ارز slp
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

ارز SLP چیست؟ معرفی ارز دیجیتال SLP در بازی اکسی اینفینیتی

دنیای کریپتوکارنسی بسیار جالب است و با روی کار آمدن مباحثی همچون متاورس و بازی‌های متاورسی، به جذابیت این حوزه روزبه‌روز اضافه می‌شود. یکی از بازی‌های معروف متاورس، بازی اکسی اینفینیتی می‌باشد که در آن به کاربران با استفاده از یک ارز دیجیتال به نام SLP پاداش می‌دهد و کاربران می‌توانند به کمک آن به کسب درآمد بپردازند. ارز SLP را می‌توان از طریق صرافی‌ها خرید و فروش کرد؛ همچنین می‌توان از آن برای پرورش دادن axie ها در بازی اکسی اینفینیتی استفاده کرد. امروز در این مقاله می‌خواهیم به معرفی ارز SLP بپردازیم تا به‌خوبی با آن آشنا شوید. در ضمن فراموش نکنید که برای یادگیری کامل نحوه کسب درآمد از متاورس، در دوره آموزش متاورس پارسیان بورس شرکت کنید.

 اکسی اینفینیتی چیست؟

امروزه بازار بازی های کریپتویی بسیار داغ شده است و این بازی ها طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده اند. اکسی اینفینیتی یکی از بازی های بسیار محبوب موجود در این حوزه است که در مقابل بسیاری از بازی های این کریپتویی، از طرفداران بیشتر و قابل توجه‌تری برخوردار می‌باشد. بازی کریپتویی اکسی اینفینیتی یک بازی بر پایه بلاکچین اتریوم می‌باشد که ارز SLP و AXS را به کاربران خود عرضه می کند. سازندگان این بازی، اکسی اینفینیتی را از روی دو بازی نسبتا مشهور پوکی مون و کریپتو کیتز الگو برداری کرده اند به طوری که شما می توانید در این بازی همانند دو بازی فوق، هیولاهای مدنظر خود را خریداری کرده و از آنها استفاده نمایید. هیولا های موجود در بازی با نام اکسی ها شناخته می شوند که شما می توانید ان ها را در قالب NFT یا همان توکن های غیر قابل معاوضه خریداری نمایید از آنها استفاده کنید.

بازی اکسی اینفینیتی با داغ شدن بازار NFT ها تولید و در بین کاربران عرضه شد. اما استقبال بی نظیر کاربران و طرفداران این بازی سبب شد که بعد از آرام شدن بازار و اخبار حوزه NFT، این بازی همچنان در بین کاربران محبوب بماند و به یکی از بازی های پرطرفدار این دنیا تبدیل شود. به این نکته دقت داشته باشید که برای شروع این بازی، باید یک مبلغ قابل توجه ( این مبلغ گاهی بیشتر از قیمت کنسول های بازی مثل پلی استیشن و … می باشد ) را برای خرید اکسی مد نظر خود پرداخت کنند و آنها را در قالب یک NFT خریداری نمایند. در ادامه شما می توانید با کمک اکسی خریداری شده، به سراغ انجام امور درون بازی بروید و از طریق آن کسب درآمد کنید یا NFT خود بفروشید و پول خود را برداشت نمایید. در ادامه با این بازی هیجان انگیز، ارز SLP و … بیشتر آشنا می شویم.

بازی اکسی اینفینیتی

اسموث لاو پوشن یا ارز دیجیتال SLP چیست و چگونه کار می‌کند؟

اگر سابقه انجام بازی های کامپیوتری و ویدیویی معمولی را داشته باشید، می دانید که تمام منابع مثل الماس، طلا و … موجود در این بازی ها، در دنیای واقعی هیچ ارزشی ندارند. حتی اگر شما بتوانید تعداد بسیار بالایی از منابع درون بازی های معمولی را کسب نمایید، باز هم هیچ سود چشمگیری در دنیای واقعی نصیب شما نخواهد شد. اما بازی اکسی اینفینیتی و اغلب بازی های کریپتویی از این قاعده مستثنا می­ باشند و در ازای تلاش و جمع آوری منابع درون بازی، به شما سود می رسانند. ارز SLP یا همان اسموث لاو پوشن در واقع همان سودی است که از بازی اکسی اینفینیتی دریافت می کنید. این رمز ارز در ازای انجام مراحل مختلف و به ثمر رساندن امور درون بازی اکسی اینفینیتی به شما تعلق خواهد گرفت.

با توجه به بخش قبلی مقاله به این نتیجه میرسیم که ارز SLP ( ا سموث لاو پوشن ) در واقع همان ارز بومی بازی اکسی اینفینیتی می باشد. این رمز ارز در واقع یک توکن ERC-20 با موجودی نا محدود می باشد. طبق آمار منتشر شده در اواسط سال ۱۴۰۰، بیش از ۳.۲ میلیارد واحد از توکن های ارز SLP استخراج شده و در حال گردش می باشند. این عدد برابر با رقمی حدود ۱۲۱ میلیون دلار در آن زمان می شود. این اعداد برای یک بازی کریپتویی، بسیار قابل توجه و چشمگیر می باشد. در ادامه به بررسی نحوه استخراج و درآمد ارز SLP از درون بازی اکسی اینفینیتی خواهیم پرداخت.

smooth love potion

قیمت لحظه ای ارز slp

[mcrypto id=”7589″]

برای مشاهده نرخ آنی سایر رمزارزها، صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال را بازدید نمایید.

نحوه دریافت ارز SLP در بازی اکسی اینفینیتی

در حال حاضر راه های مختلفی برای دریافت ارز SLP درون بازی اکسی اینفینیتی وجود دارد. که شما می توانید با توجه به اکسی و مهارت خود، از هریک از فرآیند ها و راه های موجود برای کسب درآمد استفاده نمایید. در ادامه به بررسی تمامی روش های دریافت ارز SLP می پردازیم و هر یک از ان ها را به صورت جامع و تفکیک شده، بررسی خواهیم کرد.

حتما بازدید کنید:

انجام ماموریت‌ها برای کسب SLP

تا آذر ماه سال ۱۴۰۰ شمسی یا همان ماه نوامبر سال ۲۰۲۱ میلادی، با ورود با بازی اکسی اینفینیتی و انجام مراحل روزانه ( ۱۰ مرحله ماجرایی و ۵ پیروزی در مسابقات آرنا ) می توانید ۲۵ واحد از ارز SLP  را دریافت نمایید. اما انجام ماموریت های روزانه روش اصلی کسب درآمد درون این بازی نمی باشد و مقدار SLP دریافتی شما از این طریق بسیار اندک می باشد. اما هیچ جای نگرانی برای کاربران بازی وجود ندارد زیرا راه های دیگری نیز برای کسب درآمد از طریق اکسی اینفینیتی وجود دارد که شما می توانید از آن ها برای کسب درآمد خود استفاده نمایید. در ادامه به معرفی روش هایی می پردازیم که شما می توانید از طریق آنها به درآمد بیشتر و بسیار قابل توجهی دست پیدا کنید.

هرآنچه باید در مورد ووچر بایننس بدانید!
ادامه

نبرد به شکل آرنا(Player VS Player)

مبارزه در حالت آرنا، در واقع اصلی ترین و بهترین روش استخراج ارز SLP درون بازی می باشد که شما می توانید میزان قابل توجهی از ارز SLP از این طریق جمع آوری نمایید. در سری مسابقات آرنا، بازیکنان درون اکسی اینفینیتی بر اساس رتبه MMR خود تقسیم بندی می شوند و با مبارزه با یکدیگر مشغول می شوند. به این نکته دقت داشته باشید که برای هر بار شرکت در مسابقات حالت آرنا، باید یک واحد از انرژی خود را صرف نمایید. پاداش پیروزی در نبرد های آرنا در قالب ارز SLP به حساب بازیکنان واریز می گردد و با هر بار پیروزی در این سری از مبارزات، میتوانید SLP های خود را جمع آوری نمایید. به این نکته دقت داشته باشید که میزان ارز SLP دریافتی تمامی پلیر ها با یکدیگر برابر نمی باشد. مقدار SLP دریافتی شما متناسب با رتبه MMR شما می توانید. در نتیجه هرچه میزان و رتبه MMR بالاتری داشته باشید می توانید ارز SLP بیشتری دریافت کنید و به دنبال ان کسب درامد بیشتری نیز داشته باشید. در انتها توجه داشته باشید که برای شروع دریافت پاداش به صورت ارز SLP، نیاز به رتبه MMR بالاتر از عدد ۸۰۰ دارید.

شما می توانید میزان انرژی خود را در قسمت منوی اصلی بازی مشاهده فرمایید و قبل از شرکت در مبارزات حالت آرنا برای کسب درآمد، آن را بررسی کنید. میزان سطح انرژی شما درون بازی اکسی اینفینیتی بر اساس تعداد اکسی های شما تعیین می شود.

1-   ۳ الی ۹ عدد اکسی برابر با ۲۰ واحد انرژی

2-   ۱۰ تا ۱۹ اکسی برابر با ۴۰ واحد انرژی

3-   ۲۰ اکسی یا بیشتر برابر با ۶۰ واحد انرژی

تعداد واحد انرژی بیشتر به شما اجازه می دهد تا بتوانید در مبارزات بیشتری شرکت کرده و درآمد بیشتری کسب نمایید.

نبرد به شکل Adventure (پلیر در برابر محیط)

مبارزه در قالب ماجراجویی در واقع همان حالت تک نفره بازی اکسی اینفینیتی می باشد که شما می توانید از این طریق نیز ارز SLP را استخراج نمایید. این بخش از بازی جذاب اکسی اینفینیتی دارای ۳۶ مرحله مجزا و متفاوت می باشد که درجه سختی آنها به مرور تغییر پیدا کرده و سخت تر می شود. کاربران این بازی می توانند از طریق بخش ماجرایی تا روزانه ۵۰ واحد از ارز SLP را استخراج نمایید. شرکت در بخش ماجراجویی این بازی نیاز به صرف انرژی ندارد و شما میتواند بدون این آپشن به سراغ شرکت در مراحل مختلف بروید. به این نکته دقت داشته باشید که افزایش اکسی های بخش ماجراجویی بازی اکسی اینفینیتی نیاز به مصرف انرژی دارد.

کاربران بازی میتوانند، اسموث لاو پوشن های این قسمت را بسیار راحت تر از بخش آرنا دریافت نمایند. اما لازم به ذکر است که تمامی اسموث لاو پوشن های این بخش تنها برای یکبار به کاربران اهدا می شوند و با تکرار مراحل نمیتوانید ارز بیشتری تهیه کنید. در این بخش از بازی اکسی اینفینیتی تعدادی پادشاه وجود دارد که با شکست دادن آن ها می توانید ارز  SLP بیشتری نسبت به حالت عادی تهیه کنید و میزان درآمد خود را افزایش دهید. در ادامه این مقاله به بررسی نحوه برداشت ارز SLP و سایر اطلاعات مرتبط با ان خواهیم پرداخت.

ارز اسموث لاو پوشن

آموزش برداشت ارز SLP به کمک رونین والت

کسب درآمد از طریق بازی، دلیل اصلی مراجعه تمام کاربرانی است که به سراغ بازی های کریپتویی می روند. ارز SLP هم در واقع همان درآمد حاصل از بازی اکسی اینفینیتی می باشد. شما می توانید درآمد خود از این بازی را با کمک رونین والت دریافت نمایید. نحوه برداشت ارز دیجیتال SLP از طریق رونین والت به صورت زیر می باشد :

در ابتدا باید کیف پول دیجیتال رونین ولت خود را به حساب کاربری اکسی اینفینیتی خود متصل نمایید. این کار از طریق وارد شدن به حساب کاربری امکان پذیر می باشد. پس از انجام مرحله فوق، باید به سراغ منو اصلی بازی بروید و در آنجا بر روی گزینه Claim Tokens کلیک کنید. با انتخاب این گزینه شما می توانید از آپشن ها مختلف و گوناگونی مثل میزان ارز SLP، زمان واریز ارز به کیف پول و … اطلاع یابید. در ادامه و بعد از بررسی مواد فوق می توانید بر روی گزینه Claim SLP درون بازی کلیک کنید تا توکن های دریافتی شما وارد کیفول رونین شما شوند.

افرادی که قصد فروش ارز های SLP دریافتی خود را دارند می توانند از طریق رونینگ بریج، توکن های خود را به کیف پول هایی مثل متاماسک، تراست ولت و … انتقال دهند و در آن جا برای فروش توکن های خود اقدام نمایند. فروش توکن های اسموث لاو پوشن از طریق شبکه ران و با استفاده مستقیم از رونین ولت، یکی دیگر از راه های ارسال این توکن ها به بایننس و فروش آنها می باشد. استفاده از روش دوم به شما کمک می کند تا کارمزد معاملات خود را کاهش دهید و خرید و فروش توکن های خود را صرف هزینه کمتری به اتمام برسانید.

ارز دیجیتال slp

آینده ارز دیجیتال اسموث لاو پوشن(SLP) چیست؟

بازی اکسی اینفینیتی، یکی از پروژه های گیمینگ حوزه کریپتو می باشد که از تیم توسعه دهنده و پشتیبانی قدرتمندی برخوردار می باشد. شرکت یوبیسافت یکی از کمپانی های حامی این پروژه می باشد که سبب افزایش اعتبار آن نیز شده است. تمام ویژگی های فوق در کنار استقبال بی نظیر کاربران سبب شده است که بازی اکسی اینفیتی به یکی از پروژه های قدرتمند حوزه بازی های کریپتویی تبدیل شود.

آینده ارز دیجیتال اسموث لاو پوشن نیز به میزان بسیار قابل توجهی به آینده این بازی وابسته است. درحال حاضر، اغلب افراد و کارشناسان فعال در این حوزه پیش بینی می کنند که قیمت توکن های اسموث لاو پوشن در طی سال های آتی با رشد قیمتی مناسبی رو به رو شود. به عنوان مثال پیشبینی های صورت گرفته حاکی از این است که در سال ۲۰۲۳ میلادی، می توانیم شاهد قیمت ۱۵ سنتی برای هر واحد از ارز SLP باشیم. رشد قیمت این رمز ارز با گذشت زمان ادامه دار خواهد بود به طوری که پیش بینی می شود در سال ۲۰۲۵ میلادی این رمز ارز با قیمتی حدود ۴۰ سنت به فروش برسد. اما به این نکته دقت داشته باشید که تمامی پیشبینی های فوق بر اساس اسناد فعلی می باشد و برخی اتفاقات خاص و منحصر به فرد می توانند تمامی معادلات را بر هم بزنند.

معرفی صفر تا صد صرافی کوین لوکالی
ادامه

به طور کلی در حال حاضر آینده روشنی برای ارز SLP پیش بینی می شود و این آینده روشن دلیل اصلی دلگرمی کاربران بازی اکسی اینفینیتی می باشد. به این نکته دقت داشته باشید که برخی اتفاقات خاص مثل اضافه شدن تیم های حامی و توسعه دهنده قدرتمند، ورود بازی به صرافی های معتبر، افزایش استقبال کاربران و … می تواند باعث صعود یکباره قیمت رمز ارز اسموث لاو پوشن شود.تنها نکته باقی مانده در زمینه ارز SLP که بر روی آینده این رمز ارز نیز تاثیرگذار است، توکن های نامحدود آن می باشد. بی نهایت بودن و نامحدود بودن توکن های یک رمز ارز، یک آپشن منفی در بازار ارز های دیجیتال محسوب می شود که می تواند باعث کاهش سرعت رشد قیمت رمز ارز و … شود. این ویژگی برای توکن های یک بازی کریپتویی پرطرفدار به نظر ضروری و دائمی می باشد زیرا کاربران بازی اکسی اینفینیتی باید بتوانند دائما از طریق اکسی های خود، کسب درآمد نمایند. اما از تاثیر منفی توکن های نامحدود، بر روی قیمت رمز ارز هم نمی توان چشم پوشی نمود.

کیف پول مناسب ارز SLP

همانطور که در بخش های قبلی گفته شد، شما می توانید از کیف پول رونین والت برای برداشت توکن های اسموث لاو پوشن و از کیف پول هایی مثل تراست ولت،‌ متامسک و … برای ذخیره سازی آن استفاده نمایید.

metaverse game

ارز SLP در کدام صرافی است؟

در حال حاضر شما می توانید ارز SLP را درون صرافی های داخلی و خارجی متفاوتی پیدا نمایید و برای خرید این رمز ارز از طریق آنها اقدام کنید. ارز دیجیتال اسموث لاو پوشن در حال حاضر در بسیاری از صرافی های داخلی مثل ایران بایننس، پولنو و … وجود دارد و شما می توانید برای فروش یا خرید این رمز ارز، به صرافی های فوق مراجعه فرمایید. به شما توصیه می کنیم اگر به صورت جدی بازی اکسی اینفینیتی را دنبال می کنید و به دنبال جمع آوری توکن های زیادی از آن هستید، برای فروش ارز SLP به سراغ صرافی های دیجیتال داخلی بروید. امروزه اغلب صرافی های معتبر خارجی و بین المللی با کاربران ایرانی کار نمی کنند و در صورت احراز هویت، حساب کاربری شما را به صورت کامل مسدود می کنند.

در نتیجه یک صرافی داخلی معتبر که ارز SLP را در لیست ارز های خود قرار داده است، انتخاب مناسب تری برای خرید و فروش این رمز ارز می باشد. در زمینه انجام معاملات ارز SLP در صرافی ها باید دقت داشته باشید که به سراغ صرافی های معتبر و با سابقه بروید تا با بلوکه شدن توکن، مسدود شدن حساب کاربری و از دست دادن سرمایه خود رو به رو نشوید. به شما توصیه می کنیم قبل از انجام معاملات خود در تمامی صرافی ها به ویژه صرافی های داخلی که در سطح بین الملل فعالیت دارند، حتما  تحقیقات جامع و کاملی در زمینه صرافی مد نظر خود انجام دهید.

نحوه خرید ارز SLP در تراست والت

تراست ولت، یکی از محبوب ترین کیف پول های دیجیتال حال حاضر دنیا می باشد که بسیاری از کاربران و فعالان حوزه ارز های دیجیتال را به خود جلب کرده است. شما می توانید با کمک این کیف پول یا ولت دیجیتال، سرمایه های خود را به صورت یکجا و در کنار هم نگهداری کنید. تراست ولت ضمن امکان ذخیر سازی سرمایه سازی، به شما کمک می کند تا بتوانید اکثر ارز های دیجیتال مورد نیاز خود را خریداری کرده یا به فروش برسانید. ارز SLP یکی دیگر از ارز های دیجیتالی می باشد که شما می توانید آن را به تراست ولت خود انتقال دهید. در حال حاضر امکان خرید ارز SLP از درون تراست ولت وجود ندارد.

در تراست ولت این امکان برای کاربران وجود دارد که برخی از رمز ارز های خود را به توکن های دیگر تبدیل کنند. اما در حال حاضر این قابلیت برای ارز SLP وجود ندارد و شما نمی توانید سایر رمز ارز های خود را با توکن ارز اسموث لاو پوشن جا به جا نمایید.

در انتها امیدواریم با مطالعه مقاله فوق به اطلاعات مناسب و جامعی در زمینه بازی اکسی اینفینیتی، توکن اسموت لاو پوشن و ارز SLP دست پیدا کرده باشید. شما برای آشنایی با رمزارزهای بیشتر، می‌توانید سری مقالات معرفی ارز دیجیتال را مطالعه نمایید.

با یادگیری ارز دیجیتال درآمد دلاری کسب کنید

ما در آکادمی پارسیان بورس با تجربه فعالیت چندین ساله در بازار ارزهای دیجیتال و برگزاری کلاس‌های آموزش آنلاین ارز دیجیتال به شما پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از مشاوره‌های رایگان آشنایی با ارزهای دیجیتال، اولین گام‌های ورود به بازار ارزهای دیجیتال را بردارید. شما همچنین می‌توانید در دوره‌های حضوری ما شرکت کنید:

و دیگر شهرهای کشور.

مقاله‌های پیشنهادی


با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس
ثبت دیدگاه
ارسال دیدگاه
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است