ووچر بایننس چیست؟
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

هرآنچه باید در مورد ووچر بایننس بدانید!

همان‌طور که می‌دانید بایننس یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین صرافی‌ها در حوزه ارزهای دیجیتال در جهان است. این صرافی در ازای خدمات مختلفی که از کاربران خود تقاضا می‌کند ووچرها یا کوپن‌هایی به کاربران خود ارائه می‌دهد. ووچر بایننس انواع مختلفی دارد که می‌توان به ووچر بونوس فیوچرز، ووچر توکن، ووچر به‌روزرسانی vip و … اشاره کرد. در این مقاله ما به انواع کوپن‌هایی بایننس خواهیم پرداخت و ویژگی‌های هریک را عنوان خواهیم کرد.

ووچر بایننس چیست؟

در این بخش قصد داریم در خصوص این موضوع که ووچر بایننس چیست صحبت کنیم. بایننس ممکن است انواع مختلفی از کوپن‌های خود را در ازای انجام فعالیت‌های مختلف، به شما جایزه بدهد. این کوپن‌ها می‌توانند خدمات مختلفی به شما ارائه ‌دهند که می‌توان به توکن‌های رایگان، ارتقای سطح کابر به سطح VIP، وام‌های بدون بهره برای معاملات مارجین و… .

باید توجه داشته باشید که کوپن‌هایی که توسط بایننس صادر می‌شوند؛ غیر قابل انتقال هستند. از این رو نمی‌توان این کوپن‌ها را به کاربران دیگر یا بین حساب‌های کاربری مختلف که توسط یک کاربر اداره می‌شود؛ منتقل کرد. تنها حسابی که می‌تواند از این کوپن‌ها استفاده کند حسابی است که آن را دریافت کرده است.

نکته دیگری که باید در استفاده از این کوپن‌ها باید در نظر داشته باشید این است که باید قبل از تاریخ انقضای، از آن‌ها استفاده کنید. در صورتی که تاریخ انقضای یک بن بگذرد، دیگر معتبر نخواهد بود و شما نمی‌توانید تاریخ آن را تمدید یا آن را با جوایز دیگر معادله کنید.

انواع ووچر بایننس

بسته به نوع فعالیت شما، ممکن است انواع ووچر بایننس مختلفی به شما تعلق گیرد. در این بخش قصد داریم انواع این ووچر‌ها را معرفی کنیم.

یکی از انواع کوپن‌های ارائه شده توسط بایننس، ووچر توکن است. از این نوع ووچر می‌توان برای دریافت توکن‌های رایگان استفاده کرد و آن‌ها را معامله یا برداشت کرد. این نوع ووچرها به‌عنوان پاداش برای تکمیل یک سری فرایند‌های خاص و یا شرکت در فعالیت‌های تبلیغاتی در پلتفرم داده می‌شود.

نوع دیگری از کوپن موجود در بایننس، کوپن تخفیف کارمزد معاملاتی است. این نوع ووچر، تخفیفی را برای کارمزدهای پرداخت شده در تجارت ارزهای دیجیتال در صرافی به کاربران ارائه می‌دهد. این تخفیف‌ها معمولاً به کاربرانی داده می‌شود که شرایط خاصی مثل حجم معاملات مشخصی را برآورده می‌کنند.

کوپن‌های پاداش آتی نوعی دیگر از ووچر بایننس هستند که می‌توان از آن برای دریافت پاداش هنگام معامله قراردادهای آتی در بایننس استفاده کرد. این پاداش‌ها اغلب به کاربرانی داده می‌شود که شرایط خاص حجم معاملات را برآورده می‌کنند یا در تبلیغات خاص شرکت می‌کنند.

کوپن سود مارجین صفر درصد نوع دیگری از ووچرهایی است که کاربران بایننس می‌توانند از آن استفاده کنند. این کوپن‌ها وام‌های بدون بهره را برای معاملات مارجین در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این موضوع به آنها اجازه می‌دهند تا از موقعیت‌های خود استفاده کرده و سود خود به طور بالقوه را افزایش دهند.

کوپن‌های ارتقا VIP نوعی دیگری از کوپن‌های بایننس است که می‌توانند برای ارتقا سطح کاربر به VIP در بایننس استفاده شوند. کاربران VIP از مزایا و ویژگی‌های مختلفی مانند سقف‌های برداشت بالاتر و کارمزدهای معاملاتی کمتر برخوردار هستند.

ووچر بونوس فیوچرز در بایننس

ووچر بونوس فیوچرز

در این بخش قصد داریم در خصوص ووچر بونوس فیوچرز در بایننس صحبت کنیم. همان‌طور که گفتیم ووچرهای بایننس به برخی از کاربران که شرایط خاصی را رعایت تعلق می‌گیرد. یکی از این ووچر‌ها، ووچر بونوس فیوچرز است.

همان‌طور که از اسم این نوع کوپن‌ها مشخص است؛ فقط برای معاملات در پلتفرم آتی در معاملات بایننس قابل‌اعمال هستند. از این رو نمی‌توانید آن را برای سایر پلتفرم‌های موجود از طریق سیستم بایننس اعمال کنید. اگر این نوع کوپن پاداش، در معامله آتی انجام نشود، بایننس این حق را دارد که سود حاصله را از حساب کاربر برداشت کند.

از این پاداش‌ها می‌توان به‌عنوان مارجین برای معاملات آتی استفاده کرد؛ بنابراین ضررهای متحمل شده در معاملات آتی را می‌توان با این مبالغ جبران کرد. این نکته را باید در نظر داشته باشید که تنها زمانی می‌توانید موجودی را برداشت کنید که کل سود انباشته شده از مبلغ پاداش بیشتر شود.

ووچر توکن

یکی از ووچر‌هایی بایننس، ووچر توکن است که در آن بایننس به کاربران خود توکن‌هایی به‌صورت رایگان پاداش می‌دهد. این توکن‌ها را می‌توان در صرافی بایننس معامله کرد یا به‌عنوان سرمایه‌گذاری نگهداری کرد. این کوپن‌ها برای تشویق کاربران به شرکت در فعالیت‌های مختلف در پلتفرم طراحی شده است.

این فعالیت‌ها ممکن است شامل تکمیل نظرسنجی‌ها یا یک سری وظایف مثل تکمیل احراز هویت یا شرکت در رویدادهای تبلیغاتی باشد. در ازای این فعالیت‌ها، کاربران می‌توانند توکن‌های رایگانی را دریافت کنند که می‌توان از آنها برای معامله یا سرمایه‌گذاری استفاده کرد.

از مزایای برنامه Token Voucher این است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون صرف هزینه، صرفاً با انجام یک سری فرایند میزانی توکن کسب کنند. برای مثال، بایننس برای تشویق کاربران به تکمیل فرم احراز هویتشان یک ووچر 500 دلاری برای کاربرانی که در یک تاریخ معین، احراز هویت خود را تکمیل کنند مشخص کرد.

ووچر بایننس به روزرسانی

ووچر به روزرسانی vip

یکی دیگر از ووچر بایننس که به کاربرانش ارائه می‌دهد؛ ووچر به‌روزرسانی vip است. بایننس ممکن است بسته به فعالیت تجاری کاربر، یک کوپن به‌روزرسانی VIP صادر کند. کاربر به کمک کوپن به‌روزرسانی VIP می‌تواند سطح VIP بایننس خود را ارتقا می‌دهند. این موضوع باعث می‌شود که کاربر از مزایای VIP سطح بالاتر در طول دوره پاداش بهره‌مند شد. سطح VIP جدید کاربران در صفحه داشبوردشان قابل مشاهده است.

این نکته حائز اهمیت است که کاربران می‌توانند در هر دوره فقط یک بار کوپن به‌روزرسانی VIP را فعال کنند. در صورت فعال بودن یک کوپن آنها نمی‌توانند کوپن دیگری را در همان دوره استفاده کنند. همچنین پس از گذشت دوره سطح کاربران به سطح قبلی باز می‌گردد.

نتیجه‌گیری

در این مقاله ما به انواع ووچر بایننس پرداختیم و ویژگی‌های مهم‌ترین ووچرها را عنوان کردیم. این ووچرها به کاربران امکانات و مزایای مختلفی می‌دهد که این ویژگی‌ها می‌تواند در بهبود تجربه کاربر و افزایش سودآوری آنها در بازار مفید باشد. به کمک این ووچرها، کاربران می‌توانند هزینه‌های معاملات خود را کاهش داده و یا توکن‌های رایگان دریافت کنند. اما این نکته را باید در نظر داشته باشید که این کوپن‌ها برای جذب مخاطب هستند و قبل از هر کاری شرایط آنها را به‌دقت مطالعه کنید.

امتیاز دهید

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی