خرید تتر از صرافی همتاپی و مزایای آن
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

خرید تتر از صرافی همتاپی و مزایای آن

اگر تا امروز کوچک‌ترین تلاشی برای ورود به بازار ارز‌های دیجیتال کرده باشید مطمئناً نام ارز دیجیتال تتر را شنیده‌اید، همانطور که می‌دانید بازار ارز‌های دیجیتال از نوسان بالایی برخوردار است و در هر ثانیه امکان افزایش یا کاهش ارزش هر ارز دیجیتال وجود دارد. تتر یک ارز دیجیتال است که قیمت آن با یک دلار برابری می‌کند در نتیجه بسیاری از تریدر‌ها در زمان کاهش ارزش رمز ارز خود، آن را به تتر تبدیل می‌نمایند.

در ادامه بهتر است ذکر کنیم خرید این استیبل کوین در صرافی‌های مختلف امکان‌پذیر می‌باشد اما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید آن به صرافی همتاپی مراجعه نمایید زیرا استفاده از این صرافی برای شما مزایای چشمگیری را به همراه خواهد داشت. در نهایت اگر تصمیم دارید برای خرید تتر از صرافی همتاپی اقدام کنید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این محتوا با آکادمی پارسیان بورس همراه باشید.

روش‌های خرید تتر از صرافی همتاپی

روش‌های خرید تتر از صرافی همتاپی

در این بخش از محتوا تصمیم داریم شما را روش‌های خرید تتر از صرافی همتاپی آشنا کنیم. در ادامه بهتر است ذکر کنیم خرید تتر از این صرافی از طریق دو روش (خرید و فروش آسان با کارمزد صفر و خرید و فروش تتر در تالار معاملاتی با کارمزد صفر و بهترین قیمت) امکان‌پذیر است. در ادامه تصمیم داریم این دو روش را به صورت مجزا مورد بررسی قرار دهیم.

1. نحوه خرید تتر در همتاپی به صورت مستقیم

در گام اول تصمیم داریم نحوه خرید تتر از صرافی همتاپی به صورت مستقیم را به شما آموزش دهیم. برای خرید تتر از طریق این روش باید بعد از ورود به این صرافی، وارد پنل کاربری خود شوید. در ادامه باید کیف پول تومانی خود را شارژ کرده و از منوی سمت راست بر روی گزینه (خرید و فروش آسان) کلیک کنید.

شایان ذکر است بدانید بعد از انجام این کار صفحه‌ای جدید مشابه با تصویر زیر برای شما به نمایش در می‌آید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید برای خرید تتر در همتاپی به صورت مستقیم باید مطابق با این تصور پیش رفته و از چهار مرحله عبور کنید.

نحوه خرید تتر در همتاپی به صورت مستقیم

مرحله اول:

در مرحله اول باید به کادر قرمز رنگ که در تصویر با عدد شماره ۱ علامت‌گذاری شده است مراجعه کنید. در این بخش دو گزینه (خرید از ما / فروش به ما) وجود دارد که شما باید گزینه خرید از ما را انتخاب کنید. این نکته را در نظر داشته باشید بک گراند هر گزینه‌ای که سبز شود یعنی آن گزینه در حالت انتخاب قرار دارد.

مرحله دوم:

در مرحله دوم باید به سراغ انتخاب رمز ارز مورد نظر خود بروید. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید ما تتر را انتخاب کرده‌ایم.

مرحله سوم

در این مرحله از آموزش نحوه خرید تتر از صرافی همتاپی باید مقدار تتر را معین کنید یا معادل تومانی تتر مورد نظر خود را وارد نمایید. توجه داشته باشید تنها با تکمیل مقدار تتر یا مبلغ تومانی گزینه معادل به صورت اتومات تکمیل می‌شود. توجه داشته باشید که حداقل خرید تتر در سایت همتاپی ۱۲ تتر است. به علاوه، با کلیک روی دکمه Max بیشترین میزان تتری که می‌توانید با پول خود بخرید را می‌توانید مشاهده کنید.

مرحله چهارم:

بعد از وارد کردن مقدار تتر می‌توانید در کادری که در تصویر با عدد شماره ۴ نمایش داده شده است قیمت هر تتر را مشاهده کنید. اگر تصمیم دارید تتر را با قیمت پیشنهادی این صرافی خریداری کنید می‌توانید با کلیک بر روی دکمه ثبت سفارش خرید، سفارش خود را تکمیل نمایید.

2. نحوه خرید تتر در همتاپی از طریق تالار معاملات

تالار معاملات همتاپی یک بازار معاملاتی برای خرید و فروش ارز‌های دیجیتال است، در نتیجه برای شرکت در این بازار پیشنهاد می‌کنیم در دوره آموزش ارز دیجیتال در اصفهان شرکت کنید زیرا در این صورت با آگاهی بیشتر به خرید و فروش رمز ارز خواهید پرداخت.

در این تالار، شما می‌توانید از طریق دو روش خرید تتر در بازار تتری و خرید تتر در بازار تومانی این کار را انجام دهید. در ثانی هر کدام از این بازار‌ها به دو بخش قیمت بازار و قیمت معین تقسیم می‌شوند. در ادامه با نحوه خرید تتر از صرافی همتاپی از طریق تالار معاملات به صورت کامل آشنا خواهید شد.

1. نحوه خرید تتر در بازار تتری

بعد از ورود به بازار معاملات به صورت پیش فرض وارد بازار‌های تتری خواهید شد. در این بازار حتماً باید یکی از جفت ارز‌های معاملاتی شما تتر باشد. در ادامه بهتر است ذکر کنیم بازار تتری برای دو دسته از افراد (افرادی که تتر دارند و می‌خواهند سایر ارز‌های دیجیتال را با آن خریداری کنند و افرادی که قصد دارند با فروش ارز‌های دیجیتال دیگر، تتر به دست بیاورند.) کاربرد دارد.

در نهایت هم بهتر است ذکر کنیم اگر می‌خواهید از بازار تتری برای خرید تتر استفاده کنید، باید ابتدا ارز دیجیتال دیگری را که در این بازار موجود است، فروخته و سپس، با استفاده از تتر به دست آمده، می‌توانید سایر ارز‌های دیجیتال را خریداری کنید.

خرید تتر در قیمت بازار

در قیمت بازار، شما ارز دیجیتال خود را با بهترین قیمت موجود در بازار فروخته و در ازای آن تتر دریافت می‌کنید. اگر بخواهیم با ذکر یک مثال روش بازار را به صورت شفاف‌تر توضیح دهیم بهتر است اینگونه بگوییم: فرض کنید که شما ۰. ۱۰۲۷ اتریوم دارید و می‌خواهید آن را با تتر بفروشید. در این صورت، با مراجعه به تالار معاملات همتاپی، در بخش بازار تتری، جفت ارز «اتریوم/تتر» را انتخاب می‌کنید.

در صفحه ثبت سفارش، مقدار اتریوم خود را وارد کرده و نوع سفارش خود را «قیمت بازار» انتخاب می‌کنید. سپس، بر روی دکمه «ثبت سفارش» کلیک خواهید کرد. شایان ذکر است بدانید در این مثال، با فروش ۰. ۱۰۲۷ اتریوم، ۱۷۵ تتر دریافت خواهید کرد.

در انتها بهتر است این نکته را متذکر شویم طبق قوانین همتاپی، کارمزد خرید و فروش ارز‌های دیجیتال در قیمت بازار صفر است. بنابراین، هنگام خرید تتر از صرافی همتاپی در قیمت بازار یا تبدیل هر ارز دیجیتال به تتر در قیمت بازار، کارمزدی پرداخت نخواهید کرد.

نحوه خرید تتر در بازار تتری

خرید تتر در قیمت معین

در قیمت معین، کاربران می‌توانند قیمت مورد نظر خود را برای خرید و فروش ارز دیجیتال تعیین کنند. به محض اینکه قیمت ارز دیجیتال به قیمت تعیین شده توسط کاربر برسد، سفارش خرید وی انجام خواهد شد. برای خرید تتر در قیمت معین، ابتدا باید ارز دیجیتال دیگری را که در بازار تتری همتاپی موجود است، انتخاب کنید. سپس، قیمت مورد نظر خود را برای فروش آن ارز دیجیتال وارد می‌کنید.

مقدار ارز دیجیتالی که می‌خواهید بفروشید را نیز وارد کنید. پس از انجام این مراحل، بر روی دکمه «ثبت سفارش» کلیک کنید. در این حالت، سفارش شما در قیمت مورد نظر ثبت شده و منتظر می‌ماند تا قیمت ارز دیجیتال به قیمت مورد نظر برسد. در صورتی که قیمت ارز دیجیتال به قیمت مورد نظر شما برسد، سفارش انجام شده و تتر به کیف پول تتری شما واریز می‌شود.

خرید تتر در قیمت معین

2. نحوه خرید تتر در بازار تومانی

برای خرید تتر از صرافی همتاپی با تومان، باید از بازار تومانی همتاپی استفاده کنید. برای انتخاب بازار تومانی، از قسمت بالای صفحه سمت راست تالار معاملات، روی گزینه (بازار تومانی) کلیک کنید. در بازار تومانی، شما می‌توانید با پرداخت تومان، تتر خریداری کنید. این ویژگی برای افرادی که نمی‌خواهند ارز‌های دیجیتال دیگر خود را برای خرید تتر بفروشند، مناسب است. در بازار تومانی، شما می‌توانید در قیمت بازار یا قیمت معین اقدام به خرید تتر کنید.

در قیمت بازار

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، برای خرید تتر از صرافی همتاپی در بازار تومانی با قیمت بازار، تنها کافی است مقدار تتر مورد نیاز خود را وارد کنید. در این صورت، خرید تتر در بهترین قیمت بازار در آن لحظه انجام می‌شود. در این روش، مبلغ کل تومانی که از کیف پول شما برای خرید تتر مورد نیاز کسر می‌شود، به‌صورت خودکار محاسبه و نمایش داده می‌شود. برای تکمیل ثبت سفارش خود، بر روی دکمه (خرید تتر) کلیک کنید.

نحوه خرید تتر در بازار تومانی

در قیمت معین

در این روش، شما قیمت تتر را تعیین می‌کنید. برای انجام این کار، ابتدا قیمت هر تتر به ازای تومان را وارد می‌کنید. سپس، مقدار تتر‌های مورد نظر خود را ثبت می‌کنید. در این صورت، مبلغ کل تومانی که از کیف پول تومانی شما کسر می‌شود، به‌صورت خودکار محاسبه و نمایش داده می‌شود. برای تکمیل سفارش خود، بر روی دکمه «خرید تتر» کلیک کنید. با این حال، توجه داشته باشید که برای تکمیل سفارش خود باید منتظر یکی شدن قیمت پیشنهادی و قیمت تتر در بازار باشید.

نحوه خرید تتر در بازار تومانی

مزایای خرید تتر از صرافی همتاپی

صرافی همتاپی یکی از معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران است. این صرافی امکان خرید و فروش تتر را با قیمت‌های رقابتی و کارمزد پایین فراهم می‌کند. در ادامه، به توضیح هر یک از مزایای خرید تتر از صرافی همتاپی خواهیم پرداخت:

1. قیمت‌های رقابتی

همتاپی یکی از صرافی‌هایی است که قیمت‌های تتر آن نسبت به سایر صرافی‌های ایرانی رقابتی‌تر می‌باشد. این امر به دلیل حجم بالای معاملات در همتاپی و همچنین استفاده از الگوریتم‌های هوشمند برای تعیین قیمت تتر است.

2. کارمزد پایین

کارمزد خرید و فروش تتر در همتاپی نسبت به سایر صرافی‌ها پایین‌تر است. این امر به دلیل سیاست‌های شفافیت و رقابتی همتاپی می‌باشد.

3. تنوع روش‌های پرداخت

خرید تتر از صرافی همتاپی با کارت بانکی، کیف پول الکترونیکی و سایر روش‌های پرداخت امکانپذیر است. این امر باعث می‌شود تا کاربران با توجه به شرایط خود، روش پرداخت مناسب را انتخاب کنند.

4. امنیت بالا

همتاپی از پروتکل‌های امنیتی پیشرفته برای حفظ امنیت دارایی‌های کاربران استفاده می‌کند. این پروتکل‌ها شامل احراز هویت دو مرحله‌ای، ذخیره‌سازی آفلاین دارایی‌ها، و نظارت مداوم بر فعالیت‌های مشکوک است.

امنیت بالا

5. پشتیبانی ۲۴ ساعته

یکی از موارد بسیار مهم که هر کاربر قبل از خرید تتر از صرافی همتاپی به آن فکر می‌کند استفاده از پشتیبانی ۲۴ ساعته است. توجه داشته باشید صرافی همتاپی به‌صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته از کاربران خود پشتیبانی می‌کند. این پشتیبانی از طریق بخش پشتیبانی آنلاین، تلفن، و‌ایمیل انجام می‌شود.

نتیجه گیری

شاید تا قبل از مطالعه این محتوا اطلاعات کافی در مورد نحوه خرید تتر از صرافی همتاپی در اختیار نداشته‌اید اما در حال حاضر می‌دانید خرید از این صرافی به دو روش (خرید تتر در بازار تتری و خرید تتر در بازار تومانی) صورت می‌پذیرد و هر کدام از این روش‌ها هم دو نوع روش معامله (در قیمت بازار، در قیمت معین) دارد. در مجموع باید این مسئله را ذکر کنیم صرافی همتاپی یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید تتر در ایران است. این صرافی از مزایای متعددی برخوردار است که آن را به یک انتخاب‌ایده‌آل برای کاربران تبدیل می‌کند.

سؤالات متداول

  1. برای خرید تتر از همتاپی، چه چیزی نیاز دارم؟
    برای خرید تتر از صرافی همتاپی، به یک حساب کاربری در همتاپی و یک روش پرداخت نیاز دارید.
  2. کارمزد خرید تتر از همتاپی چقدر است؟
    کارمزد خرید تتر از همتاپی به روش پرداخت شما بستگی دارد. کارمزد خرید تتر با کارت بانکی ۰. ۲۵% است. کارمزد خرید تتر با کیف پول الکترونیکی ۰. ۱% است.
  3. چگونه می‌توانم مطمئن شوم که خرید تتر از همتاپی امن است؟
    همتاپی یک صرافی ارز دیجیتال معتبر است که از پروتکل‌های امنیتی پیشرفته برای حفظ امنیت دارایی‌های کاربران استفاده می‌کند. این پروتکل‌ها شامل احراز هویت دو مرحله‌ای، ذخیره‌سازی آفلاین دارایی‌ها و نظارت مداوم بر فعالیت‌های مشکوک است.

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی