بازی decenterland
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

آشنایی با بهترین بازی‌های متاورس در سال 2022

با توجه به پیشرفت علم و دنیای دیجیتال، روز به روز با ایده‌ها و پروژه‌های جدید‌تری روبرو می‌‌شویم که هر کدام از آن‌ها کاربردها و ویژگی‌های خاص خود را دارند. متاورس یکی از این ایده‌های جذاب است که این روزها سر و صدای زیادی به‌پا کرده است. در این مقاله قصد داریم ابتدا توضیح مختصری در مورد بهترین بازی Metaverse به شما بدهیم و سپس شما را با بهترین پروژه‌های متاورس که تحت عنوان بهترین بازی‌های متاورس هم شناخته می‌شوند، آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید و این مقاله را تا انتها بخوانید. همچنین، در صورتی که به موضوع متاورس علاقه‌مند هستید، می‌توانید در دوره آموزش متاورس پارسیان بورس شرکت کنید.

آشنایی با متاورس

Metaverse از ترکیب دو کلمه Meta یا فراتر و universe یا جهان ایجاد شده است و به آن فراتر از جهان می‌گویند. بهتر است بدانید که متاورس یک پروژه کاربردی می‌باشد که جهان فیزیکی را با دنیای دیجیتال پیوند می‌دهد. به این صورت که کاربران متاورس در این جهان مجازی زندگی می‌کنند و به کار، فعالیت و تحصیل می‌پردازند.

حال بهتر است با برخی از ویژگی‌های متاورس آشنا شوید:

  • متاورس همیشه روشن و فعال است.
  • درست است که متاورس یک پروژه مجازی می‌باشد، اما به صورت زنده در دنیای واقعی تجربه می‌شود.
  • در متاورس هیچ محدودیتی برای جذب مخاطب وجود ندارد.
  • این پروژه یک اقتصاد مستقل است.
  • گستردگی بالایی دارد و در همه‌ی پلتفرم‌های دیجیتالی وجود دارد.
  • می‌توانید ارزهای دیجیتال را در این پلتفرم انتقال دهید.
  • محتویات این پلتفرم توسط شرکت‌های بزرگ و کاربران حرفه‌ای ایجاد می‌شود.
  • داغ‌ترین بحث در حوزه کریپتو می‌باشد.
  • مجموعه‌ای از جهان‌های مجازی می‌باشد.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که ارزهای متاورس رشد خیلی خوبی دارند و آینده‌ای روشنی در انتظار آن‌هاست. به همین دلیل بسیاری از مردم، شروع به سرمایه گذاری در این زمینه کرده‌اند.

بهترین بازی های متاورس

بهترین بازی‌های متاورس

حال وقت آن رسیده که با بهترین پروژه ها یا بازی‌های متاورسی آشنا شویم؛  این بازی‌ها به صورت زیر می‌باشند.

پیشنهاد ویژه:

بازی Axie Infinity

بازی Axie Infinity یکی از بهترین بازی‌های متاورس است که در سال 2018 تولید شده است اما امروزه محبوبیت بسیار زیادی بین مردم پیدا کرده است. زیرا بسیاری از افراد با بهره مندی از این بازی، کسب درآمد کرده‌اند و پول خوبی بدست آورده‌اند. عنصر اصلی در صنعت بازی NFT، داشتن درآمد می‌باشد.

موجوداتی به نام Axies در این بازی وجود دارند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها برای مبارزه با سایر Axies آماده شوید و با آن‌ها مبارزه کنید. ارزش این بازی  9 میلیارد دلار است و برترین و محبوب‌ترین بازی متاورس می‌باشد. سازندگان و طراحان این بازی، برنامه‌های فوق العاده‌ای برای این بازی دارند.

بازی axie infinity

بازی Sandbox

بازی Sandbox یکی دیگر از بهترین بازی‌های متاورس است که به صورت جامعه محور طراحی شده است. به این صورت که می‌توانید در آن بازی کنید، زمین مجازی اداره کنید و هر کاری که می‌خواهید در این بازی انجام دهید.

در بازی The Sandbox هم می‌توانید هر کاری که می‌خواهید را انجام دهید، البته به شرطی می‌توانید این کارها را انجام دهید که مالک یک قطعه زمین باشید. در غیر این صورت نمی‌توانید کاری انجام دهید.

در این بازی می‌توانید آواتار NFT مورد نظر خود را درست کنید و به کاوش یا بازی در سرزمین‌های دیگران بپردازید. با توجه به طراحی بازی و بافت‌های بلوک مانندی که دارد، شباهت زیادی به بازی Minecraft دارد.

توجه داشته باشید که این بازی در مرحله آزمایش آلفا قرار دارد و با برندهای معتبر و محبوبی همکاری می‌کند که این برندها به شرح زیر می‌باشند:

  • Snoop Dogg
  • The Smurfs
  • Care Bears
  • The Walking Dead
  • آدیداس

همکاری با این برندهای معروف باعث شده است که این بازی یکی از بهترین بازی‌های متاورس باشد و طرفداران زیادی داشته باشد.

حتما بخوانید: صفر تا صد خرید زمین در متاورس

بازی Decenterland

بازی Decentraland یکی دیگر از بازی‌های متاورسی است که طرفداران خاص خود را دارد. توجه داشته باشید که ارز دیجیتال مانا یکی از ارزهایی می‌باشد که رشد قابل توجهی داشته است و به بالاترین حد رسیده است. Decentraland به عنوان اولین جهان غیر متمرکز شناخته شده است که شباهت زیادی به بازی Sandbox دارد و با بهره مندی از آن می‌توانید کارهای زیادی مانند بازی کردن، کاوش، ساختن و … انجام دهید.

اگر می‌خواهید بازی Decentralnd را شروع کنید، به یک کیف پول دیجیتال مانند متامسک و یک مرورگر و به دلخواه نیاز دارید. بعد از فراهم کردن این شرایط، می‌توانید وارد بازی شوید، در این دنیای شگفت انگیز قدم بردارید، در رویدادهای مختلف شرکت کنید و با افراد گوناگون صحبت کنید.

بازی decenterland

بازی Illuvium

این بازی یکی دیگر از بهترین ارزهای متاورس می‌باشد که یک بازی RPG جهان باز می‌باشد و بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است. در این بازی فوق العاده می‌توانید دنیای وسیع و گسترده‌ای که در آن وجود دارد را کشف کنید و موجودات قدرتمند این جهان را شکار کنید. Illuvials نام همان موجودات قدرتمندی می‌باشد که در این جهان وجود دارد و همه‌ی افراد به فکر شکار آن‌ها هستند.

توجه داشته باشید که این بازی هنوز منتشر نشده است اما ارزش آن یک میلیارد دلار است و یکی از پروژه‌های متاورسی قوی است.

سازندگان این بازی، کلیپ‌های مربوط به بازی را منتشر کرده‌اند که افراد بتوانند با این بازی هیجان انگیز آشنا شوند. بازی Illuvium گرافیک فوق العاده‌ای داشته و در یک دنیای زیبا و رنگارنگ قرار دارد. به هر حال بهتر است صبر کنید و بعد از انتشار این بازی از آن لذت ببرید.

بهترین پروژه های متاورس

بازی UFO : یکی دیگر از بهترین ارزهای متاورس

این بازی یکی دیگر از پروژه‌های مهم متاورس و یکی از بهترین بازی Metaverse در 2022 می‌باشد و نباید چشم از آن برداشت. این بازی فوق العاده یک اکوسیستم کامل است و سیاره‌ها نشان‌دهنده بازی‌ها هستند. با بهره مندی از این بازی‌ها می‌توانید کسب درآمد داشته باشید.

اولین بازی که در این پروژه انجام می‌گیرد، Super Galactic می‌باشد که با انجام این بازی می‌توانید درآمد کسب کنید. این بازی ماموریت‌هایی درون بازی، مسابقه و حالت نبرد PVP هم دارد. توجه داشته باشید که این بازی یک سیستم برای تجارت با بازار NFT دارد.

بازی Vulcan Forged

بازی Vulcan Forged یکی دیگر از پروژه‌های متاورس می‌باشد که چند بازی دارد:

  1. Forge
  2. Berserk
  3. Vulcan Verse
  4. Vulcan Chess
  5. Arena
  6. Block babies

البته بهتر است بدانید که چند بازی دیگر هم در راه است و تعداد این بازی‌ها افزایش می‌یابد. توجه داشته باشید که هر کدام از بازی‌ها، گیم پلی و NTF مخصوص خود را دارند که می‌توانید از آن‌ها بهره مند شوید یا در بازار تجارت کنید.

به جرات می‌توان گفت که بازی Vulcan Forged در بلاک چین و پلتفرم dApp در حال رشد، به عنوان سریع ترین بازی شناخته شده است. این بازی محبوب یکی از اولین استودیوهای بازی ساز در متاورس می‌باشد و امکان توسعه و پیشرفت آن وجود دارد.

بازی vulcan forged

بازی Mobox

بازی Mobox یکی دیگر از بهترین بازی‌های متاورس می‌باشد که یک بازی رایگان است. در این بازی به راحتی می‌توانید جایزه کسب کنید و بازی را ادامه دهید. در این بازی محبوب، دیفای و بازی ترکیب شده است و یک اکوسیستم ایجاد شده است که همه می‌توانند دور هم جمع شوند و از این بازی و جهان مجازی لذت ببرند.

MOMO verse روز به روز در حال گسترش و پیشرفت است و هم اکنون شامل بازی‌های گوناگون، NFT فارمینگ و بازار می‌باشد. البته موارد بیشتری در راه است و روز به روز تعداد آن‌ها بیشتر می‌شود.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که MOMO verse آواتارهای منحصر به فردی مانند MOMO NFT و MOMO و یک جعبه‌ی کور فیزیکی دارد که با اسکن کد QR می‌توانید آن‌ها را به دنیای دیجیتال منتقل کنید.

حتما بخوانید: چگونگی دریافت زمین رایگان در متاورس

بازی Star Atlas

Star Atlas یک بازی فوق العاده و استراتژیک است. این بازی مربوط به اکتشاف‌های فضایی می‌باشد و در این بازی می‌توانید به یکی از گروه‌هایی که در بازی وجود دارند، بپیوندید.

این بازی محبوب بر روی بلاک چین Solana ساخته شده است و همواره در حال پیشرفت و توسعه است. توجه داشته باشید که این بازی، گرافیک عالی و فوق العاده‌ای دارد زیرا ساخت آن بر روی Unreal Engine 5 انجام شده است.

با استفاده از این بازی می‌توانید یک تجربه چند نفره و فوق العاده داشته باشید. به این صورت که می‌توانید در کهکشان کاوش کنید، اعماق آن را ببینید و از زیبایی‌های آن لذت ببرید.

بهترین ارزهای متاورس

بازی Polka city

Polka city به صورت یک پلتفرم یکپارچه سه بعدی طراحی شده است و به صورت واقعیت افزوده می‌باشد. بهتر است بدانید که بازی Polka city اولین بازی 3D و AR NFT می‌باشد که از چند بلاک چین با یکدیگر پشتیبانی می‌کند.

Polka city  از بلاک چین‌های اتریوم و باینس پشتیبانی می‌کند و یک پل برای انتقال POLC از زنجیره اتریوم به زنجیره باینس دارد. این بازی هیجان انگیز هنوز منتشر نشده است و طراحان و سازندگان به آن، GTA کریپتو می‌گویند. همه‌ی این موارد موجب شده که این بازی به عنوان یکی از بهترین ارزهای حوزه متاورس شناخته شود.

بازی Revomon

این بازی هم یکی دیگر از بهترین بازی‌های متاورس می‌باشد که شباهت زیادی به بازی Axie Infinity دارد. در این بازی می‌توانید موجوداتی به نام Revomons را گردآوری کنید، آن‌ها را پرورش دهید، مبارزه کنید و معامله کنید. این بازی به شما این امکان را می‌دهد که در این دنیای دیجیتال، کاوش کنید و به جستجو بپردازید. برای کسب درآمد می‌توانید از این بازی فوق العاده استفاده کنید و هنگام بازی، ارز دیجیتال بدست آورید و از بازی کردن لذت ببرید.

بازی revomon

بازی Starmon

بازی Starmon یک بازی سه بعدی NFT می‌باشد که با بهره مندی از آن می‌توانید درآمد کسب کنید. Starmon می‌تواند موجودات گوناگون با توانایی‌های گوناگون را درگیر کند. به عنوان مثال در این بازی می‌توانید با مربیان گوناگونی که در سرزمین اندرس وجود دارند مبارزه کنید، برای بدست آوردن جوایز نادر از حالت ماجراجویی گذر کنید و استارمون‌های گوناگون را برای شروع کار خود پرورش دهید.

در این بازی می‌توانید زمین‌های مختلف Starmon را خریداری نمایید و آواتارهای مخصوص Starmon NFT ایجاد کنید.

بازی Bloktopia

این بازی محبوب بر روی بلاک چین Polygon ساخته شده است و یکی از بهترین بازی‌های متاورس است. این بازی هیجان انگیز با هدف ارائه تجربه VR منحصر به فرد برای جامعه رمز نگاری، ایجاد شده است. Bloktopia مانند یک آسمان خراش است که به عنوان مرکز تجربیات رمز نگاری عمل می‌کند. در Bloktopia می‌توانید با فروش املاک، بازی کردن، تبلیغات و کارهای دیگر درآمد کسب کنید و لذت ببرید.

توجه داشته باشید که Bloktopia تنها یک بازی نیست، بلکه یک دنیای جدید است که در VR وجود دارد. این بازی در مراحل اولیه خود قرار دارد و طرح‌ها و برنامه ریزی‌های گوناگونی دارد که باعث می‌شود این بازی به یکی از بهترین پروژه‌های متاورس تبدیل شود.

بازی blocktopia

بازی Blockchain Monster Hunt

بازی Blockchain Monster Hunt یکی دیگر از بهترین بازی‌های متاورس می‌باشد که این امکان را به بازیکنان می‌دهد که مبارزه کنند و هیولاها را در بلاک چین شکار کنند.

توجه داشته باشید که این بازی به عنوان اولین بازی NFT شناخته شده است که کاملا بر روی بلاک چین اجرا می‌شود و امکان زندگی روی چندین بلاک چین را دارد.

در این بازی باید موجودات گوناگون را شکار کنید و آن‌ها را پرورش دهید که بتوانید برای مبارزه و نبرد با بازیکنان دیگر از آن‌ها استفاده کنید و پیروز میدان شوید.

توجه داشته باشید که این بازی کاملا رایگان است و بازیکنان در آن می‌توانند بدون داشتن سرمایه اولیه و با بلاک چین‌های گوناگون شروع به کار کنند.

بازی Blockchain Monster Hunt بر روی بلاک چین‌های BSC، Polygon، Ambros و اتریوم در دسترس است و برنامه‌ریزی‌هایی هم برای آینده وجود دارد.

بازی Slochicks

این بازی کاملا فانتزی و هیجان انگیز است و بر روی بلاک چین Solana تولید شده است. اگر بازی بتواند شروع قدرتمند خود را ادامه دهد به یکی از بهترین بازی Metaverse تبدیل می‌شود.

بازی slochicks

بازی Ember Sword

Ember Sword هم یکی دیگر از ارزهای متاورس می‌باشد که یک سیستم مبارزه سریع دارد، رایگان است و در مرورگرها قابل دسترسی است. توجه داشته باشید که این بازی در مرحله پیش آلفا قرار دارد و طراحان و سازندگان قرار است مراحل بعدی را انجام دهند.

سخن پایانی

حال که با بهترین بازی‌های متاورس و ویژگی‌های آن‌ها به صورت کامل آشنا شدید، بهتر است یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و از بازی کردن در این دنیای مجازی لذت ببرید. همانطور که می‌دانید بازی کردن شور و هیجان خاص خود را دارد. بهتر است بدانید که بازی‌های متاورس، هیجان بیشتری دارند و می‌‌توانید از طریق بازی، کسب درآمد داشته باشید. بازی کردن و خرید ملک در دنیای متاورس، هیجان فوق العاده‌ای دارد که می‌توانید از آن لذت ببرید.

5/5 - (6 امتیاز)

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی