صفر تا صد خرید زمین در متاورس
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

صفر تا صد خرید زمین در متاورس

اگر تا چند ماه گذشته حرف از خرید زمین در متاورس می‌زدید، به نظر بسیاری احمقانه می‌رسید. اما گسترش این فضا در یک سال اخیر به حدی چشمگیر بوده که امروزه کمتر کسی است که در این زمنیه اطلاعاتی نداشته باشد. البته خرید زمین در این فضا کار آسانی نیست و برای انجام صحیح این کار، نیاز است که برخی نکات را رعایت نمایید. با ما همراه شوید تا از چگونگی خرید زمین در این فضا اطلاعات بسیار مفیدی کسب نمایید.

متاورس چیست؟

به ترکیب چند جز از دنیای تکنولوژی، متاورس می‌گویند. در متاورس تمام اجزا، ترکیبی از واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و همچنین ویدئو هستند و این ترکیب به کاربران اجازه زندگی در این فضای را می‌دهد.

در چند سال گذشته هیچ حرفی از متاورس و قابلیت‌های این دنیای مجازی نبود و هیچ کس حتی تصور اینکه بتواند در این فضا بازی یا زندگی کند، نداشت. امروزه علاوه بر بازی در متاورس، امکان برگزاری بسیاری از رویداد‌های واقعی نیز وجود دارد. این فضا به گونه‌ای زنده است که بتوان به آسانی در این فضا کنسرت و یا حتی کنفرانس برگزار کرد. جالب است بدانید که در متاورس امکان سفر به صورت مجازی نیز فراهم شده است و شما می‌توانید به آسانی به کشور‌های مورد علاقه خود در سراسر دنیا سفر کنید.

اگر این سوال در ذهن شما شکل گرفته است که متاورس و رمز ارزها چه ارتباطی با یکدیگر دارند؟ بهتر است بدانید که ارز های دیجیتال به متاورس امکان پایه‌گذاری اقتصادی قدرتمند و غیرمتمرکز در سطح جهان را می‌دهد. از دیگر جنبه های حضور ارز دیجیتال و وابستگی متاورس به رمز ارز ها، NFT ها است. NFT ها می‌توانند پروژه مالکیت مجازی را در دنیای متاورس گسترش دهند و گام بزرگی در جهت ارزش گذاری آثار و هنر‌های بی‌پایان بردارند.

علاوه بر این برای گسترش متاورس نیاز به بستری قدرتمند و غیر‌متمرکز است و این بستر فقط به وسیله بلاک چین و ارز های دیجیتال قابل دسترس است. ارز های دیجیتال به کاربران امکان استفاده از امکانات متاورس را می‌دهند و کاربر می‌تواند هزینه‌های مورد نیاز برای خرید زمین در متاورس و همچنین گسترش روابط اجتماعی خود در این فضا را با رمز ارز‌ها به آسانی پرداخت نماید.

صفر تا صد خرید زمین در متاورس | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
خرید زمین در متاورس

زمین‌های مجازی چه معنایی دارند؟

اکنون که با مفهوم متاورس آشنا شدید و رابطه این دنیای تکنولوژی را با ارز دیجیتال درک کردید، می‌توانید با مهم‌ترین بحث این روز‌های دنیای دیجیتال که همان خرید زمین در متاورس است، بیشتر آشنا شوید.

شاید در گذشته با ملک‌های مجازی در شبکه‌های اجتماعی و یا دامنه‌های وبسایت‌ها آشنا شده‌اید، اما بهتر است بدانید که زمین‌های مجازی دنیای متاورس آینده زندگی افراد را دگرگون می‌کنند. زمین‌های مجازی در دنیای متاورس، فضا‌های سه بعدی در این دنیا هستند که به شخص بعد از خرید امکان هر گونه استفاده را می‌دهند.

بعضی شرکت‌ها مانند Meta برای درک بهتر کارایی این زمین‌ها، بخشی از زمین‌ها را در اختیار افراد ماهر قرار داده‌اند تا با گسترش این فضا به دیگر کاربران امکانات و ارزش این فضا‌ها را به خوبی نشان دهند. این گسترش دیگر کاربرها را تشویق به خرید و همچنین گسترش زمین‌های مجازی می‌کند. شاید بتوان معروف‌ترین فضای مجازی که در آن قیمت زمین‌ها هر روز افزایش پیدا می‌کند را، دیسترالند دانست.

صفر تا صد خرید زمین در متاورس | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
خرید زمین در متاورس

زمین‌های مجازی چه کاربردی دارند؟

اگر این سوال در ذهن شما شکل گرفته است که زمین‌ها مجازی چه کاربردی دارند؟ بهتر است اول به این سوال پاسخ دهید که کاربرد زمین‌های واقعی در دنیای واقعی چیست؟

ما در دنیای واقعی، زمین‌ها را برای ساخت خانه، آپارتمان، راه اندازی کسب و کار و یا بنگاه معاملاتی می‌خریم. در دنیای متاورس نیز از زمین‌های مجازی می توان همین استفاده‌‌ها را کرد. خرید زمین در متاورس مانند خرید زمین در دنیای واقعی است و به کاربر امکان خرید و فروش و یا حتی سرمایه‌گذاری های بلند مدت را می‌دهد. شما می‌توانید با خرید زمین در متاورس و با بهره‌گیری از فناوری‌های گرافیکی، مغازه و یا فروشگاه خود را راه اندازی کنید و از آن کسب درآمد داشته باشید.

دنیای تکنولوژی متاورس به کاربر امکان پیاده‌سازی ایده‌های ناب و تازه خود را می‌دهد و برای این کار ابزار‌های گرافیکی حرفه‌ای را در اختیار کاربر قرار داده است. حتی ساخت و ساز نیز در دنیای متاورس ممکن است و می‌توانید با خرید زمین در متاورس، شروع به ساخت آپارتمان یا فروشگاه کنید و درآمد‌های هنگفتی برای خود رقم بزنید.

صفر تا صد خرید زمین در متاورس | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
خرید زمین در متاورس

4 گام مهم در خرید زمین در متاورس دیسترالند

اگر تصمیم به خرید زمین در متاورس دارید، باید در 4 قدم اصلی کارهای خود را به پیش ببرید.

  • قدم اول:

در اولین قدم شما باید وارد مارکت پلیس در دیسترالند شوید و کیفی پول خود را متصل کرده و ثبت نام کنید. اکنون می‌توانید از طریق Parcels And Estates و ورود به بخش Land لیست تمامی زمین‌های موجود در این مارکت را ببینید.

  • قدم دوم:

اکنون می‌توانید از لیست زمین‌های موجود، زمین مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر زمین مالکی نداشته باشد، می توانید با کلیک کردن بر روی گزینه BUY و با پرداخت هزینه زمین را بخرید. اما اگر زمین مورد نظر شما از قبل مالکی داشته باشد، می‌توانید در مزایده خرید زمین شرکت کرده و مالک زمین شوید.

  • قدم سوم:

پرداخت هزینه از طریق کیف پول انجام می‌شود. پس حتما مطمئن باشید که مقدار کافی از ارز دیجیتال اتریوم و یا مانا در کیف پول خود دارید. بعد از کسر مبلغ زمین و همچنین فی تراکنش از کیف پول شما، زمین به صورت یک NFT به کیف پول شما ارسال خواهد شد.

  • قدم چهارم:

بعد از اتمام روند خرید، حتماً در کیف پول خود، خرید را قطعی کنید و زمین خود را در کیف پول تایید کنید.

صفر تا صد خرید زمین در متاورس | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
خرید زمین در متاورس

به این نکات قبل از خرید زمین در متاورس دیسترالند دقت ویژه‌ای کنید!

برای خرید زمین در متاورس، فقط آشنایی با روند خرید کافی نیست و شما باید اطلاعات کاملی از شرایط، روند و همچنین دیگر جنبه‌های خرید داشته باشید. پس حتما قبل از اقدام به خرید، نکات زیر را بررسی کنید و به خاطر بسپارید. لازم است بدانید که تعداد زمین در دیسترالند محدود است و اگر دیر تصمیم به خرید زمین بگیرید، باید هزینه بالایی پرداخت کنید. حداکثر میزان زمین در دیسترالند 90000 قطعه است.

پیشنهاد ویژه:

در معروف‌ترین زمین متاورس که همان دیسترالند است، ابعاد هر قطعه زمینه 16*16 متر مربع است و پس از انجام مراحل خرید به صورت NFT در کیف پول شما قرار خواهد گرفت. خرید زمین و یا اجاره کردن آن می‌تواند از طریق پلتفرم‌های بسیاری انجام شود، پس در انتخاب پلتفرم و همچنین زمین دقت کنید.

علاوه بر دیسترالند، زمین‌های دیگری نیز وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها خرید نمایید. اما تاکنون دیسترالند برترین و محبوب‌ترین است. دیگر زمین‌های مجازی عبارتند از:

  • Axie Infinity
  • Sand box
  • Open sea
صفر تا صد خرید زمین در متاورس | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
خرید زمین در متاورس

چگونه می‌توانیم از زمین‌هایی که در متاورس خریده ایم، کسب درآمد کنیم؟

مهم‌ترین بخش در هر سرمایه‌گذاری، کسب درآمد است. اکنون که با مفهوم متاورس و چگونگی خرید زمین در متاورس آشنا شدید و دانستید که در یکی از بهترین زمین‌های این تکنولوژی چگونه می‌توانید زمین بخرید، زمان آن است که راه کسب درآمد را نیز بشناسید.

از مهم‌ترین روش‌های کسب درآمد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زمین خود را اجاره دهید.

اگر خود تمایل به راه اندازی کسب و کار و فروشگاه مجازی ندارید، می‌توانید زمین خود را به افراد حرفه‌ای اجاره دهید تا در زمین شما فروشگاه، گالری، هتل، سینما و یا حتی سالن ورزشی راه اندازی کنند و شما نیز اجاره خود را دریافت کنید.

  • فروشگاه آنلاین تاسیس کنید.

فروشگاه‌های آنلاین آینده دنیای ما هستند. شما می‌توانید فروشگاهی متفاوت و زیبا راه اندازی کنید و از این روش کسب درآمد داشته باشید.

  • از زمین خود برای تبلیغات دیگر برند‌ها استفاده کنید.

همانطور که در دنیای واقعی تبلیغات بخش مهمی از بازار کسب و کار است، در دنیای متاورس نیز تبلیغات اهمیت بسیار بالایی دارد و شما می‌توانید از طریق پذیرش تبلیغات دیگر کسب و کار‌ها، درآمد بسیار بالایی کسب کنید.

صفر تا صد خرید زمین در متاورس | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
خرید زمین در متاورس

قیمت زمین در متاورس

همانطور که اطلاع دارید، در ابتدای ورود علم و یا تکنولوژی جدید و تا زمانی که بسیاری آن تکنولوژی را نشناخته‌اند، هزینه ورود و استفاده از علم یا تکنولوژی بسیار پایین‌تر است. این موضوع در رابطه با متاورس و خرید زمین در متاورس نیز صدق می‌کند. پس اگر تصمیم به سرمایه‌گذاری و خرید زمین در متاورس دارید، بهتر است هرچه زودتر اطلاعات خود را کامل کنید و برای خرید اقدام نمایید زیرا اگر شرکت‌های بزرگ و همچنین سرمایه‌داران قدرتمند وارد این بازار شوند و کاربران نیز ارزش آن را درک کنند، قیمت‌ها افزایش چشمگیری خواهند داشت.

کلام آخر

تمامی تلاش تیم ما بر ارائه بهترین و جامع‌ترین اطلاعات در زمینه متاورس و تکنولوژی روز دنیا است. اکنون که توانستید با این فضا آشنا شوید و آینده بازار را بشناسید، بهترین زمان است که برای خرید زمین در متاورس اقدام نمایید.

برای یافتن بهترین پاسخ سوالات خود، کافیست با ما در ارتباط باشید تا شما را برای خرید زمین در متاورس و یا کسب درآمد از آن راهنمایی کنیم. همچنین درصورتی که قصد دارید به‌طورکامل متاورس و نحوه کسب درآمد از آن را یادبگیرید، دوره آموزش متاورس پارسیان بورس را از دست ندهید.

پیشنهاد
  • ما در آکادمی پارسیان بورس با تجربه فعالیت چندین ساله در بازار ارزهای دیجیتال و برگزاری کلاس‌‌های آموزش ارز دیجیتال در مشهد به شما پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از مشاوره‌های رایگان آشنایی با ارزهای دیجیتال، اولین گام‌های ورود به بازار ارزهای دیجیتال را بردارید.
  • آکادمی تخصصی پارسیان بورس «مرکز برگزاری کلاس ارز دیجیتال در مشهد»
5/5 - (2 امتیاز)

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی