صرافی توبیت چیست؟
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

صرافی توبیت چیست؟ آموزش ثبت‌نام + ترید

صرافی‌ها، امکان خرید و فروش و مبادلات رمزارزی را برای کاربران فراهم می‌کنند و به صورت‌های مختلفی مانند متمرکز،غیرمتمرکز، حضوری، انلاین و.. به کاربران خدمت‌رسانی می‌کنند. از بین این صرافی‌ها، شاید اخیرا نام توبیت را شینده باشید و برای‌تان سوال باشد که صرافی توبیت چیست؟ در این مقاله ابتدا توضیحات کاملی درمورد این صرافی داده‌ایم و سپس آموزش ثبت‌نام، احراز هویت و ترید در صرافی Toobit را ارائه کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

ویدیو آموزش صرافی توبیت

صرافی توبیت چیست؟

صرافی ارز دیجیتال توبیت (Toobit) در اکتبر سال 2022 کار خود را آغاز کرده و یک صرافی متمرکز (CEX) به شمار می‌رود. صرافی توبیت درحال حاضر بین 20 صرافی برتر دنیا قرار گرفته و بیش از 120 ارز دیجیتال را به صورت کامل پشتیبانی می‌کند. احراز هویت در این صرافی برای کاربران اجباری نبوده، اما امکان احراز هویت برای کاربران ایرانی بدون مشکل فراهم شده است.

این صرافی خدمات مختلفی از جمله معاملات اسپات، معاملات فیوچرز و کپی تریدینگ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. توبیت از زبان فارسی در تمامی پلتفرم‌های خود پشتیبانی کرده و دفتر مرکزی آن در جزایر کیمن (Cayman) قرار دارد. به دلیل حمایت از کاربران ایرانی و پشتیبانی از زبان فارسی، صرافی توبیت از محبوب‌ترین صرافی‌ها بین کاربران ایرانی به شمار می‌رود.

ثبت نام در توبیت

ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده در صرافی Toobit

همان‌طور که اشاره شد، این صرافی بیش از 120 رمزارز را پشتیبانی کرده و به کاربران امکان خرید و فروش این رمزارزها و معامله آن‌ها در بازار فیوچرز و اسپات را می‌دهد. از جمله انواع ارز دیجیتال پشتیبانی شده بیت‌کوین، اتریوم و تتر هستند. توبیت همچنین تعدادی از میم‌کوین‌ها و رمزارزهای کوچک‌تر بازار را نیز پشتیبانی می‌کند.

این صرافی از جفت ارزهای زیادی به خصوص جفت ارزهای مربوط به تتر و بیت‎کوین پشتیبانی کرده و امکان انجام معاملات با این جفت ارزها را به کاربران می‌دهد. به صورت دقیق‌تر ارزهای پشتیبانی شده در توبیت عبارت‌اند از:

  • رمزارزهای شناخته شده مانند بیت‌کوین، تتر، اتریوم، سولانا و ترون
  • میم‌کوین‌ها از جمله دوج‌کوین و شیبا اینو
  • دیگر آلت‌کوین‌های کمتر شناحته شده مانند FIL، ADA، NEAR، ATOM و..

همچنین بخوانید: بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی

آیا صرافی توبیت معتبر است؟

طبق بررسی‌ها و آنالیزهای انجام شده در بین صرافی‌های معتبر جهان، صرافی توبیت در لیست 20 صرافی برتر دنیا قرار گرفته و حجم معاملات بالای آن، نشان از اعتبار بالای این صرافی می‌دهند. همچنین صرافی توبیت دارای بیش از 1 میلیون کاربر فعال است که نشان‌دهنده گستردگی و مقبولیت بالای آن بین کاربران است.

همچنین بر اساس رتبه‌بندی وبسایت کوین مارکت کپ، صرافی توبیت در بین رتبه‌های 30 تا 40 قرار دارد. نمره داده شده به این صرافی توسط کوین مارکت کپ نیز 5.7 است؛ این نمره توسط بسیاری از عوامل مانند حجم ترافیک روزانه، میانگین لیکوئیدیتی، حجم معاملات و.. تعیین می‌شود. همچنین این لیست بر اساس حچم معاملات صرافی‌ها را رتبه‌بندی کرده است.

صرافی توبیت که در این لیست در بین رتبه‌های 30 تا 40 بوده و درحال حاضر رتبه 38 را به خود اختصاص داده است.

آیا صرافی توبیت معتبر است؟

امنیت صرافی توبیت

صرافی توبیت از ایمن‌ترین صرافی‌ها به شمار می‌رود و از سیستم ایمنی منحصر به فرد خود استفاده می‌کند. تراکتش‌ها و امنیت حساب کاربران در این صرافی به صورت لحظه‌ای بررسی و چک می‌شوند و استفاده از لایه محافظتی چندلایه، آن را به یک صرافی ایمن تبدیل کرده است. توبیت از سیستم امنیتی Proof of Reserve استفاده می‌کند که آن را بیش از پیش ایمن کرده است.

علاوه بر این موارد، طبق بررسی‌ها از سال 2022 گزارشی مبنی بر اعلام دزدی و دیگر کلاهبرداری‌ها از سمت کاربران فعال در این صرافی گزارش نشده است. همچنین وبسایت CER که بر اساس امنیت صرافی‌ها به آن‌ها نمره می‌دهد، نمره BBB و درجه‌بندی 70 از 100 را به این صرافی اختصاص داده که نمره بسیار خوبی به شمار می‌رود.

صرافی توبیت که در سایت CER نمره BBB و درجه‌بندی 70 را کسب کرده است.

امنیت صرافی توبیت

آیا صرافی توبیت ایران را تحریم کرده است؟

برخلاف دیگر صرافی‌های معتبر مانند بایننس، صرافی توبیت طبق تحریم‌های جهانی علیه ایرانیان عمل نکرده و خدمات خود را به صورت کامل به کاربران ایرانی ارائه می‌دهد. همچنین امکان احراز هویت در این صرافی برای ایرانیان وجود دارد و کاربران ایرانی می‌توانند بدون محدودیت به خرید و فروش و معامله ارزهای دیجیتال بپردازند. پشتیبانی از زبان فارسی نیز از دیگر دلایل عدم تحریم ایرانیان توسط توبیت است.

آموزش ثبت‌نام در صرافی توبیت

امکان ثبت‌نام در صرافی توبیت از طریق انواع پلتفرم‌ها وجود دارد و ما به سراغ سایت این صرافی می‌رویم. سایت صرافی توبیت فیلتر نبوده و به صورت آزاد برای کاربران ایرانی در دسترس است. برای ثبت‌نام در صرافی توبیت، پس از ورود به سایت صرافی مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله اول: وارد صفحه اصلی سایت شده و گزینه ثبت‌نام را انتخاب کنید. این گزینه در بالا و سمت چپ صفحه قابل دسترسی است. اگر وارد سایت آکادمی توبیت به جای سایت اصلی شده‌اید، با انتخاب گزینه ثبت‌نام به صفحه اصلی سایت منتقل می‌شوید.

مرحله دوم: در صفحه بعدی، امکان ثبت‌نام با دو روش ایمیل و شماره همراه را دارید. پس از وارد کردن اطلاعت خود، شرایط خدمات و سیاست حفظ حریم خصوصی صرافی را مطالعه کرده و تیک مربوط به آن را بزنید. اگر کد دعوت دارید، در باکس مشخص شده آن را وارد کرده و گزینه ایجاد حساب کاربری را انتخاب کنید.

ثبت نام در صرافی توبیت

مرحله سوم: در مرحله بعدی، یک کد برای شماره یا ایمیل شما (بسته به نوع ساخت حساب) برای شما ارسال می‌شود. پس از وارد کردن کد، حساب شما در صرافی توبیت با موفقیت ساخته شده و قابل استفاده است.

صفحه تایید ایمیل در صرافی Toobit

آموزش احراز هویت در صرافی توبیت

همان‌طور که اشاره کردیم، احراز هویت برای کاربران ایرانی در این صرافی قابل انجام بوده و محدودیتی ندارد. لازم به ذکر است که این آموزش برای احراز هویت در سطح 1 بوده و این صرافی دارای دو سطح احراز هویت است؛ اما تمامی سطوح به همین روش  احراز هویت می‌شوند. برای احراز هویت در صرافی توبیت، مراحل زیر را طی کنید:

مرحله اول: پس از تأیید ثبت‌نام خود، از بخش بالا و سمت چپ صفحه آیکون پروفایل خود را انتخاب کنید.

احراز هویت در صرافی توبیت

مرحله دوم: روی بررسی کلی حساب‌ها کلیک کنید.

احراز هویت توبیت

مرحله سوم: در صفحه بعدی، در بین سه باکس مشخص شده، گزینه همین الان احراز هویت کنید را در باکس دوم انتخاب کنید. در صفحه بعدی نیز همین گزینه را انتخاب کنید.

احراز هویت صرافی Toobit

مرحله چهارم: در صفحه بعدی، سطوح مختلف احراز هویت را مشاهده می‌کنید. این سطوح را بالاتر بررسی کرده‌ایم، پس در باکس تأیید اولیه، گزینه همین حالا احراز هویت کنید را انتخاب کنید.

احراز هویت صرافی توبیت

مرحله پنجم: در آخرین مرحله، مدارک مورد نیاز برای احراز هویت را مشاهده می‌کنید. این مدارک شامل نام و نام خانوادگی، کشور، یک مدرک هویتی به انتخاب شما و شماره این مدرک است. پس از پر کردن فیلدها، گزینه ارسال را بزنید. مدارک شما به صرافی ارسال شده و پس از تأیید توسط تیم صرافی، در زمان کوتاهی احراز هویت شما تأیید و کامل می‌شود.

سطوح احراز هویت در صرافی توبیت

صرافی توبیت دارای دو سطح احراز هویت بوده که هر سطح دارای مدارک و اطلاعات مشخصی برای ارائه و مزایای مخصوص به خود است. لازم به ذکر است که برای دسترسی به سطح دوم، باید حتما احراز هویت در سطح اول را کامل کنید. در جدول زیر هردو سطح احراز هویت در این صرافی را برای شما بررسی کرده‌ایم:

صرافی بایننس دکس (Binance Dex) چیست و چگونه کار می‌کند؟
ادامه
سطح احراز هویتمدارک مورد نیازمزایا
تأیید اولیهنام، نام خانوادگی، کشور، شماره گواهینامه و یا پاسپورتنبود محدودیت در واریز

افزایش میزان محدودیت در برداشت به 5 بیت‌کوین در روز

مجوز خرید رمزارزها با پول فیات

کوپن بونوس بیشتر

احراز هویت پیشرفتهمستندات مالی و مدارک هویتی به صورت کاملنبود محدودیت در واریز

افزایش محدودیت در برداشت به 50 بیت‌کوین در روز

مجوز خرید رمزارزها با پول فیات

کوپن بونوس بیشتر

آموزش واریز به صرافی توبیت

واریز دارایی‌ها به صرافی توبیت از طریق واریز ارزهای دیجیتال ممکن است؛ پس برای واریز وجه به حساب خود در صرافی توبیت، نیاز به یک صرافی دیگر و یا یک کیف پول برای انتقال وجه مورد نظر دارید. برای واریز به صرافی توبیت، مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

مرحله اول: از منوی اصلی و بخش بالا و سمت چپ، گزینه واریز را انتخاب کنید.

آموزش واریز در صرافی توبیت

مرحله دوم: وارد صفحه واریز می‌شوید. در این صفحه، رمزارزی که می‌خواهید به حساب توبیت خود واریز کنید را انتخاب کنید.

آموزش واریز در توبیت

مرحله سوم: شبکه رمزارز مورد نظر را تعیین کنید. ما برای مثال از بیت‌کوین و شبکه BTC استفاده می‌کنیم. انتخاب شبکه انتقال بسیار مهم است، زیرا اگر شبکه اشتباهی را برای واریز انتخاب کنید تمام دارایی شما از بین می‌رود.

آموزش واریز در صرافی Toobit

مرحله چهارم: در بخش جزئیات واریز، به شما یک بارکد و آدرس یک کیف پول برای واریز وجه نشان داده می‌شود. بخش جزئیات در واریز به صرافی توبیت؛ حتما از صحیح بودن اطلاعات هنگام وارد کردن آن‌ها مطمئن شوید.

جزئیات واریز در صرافی توبیت

مرحله پنجم: وارد کیف پول خود و یا حساب‌تان در صرافی دیگری شوید. گزینه انتقال را در پلتفرم خود انتخاب کرده و رمزارز بیت‌کوین را انتخاب کنید.

مرحله ششم: شبکه انتقال را حتما روی شبکه‌ای که در صرافی توبیت مشخص شده است تنظیم کنید و از یکی بودن این دو مطمئن شوید؛ اگر شبکه اشتباهی را انتخاب کنید، تمام سرمایه شما از دست می‌رود و دیگر قابل برگشت نیست. می‌توانید بارکد ارائه داده شده را نیز برای انجام تراکنش اسکن کنید.

مرحله هفتم: تراکنش را تأیید کنید و وارد صرافی توبیت شوید. به محض تأیید و انجام تراکنش، میزان وجه مورد نظر را در حساب صرافی توبیت خود دریافت می‌کنید. تراکنش‌های اخیر شما در جدولی در بخش واریز مشخص شده‌اند و در صورت بروز هرگونه مشکل، می‌توانید با پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کنید. جدول سوابق واریز اخیر که واریزهای شما در این جدول نمایش داده می‌شوند.

جدول سوابق واریز

آموزش برداشت از صرافی توبیت

امکان برداشت از صرافی توبیت به راحتی وجود دارد و دارایی‌های شما در کمترین زمان به حساب‌تان واریز خواهند شد. این دارایی‌ها به صورت رمزارز به حسابی که به صرافی توبیت ارائه می‌دهید واریز می‌شوند. برای برداشت از صرافی توبیت، مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله اول: در صفحه اصلی، از منوی بالا و سمت چپ صفحه، گزینه دارایی‌ها را انتخاب کنید.

آموزش برداشت از صرافی توبیت

مرحله دوم: گزینه برداشت را انتخاب کنید. در این بخش می‌توانید انتقال و واریز دارایی‌ها به حساب خود در صرافی توبیت را نیز مدیریت کنید.

آموزش برداشت در صرافی توبیت

مرحله سوم: امکان برداشت دارایی‌ها به دو صورت انتقال درون زنجیره‌ای و انتقال داخلی وجود دارد که نوع دوم برای انتقال دارایی‌ها به حساب دیگری در صرافی توبیت است.

مرحله چهارم: رمزارز مورد نظر خود برای برداشت را انتخاب کرده و شبکه انتقال را مشخص کنید.

آموزش برداشت در صرافی توبیت

مرحله پنجم: آدرس کیف پولی که می‌خواهید دارایی خود را در آن دریافت کنید وارد کنید. این آدرس باید منطبق با توکن و شبکه مورد نظر باشد و در صورت یکی نبودن این دو مورد در هر دو سمت، دارایی شما از دست می‌رود؛ پس حتما چندین بار این موضوع را بررسی کنید. پس از وارد کردن آدرس کیف پول متناسب با رمزارز و شبکه انتخابی، فیلد میزان انتقال برای شما در دسترس قرار می‌گیرد.

آموزش برداشت از صرافی Toobit

مرحله ششم: میزان رمزارز مورد نظرتان را در فیلد باز شده وارد کنید. باید توجه داشته باشید که میزان برداشت برای هر رمزارز دارای مقدار حداقل و حداکثر متفاوتی است که می‌توانید آن‌ها را به علاوه کارمزد تراکتش در این بخش مشاهده کنید.

مرحله هفتم: گزینه برداشت را انتخاب کنید. کارمزدهای لازم از دارایی شما کم شده و پس از تأیید تراکنش، در کمترین زمان انجام می‌شود.

آموزش ترید در صرافی توبیت

پس از واریز وجه به حساب خود در صرافی توبیت، حالا نوبت ترید با آن است. برای انجام ترید و معاملات در صرافی توبیت، انواعی از گزینه‌ها از جمله اسپات، فیوچرز، پریچوال، کپی تریدینگ و ربات‌های معاملاتی در اختیار شما قرار گرفته است. دسترسی به انواع این بخش‌ها بسیار آسان بوده و به صورت زیر است:

مرحله اول:‌ در صفحه اصلی سایت، از بخش بالا و سمت راست، گزینه‌های ترید در دسترس شما هستند. از آنجایی که گزینه‌های دیگر مقداری پیچیده بوده و برای کاربران حرفه‌ای است، ما از معاملات اسپات برای مثال استفاده می‌کنیم. برای دسترسی به این تریدها، از بخش اشاره شده گزینه معامله کنید را انتخاب کنید.

آموزش ترید در صرافی توبیت

مرحله دوم: در صفحه بعدی، دسترسی به انواع ارزهای دیجیتال برای شما فراهم می‌شود. برای انجام معاملات، چهار گزینه لیمیت، بازار، سفارش فعال‌سازی و OCO در دسترس است و هرکدام برای خرید و فروش دارای بخش مجزا هستند.

19 1

مرحله سوم: برای خرید و فروش به صورت اسپات و ساده، گزینه بازار را انتخاب کنید.

مرحله چهارم: مقدار مورد نظر خود از رمزارز را وارد کرده و گزینه خرید و یا فروش را بسته به ترید خود انتخاب کنید. برای خرید، از فلش زرد رنگ و فیلد بالای آن برای وارد کردن مقدار استفاده کرده و از فلش قرمز نیز برای فروش و از فیلد بالای آن، برای وارد کردن مقدار استفاده کنید.

آموزش ترید در صرافی Toobit

مرحله پنجم: ترید شما در صف سفارشات قرار می‌گیرد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

قرار گرفتن سفارش در صف

لازم به ذکر است که بخش معامله کنید برای معاملات فیوچرز و اسپات در نظر گرفته شده، و برای دسترسی به دیگر تریدها از جمله کپی تریدینگ و ربات‌های معاملاتی، بخش‌های مجزا در سایت در نظر گرفته شده که در همان صفحه اصلی و بخش بالا و سمت راست همگی به راحتی قابل دسترسی هستند.

دسترسی به بخش های مختلف در منوی سایت

استفاده از آپشن‌های دیگر برای تریدینگ، نیازمند مهارت بیشتری بوده و فقط اگر دارای دانش کافی و استراتژی مناسب برای ترید هستید از این بخش‌ها استفاده کنید. این صرافی همچنین امکان ارتقای حساب خود به یک کپی تریدر معروف و ارائه تریدهای خود در بخش کپی تریدینگ، معاملات پرپچوال، معاملات فیوچرز DCA و نیز گرید فیوچرز را به کاربران ارائه می‌دهد.

یکی از بخش‌های مهم و نوآورانه صرافی توبیت، امکان انجام دمو تریدینگ (معاملات آزمایشی) است. اگر قبلا با دیگر صرافی‌های بزرگ مثل بینگ‌ایکس کار کرده باشید احتمالا با این گزینه آشنایی دارید؛ در دمو تریدینگ یک رمزارز فاقد ارزش مادی و به صورت مجازی در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید با این رمزارز مجازی، ترید انجام دهید و با نحوه تریدینگ و استراتژی‌های مختلف آشنا شوید. بخش دمو تریدینگ در صرافی توبیت در صفحه اصلی و منوی بالا سمت راست، در بخش مشتقات قرار دارد.

همچنین بخوانید: آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال

کارمزد صرافی توبیت

علاوه بر کارمزدی که برای معاملات از سمت شبکه تعیین شده و دریافت می‌شود، توبیت نیز کارمزد خاص خود را دارد. کارمزد صرافی توبیت نسبت به رقبا پایین بوده و یکی از دلایل محبوبیت آن بین کاربران است. این کارمزدها در جهت ارتقای خدمات صرافی و بهبود کیفیت آن‌ها از تراکنش کاربران کسر می‌شود و به دو صورت زیر است:

  • حداکثر کارمزد برای معاملات اسپات برابر با 0.2 درصد تعیین شده است.
  • در معاملات فیوچرز برای میکر و تیکر به ترتیب 0.04 و 0.06 درصد معامله به عنوان حداکثر کارمزد در نظر گرفته می‌شود.

پشتیبانی صرافی توبیت

صرافی توبیت به عنوان یکی از برترین صرافی‌های جهان، به صورت شبانه‌روزی به کاربران پشتیبانی ارائه می‌دهد. ارتباط با پشتیبانی در سایت اصلی صرافی توبیت از طریق آیکون آن در پایین و سمت چپ صفحه قابل انجام است. توبیت پشتیبانی خود را به دو صورت ارائه می‌دهد:

  • ربات اختصاصی چت توبیت که در تمامی ساعات شبانه‌روز در دسترس است.
  • در صورت نیاز به ارتباط با پشتیبانی انسانی، پشتیبانی اصلی این صرافی در روزهای کاری هفته از طریق ایمیل پاسخگوی کاربران خواهند بود.

دریافت جایزه از صرافی توبیت

صرافی توبیت برای جذب کاربران بیشتر و ارائه خدمات به آن‌ها، جوایز خاصی را برای موارد مختلفی از جمله ثبت‌نام و دعوت از دوستان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این جوایز معمولا بسیار ارزشمند بوده و بسیار برای کاربران سودمند هستند، پس اصلا آن‌ها را از دست ندهید. این جوایز در صفحه اصلی سایت و از منوی بالا و سمت راست در بخش تبلیغات در دسترس بوده و شامل موارد زیر هستند:

  • مرکز جوایز: با انجام وظایف و تسک‌های مشخص شده می‌توانید جایزه دریافت کنید.
  • مرکز رویدادها: در این بخش جشنواره‌ها و قرعه‌کشی‌های این صرافی برگزار می‌شوند و می‌توانید با دسترسی به آن‌ها از جوایز بهره‌مند شوید.
  • دعوت از دوستان: با ارائه کد دعوت و یا لینک دعوت خود به دیگران، هردوی شما و شخص مورد نظر جایزه دریافت می‌کنید.
  • برنامه شرکا: در این بخش می‌توانید با صرافی توبیت همکاری کرده و با انجام وظایفی مانند دعوت از دوستان خود، به صورت ساعتی درآمد کسب کرده و یا از معاملات آنان کمیسیون دریافت کنید.

ویژگی‌ها و مزایای صرافی Toobit

مزایای صرافی توبیت

صرافی توبیت محبوبیت بالایی بین کاربران دارد و علی‌رغم سابقه کم خود به نسبت دیگر صرافی‌های بزرگ دنیا، دارای مزایا و ویژگی‌های خاص خود است. این ویژگی‌ها باعث افزایش محبوبیت این صرافی بین کاربران و به خصوص کاربران ایرانی شده است. برخی از این مزایا عبارت‌اند از:

دسترسی آسان و سریع به خدمات

ثبت‌نام در صرافی توبیت فقط در سه مرحله انجام می‌شود و در کمتر از یک دقیقه قابل انجام است. مدارک احراز هویت و نیز معاملات مورد نظر در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شده و کاربران زیادی به علت سرعت بالای عملیات‌ها و آسانی آن‌ها، به استفاده از صرافی توبیت روی آورده‌اند.

امکان احراز هویت برای کاربران ایرانی

در لیست برترین صرافی‌های دنیا، تعداد بسیار کمی صرافی وجود دارند که امکان احراز هویت را برای کاربران ایرانی فراهم کرده‌اند. به علت تحریم‌های وضع شده علیه ایران، کاربران ایرانی امکان انجام احراز هویت در صرافی‌های معتبر و جهانی را ندارند، اما صرافی توبیت به عنوان یک صرافی جهانی و معتبر به کاربران ایرانی امکان انجام احراز هویت را در کمترین زمان ممکن می‌دهد.

پشتیبانی از زبان فارسی

حمایت توبیت از کاربران ایرانی فقط به ارائه خدمات احراز هویت محدود نشده و این صرافی و تمامی پلتفرم‌های آن از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند. تمامی بخش‌های صرافی حتی بخش اکادمی و خبرنامه آن نیز به زبان فارسی ترجمه شده و اگر با آیپی ایران از خدمات این صرافی استفاده کنید، به صورت خودکار زبان سایت برای شما فارسی است.

ارائه انواع سرویس‌ها

صرافی توبیت برای انجام تریدینگ انواع مختلفی از روش‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین این صرافی از ابزارهای معاملاتی جدید و بروزی مثل ربات‌های معاملاتی و کپی تریدینگ استفاده کرده و برای کسب سود هرچه بیشتر، آموزش‌های لازم را برای کاربران درباره این موارد ارائه کرده و آن‌ها را به راحتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

همچنین بخوانید: آموزش ترید ارز دیجیتال

معایب صرافی توبیت

صرافی توبیت نیز مانند دیگر صرافی‌ها بی‎عیب نبوده و دارای معایب خاص خود است. اگرچه این صرافی به عنوان یکی از بهترین صرافی‌های دنیا شناخته شده و کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند، اما دارای چند نقطه ضعف است که از بین آن‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • نبود پشتیبانی انسانی و امکان پرسیدن سوالات به صورت شبانه‌روز
  • پشتیبانی از رمزارزهای کمتر نسبت به رقبا
  • سابقه فعالیت کمتر به نسبت رقبا
  • شفافیت پایین درباره هیئت مدیره و توسعه‌دهندگان اصلی پشت صرافی

دانلود نرم‌افزار توبیت

صرافی توبیت امکان ارائه خدمات خود با انواع پلتفرم‌ها را فراهم کرده و استفاده از خدمات این صرافی در پلتفرم‌های ارائه شده درست مانند سایت بوده و با استفاده از آموزش‌های داده شده می‌توانید از اپلیکیشن‌های این صرافی نیز استفاده کنید. صرافی توبیت به صورت وب، اپلیکیشن اندروید و اپلیکیشن ios در دسترس است:

پلتفرملینک
اندرویددریافت به صورت مستقیم، دریافت از گوگل پلی
iosاپ استور
ویندوزوبسایت اصلی

مقایسه صرافی توبیت با ال بانک

صرافی ال بانک یک پلتفرم متمرکز است که از سال ۲۰۱۵ به صورت بین المللی فعالیت خود را آغاز کرد. این صرافی بیش از ۸۰۰ ارز دیجیتال مختلف را درون خود لیست کرده است و به مشتریان خود خدمات معاملات اسپات و فیوچرز را با اهرم های تا 1:200 ارائه می دهد. برتری صرافی ال بانک نسبت به توبیت را می توان در تعداد ارز های دیجیتال پشتیبانی شده مشاهده کرد که تعداد بسیار بیشتری ارز دیجیتال قابل معامله در صرافی ال بانک وجود دارد.

جمع‌بندی

در این مقاله صرافی معتبر و معروف توبیت را به شما معرفی کرده و به صورت دقیق به بررسی مواردی از جمله امنیت، اعتبار، کارمزدها و پلتفرم‌های آن پرداخته و نحوه استفاده از این صرافی و فعالیت در آن از جمله ثبت‌نام، واریز، برداشت و ترید را به شما آموزش دادیم. صرافی توبیت از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال به شمار می‌رود که علی‌رغم فعالیت جهانی و تحریم علیه ایرانیان، خدمات خود را بدون مشکل به کاربران ایرانی ارائه می‌دهد.

برای یادگیری بهتر مفاهیم ارز دیجیتال می‌توانید در دوره آموزش آنلاین ارز دیجیتال در پارسیان بورس شرکت کنید. شما با شرکت در این دوره علاوه بر دریافت گواهینامه رسمی، از پشیبانی مادام العمر هم برخوردار می شوید. همچنین این دوره در شهرهای زیر نیز به صورت حضوری برگزار می شود:

سوالات متداول

آیا صرافی توبیت امن است؟

بله، صرافی توبیت از جدیدترین استانداردهای روز دنیا برای تأمین امنیت حساب‌ها و اطلاعات کاربران استفاده می‌کند و امنیت حساب کاربران به صورت لحظه‌ای توسط سیستم امنیتی این صرافی چک می‌شود.

آیا صرافی توبیت معتبر است؟

صرافی توبیت در لیست برترین صرافی‌های دنیا قرار دارد و طبق آخرین لیست‌های ارائه شده بین رتبه 20 الی 35 این لیست قرار گرفته است.

صرافی توبیت برای کجاست؟

دفتر اصلی صرافی توبیت در جزایر کیمن فعالیت دارد.

آیا صرافی توبیت ایرانیان را تحریم کرده است؟

خیر، صرافی توبیت به عنوان یک صرافی جهانی و معتبر خدمات خود را به صورت کامل به کاربران ایرانی ارائه داده و امکان احراز هویت را برای آنان فراهم کرده است. پشتیبانی صرافی توبیت از ایرانیان بیش از این بوده و این صرافی تمام خدمات خود را به زبان فارسی برای راحتی کار کاربران ایرانی ترجمه کرده است.

کارمزد معاملات در صرافی توبیت چقدر است؟

حداکثر میزان کارمزد معاملات اسپات در این صرافی برابر با 0.2 درصد در نظر گرفته شده و حداکثر کارمزد معاملات فیوچرز برای میکر و تیکر به ترتیب برابر با 0.04 و 0.06 درصد میزان معامله است.

آموزش ثبت نام در کوینکس (Coinex) از 0 تا 100
ادامه

مقاله‌های پیشنهادی


با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس
ثبت دیدگاه
ارسال دیدگاه
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است