معرفی کالکشن های معروف nft در سال 2023
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

معرفی کالکشن های معروف nft در سال 2023

جستجو برای کالکشن های معروف nft، در طول یک سال گذشته به‌طور مستمر شتاب گرفته که همین موضوع آن را به یک نقطه برجسته در دنیای متاورس تبدیل کرده است. شما می‌توانید همه‌روزه در فضای NFT، کالکشن‌های جدیدی را که دارای حجم معاملات بالایی هستند، مشاهده کرده و مجموعه‌ای از بهترین NFT را انتخاب کنید. در این مقاله مروری کوتاه به برخی از کالکشن های معروف nft  خواهیم داشت.

این کالکشن‌ها استفاده‌های مختلفی برای کاربران خواهند داشت. یکی از این کاربردها در دنیای متاورس خود را نشان می‌دهد. اگر شما هم به این فضا علاقه دارید می‌توانید از nft استفاده‌های مختلفی داشته باشید.

البته که باید روی این موضوع تاکید داشته باشیم که ورود به متاورس نیز نیاز به آموزش دارد. این دنیا پیچیدگی‌های مخصوص به خود را دارد که تنها با آموزش متاورس می‌توانید آن‌ها را درک کنید.

در ادامه شما با کالکشن های معروف nft آشنا خواهیم کرد.

منظور از کالکشن‌های nft چیست؟

همان‌طور که از نام آن پیداست، کالکشن‌های nft، مجموعه منحصر به فرد از NFT است که دارای ارزش‌های پیشنهادی مختلفی برای آن هستند. به‌عنوان مثال، یک اثر هنری در NFT در مقیاس کوچک‌تر با مشارکت سازندگان محتوا یا هنرمندان مستقل ایجاد می‌شوند اما کالکشن‌های NFT  زمانی ایجاد می‌شوند که تعداد زیادی از هنرمندان برای راه‌اندازی کالکشن های معروف nft  که به شکل‌های دیجیتالی مانند ویدیو، موسیقی و توییت منتشر و فروخته می‌شوند، همکاری می‌کنند.

در این حالت تک تک آثار به‌صورت جداگانه در بلاک چین ذخیره می‌شوند و هر اثر دیجیتال به شکل منحصر به فرد حاوی داده‌هایی ازجمله نام هنرمند، تاریخ ایجاد، عنوان و سایر اطلاعات مرتبط است.

چگونه کالکشن های معروف nft را پیدا کنیم؟

چگونه کالکشن های معروف nft را پیدا کنیم؟

سرمایه‌گذاری به موقع در یک پروژه NFT، اهمیت بسیار بالایی دارد؛ زیرا به شما این امکان را می‌دهد با قیمت پایین‌تری وارد بازار شوید. به‌طورکلی، اینکه بدانید در چه زمانی و چه موقعیتی سرمایه‌گذاری کنید، یکی از رموز موفقیت تاجران است. به همین دلیل آموزش اهمیت بسیار زیادی برای هر معامله‌گر خواهد داشت.

برای مثال ارزهای دیجیتال یکی از بازارهای مالی بسیار گسترده است که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده ولی طبیعتا تمامی افراد با اطلاعات محدودی که در رابطه با این حوزه دارند، نمی‎توانند سرمایه‌گذاری در آن را آغاز کرده و خیلی زود به سود دست پیدا کنند.

به همین دلیل بهتر است قبل از هر اقدامی، یکی از بهترین دوره‌های آموزشی را انتخاب کرده و از تخصص خود قبل از اقدام، اطمینان حاصل کنید. در همین راستا دوره آموزش ارز دیجیتال در شیراز می‌تواند جهت‌گیری سودآوری شما را بهبود ببخشد.

در اینجا نحوه یافتن کالکشن های معروف nft گردآوری شده است:

  • کاوش در توییتر: توییتر یک پلتفرم و ابزار مؤثر برای شناسایی زود هنگام پروژه‌های NFT است. جامعه NFT در توییتر حضور فعال دارند؛ بنابراین می‌توانید ببینید که خریداران تأثیرگذار به دنبال خرید کدام پروژه‌ها هستند.
  • برنامه Discord: این برنامه ابزار دیگری است که می‌توانید برای شناسایی پروژه‌های NFT از آن استفاده کنید. اگر بخواهید از سرور Discord، هر پروژه NFT را که به آن علاقه دارید خریداری کنید، فرصت تعامل با سازندگان NFT دیگر را خواهید داشت.
  • برنامه RyzeNFT: برنامه RyzeNFT یک ابزار قدرتمند برای شناسایی سریع NFT باارزش است که مجهز به برنامه Crome بوده و می‌توانید از آن برای دسترسی به ابزارهای مختلف فوق‌العاده قدرتمند دیگر استفاده کنید.
  • برنامه Icy Tools: Icy Tools، یکی دیگر از پلتفرم‌های مبتنی بر اشتراک‌گذاری است که دقیقه‌به‌دقیقه به‌روزرسانی‌هایی از الگوها و روندهای دنیای NFT را ارائه می‌دهد. این برنامه همه داده‌ها را جمع‌آوری کرده و در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

آشنایی با آینده کالکشن های معروف nft

آشنایی با آینده کالکشن های معروف nft

در این بخش شما را با آینده چند مورد از کالکشن های معروف nft آشنا خواهیم کرد:

1. Mutant Ape Yacht Club

Mutant Ape Yacht Club، یک مجموعه NFT برگرفته از  Bored Ape Yacht Clubاست که توسط تیم Yuga Labs ساخته شده است. این کالکشن معروف nft از 20000 میمون تشکیل‌شده و در حال حاضر دارای یک جامعه فعال است.

2. Fight Out

چیزی که Fight Out را از دیگر بازی‌های بلاک‌چین متمایز می‌کند، رویکرد منحصربه‌فرد آن برای ادغام متاورس با تناسب‌اندام است. با ایجاد یک حساب کاربری در Fight Out یک NFT رایگان دریافت خواهید کرد و با انجام چالش‌های مختلف تناسب‌اندام می‌توانید تعداد NFT را افزایش دهید.

3. Moonbirds

Moonbirds، شامل 10000 PFP NFT است که هرکدام دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های منحصربه‌فرد هستند. نکته جالب توجه در مورد Moonbirds این است که با عضویت در باشگاه خصوصی آن، سرور خصوصی Discord را دریافت خواهید کرد.

4. Women Unite

مجموعه  Women Uniteحاوی 222 عکس از زنان واقعی از سراسر جهان را نشان می‌دهد که هدف آن تجلیل از زنان و دفاع از اتحاد زنان در جستجوی عشق، صلح و هماهنگی است.

5. Star town

این بازی به شکل 3D بوده و شامل انتخاب یک قطعه زمین از نقشه دنیای واقعی است. هنگامی‌که بازی را شروع می‌کنید، مقدار محدودی از دارایی‌ها را به دست می‌آورید. هدف بازی توسعه مزرعه با افزودن ساختمان‌ها، محصولات کشاورزی و بهبود زیرساخت است.

چگونگی کسب درآمد از کالکشن های معروف nft

چگونگی کسب درآمد از کالکشن های معروف nft

اگر نمی‌دانید چگونه با کالکشن های معروف nft پول درآورید، در زیر به‌طور خلاصه پنج روش مختلف را بررسی خواهیم کرد.

  • Flipping NFT: این روش به خرید یک NFT با قیمت پایین و سپس فروش آن به قیمت بالاتر اشاره دارد. به‌عنوان‌مثال CryptoPunk Character، یکی از مجموعه 10000 کاراکتری NFT است که به قیمت 456 دلار در سال 2017 خریداری شد و در اوت 2022، ارزش آن به 171 میلیون دلار رسید.
  • تجزیه‌وتحلیل روندها: در مورد جایگاه‌ها مطالعه کنید و روندها را مشاهده کنید تا بدانید کدام NFT ممکن است در آینده ارزش بیشتری داشته باشند.
  • خرید قطعات کمیاب NFT: سرمایه‌گذاری بر روی قطعات کمیاب، منجر به سود بیشتر خواهد شد. ابزارهایی مانند Rarity Tool، رتبه‌بندی در OpenSea و فراوانی تراکنش‌ها نشان‌دهنده کمیابی NFT است.
  • به قیمت کف توجه کنید: قیمت کف، ‌حداقل قیمتی است که یک خریدار حاضر است برای آن هزینه صرف کند.
  • تجزیه‌وتحلیل حجم بالا: حجم به معنای تعداد تراکنش‌هایی است که برای یک مجموعه NFT خریداری شده است. این مورد می‌تواند اطلاعاتی در مورد میزان علاقه کاربران به NFT و چگونگی افزایش ارزش آن به شما بدهد.

معرفی کالکشن های معروف nft در opensea

معرفی کالکشن های معروف nft در opensea

1. CryptoPunks

CryptoPunks، یکی از بهترین NFTها در فضای دیجیتال است. این مجموعه، یکی از کالکشن های معروفnft  است که در شبکه بلاک‌چین اتریوم توسعه‌یافته و متشکل از 10000 عکس 24×24 پیکسلی است. این NFT در OpenSea با قیمت بالاتری فروخته می‌شوند و یکی از محبوب‌ترین‌ها نیز می‌باشد.

2. Bored Ape Yacht

Bored Ape Yacht Club، جدیدترین OpenSea NFT در فضای دیجیتال است که طیف گسترده‌ای از تصاویر میمون‌های کارتونی را به نمایش می‌گذارد. هر میمون موجود در این پلتفرم از ویژگی‌های منحصربه‌فردی تشکیل‌ شده است که توسط قراردادهای هوشمند ایجاد می‌شوند.

3. Doodle

Doodle، یک کالکشن NFT است که دارای مجموعه‌ای از 10000 NFT بوده و توسط گروهی از توسعه‌دهندگان باتجربه توسعه داده‌شده است.

4. Art Blocks

Art Blocks، یکی از جدیدترین NFTها در OpenSea هستند که بر روی شبکه بلاک‌چین اتریوم ساخته‌شده‌اند. این NFT کلکسیونی از قطعه‌های هنری است که کاربران با خرید آن در پلتفرم OpenSea  شگفت‌زده خواهند شد.

5. Azuki

آزوکی جدیدترین مجموعه NFT است که تبدیل به یکی از بهترین برند‌های غیرمتمرکز در متاورس شده است.

6. CLONEX

این مجموعه NFT یک نمونه بارز مطلق از ادغام فناوری بلاک‌چین با دنیای هنر است. کلون ایکس، اولین پروژه NFT موراکامی همراه با همکاری RTFKT است.

معرفی کالکشن های معروف nft در Rarible

معرفی کالکشن های معروف nft در Rarible

1.Wen Sandwich

این کالکشن به کلکسیونرها این امکان را می‌دهد که از بین پروتئین‌ها، سبزی‌ها، چاشنی‌ها و سس‌های مختلف انتخاب کنند تا ساندویچ‌های خود را بسازند.

2. Axie Infinity

Axie Infinity، یک بازی آنلاین سودآور است که در آن بازیکنان، حیوانات خانگی دیجیتالی را جمع‌آوری و پرورش می‌دهند. در این بازی، ارز دیجیتال بومی پروژه، به برنده مسابقه تعلق می‌گیرد. Axie Infinity، پربازدید‌ترین بازی NFT در تمام دوران است که روزانه بیش از 1.5 میلیون بازیکن فعال دارد.

3. Beanz

Beanz، مجموعه‌ای 20000 قطعه‌ای از هنر دیجیتال است که شخصیت‌های کوچک و لوبیا مانند را به تصویر می‌کشد.

4. Bored Ape Kennel Club

این کالکشن، مجموعه‌ای از سگ‌های کلکسیونی است که هرکدام دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد هستند. برخی از سگ‌ها با کلاه یا توپ تنیس ظاهر می‌شوند، برخی دیگر را با توپ‌های بسکتبال مشاهده خواهید کرد.

5. Cool Cats

دارندگان این NFT، متعلق به یک جامعه مجازی به نام “Cooltopia” هستند که همه آن‌ها رتبه‌بندی می‌شوند. در این کالکشن فقط 66 توکن کمیاب و کاملاً منحصربه‌فرد بدون هیچ ویژگی مشترک وجود دارد.

نتیجه گیری

بازار NFT همچنان در حال رشد و گسترش بوده و کلکسیونرهای زیادی، میلیون‌ها دلار را برای کلکسیون‌ها و آثار هنری کمیاب هزینه می‌کنند. برای سرمایه‌گذاری در کالکشن های معروف nft، می‌توانید نکات ذکرشده در این مقاله را دنبال کنید. به یاد داشته باشید، پروژه‌های NFT همیشه دارای ریسک مالی قابل‌توجهی هستند، بنابراین همیشه قبل از سرمایه‌گذاری در NFT تحقیقات خود را انجام دهید. مشاوران ما در آکادمی پارسیان بورس در این مسیر همراه شما خواهند بود.

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی