آشنایی با صرافی بیت برگ
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

صرافی بیت برگ چیست؟ + آموزش کامل Bitbarg از 0 تا 100

صرافی بیت برگ چیست؟ اگر به تازگی با دنیای ارزهای دیجیتال آشنا شده‌اید، حتما می‌دانید که انتخاب صرافی چقدر در فرایند معامله رمزارزها اهمیت دارد؛ یکی از همین صرافی‌های خوب داخلی بیت برگ است که امروز قصد داریم ضمن معرفی آن، به آموزش صرافی بیت برگ نیز بپردازیم و فرایندهایی چون ثبت نام، احراز هویت، خرید و فروش ارز دیجیتال و… را در بیت برگ به شما آموزش دهیم؛ بنابراین تا انتها همراه ما باشید.

در حال حاضر بحث داغ این روزهای همه چیزی نیست به غیر از ارزهای دیجیتال. هیچ‌کس در این دنیا نیست که از سود یک شبه بدش بیاید و به همین دلیل هم تعداد کثیری از افراد به طمع این سود یک شبه راهی این بازارهای مالی یعنی کریپتوکارنسی شده‌اند. البته که اگر در این زمینه آموزش ندیده باشید قطعا در نهایت نه تنها سود بلکه سرمایه‌تان را هم از دست خواهید داد. اولین گام برای ورود به دنیای کریپتو صرافی آنلاین است.

بیت برگ چیست؟

بیت برگ یکی از صرافی های آنلاین ایرانی و معتبر است که شما می توانید به وسیله‌ی آن در دنیای ارزهای دیجیتال معامله کنید. اگر شما هم در مورد این صرافی هیچ اطلاعاتی ندارید و دوست دارید با آن آشنا شوید پس با آکادمی پارسیان بورس برگزار کننده دوره آموزش ارز دیجیتال در مشهد، همراه باشید.

در دنیای ارزهای دیجیتال خرید و فروش ارزها باید توسط صرافی‌ها انجام پذیرد. از آنجایی که کشور ایران تحریم است در نتیجه یکی از راه‌های خرید و فروش ارزهای دیجیتال از طریق صرافی‌های ایرانی است. یکی از صرافی‌هایی که می‌توان خرید و فروش را به کمک آن انجام داد بیت برگ است.

همان‌طور که گفتیم بیت برگ نیز همانند هزاران صرافی ایرانی است که اجازه دسترسی و خرید و فروش ارز دیجیتال را برای علاقه‌مندان این حوزه فراهم می‌کند. به نسبت صرافی‌های ایرانی، صرافی بیت برگ امکان خرید نرخ گسترده‌ای از آلت‌کوین‌ها و بیت‌کوین را ایجاد می‌کند.

قیمت لحظه ای بیت برگ
بیت برگ

نگاه مختصری به صرافی آنلاین بیت برگ – Bitbarg

یکی از مهم‌‌‌‌‌ترین ویژگی‌هایی که در هنگام انتخاب صرافی های آنلاین می‌بایست به آن توجه ویژه‌ای داشته‌ باشید این است که این صرافی از چه تعداد آلت کوین هایی پشتیبانی می‌کند. هر قدر که تنوع این آلت کوین ها بیشتر باشد دست شما برای انتخاب و ترید رمزارز مورد نظر بازتر است و راحت‌تر می توانید معامله کنید.

صرافی بیت برگ را می‌توان یکی از بهترین ها در این زمینه به شمار آورد چرا که رنج گسترده ای از آلت کوین ها را ساپورت می کند و شما می توانید در انتخاب خود تنوع بالایی داشته باشید.

به غیر از ارزهای معروف نظیر اتریوم، بیت کوین، تتر و سایر مواردی از این دست که به احتمال زیاد حتی شده برای یک بار هم نام آنها به گوش شما خورده است رمزارزهای ناشناخته و مجهولی نظیر آرپاچین RPA، فلامینگو FML، چیلیز و … هم در این صرافی آنلاین پشتیبانی می شوند و در آن وجود دارند.

نقطه ی قوت و مزیت این صرافی آنلاین را می توان این مورد معرفی کرد. اما یکی از مهم‌ترین نقطه ضعف ها و شاید ایراداتی که می‌توان به بیت برگ گرفت هزینه‌ی بالایی است که می بایست برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید.

برای مثال اگر بخواهید از این صرافی بیت کوین خریداری کنید می‌بایست 782 میلیون تومان بپردازید در حالی که در صرافی‌های معتبری از جمله والکس و یا حتی نوبیتکس قیمت این رمزارز برابر 760 میلیون تومان است. یعنی چیزی در حدود بیست و دو میلیون تومان گران تر! (توجه کنید قیمت ها با توجه به نوسانات قابل استناد نیستند!)

آشنایی با صرافی بیت برگ
صرافی ارز دیجیتال

مزیت های صرافی آنلاین بیت برگ  Bit barg  چیسـت؟

قبل از این که بخواهید هر چیزی را انتخاب، خریداری و یا به نحوی از آن استفاده کنید می‌بایست حتماً با مزیت های آن آشنا شوید و در مورد آنها تحقیق کنید. انتخاب صرافی هم که یکی از مهم‌ترین مسئله هاست از این قاعده مستثنی نیست. چرا که این امر بر پایه ی پول بوده و می بایست حتما در مورد آن تحقیق شود. در ادامه قصد داریم تا به مزیت های صرافی آنلاین بیت برگ بپردازیم. این مزیت‌ها را می‌توان به شرح زیر به شمار آورد:

1. شما می‎‌توانید به وسیله‌ی این صرافی خیلی راحت هر یک از ارزهای دیجیتال را که بخواهید به صورت لحظه‌ای و مطابق با قیمت بازار خریداری کنید.

2. این صرافی این قابلیت را دارد که هنگامی که هر یک از ارزهای دیجیتال دچار افت یا افزایش قیمت شدند به کاربر در این زمینه اطلاع رسانی نماید.

3. شما می‌توانید به وسیله‌ی این صرافی چیزی بیشتر از 150 ارز دیجیتال را به وسیله‌ی ریال خریداری کنید.

4. برای این صرافی شما هیچ نیازی به احراز هویت در هنگام انجام فروش ندارید.

5. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این صرافی را می توان واسط کاربری به شدت ساده و کاربر پسند آن به شمار آورد. کاربران خیلی راحت و بدون هیچ دردسر می‌توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند و خرید و فروش‌های خود را انجام دهند.

6. سایتی که برای این صرافی تعریف شده است کاملا معتبر بوده و دفتر مرکزی آن هم در دانشگاه مدیریت تهران واقع شده است.

7. قسمتی در این اپلیکیشن تحت عنوان بیت‌گپ وجود دارد که می‌توان به وسیله‌ی آن خیلی راحت با سایر کاربران به صحبت پرداخت و در مورد رمز ارزها با آن‌ها مشورت و تبادل نظر کرد.

آشنایی با صرافی بیت برگ
صرافی ایرانی

معایب و ایرادات صرافی بیت برگ (Bitbarg) چیست؟

همیشه برای این که بتوان به بهترین نحو ممکن در مورد یک موضوع اطلاعات کسب کرد علاوه بر مزیت‌های آن می‌بایست با معایب آن هم آشنا شویم. این کار کمک می‌کند تا ببینیم آیا کاری که می‌خواهیم انجام دهیم در قسمت مزیت‌ها قوی است یا معایب؟ کدام یک بر دیگری برتری دارند؟ سپس در مورد انتخاب و یا عدم انتخاب آن موضوع تصمیم بگیریم.

در مورد انتخاب صرافی دیجیتال آنلاین و پروسه ی آن هم این موضوع کاملا صدق می کند. لذا حال که در مورد مزیت های صرافی بیت برگ اطلاعاتی به دست آوردیم لازم است تا در مورد ایرادات و معایب موجود برای آن هم تحقیقاتی انجام داده و موارد موجود را بررسی کنیم تا در نهایت به یک اجماع کلی در زمینه‌ی صرافی بیت برگ برسیم. به طور کلی این معایب را می‌توان به شرح زیر به شمار آورد:

1. برای این که بخواهید برای خرید ارزهای دیجیتال به وسیله‌ی این صرافی اقدام کنید متحمل پرداخت هزینه‌ی بالایی برای آنها خواهید شد.

2. این اپلیکیشن امکانات و قابلیت های مناسب و یا شاید بهتر باشد بگوییم پیشرفته‌ای برای ترید کردن به کاربر خود ارائه نمی‌دهد.

3. در مقابل قیمت بالای خریدی که بیت برگ ارائه می دهد قیمتی که برای فروش وجود دارد به شدت کم است.

نحوه ثبت نام و ورود بیت برگ

برای شروع فعالیت و خرید ارز دیجیتال اولین مرحله ثبت‌نام در صرافی و خرید ارز دیجیتال است. در این بخش قصد داریم آموزش صرافی بیت برگ و نحوه ورود به این صرافی را خدمت شما بیان کنیم.

نحوه ثبت‌نام و ورود بیت برگ به این صورت است که در ابتدا باید به سایت صرافی بیت برگ وارد شوید. پس از آن بر روی گزینه ورود/ثبت‌نام کلیک کنید. پس از آن صرافی از شما می‌خواهد شماره تلفن خودتان را برای ورود وارد کنید.

نحوه ثبت نام در بیت برگ چیست؟

پس از این که شماره تلفن خودتان را در باکس شماره 2 وارد کردید صرافی کدی به‌صورت پیامک به شماره همراه شما ارسال می‌کند. پس از آن باید کد ارسالی را وارد کنید. پس از وارد کردن کد باید نام و نام خانوادگی خودتان را در باکس‌های ایجاد شده، همانند تصویر زیر وارد کنید.

آموزش بیت برگ: ثبت نام در بیت برگ

پس از آن باید رمز عبور برای اکانت خود انتخاب کنید. توجه کنید که رمز عبوری انتخابی شما باید حداقل شامل 8 کاراکتر و ترکیبی از اعداد و حروف انگلیسی باشد. همچنین در رمز عبور خود باید از حروف کوچک و بزرگ استفاده کنید. پس از آن ثبت‌نام شما تکمیل می‌شود.

برای احراز هویت در بیت برگ (Bitbarg) چه باید کرد؟

یکی از مهم‌ترین مواردی که در دنیای ارز دیجیتال وجود دارد بحث احراز هویت است. چرا که در این فضا همه چیز به صورت آنلاین بوده و امکان کلاه‌برداری بسیار بالا است. با توجه به این که کشور ما تحت تحریم های بسیار سختی قرار دارد این احراز هویت عموما برای کاربران به یک دغدغه و چالش بدل شده و به دنبال محلی هستند که دردسر کمتری در این زمینه داشته باشد.

بیت برگ در این زمینه به شدت اپلیکیشن مناسبی به شمار می آید. همان‌طور که در قسمت مزیت‌های آن گفته شد اپلیکیشن بیت برگ برای فروش ارزهای دیجیتال هیچ احتیاجی به احراز هویت ندارد و شما خیلی راحت می‌توانید این کار را بدون هیچ دغدغه‌ای انجام دهید.

در هنگام خریداری کردن ارزهای دیجیتال مدنظرتان هم شما قادر هستید تا در ابتدا آن را بخرید و سپس پس از خرید برای محرز کردن هویت خود اقدام کنید. یعنی آن ارز برای شما بوده ولی زمانی قادر هستید آن را در حساب خود داشته باشید که احراز هویت‌تان به اتمام رسیده باشد.

اما این پرسش مطرح می‌شود که چه پروسه‌ای برای احراز هویت در این اپلیکیشن می بایست صورت پذیرد؟ پروسه‌ی احراز هویت در این اپلیکیشن به شدت راحت است.

نحوه احراز هویت در بیت برگ

در گام نخست می‌بایست که یک عکس از کارت ملی خودتان به عنوان متقاضی برای این اپلیکیشن ارسال کنید. سپس شماره‌ی شبا و نیز شماره کارتی که می‌بایست حتما به نام خود فرد باشد را به اپلیکیشن ارائه دهید.

در نهایت هم خیلی سریع پروسه‌ی به تایید رساندن هویت شما انجام خواهد شد و شما قادر هستید تریدهای خود را در بستر این اپلیکیشن به انجام برسانید.

آشنایی با صرافی بیت برگ | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
اپلیکیشن بیت برگ

ویژگی‌های این اپلیکیشن (Bitbarg) کدام هستند؟

بر اساس گفته‌هایی که در سایت این اپلیکیشن به ثبت رسیده‌اند کارمزدی که برای به فروش رساندن رمز ارزها در این پلتفرم می‌بایست پرداخت شود برابر با صفر است. یعنی معامله‌ی مورد نظر بدون هیچ‌گونه پرداخت کارمزدی قابل انجام است و شما قادر هستید تا به وسیله‌ی همان مبلغی که بر روی صفحه‌ی قیمت رمزارزها مشاهده می‌کنید فروش خود را انجام دهید و هیچ مبلغ اضافه‌ی دیگری در این زمینه پرداخت نکنید.

حتما می‌پرسید پس تکلیف خرید در این اپلیکیشن چه می شود؟ برای خرید در این پلتفرم هم کافی است تا تنها هزینه‌ی تراکنش یا همان Transaction Fee را بپردازید که این هزینه به وسیله‌ی نتورک مورد نظر به تایید رسیده و ابلاغ می‌شود. در این زمینه ملاک بیت برگ را می توان صرافی بین المللی بایننس و سایت آن به شمار آورد.

در سایت این اپلیکیشن شما هیچ یک از قابلیت‌هایی که در ادامه آورده می‌شوند را در اختیار نخواهید داشت:

1. والت از نوع سخت افزاری

2. والت از نوع نرم افزاری

3. ابزارهای تکنیکال و یا فاندامنتال برای انجام تحلیل بر روی ارزهای دیجیتال

4. امکان ترید کردن در بازار فارکس و یا معامله بر روی جفت ارزها

5. بخش اخبار

6. بخش بلاگ هایی که مخص آموزش هستند

اما امکان مشاهده‌ی قیمت رمزارزها به صورت لحظه ای و نیز ارائه ی رنچ گسترده ای از ارزها در این اپلیکیشن وجود دارد.

آشنایی با صرافی بیت برگ | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
صرافی آنلاین

آموزش ساخت کیف پول بیت برگ

صرافی بیت برگ سرویس کیف پول ارائه نمی‌هد. اما، اگر به دنبال کیف پول مطمئن و سریع هستید؛ کیف پول تراست ولت و یا اتومیک انتخاب مناسبی است که می‌توانید ارزهای خود را در آن ذخیره کنید.

نحوه خرید تتر در بیت برگ به طور خلاصه

اولین مرحله ثبت نام در سایت بیت برگ می‌باشد.

دومین مرحله خرید تتر، ثبت کارت بانکی است.

سومین مرحله، ثبت آدرس کیف پول تتر می‌باشد. (در وارد کردن آدرس کیف پول بسیار دقت نمایید.)

چهارمین مرحله، خرید و پرداخت نهایی (کیف پول ریالی یا درگاه بانکی)

اخرین مرحله، احراز هویت و دریافت تتر می‌باشد.

کارمزد خرید و فروش بیت کوین در بیت برگ چقدر است ؟

فروش در صرافی بیت برگ هیچ کارمزدی ندارد، ولی در قسمت خرید، کارمزد تبدیل 0.1 درصد کارمزد انتقال بیت کوین 0.0005 است.

بیت برگ از چه رمز ارزهایی پشتیبانی می‌کند؟

در این بخش قصد داریم در این خصوص صحبت کنیم که بیت برگ چیست و از چه رمز ارزهایی پشتیبانی می‌کند. صرافی بیت برگ از رمزارزهایی چون بیت‌کوین، اتریوم و یا شت‌کوین‌هایی مثل دوج‌کوین و شیبا نیز پشتیبانی می‌کند. در این صرافی می‌توان ریال را به تتر و یا دیگر استیبل‌کوین‌ها مثل Binance USD تبدیل کرد. دیگر رمز ارزهایی که در این صرافی پشتیبانی می‌شوند شامل موارد زیر هستند:

  • Solana
  • Chiliz
  • Binance Coin
  • Cardano
  • GMT Token
  • Ripple
  • Filecoin
  • MATIC
  • Fantom
  • ChainLink
  • Uniswap
  • Aave
  • dYdX
  • Curve
  • VeChain

در این صرافی از ارزهای دیجیتال خیلی بیشتری پشتیبانی می‌شود که ما در این بخش به مهم‌ترین آن‌ها اشاره کردیم.

پشتیبانی و شبکه های اجتماعی بیت برگ

در این بخش قصد داریم به این موضوع بپردازیم که پشتیبانی و شبکه‌های اجتماعی بیت برگ چیست و این صرافی چگونه از کاربران خود پشتیبانی کرده و سؤالات و مشکلات آن‌ها را رفع می‌کند. صرافی بیت برگ در شبکه‌های اجتماعی چون تلگرام، توییتر، اینستاگرام و لینکدین فعالیت می‌کند. همچنین این صرافی پشتیبانی آنلاین نیز دارد و کاربران می‌توانند از وجود پشتیبانی آنلاین بهره‌مند شوند و سؤالات خود را به‌صورت آنلاین بپرسند. شما می‌توانید از طریق شماره تلفن و ایمیل نیز با تیم پشتیبانی این صرافی در ارتباط باشید.

آیا صرافی بیت برگ کلاهبرداری است؟

در خصوص این موضوع که آیا صرافی بیت برگ کلاهبرداری است یا خیر، نمی‌توان نظر قطعی داد. تنها چیزی که می‌توان گفت این است که این صرافی یکی از صرافی‌های خوب و کارآمد در ایران است و کاربران ایرانی می‌توانند به‌راحتی از این صرافی استفاده کنند. اما باید در نظر داشت که صرافی بیت‌ برگ نیز می‌تواند مثل خیلی از صرافی‌ها در آینده از کاربران خود کلاهبرداری کند از این رو نگهداری سرمایه در صرافی توصیه نمی‌شود. بهتر است دارایی‌های پس از خود را بلافاصله به کیف پول انتقال دهید زیر هیچ صرافی مکان قابل‌اطمینانی نیست.

نتیجه گیری

یکی از صرافی های آنلاین معتبر و ایرانی در حال حاضر را می‌توان بیت برگ به شمار آورد. این اپلیکیشن امکانات و مزیت‌های متعددی را برای کاربران خود فراهم آورده که در این نوشتار مفصلاً به آنها پرداختیم.

اگر قصد دارید که وارد این حوزه بشوید و فعالیت خود را شروع کنید باید در ابتدا با صورت کامل به آموزش‌های گفته شده بپردازید و در واقع مهارت کافی را به دست بیاورید تا بتوانید فعالیت کنید. کلاس آموزش ارز دیجیتال از طریق مجموعه پارسیان بورس می‌تواند به شما کمک کند تا بتواند به راحتی به درآمد از ارزهای دیجیتال بپردازید.

 آشنایی با بیت‌برگ (Bitbarg) | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

پیشنهاد

  • امیدواریم که حداکثر استفاده ممکن از این مقاله آموزشی را برده باشید، در صورت تمایل می‌توانید برای ثبت‌نام دوره‌های حضوری، از خدمات کلاس ارز دیجیتال در مشهد پارسیان بورس استفاده کنید.
  • شما همچنین می‌توانید در دوره‌های غیر حضوری ما، مثل آموزش ارز دیجیتال در تبریز  استفاده کنید.
  • آکادمی تخصصی پارسیان بورس – مرکز برگزاری کلاس ارز دیجیتال
4.7/5 - (4 امتیاز)

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی