ارز دیجیتال بیکسبی کوین (Bixbcoin) + قیمت لحظه ای
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

معرفی ارز دیجیتال بیکسبی کوین (Bixbcoin) + قیمت لحظه ای

در دنیای ارزهای دیجیتال تعداد زیادی رمزارز وجود دارند که افراد می‌توانند بر روی آن‌ها سرمایه گذاری کنند. البته که مهمترین کار انتخاب درست ارز دیجیتال مورد نظر است که می‌بایست بر اساس پارامترهای مختلفی انجام شود. یکی از رمزارزهای که مدتی است بر سر زبان‌ها افتاده است ارز دیجیتال بیکسبی کوین Bixbcoin است. در این مطلب از سری مقالات معرفی ارز دیجیتال، قصد داریم به سوال همه چیز درباره بیکسبی کوین پرداخته و آن را به شما معرفی کنیم، پس تا انتهای این نوشتار با ما همراه باشید.

معرفی ارز دیجیتال بیکسبی کوین | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
ارز دیجیتال بیکسبی کوین

تاریخچه ی ارز دیجیتال بیکسبی کوین (Bixbcoin)

بیکسبی کوین چیست؟ معمولا ارزهای دیجیتال البته به غیر از برخی از آنها تاریخچه ی خیلی غنی ندارند و خیلی از آنها پروژه های جدیدالتاسیسی هستند که عموما دارد بر روی آنها تحقیقات لازم صورت می گیرد تا توسعه و گسترش پیدا کرده و بهبود یابند. ارز دیجیتال بیکسبی کوین Bixbcoin هم از این قاعده مستثنی نبوده و سابقه ی طولانی از حضور در دنیای کریپتوکارنسی ندارد. ارز دیجیتال بیکسبی کوین Bixbcoin به وسیله ی MRMGROUP به وجود آمده است که آن را می توان یک گرون نامتمرکز به شمار بیاوریم. این ارز دیجیتال در سال دوهزار و نوزده وارد دنیای رمز ارزها شده و به همگان معرفی شد. پلتفرم های موجود برای این ارز دیجیتال بسیار قدرتمند و حرفه ای بوده و به طور کلی افرادی با سابقه ی بالا و قدرتمند بر روی این ارز دیجیتال مشغول به انجام فعالیت هستند.
معرفی ارز دیجیتال بیکسبی کوین | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
رمز ارز Bixbcoin

آشنایی با ارز دیجیتال بیکسبی کوین (Bixbcoin)

یکی از پرتکرارترین و ابتدایی ترین پرسش هایی که تازه کاران دنیای ارز دیجیتال می‌پرسند این است که ارز دیجیتال بیکسبی کوین Bixbcoin چیست؟ BIXB چیست؟ اینها چه تفاوتی باهم دارند؟ همانطور که مشخص است بیکسبی کوین نام ارز دیجیتال است و BIXB نمادی است که برای این ارز دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد. هدف اصلی از این ارز دیجیتال و ارائه‌ی آن به اجرا درآوردن برنامه‌هایی است که به شکل نامتمرکز بوده و در عین حال خودکار نیز هستند. بستری که بیکسبی کوین بر روی آن مشغول به انجام فعالیت است از انواع آزاد است که بر پایه‌ی تکنولوژی بلاک چین طراحی شده است.

پیشنهاد ویژه: مینی دوره آموزش ارز دیجیتال رایگان (آموزش مهم‌ترین نکاتی که برای حضور در بازار ارزهای دیجیتال حتما باید بدانید.)

این ارز دیجیتال از این فناوری به عنوان یک پلتفرم برای گسترش بازارهای سرمایه‌ی بین المللی است و هدف عمده‌ی آن به وجود آوردن یک فضا است که در بستر آن افراد قادر هستند تا از انواع مختلف پلتفرم هایی که نامتمرکز هستند خیلی راحت و بدون هرگونه دغدغه‌ای بهره مند شوند. این ارز دیجیتال به هیچ عنوان نیازمند واسطه و یا یک شخص سوم برای انجام تراکنش ها نداشته و خدمات را به صورتی کاملاً اتوماتیک ارائه می‌دهد. کلیه‌ی تراکنش های انجام شده در بستر بیکسبی کوین از نوع P2P هستند و به وسیله این ارز دیجیتال شما خیلی راحت هم می‌توانید خریدهای خود را انجام دهید، هم می‌توانید به صورت آنلاین آنچه را نیاز دارید اُردر گذاشته و دریافت کنید، در عین حال هم می‌توانید برای جابجایی پول و یا سرمایه گذاری از این ارز دیجیتال بهره مند شوید.

قیمت بیکسبی کوین Bixbcoin

همین حالا می‌توانید قیمت ارز بیکسبی را در قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال را در پارسیان بورس مشاهده کنید. این صفحه لیست کاملی از نرخ لحظه ای رمزارزها را به همراه نمودار رشد و مارکت کپ آن‌ها نشان می‌دهد.

معرفی ارز دیجیتال بیکسبی کوین | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
ارز دیجیتال بیکسبی کوین

الگوریتم مورد استفاده برای ارز دیجیتال بیکسبی کوین (Bixbcoin)

هر یک از ارزهای دیجیتال حاضر در دنیای کریپتوکارنسی ها از یک الگوریتم معین و مخصوص برای انجام فعالیت‌های خود استفاده می‌کنند. ارز دیجیتال بیکسبی کوین Bixbcoin هم از این قاعده مستثنی نبوده و دارای الگوریتم منحصر بفرد خود است. این الگوریتم برای بیکسبی کوین به نام Scrypt شناخته می‌شود. از جمله مشخصه‌های الگوریتم اسکریپت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. قابلیت انجام محاسبه‌ها به شیوه‌ای ساده‌تر
  2. میزان حجم کارهایی که در این زمینه انجام می‌شود کمتر هستند.
  3. برخورداری از قابلیت به تایید رساندن تراکنش ها در کوتاهترین زمان ممکن
  4. کاهش دادن هزینه‌ها و مخارج موجود برای تراکنش‌ها به میزان کاملاً چشمگیر

به طور کلی بیکسبی کوین Bixbcoin را می‌توان یکی از انواع سکه‌های به شمار آورد که از قبل استخراج شده هستند و به آنها پری میاند Pre-Mined گفته می‌شود. اما سکه‌های از پیش استخراج شده چه مشخصه‌ای دارند؟ این دسته از وین‌ها در همان ابتدای کار به وسیله‌ی به وجود آورنده شان استخراج می‌شوند و سپس پروسه‌ی معرفی و عرضه‌ی آنها انجام می‌شود. در این نوع از سکه ها افرادی که مشغول به ماین کردن آنها هستند هر تراکنشی که انجام داده و تاییدیه ی آن را دریافت کنند به ازای آن پاداش دریافت خواهند کرد.

معرفی ارز دیجیتال بیکسبی کوین | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
پروژه‌ی بیکسبی کوین

پاداش ارائه شده برای هر بلاک بیکسبی کوین Bixbcoin 

ماینر هایی که در پلتفرم بیکسبی مشغول انجام فعالیت هستند به ازای هر کاری که در این شبکه انجام می‌دهند پاداش دریافت می‌کنند. از جمله‌ی این کارها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. انجام محاسبه‌ها به شیوه‌ای کاملاً درست
  2. اضافه کردن یک بلاک از این ارز دیجیتال که جدید باشد.
  3. و به طور کلی هر نوع همکاری که در بستر این شبکه به انجام برسانند.

خوب است بدانید کلیه‌ی تراکنش های مربوط به ارز دیجیتال بیکسبی کوین Bixbcoin که به تایید رسیده باشند در یک بسته که از نوع دیجیتالی است قرار می‌گیرند و به این بسته‌ها بلاک گفته می‌شود. استخراج کننده‌های این ارز دیجیتال در ازای هر یک بلاک از بیکسبی کوینی Bixbcoin که استخراج کنند و تراکنش‌های موجود برای آن مثبت باشند چیزی در حدود چهار ده هزارم تا یک صدم واحد بیکسبی کوین Bixbcoin به عنوان پاداش خواهند گرفت.

هر یک بلاک از این ارز دیجیتال چیزی در حدود سی ثانیه الی شصت ثانیه به صورت میانگین زمان لازم دارد تا به وجود بیاید پس از نقطه نظر آماری تعداد افراد استخراج کننده‌ی بیشتری قادر هستند تا پاداش بگیرند. استخراج کننده های فعال در این بستر با به انجام رساندن برخی محاسبه های ریاضی مورد نیاز، که به وسیله‌ی کارایی محاسباتی سیستم های کامپیوتری خودشان و در شبکه‌ی مورد نظر به انجام می‌رسد قادر هستند تا از شبکه‌ی مورد نظر و نیز امنیت آن به خوبی دفاع انجام دهند.

معرفی ارز دیجیتال بیکسبی کوین | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
شبکه‌ی بیکسبی کوین

شبکه‌ی ارز دیجیتال بیکسبی کوین به چه صورت است؟

هر کدام از ارزهای دیجیتالی که پا به عرصه‌ی وجود می‌گذارند دارای یک شبکه هستند که در بستر آن مشغول به انجام فعالیت می‌شوند. ارز دیجیتال بیکسبی کوین Bixbcoin هم چیزی جدای این مسئله نیست و برای خود یک شبکه دارد. از جمله‌ی مهمترین مقاصدی که برای شبکه‌ی این ارز دیجیتال مطرح می‌شود به وجود آوردن شبکه‌ای است که کامل و جامع باشد و خدماتی نظیر انجام سرویس‌های مختلف، داشتن فروشگاه در بستر آن، داشتن یک پلتفرم معاملاتی، نبود شخص سوم و واسط و شریک شدن در کارهای تجاری بیکسبی کوین را ارائه دهد.

این هدف‌ها عموماً در ابتدای پایه گذاری شبکه‌ی مورد نظر ست شده و برای آن‌ها برنامه‌های بلند مدت و کوتاه مدتی آماده می‌شوند تا بتوان هر چه زودتر به این هدف‌ها و مقاصد معین رسید. ارز دیجیتال بیکسبی کوین Bixbcoin دارای یک بلاک چین از نوع غیر متمرکز بوده و کلیه‌ی پروتکل های مورد استفاده برای آن از انواع همتا به همتا یا P2P است. وظیفه‌ی اصلی شبکه‌ی بیکسبی کوین Bixbcoin را می‌توان تامین کردن Input و Output هایی به شمار آورد که کاملاً قابل اعتماد بوده و در مقابل دستکاری به خوبی ایمن باشند تا بتوانند به خوبی بستر مناسبی برای اجرایی کردن قراردادهای هوشمند به وجود بیاورند.

معرفی ارز دیجیتال بیکسبی کوین | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
ارز دیجیتال

پروژه‌ی بیکسبی کوین Bixbcoin

بیکسبی کوین را می‌توان یکی از پروژه هایی دانست که در دنیای کریپتو راه اندازی شده است و دارای یک کوین یا سکه است که به نام ارز دیجیتال بیکسبی کوین Bixbcoin شناخته می‌شود. این ارز دیجیتال در ابتدا قرار بود تا در قالب توکن عرضه گردد و پس از این که توانست به سطح مناسبی از توسعه برسد بخش‌های مجزایی برای آن به وجود آورند و در آخر هم برای آن یک والت یا همان کیف پول دیجیتالی به صورت انحصاری معرفی گردد. پروژه‌ی بیکسبی و ارز دیجیتال آن نشان می‌دهد که عمده‌ی محبوبیت این ارز دیجیتال در کشورهای ایران و مالزی بوده و برحسب آمار دریافت شده از سایت Alexa این ارز دیجیتال رنکینگ جالبی در اختیار ندارد.

علاوه بر این در وایت پیپر بیکسبی کوین Bixbcoin هم مورد قابل توجه و مهمی به چشم نمی‌خورد که بتواند افراد حرفه‌ای را جذب خود کند. علاوه بر این تعداد صرافی های معتبری که این ارز دیجیتال را در لیست ارزهای دیجیتال خود دارند بسیار محدود است و این یعنی صرافی های زیادی خواهان آن نبوده اند. نکته‌ی دیگر هم در مورد این پروژه اینست که به صورت شبکه‌ای یا Network عمل می‌کند و از این نظر هم چندان چنگی به دل نمی‌زند. موضوع دیگر در مورد این ارز دیجیتال این است که با توجه به ماهیت کمی کلاهبردارانه‌ی این ارز دیجیتال پروژه‌ی آن به صورت رسمی از سوی مراجع قضایی در ایران مسدود شده است و اگر کسی با این وجود باز هم مایل به خرید آن باشد می‌بایست از نرم افزارهایی که IP را تغییر می‌دهند بهره ببرد.

معرفی ارز دیجیتال بیکسبی کوین | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
ارز دیجیتال

نتیجه گیری

در این مطلب سعی کردیم تا به صورت مفصل در مورد ارز دیجیتال بیکسبی کوین Bixbcoin به صحبت پرداخته و اطلاعات جامعی در مورد آن ارائه دهیم که امیدواریم مفید واقع شوند.

معرفی ارز دیجیتال بیکسبی کوین | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

پیشنهاد

ما در آکادمی پارسیان بورس با تجربه فعالیت چندین ساله در بازار ارزهای دیجیتال و برگزاری کلاس‌های آموزش آنلاین ارز دیجیتال به شما پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از مشاوره‌های رایگان آشنایی با ارزهای دیجیتال، اولین گام‌های ورود به این بازار را بردارید. همچنین در شهرهای زیر کلاس حضوری نیز برگزار می گردد که می توانید در آنها شرکت کنید:

برای اطلاع از شهرهای دیگر که در آنها دوره حضوری برگزار می‌شود می‌توانید با ما تماس بگیرید.

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

77 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • ±++++فرید
    9 مهر 1400 18:20

    با سلام بنظرم این مطالب به جز یه مشت چرت و پرت چیز دیگه ای نیست و متاسفانه نحوه وپایه واساس آن بر مبنای نت ورک می‌باشد که لیدر های رده بالای آن یک مشت از افراد شارلاتان و دروغگو هستند که با حیله و نیرنگ و فریب می‌خوان فقط افرادرا به هروسیله ای که شده سرکیسه کنند

    پاسخ
    • مدیر سایت
      9 مهر 1400 20:05

      بله در قسمت نتیجه گیری به این موضوع اشاره شده است.

      پاسخ
      • صرافی هات بیت لیست شده. داخل سایت بایننس هم واچ لیست شده قیمت و حجم معاملات میشه دید به امید رشد

        پاسخ
        • یکی از اکیپ همینا منو میخواست با این ارز اشنا کنه دعوت کرد رفتم دفترشون تو هفت تیر مشهد بود پرزنت کارشون اومد پرزنت کنه گفت چقدر با ارز این چیزا اشنایی گفتم هیچی صفر صفر بعد شروع کرد توضیح دادن که این ارز از بیت کوین بهتره بالاتره و…. اخر سر بهش گفتم فکر میکردم بیت کوین مادر ارز هایه بهش گفتم این ارز تو صرافی های داخلی کدوم یکی معتبره گفت هیچ کدوم بعدم گفت بزارین یک پرزنت کار دیگمون اطلاعاتش بیشتر اون بیاد خودش رفت اون یکی دیگه هم اومد گفت این یک ارزه تازه راه افتاده احتمال داره رشد کنه معروف شه فعلا تو صرافی خودش معتبره در کل گول نخورید سرمایتون رو ببرین بعدم رشد نکنه یا حتی کلا سرمایتون به فنا ببرن رو یک ارزی سرمایه گزاری کنین که تو صرافی های معتبر باشه بشه خرید فروش کنی

          پاسخ
          • بیچاره کردن ارز به قیمت ۵ ملیون به من دادن الان قیمتش ۳۰ هزار تومنه حالا برید فکر کنید از گوه سگ نجس تر برا زن و فرزند این نیشابوری کثیفت ک منو تو دام انداخت

        • سلام من بخوام خريد و فروش كنم از چه سايتى بايد اقدام كنم؟

          پاسخ
          • مدیر سایت
            11 بهمن 1401 18:14

            سلام دوست عزیز
            برای خرید و فروش از صرافی های داخلی معتبر میتونید استفاده کنید.

    • متاسفانه درست نتیجه گیری نکردی
      این ارز بسیار خوب وآینده داری هست
      فقط صبر کنید تا ببینید
      شما حتما طمع کردی و وعده دروغ هم بهت دادن وگرنه خود ارز مشکلی نداره

      پاسخ
      • نخرید 1مشت دزد کلاه بردارن من از نفرات اولش بودم رو 40دلار خریدم 1سال واستادم اخرم رو 33دلار فروختم لایسنسشم الکی فقط دزدی دزدی دزدی این همه ارز خوب پدر مادرر دار دلتون برا مالتون بسوزه نکنین داداشا خواهرا گول نخورید

        پاسخ
        • فریده رزم پور
          6 اردیبهشت 1401 19:03

          من سال اولم ماه بعد تموم میشه از من که دزدی نکردن این حرف شما صیحح نیست هیچ ارزی از هیچ کسی دزدی نمیکنه بلکه واقعا زندگی مارو نجات داد بیکس بی کوین

          پاسخ
          • سلام من یک سال ۲۵ میلیون تومان همین بیکسبی برا م خریدن بهم گفتن قرداد یک سال است الان میگن ۲ ساله موندم چیکار کنم یکی کمکم ‌کنه

          • برای شما لیدرا بله

        • فریده رزم پور
          6 اردیبهشت 1401 19:10

          من یک سال فعالیت کردم تو این ارز سود خوبی هم کردم واقعا راضیم

          پاسخ
      • بر پدر مادر لیدرهای بزرگ ارز بیکسبی لعنتی لعنت خدا باد الاهی سرطان بجونتون بیفته با ارز مزخرف تون

        پاسخ
        • آمین ازمن ۶۰ ملیون پولم ۱۲ تا بیکسبی دادن الان شده ۳۶۰ هزار بر پدر مادرت لعنت نیشابوری خرفت ف خ ی

          پاسخ
        • دوستان این ارز یه شت کوین به تمام معناس لیدرها جایه نون لجن میبرن سر سفره زنو بچشون از بس حرومزادن. غرب تهران هر کی به این سه تا اسم خورد مرده زندشو یکی کنه. محسن کریمی(مازیار)
          حامد صفایی و یه…. خانمی به اسم سمیه سمیعی اینا لیدرهای بیکسبی هستن که مال مردم رو بالا کشیدن.انشا… سرطان بشه بیوفته به جون خودشونو خانوادشون
          آدرس دفترش ن هم تهران جنت آباد پایین‌تر از چهارباغ ساختمان بالای بانک دی طبقه 5. در آخر برادرا و خواهرا گول این سه تا ولدزنا و امثال اونا رو نخورید

          پاسخ
      • سلام وقت بخیر
        من لغو قرارداد زدم چقد می‌ریزند به حسابم
        لطفاا جواب بدین ۳تا جایگاه داشتم

        پاسخ
    • شایسته
      4 آذر 1400 15:52

      بیکسبی کوین یه طرح هرمی و پانزی هست ، اینو منم اولش نمی‌دونستم اما واقعا رفتم دنبالش و تحقیق کردم دلیل های خیلی زیادی هست که اینجا نمیگنجه فقط میخواستم بگم کسایی که میخان وارد این طرح بشن فقط کمی از متخصصین این حوزه اطلاعات کسب کنند.(نه کسایی که تو این شرکتهای هرمی دنبال جذب سرمایه هستن)فقط متخصصین

      پاسخ
      • میشه چن تا دلیل بگین؟؟

        پاسخ
      • فریده رزم پور
        6 اردیبهشت 1401 19:05

        دلیلیش رو بگین تا ما هم بدونیم استاد بررسی 😂😂😂😂

        پاسخ
        • رضا محمدی
          9 دی 1402 15:51

          همینه میخندید بعد میره تو پاچتون دیگه
          هیچ راهی واسه یه شبه پولدار شدن نیست!

          پاسخ
      • لعنت به کسایی که باعث وبانی این ارز بودن من 450 میلیون سپرده دلاری کردم گفتن سپرده کنی هیچ اتفاقی برات نمیفته الان هیچ صرافی وجود ندارد ببینم میتونم به پولم برسم یا نه خیر نبینند

        پاسخ
    • از هات بیت حذف شد😂

      پاسخ
      • فریده رزم پور
        6 اردیبهشت 1401 18:59

        هنوز که داخل هاتبیت هست یک ارز جهانی هست ایرانی نیست که با حرف شما وچند تا امسال شما حذف بشه عزیز

        پاسخ
    • آیا میشود از افرادی ک ما رو وارد این ارز کرد شکایت کرد و ب پولمون رسید

      پاسخ
  • متاسفانه این ارز دیجیتال یک ارز جعلی و کلاهبردار هست و پانزی هست و مشکلات اساسی در بلاکچین و ساختار و‌ وایت پیپر اون وجود داره و در مجموع پروژه کپی شده ای هست و نسبت به رقیبانش حرفی برای گفتن ندارد رقیب بزرگی مثل سولانا یا کاردانو یا پولکادات و حتی رقیب هایی مثل آیوتا و استلار هم حرفی و نقطه قوتی ندارد و قابل رقابت نیست که هیچ مشکوک به کلاهبرداری و پانزی هم هست

    پاسخ
  • سلام
    هر شبکه نتورکی کلاهبرداری نیست
    نتورک یک روش برای معرفی بهتر و تاثیر گذار یک کالا .محصول .خدمات و … است
    ولی این بین خیلی افراد سود جویی هم می‌توانند از طوع افراد استفاده کرده و سوء استفاده نمایند

    پاسخ
    • کسی میدونه علت نوسانات بیش از حدش مخصوصا این اواخر تو نیمه دوم سال میلادی ۲۰۲۲
      چیه؟لطفا توضیح بدید! الان قیمت به زیر ۲دلار رسیده

      پاسخ
  • این همه مثلا توضیح داده آخرش تبلیغات خودشو کرده ک بیاید ارز دیجیتال یاد بگیرید

    پاسخ
    • مدیر سایت
      22 آبان 1400 16:23

      اگر توجه بفرمایید صرفا پیشنهاد داده شده و فک میکنم حق داشته باشیم در سایت خودمون این کارو انجام بدیم. 🙂

      پاسخ
  • خیلی هم ارز خوبیه مخصوصا برای ترید. کسایی که بعضی ارزها رو خراب می کنن واسه اینه که میخوان ارز خودشون رو معروف کنن

    پاسخ
  • به راحتی گول اعتماد یه رفیق رو خوردم و الان 90 درصد تو ضررم. جز صبر کردن هیچ کاری نمیتونم کنم. اما درس بزرگی بهم داد: 1- دیگه به هیچ کسی اعتماد نمیکنم 2- قبل از خرید هر چیزی، به خوبی تحقیق میکنم

    پاسخ
    • مدیر سایت
      5 دی 1400 18:40

      ممنون از اینکه تجربه خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید

      پاسخ
      • حسینی
        22 دی 1400 20:46

        به شدت مراقب این پروژه باشید، احتمال کلاه برداری بودن بسیار زیاد هست.

        پاسخ
        • مدیر سایت عزیز اگه نیتت سالم بود واضح میگفتی که این کوین پانزی و کلاهبرداریه هر بچه تردری اینو میفهمه از وایت پیپر خنده دارش رود مپ در حد کتاب داستان رتبه الکسا افتضاح هاست و دومین هم که گویاس فقط از ایران و مالزی بازدید کننده داره ،ولی شما حتی جرات نوشتن این رو هم نداشتی لطفا اگه نیتت اموزش ایرانی هاست کمکشون کن

          پاسخ
        • سلام خیلی مواظب باشین پانزی

          پاسخ
          • الان چه صرافی برای بیکسبی هابیت نیست باید خرید و فروش کنیم

        • خیلی حرفهاتون برام عجیبه ، بیکسبی کوین ، یک کوینه با بلاکچین اختصاصی ، تمام سایتهای معتبر کریپتو هم میشناسنش ، وبا توجه به تعداد کمش ، مطمئنا آینده خیلی روشنی داره ، اینکه شما استیک کنید یا ترید ، به خودتون بستگی داره ، کدرفرالش هم مثل تمام بیزینسهای دیگه که رفرال دارن ، بهتون پرداختی جذابی میده ، درمورد قیمتش هم مثل همه ارزها بالا و پایین داره و کاملا طبیعیه ، با توجه به تعداد ، مارکت ، وایت پیپر ، رودمپ و اکسچنجش مطمئنا طی دوسال حداقل ۱۰۰ برابر خواهد شد، ۵ تا پلتفورم قوی داره و روی بستر بلاکچینه ،
          مشکل مردم اینه که الکی جو گیرن و نسبت به همه تخصصی نظر میدن ، هیچکس نمیگه بلد نیستم ، شما کافیه توی یک جمع بگی سرم درد میکنه ، همه نظر پزشکی میدن .
          ۹ سال پیش یه مقاله توی اینترنت بود که میگفت ، بیتکوین حربه جدید امپریالیسم برای کلاهبرداری از ملت مسلمانه …

          پاسخ
      • کلی دروغ سر هم کردن تا مال مردم رو بالا بکشن این چه ارزی هست که هیچکس و هیچ صرافی حاضر به خرید اون نیست 40 میلیون پول دادم الان اونو به 4 میلیون هم نمیخرن آقای مدیر چه پاسخی داری بگی لطفا توضیح بده اگه کلاهبردار نیستی

        پاسخ
        • فریده رزم پور
          6 اردیبهشت 1401 19:06

          ولی از من خریدن عزیز چرا داری دروغ میگی من ۹۰۰ تومان جدا فروختم بعدشم الانم ۳کوین دارم صرافی گفته ازت میخرم گفتم بره بالاتر میفروشم

          پاسخ
    • فرشاد
      17 دی 1400 16:36

      مگه بیکسبی رو فریز نمیکنن تو قرار دادهای ۱_۲_۳ ساله؟! بعد سوال بعدی شما تونستین زیرمجموعه اضافه کنید؟

      پاسخ
    • فریده رزم پور
      6 اردیبهشت 1401 19:00

      ولی من که خیلی راضی هستم

      پاسخ
  • سلام
    با وجودی که میدونستم این ارز کلاه برداری هست اما فقط بخاطر اینکه بتونم معشوقم رو ببینم وارد این ارز شدم و سرمایه گذاری بدون سود و همش ضرر کردم..ولی به معشوقم سیدم

    پاسخ
  • سلام یه موضوعی مطرح کردین ک خیلی خیلی بد توضیح دادین اونم اینکه با توجه به ماهیت کمی کلاهبردارانه هستش.خب اگه کلاهبردارانه هستش ک با دلیل بگین اگرم نیست ک نسبی نمیشه بگین دیگه.لطفا توضیح بدید ممنون

    پاسخ
  • شخصاً 98 درصد تو ضرر هستم. و گول اعتماد رفیقم رو خوردم. اما این ضرر با اینکه برام سنگین تموم شد اما درس بزرگی داد به من که به هیچ احدی اعتماد نکنم.
    خواهشاً به خودتون ضرر نزنید. هر چیزی خواستید بخرید تو این بازار خطرناک، حتماً قبلش حسابی تحقیق کنید.

    پاسخ
  • کلا کلاهبرداریه احتیاج به توضیحات نیست

    پاسخ
    • فریده رزم پور
      6 اردیبهشت 1401 19:00

      مدرک تون رو نشون بدین تا به ما ثابت بشه

      پاسخ
      • یکی از دوستانم این ارز رو معرفی کرد چنان قهوه ایش کردم بلاکم کرد…کافیه کمی تحقیق کنید بفهمید یه مشت ادم اشغال دور این مثلا کوین هست…

        پاسخ
    • فریده رزم پور
      6 اردیبهشت 1401 19:08

      به من توضیح بده که کلاه برداری من که چند سال دارم میفروشم این ارز جهانیه نیازی به گفته تو وامسال تو نداره

      پاسخ
      • من خودم ۵۰ تومان خرید زدم دوتا جایگاه ب مدت یکساله.
        ولی الان یکسال سر رسیده و با اون لیدرهایی که من رو تشویق کردن تماس میگیرم و هیچکدومشون جواب بنده رو نمیدن.
        تکلیف چیه‌پس

        پاسخ
      • نازنین
        15 آبان 1401 16:11

        زور زیاد نزن واسه تو خوب بوده ک تونستی چند تا آدم ساده و بدبختو بدبخترشون کنی ..۲۵ میلیون پولم شد ۳ میلیون حرومتون باشه

        پاسخ
        • سلام به همه ی دوستان متاسفانه یا خوشبختانه منم ناخواسته وارد این مجموعه شدم .وسرمنشا این نمیدونم چی اسمشو بزارم خواهرم بود منو به زور از بس شب روز خوند به سرم منوبه مجموعه نتورکشون اورد وبرای من 20 تومن از همین ارز خریدن الان قیمت هر بیکس بی کوین چقدر هست ،سه سال بستن یکسالونیم گذشته ،ایا اعتباری هست بذای ایندش یا نه همین الان بفروشم یا واگزارش کنم

          پاسخ
      • میشه بگین کجا دارین میخرین ومیفروشین

        پاسخ
  • فریده رزم پور
    6 اردیبهشت 1401 19:06

    ولی از من خریدن عزیز چرا داری دروغ میگی من ۹۰۰ تومان جدا فروختم بعدشم الانم ۳کوین دارم صرافی گفته ازت میخرم گفتم بره بالاتر میفروشم

    پاسخ
  • ارزی که از 271 دلار رسیده به 12 دلار اگه کلاهبرداری نیست پس اسمش چیه .چارتش رو نگاه کنید ی چارت نزولی بدون هیچ صعودی این یعنی هیچ بنیادی هم نداشته و نداره که مانع نابودیش بشه .حرومتون باد پول زحماتهامون .سرمایه ی ما که نابود شد شماها گول ی مشت دروغگوی رذل رو نخورید

    پاسخ
    • مالباخته بزرگ
      25 شهریور 1402 01:25

      هر جا هرمی و زیرمجموعه و جذابیت جنسی و وعده و خواب میلیاردر شدن دیدید فرار کنید. دزد از آنچه فکر میکنید به جیب شما نزدیکتر است

      پاسخ
  • من این آشغال و روی ۱۳۶ دلار خریدم الان شده ۱۱دلار .یه مشت آدم پست صفت نشستن دارن جیب مردم و خالی میکنن .جالبه هنوز هم امید به بالا رفتن این آشغال دارن .بخدا حیوون هم با هم نوع خودش این کارو نمیکنه .۴۰ میلیون پول دادیم .الان اصلا نمیخرن .حتی به قیمت ۱۱ دلار .ازگوشت سگ حرومتون باشه .فردا زن و بچتون خراب شدن بدونید که از آه ماها هستش .

    پاسخ
    • دوست عزیز این دزدا مگه ناموس حالیشونه اینا فقط پولو می‌شناسن

      پاسخ
      • سلام دوستان من ۳ ساله نیم هست که این ارز خریدم ۷۰۰ ملیون سکه بیکسبی تا ۲۷۰ دولار خریدم الان حتی ۱ ملیون نمیخرن ازم تازه جایگاه هم دارم که زیر مجموعه بگیری بهت پورسانت میده ولی چ فاید کسای که منو تو این کار بردن الان هیچکدومشون پیداشون نیس که جواب بده همش دروغه ۷۰تا سکه دارم هیچکس نمیخره به همون ۲۷۰ دولار خدا ازشون نگذره

        پاسخ
        • جواد ترابیان
          18 آذر 1402 21:30

          سلام داداش بیاین متحد شیم و یک شکایت از لیدرهای حرومزاده بکنیم . زندگیمون نابود شد و رفت

          پاسخ
    • نازنین
      15 آبان 1401 16:15

      دقیقا منم همین بلا سرم اومد حرومشون بشه حق بچه ی یتیم منو خوردن کثافتها

      پاسخ
      • این ارز یه کلاهبری واضح و آشکار هست من ۲۵ میلیون خریدم الان ۲۵۰ هزار تومان هم نمیخرن امیدوارم زره زره پول من سرطان بشه به جون شما و زن و بچه تون بخوره و جلوی چشم خودتون عزیزترین کستون آب بشن

        پاسخ
        • مدیر سایت
          26 فروردین 1402 13:11

          سلام دوست بزرگوار
          بله این ارز یک پروژه کلاهبرداری بود.

          پاسخ
        • مهرانا
          25 بهمن 1402 23:49

          من کسی از دوستان دوسال پیش ده میلیون به حسابش واریز کردم.یه کیف پول به نام بیکسبی کوین برام نصب کرد وادرس رمزاشم بهم داده.گفت خیالت راحت تو سود می کنی بعد سه عدد از این ارز رابه کیف پولم وارد کرد دونه سه میلیون و پانصد.حالا این دوسال هرچی بهش زنگ میزنم دیگه جوابمو نامیده.حالا چکار کنم

          پاسخ
  • جناب مدیر عزیز ،یعنی پولامون رفت هیچی دستمون رو نمی گیره 20 میلیون پول بی زبون به چه بدبختی بدستش اوردیم خوردن رفت ،میگن جهان هستی هوشیاره ،پس چرا اینارو نابود نکرد،حق ما رو خوردن،حق دو یتیم خوردن نداره

    پاسخ
  • محمدعطائی
    14 خرداد 1402 08:02

    سلام دوستان همدرد منم با کلی سن وسال دوتا پراید 151 رو فروختم وپولش رو از همین ارز خریدم اون موقع پای هم هرکوین 190دلار در اومد وسه ساله فریز کردم بهمن امسال که بیاد سه سالش تمومه توی این سه سال هم گرسنگی وزخم زبون از خانواده کشیدم به نظر شما تا بهمن زنده میمونم ببینم چی میشه ؟ ها ؟؟؟

    پاسخ
  • جواد ترابیان
    18 آذر 1402 21:34

    منم ۳ سال پیش نزدیک ۷۰۰ میلیون از این ارز خریدم از ۱۴۰ دلار تا ۲۹۰ دلار خونه ماشین . همه چیمو فروختم از این ارز خریدم . جالبه اونی که این ارزو معرفی کرد فقط بهش گفتم پس چرا این ارز اونی نشد که تو گفتی . بلاکم کرد بی همه کَس

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی