دوره‌های حضوری در شهرهای زیر در دسترس است:

برای اطلاع از شهرهای دیگر می‌توانید با ما تماس بگیرید.

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • کامران احمدی
    28 تیر 1402 19:26

    با عرض سلام و ارادت. میخواستم کمکم کنید که این nftکه عکسش رو براتون ارسال میکنم داخل کیف پول تراست ولت من است چگونه میتونم داخل رالیبل بفروشم و به چه قیمتی میتونم راحتتر به زودی بفروشمش.! ممنون میشم از کمکتون چون خیلی گرفتارم

    پاسخ
    • سلام دوست بزرگوار
      درخصوص این مورد نیاز به مشاوره حضوری دارید.

      پاسخ
  • کامران احمدی
    28 تیر 1402 19:53

    نمیدونم چطوری میتونم عکسیش رو براتون بفرستم بر روی شبکه پالیگان است و nft تبدیل به ۱۰۰۰USDCاست

    پاسخ
  • علی اکبر
    8 مهر 1402 14:06

    سلام من یک nftخریدم ولی نتونستم بفروشم کسی هست راهنمایی کنه اجرتش راهم میدهم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی