وی چین چیست
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

وی چین (VeChain) چیست؟ آشنایی کامل با این تکنولوژی بلاکچینی

امروزه بازار سرمایه‌­گذاری در بازارهای مالی بیش‌ازپیش داغ است و میلیون­‌ها نفر در سراسر جهان اقدام به سرمایه‌­گذاری در بازارهای مالی کرده­‌اند. از جمله این بازارهای مالی می­‌توان به ارزهای دیجیتال اشاره کرد که در این سال‌ها از خبرسازترین موضوعات در سراسر جهان بوده است و تقریباً امروزه کسی نیست که با این رمزارزها آشنایی نداشته باشد.

در میان رمزارزها، ارزهای نسل اول و دوم از سایرین پیش هستند و شهرت بیشتری دارند اما امروزه ارزهای دیجیتال متعددی عرضه شده‌اند که برخی از آنها مانند ارز دیجیتال وی چین آیندۀ درخشانی دارند و برای سرمایه‌­گذاری پیشنهاد می­‌شوند.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با ارز دیجیتال وی چین آشنا کنیم و تمامی موارد مرتبط با بلاک‌چین وی چین را برای شما عزیزان شرح دهیم. البته ما در یک دوره آموزش ارز دیجیتال، صفر تا صد پروژه‌های حوزه رمزارز و نحوه تحلیل بازار کریپتوکارنسی و کسب درآمد از آن را به شما آموزش می‌دهیم، اما اگر علاقه­‌مندید تا در رابطه با شبکه بلاک‌چین و ارز دیجیتال وی چین اطلاعات کسب نمایید، تا انتهای مقاله پارسیان بورس را همراهی کنید!

وی چین چیست؟

وی چین {VeChain} یکی از اولین مجموعه­‌های خدمات بلاک‌چینی است که برای تأمین نیاز کاربران ایجاد شده است و در نظر دارد تا به‌عنوان یک اکوسیستم تجاری توزیع شده، فرایندهای کسب­ و کارهای مختلف در سراسر این کره خاکی را ساده­‌تر کند. در پلتفرم ساختاری این شبکه بلاک‌چینی، کاربران قادرند تا تمامی فرایند تولید و عرضۀ یک محصول را پیگیری کنند، حال این محصول می‌­تواند در دسته­‌بندی مواد غذایی باشد یا پوشاک.

امروزه بسیاری از صنایع مختلف مانند کالاهای لوکس، کشاورزی، لجستیک، صنایع غذا و دارو و دولت­‌ها، استفاده و بهره‌­مندی از تکنولوژی بلاک‌چین وی چین را در دستور کار خود قرار داده‌­اند و تلاش دارند تا با استفاده از این تکنولوژی به‌­روز و جذاب فرایند کاری خود را بهبود ببخشند.

همان­طور که بیان شد، امکان رهگیری کالاها از طریق زنجیرۀ تأمین وی چین ممکن است و با استفاده از این تکنولوژی می‌­توانید از کیفیت و اصالت کالاهای مدنظر خود برای خرید اطمینان حاصل نمایید. البته این مورد تنها کاربرد شبکه بلاک‌چین وی چین نیست و این سیستم بلاک‌چینی کاربردهای متعددی دارد که در ادامه به آنها می‌­پردازیم و جزئیات آنها را مرور می‌­کنیم.

VeChain چیست؟

وی چین چگونه کار می‌­کند؟

در ابتدای کار، وی چین به­‌عنوان یک بلاک­چین و با هدف ایجاد زنجیره تأمین تأسیس شد و کار خود را شروع کرد اما از همان ابتدا فعالیت‌­های خود را گسترش داد و به یک پلتفرم غیرمتمرکز تبدیل شد. شبکه بلاک‌چین وی چین مانند بسیاری دیگر از شبکه­‌های بلاک‌چینی، به شکل بیزینس محور، پایدار و مقیاس­‌پذیر کار می­‌کند. در این اکوسیستم بلاک‌چینی مانند سایر دفتر کل‌­های توزیع شده {DLT}، بررسی و نظارت بر تاریخچه کلیه تراکنش­‌های صورت­‌گرفته ممکن است.

اعتماد در زنجیره تأمین

تکنولوژی مورد استفاده در زنجیره تأمین وی چین، ترکیبی از تکنولوژی بلاک‌چین و تراشه هوشمند ساخت وی چین است. این تراشه هوشمند می‌­تواند در فناوری­‌های مختلف اینترنت اشیا {IoT} مثل تراشه­‌های NFC، ردیاب‌­های RFID، یا کدهای QR اجرا شود.

این سیستم زنجیره تأمین کالاها در وی چین تکنولوژی بسیار جذاب و کاربردی است و می­‌تواند نقش بسیار مهم و مؤثری در تضمین اصالت و کیفیت محصولات تمامی صنایع داشته باشد. در این بخش، قصد داریم یک مثال در مورد این زنجیره تأمین را بررسی نماییم.

امروزه در سراسر جهان ارزش صنعت کالاهای لوکس تقلبی، چیزی در حدود 450 میلیون دلار است. اگر زنجیره تأمین شبکه بلاک‌چین وی چین محقق شود و در سراسر جهان به طور گسترده مورد استفاده قرار گیرد، دیگر احتمال اینکه فردی با صرف هزینۀ کالای لوکس اصل، کالای تقلبی خریداری نماید به صفر می‌­رسد و خریدار کالا می­‌تواند از اصالت کالای خریداری شده، اطمینان حاصل نماید. به زبان دیگر، با جهانی‌شدن صنعت بلاک‌چین دیگر نیازی به اعتماد کردن به طرف معامله در تجارت­‌ها وجود نخواهد داشت و شما به‌طورقطع اطمینان دارید که کالای مدنظرتان اصل است.

در این روش، شما به‌عنوان خریدار کالا می­‌تواند تراشه هوشمند روی کالا را اسکن کنید و از چندوچون فرآیند تولید و عرضۀ آن مطلع شوید و از آنجا که سیستم ثبت اطلاعات در شبکه بلاک‌چین غیرقابل‌تغییر است، از صحت اطلاعات ثبت شده مطمئن خواهید بود.

این زنجیره تأمین هم­‌اکنون در سطح بین­‌المللی و عملی در دسترس همگان نیست اما پیش‌­بینی می‌­شود که این تکنولوژی به‌زودی در دسترس صنایع مختلف قرار گیرد.

وی چین چیست

لجستیک و زنجیره تأمین

بهبود سیستم­‌های لجستیک نیز از دیگر اهداف شبکه بلاک‌چین وی چین است و این اکوسیستم قصد دارد تا علاوه بر جلوگیری از تقلب در فروش کالاها، از طریق ردیابی ساده‌­شده محصولات، سیستم­‌های لجستیک را نیز بهبود بخشد.

در کل می­‌توان ردیابی محصولات در سیستم زنجیره تأمین را پردردسر و دشوار توصیف کرد زیرا اطلاعات می‌­بایست به شکل دستی وارد سیستم شوند و ضمناً مدیریت کالاها در هر صنعت شکل جداگانه‌­ای دارد، اما با وجود تمامی این مشکلات، حین استفاده از اکوسیستم وی چین تنها کافی است تا تراشه هوشمند کالا را اسکن کنید تا تمامی اطلاعات مربوط به کالا در دسترس شما قرار گیرد و این موضوع شفافیت اطلاعاتی را به ارمغان می­‌آورد.

هنگامی که وی چین با دستگاه­‌های اینترنت اشیا یا همان IoT تلفیق شود، سنجش کنترل کیفیت نیز به سنجش کنترل اصالت اضافه می‌­شود و شما می­‌توانید علاوه بر دریافت اطلاعات در مورد اصالت کالا، اطلاعات مفیدی در مورد کیفیت کالا نیز به دست آورید. البته باید اشاره کنیم که این ویژگی بیشتر مربوط به صنایع غذایی و کشاورزی است، به این شکل که ممکن است یک محموله بزرگ از یک نوع ماده غذایی با تغییر چند درجه‌­ای دما فاسد شود. در تجارت سنتی، ممکن است شما متوجه این موضوع نشوید و ضرری جدی را متحمل شوید اما با استفاده از تراشه هوشمند و شبکه بلاک‌چین وی چین، درصورتی‌که محموله فاسد شده باشد، شما می‌­توانید متوجه این موضوع شوید و از ضرر احتمالی جلوگیری کنید.

در کل می‌­توان بخش زنجیره تأمین در سیستم بلاک‌چین وی چین را بسیار مفید و ارزشمند تلقی کرد زیرا در این سیستم، هزینه­‌های کارخانه­‌ها و کسب­ وکارها کاهش می‌­یابد و مصرف‌کنندگان نیز از اصالت و کیفیت محصولات اطمینان حاصل می­‌کنند و هر دو طرف معامله با استفاده از وی چین، سود خواهند برد! اکوسیستم وی چین همواره به دنبال این است تا با ایجاد فضایی مملو از فناوری­‌های نوآورانه، محیطی سازگار با محیط‌زیست و به نفع همه را به وجود آورد تا تمامی افراد حاضر و محیط‌زیست از این سیستم نفع ببرند.

بلاک‌چین وی چین تور چیست و چگونه کار می­‌کند؟

اسم شرکت وی چین در ماه فوریه از سال 2018، به وی چین تور {VeChain Thor} تغییر کرد. این پلتفرم جدید نیز مانند سایر اکوسیستم­‌های بلاک‌چینی بیزینس محور عمل می‌­کند و به­‌عنوان قلب تپنده اکوسیستم وی چین مطرح شده است. شبکه بلاک‌چین وی چین تور عمومی است و تمامی افراد قادرند تا سوابق تراکنش‌های انجام شده را مشاهده و بررسی کنند. به‌منظور این مشاهده، می­توانید به سایت explore.vechain.org مراجعه کنید.

توسعه­‌دهندگان بلاک‌چین وی چین تور با علم به مشکلاتی که به دلیل مقیاس‌­پذیری پایین در بلاک‌چین‌های دیگر به وجود آمده است، توجه ویژه‌­ای به بحث مقیاس‌پذیری در توسعه این نرم‌افزار داشته‌اند و سعی کرده‌­اند تا مقیاس‌پذیری این بلاک‌چین را بهبود ببخشند.

هم اکنون کسب­ و کارها قادرند تا اپلیکیشن غیرمتمرکز خود را بر روی بلاک‌چین وی چین تور استقرار دهند و این اپلیکیشن را توسعه بخشند. صاحبان کسب­ وکارها می­‌توانند از سایر دی اپ­‌های موجود در شبکه بلاک‌چین وی چین نیز بهره ببرند. بر اساس گفتۀ توسعه دهندگان و شرکت وی چین، هدف این بلاک‌چین تبدیل‌شدن به “پایه و اساس یک اکوسیستم بلاک‌چینی بیزینس محور و بسیار پایدار و مقیاس‌پذیر” است.

در شبکه بلاک‌چین وی چین، کاربران برای انجام تراکنش نیازی به هولد کردن رمزارز خاصی ندارند و این وظیفه بر دوش سازندگان و مالکان اپلیکیشن­‌ها نهاده شده است. هدف از این کار این است که کاربران تجربه خوشایندی از کار با بلاک‌چین وی چین را به دست آورند.

بلاک‌چین وی چین

الگوریتم POA  در شبکه بلاک‌چین وی چین

در این بخش قصد داریم تا شما را با چگونگی دسته‌­بندی، پردازش و اضافه‌­شدن تراکنش‌­ها به بلاک­چین در سیستم بلاک‌چین وی تور آشنا کنیم.

مکانیزم اجماع بلاک‌چین وی چین تور، اثبات اعتبار {PoA} است. این مکانیزم اجماع نسبت به سایر بلاک‌چین‌های عمومی، متمرکزتر است و مسئولیت پردازش تراکنش­‌ها بر عهده تعداد مشخصی از نودهای شبکه است. تأیید بلاک‌­های حاوی اطلاعات تراکنش­‌ها توسط مستر نودهای شبکه صورت می­‌پذیرد و برای اینکه به این درجه در شبکه بلاک‌چین وی چین تور دست یابید، می‌­بایست حداقل 25 میلیون واحد VET که ارزشی میلیون دلاری دارد را نگهداری کنید.

همان‌طور که بیان شد، تیم وی چین هدفی برای دستیابی به سیستمی کاملاً غیرمتمرکز ندارد و قصد دارد تا رضایت و موافقت عمومی اثبات اعتبار را اجرا کنند که در آن 101 اعتبارسنج شناخته شده بلاک‌ها را ایجاد می‌­کنند. نودهای دیگری نیز برای حفظ سلامتی شبکه دخیل هستند و این سیستم به این نودها نیز وابسته است. تمامی نودهای حاضر در سیستم بلاک‌چین وی چین، VTHO را به‌عنوان یک پاداش برای حفظ شبکه دریافت می­‌کنند. چهار نوع نود متفاوت در این سیستم وجود دارد که تاریخ رسیدن و حساب VET دارندگان هرکدام از آنها متفاوت است. این نودها عبارت‌اند از:

  • نودهای قدرت ( Strength Nodesدوره سررسید ۱۰ روز ( حداقل ۱ میلیون VET)
  • نودهای صاعقه (Thunder Nodes) – دوره سررسید ۲۰ روز  ( حداقل ۵ میلیون VET)
  • مسترنودهای میلونیر (Mjolnir Masternodes) – دوره سررسید ۳۰ روز  (حداقل ۱۵ میلیون VET)
  • .مسترنودهای ثرادهایم (Thrudheim (Authority) Masternodes)  تاریخ شروع سر رسید ۱۷/۲۱/۱۲ (حداقل ۲۵ میلیون)

نود­های قدرت، صاعقه و میلونیر که به‌اختصار آنها را نودهای اقتصادی می­خوانیم، پاداش خود را از استخر VTHO بنیاد وی چین دریافت می­‌کنند. ضمناً این نودها برای نگهداری VET نیز پاداش معمولی را نیز دریافت خواهند کرد. اما نودهای 101 اعتبارسنج یا همان ثرادهایم علاوه بر دریافت پاداش مشابه با نودهای اقتصادی، 30 درصد از توکن­‌های VTHO که توسط معاملات بلاک‌چین استفاده شده اند را نیز دریافت می‌­کنند و مابقی این توکن‌­ها که کارمزد تراکنش‌­ها هستند، می‌­سوزند.

اعتبارسنج­‌هایی که به مسترنودهای ثرادهایم تبدیل می­‌شوند برای رسیدن به این نود، ابتدا باید توسط وی چین بررسی شوند و پس از تأیید، به پوزیشن این نود دست خواهند یافت. این نودها علاوه بر داده‌­های مربوط به سررسید و حداقل تقاضای VET، می‌­بایست روش‌­های KYC را بررسی و تأیید کنند، هویت آنها را علنی کنند و تقاضاهای دیگری که بنیاد وی چین تعیین می‌­کند را نیز تأیید کنند.

ارزهای دیجیتال وی چین: توکن VET و VTHO

در این بخش قصد داریم تا شما را با توکن‌­های VET و VTHO که هر دو ارز دیجیتال وی چین هستند، آشنا کنیم و اطلاعات مهمی دررابطه‌با این رمزارزها به شما عزیزان ارائه دهیم.

ارز دیجیتال vet و vtho

معرفی توکن­‌های VET و VTHO

سیستم مورد استفاده در اکوسیستم وی چین تور، سیستم دوال توکن است. هدف توکن VET، ایجاد تراکنش­‌های مالی بر روی شبکه بلاک‌چین وی چین تور و کسب سود از طریق ذخیره‌­سازی و انتقال ارزش است و هدف توکن VTHO، پرداخت کارمزد انتقال ارز دیجیتال وی چین یا همان توکن VET است.

به­­‌نوعی می­توان توکن VTHO را توکن انرژی خواند! این توکن عملکرد مشابهی با گس اتریوم دارد و استفاده از آن، به‌منظور پرداخت کارمزد تراکنش­‌ها صورت می­‌پذیرد. به طور مثال، اگر بخواهید 5 هزار واحد ارز دیجیتال وی چین یا همان VET را منتقل کنید، کارمزد این تراکنش با استفاده از VTHO پرداخت می­‌شود.

میزان این کارمزد، وابسته به دیتا و حجم تراکنش در حال پردازش است و همان‌طور که اشاره شد، بخشی از این کارمزد برای پوشش هزینه­‌های گس محاسباتی در تمامی تراکنش­‌های بلاک‌چین وی چین تور، به مسترنودها تعلق می‌گیرد و باقی این توکن­‌ها می‌­سوزند. مسترنودها برای پردازش این تراکنش‌­ها نیازمند صرف قدرت پردازشی هستند، به‌این‌علت سی درصد از توکن­‌های VTHO که برای پرداخت کارمزدها صرف می‌­شوند، به این دسته از نودها تعلق می­گیرد.

پیشنهاد ویژه: دوره‌های تخصصی آموزش ارز دیجیتال

ارتباط میان VET و VTHO

همان­طور که با مطالعه متن بالا دریافتید، شبکه VeChainThor برای دستیابی به عملکرد صحیح به هر دو ارز دیجیتال وی چین {توکن­های وی چین} نیاز دارد. اما برای اینکه بتوانید توکن­‌های VTHO را دریافت نمایید، به توکن­‌های VET نیاز خواهید داشت.

شما می‌­توانید با نگهداری ارز دیجیتال وی چین یا همان VET، توکن­‌های VTHO را به دست آورید و از این توکن­‌ها برای پرداخت کارمزد تراکنش­‌های خود بهره بگیرید. اگر شما به میزان 10 هزار ارز دیجیتال وی چین یا همان توکن VET را نگه‌داری کنید، روزانه 4.2 توکن VTHO به شما تعلق می­گیرد.

نقاط قوت ارز دیجیتال وی چین یا همان VET

اگر قصد دارید بر روی ارز دیجیتال وی چین سرمایه‌گذاری کنید و یا اگر به دنبال تحقیق در مورد رمزارزهای مختلف برای سرمایه­‌گذاری هستید، این بخش مخصوص شماست!

همان­‌طور که می­‌دانید وی چین باتوجه ­به مراودات با دولت چین و ارائه ایده زنجیره تأمین، توانسته است توجه بسیاری از شرکت­‌ها را به خود جلب نماید و پشتوانه فنی و مالی قدرتمندی را برای خود ایجاد نماید. باتوجه ­به این پشتوانه مالی قوی، ارزهای دیجیتال وی چین {VET  و VTHO} برای سرمایه­‌گذاری و انتقال ارزش بسیار مناسب هستند و آینده درخشانی انتظار ارز دیجیتال وی چین را می­‌کشد!

علاوه بر این پشتوانه مالی، سرعت پردازش تراکنش­‌ها در اکوسیستم وی چین تور بسیار بالا است و این موضوع باعث شده است تا بسیاری از افراد به‌جای استفاده از رمزارزهای دارای سرعت پایین، از ارز دیجیتال وی چین برای انتقال پول استفاده کنند.

سرمایه­‌گذاری شرکت­‌های بزرگ پروژه وی چین تور، باعث شده تا قانع شویم که این ارز دیجیتال می­‌تواند انتخابی مناسب برای سرمایه­‌گذاری باشد. پس توصیه می­‌شود که با تحقیق و بررسی در مورد این ارزها سرمایه­‌گذاری خود را پیگیری کنید و فرصت خرید ارز دیجیتال وی چین را به‌سادگی از دست ندهید.تمامی موارد که در مورد رمزارز VET مطرح کردیم، در مورد رمزارز VTHO نیز صادق است.
نکته: باید اشاره کنیم که بررسی نقاط قوت ارز دیجیتال وی چین، سیگنال خرید نیست و نگارنده تنها بر اساس نقاط قوت این ارز دیجیتال، شرایط سرمایه­‌گذاری در این ارز را پیشنهاد داده است و مسئولیت هر نوع سود یا ضرر در معامله شما، بر عهده خودتان خواهد بود.

تیم وی چین

تیم وی چین و پیشرفت آن

وی چین یکی از شرکت­‌های وابسته به مجموعۀ BitSe است، این مجموعه یکی از بزرگ‌ترین شرکت­های بلاک‌چینی در کشور چین است. تیم مربوط به وی چین که در کشور سنگاپور مستقر است و بیش از 150 عضو قدرتمند دارد. از نکات جالب­ توجه این شرکت، می­توان به حضور افراد بااستعداد و خلاق در میان مدیران تیم وی چین اشاره کرد.

مشارکت با شرکت­‌های تجاری و ارتباط تنگاتنگ با دولت چین

علاوه بر ایده مناسب و نوآوری به‌­کاررفته در زنجیره تأمین، یکی از دلایل اهمیت و پیشرفت شرکت وی چین، ارتباط تنگاتنگ این شرکت با کشور چین است. کشور چین اجازه ورود و فعالیت آزادانه به شرکت­های بلاک‌چینی غیر چینی را نمی‌­دهد و این کشور باتوجه ­به پتانسیل بالا و شایان توجه امروزه توسط شرکت­های بلاک‌چین چینی مانند شبکه بلاک‌چین وی چین و ارز دیجیتال وی چین قبضه شده است.

علاوه بر این موضوعات، شرکت­های قدرتمند و چندین بنیاد دولتی مانند “اتحادیه بهداشت حیوانات و امنیت غذایی چین”، از طرح زنجیره تأمین وی چین استقبال کرده‌­اند و این موضوع منتهی به عقد چندین قرارداد میان شرکت­‌ها و بنیادهای دولتی و وی چین شده است. ضمناً شرکای تجاری قابل­ توجهی با شرکت وی چین ارتباط دارند و از جمله این شرکت­ها می­توان به والمارت چین، رنو، PwC و … اشاره کرد.

این شرکت­‌ها از راهکارهای ارائه شده در بلاک‌چین وی چین تور استفاده می­کنند و شنیده­‌ها حاکی از آن است که غول خودروسازی آلمانی، BMW نیز قصد همکاری با شرکت وی چین را دارد و قصد دارد تا به‌­زودی این همکاری را شروع کند. طبعاً این همکاری­‌های گسترده و حضور ایدۀ بهبود وضعیت لجستیک و سنجش کیفیت و اصالت در زنجیره تأمین کالا در کشوری که بزرگ‌ترین تولیدکننده کالا در جهان است، باعث شده تا پیشرفت وی چین فراتر از انتظار رخ دهد.

شرکای تجاری Vechain

تحول و پیشرفت وی چین در سال 2018

سال 2018 یکی از مهم­ترین سال­ها در تاریخ شرکت وی چین بوده و این شبکه در این سال، به مرحله مهمی از راه‌اندازی شبکه اصلی پلتفرم خود رسیده است. هنگامی در ماه ژوئن این شرکت شبکه اصلی خود را راه‌­اندازی کرد، این شبکه از بلاک‌چین اتریوم خارج شد و بلاک‌چین خودش را به­‌عنوان پلتفرم کاری انتخاب کرد. در نتیجه این تأسیس بلاک‌چین، این تیم شروع به معاوضۀ توکن VEN با توکن VET کرد. پس از این کار، گسترش اکوسیستمی با نرم­‌افزارهای غیرمتمرکز بیشتر و مشارکت‌­های استراتژیک تجاری در دستور کار وی چین قرار گرفت. از نرم‌­افزارهای غیرمتمرکز این پلتفرم می‌­توان به DNV GL’s My Story و BitOcean’s OceanEX اشاره کرد.

معرفی تیم وی چین

مدیریت ارشد اطلاعات تیم وی چین بر عهده سانی لوو است. این فرد سابقه هدایت آی تی و پروژه­‌های سیستم اطلاعاتی برندهای لوکس را در رزومه­‌اش دارد و مهم­ترین سمت او پیش از قبول مدیریت تیم وی چین، مدیریت ارشد اطلاعات شرکت لویی ویلتون در چین بوده است.

از دیگر افراد حاضر در تیم وی چین می­توان به جی ژانگ، مدیر ارشد مالی وی چین اشاره کرد. این فرد 17 سال در چهارچوب اطمینان‌بخشی فناوری اطلاعات فعالیت داشته است و یکی از افراد باتجربه در تیم وی چین به شمار می­رود. بو شن نیز به‌عنوان مشاور در تیم وی چین حضور دارد که از سوابق او می­‌توان به تأسیس شرکت فنبوشی کپیتال اشاره کرد.

رقبای وی چین

اگر زنجیره تأمین و استفاده از بلاک‌چین را مدنظر قرار دهیم، والتن چین {Waltonchain} و مدوم {Modum} را می­‌توان رقبای وی چین در نظر گرفت اما این سه شرکت به‌طورکلی در حوزه­‌های متفاوتی کار می­‌کنند و در کل نمی­‌توان این سه شرکت را رقبای مستقیم یکدیگر تلقی کرد.

توکن VET را از کجا بخریم؟

اگر در والت خود اتریوم و بیت‌کوین دارید، می­‌توانید در صرافی بایننس، در ازای این دو رمزارز، ارز دیجیتال وی چین را تهیه نمایید. اما اگر هیچ‌کدام از این دو رمزارز را در حال حاضر ندارید، می­‌توانید به وب‌سایت صرافی GDAX یا وب‌سایت صرافی Gemini مراجعه کنید و در ازای دلار آمریکا، اتریوم و یا بیت‌کوین خریداری کنید و پس از انتقال این رمزارزها به سایت بایننس، ارز دیجیتال وی چین را خریداری کنید.

کیف پول­‌های ارز دیجیتال وی چین

بهترین گزینه برای نگه­داری ارز دیجیتال وی چین، اپلیکیشن کیف پول رسمی وی چین تور است که با نام VeChainThor Wallet، در گوگل‌پلی و اپ‌استور برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و آی‌اواس در دسترس است. این کیف پول علاوه بر پشتیبانی از ارزهای دیجیتال وی چین {VET و VTHO}، از چند ارز دیجیتال دیگر نیز پشتیبانی می­‌کند.

علاوه بر VeChainThor Wallet، والت­‌های مشهور و محبوبی مانند تراست والت، اتمیک والت، گوآردا و اکسودوس نیز از ارز دیجیتال وی چین پشتیبانی می­‌کنند و شما می­‌توانید ارزهای دیجیتال وی چین خود را در این والت­‌ها نگه‌داری کنید. اگر علاقه‌­مند به نگه­داری ارزهای دیجیتال خود توسط والت­‌های سخت‌افزاری هستید، می­‌توانید از کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو ایکس برای ذخیره‌سازی سرد استفاده نمایید.

کیف پول وی چین

مقالات مرتبط

نتیجه گیری

با مطالعه در مورد شبکه بلاک‌چین و ارز دیجیتال وی چین دریافتیم که این شرکت بلاک‌چینی که در زمینه صنایع مختلف فعالیت دارد، به دلیل برخورداری از استراتژی­‌های مناسب، همکاری با دولت چین و شرکت­‌های قدرتمند، ارائه ایده­‌های نوآورانه و بهره‌­مندی از تیم باتجربه، توانسته است پیشرفتی جالب­ توجه را تجربه کند و طبعاً آینده درخشانی نیز خواهد داشت.
ممکن است بسیاری از افراد، برخی از سیاست­‌های شرکت وی چین مانند تغییر موقعیت به سمت فضاهای نرم‌­افزارهای غیرمتمرکز را مناسب ندانند و این سیاست­‌گذاری را مورد انتقاد قرار دهند اما آن چیزی که مشخص است، این است که این شبکه بلاک‌چین برای بسیاری از مشتریانی که به دنبال راه‌حل مبتنی بر بلاک‌چین مناسب برای رفع نیازهای کسب­ وکار خود هستند، مفید بوده است و امروزه این شبکه بلاک‌چین و ارز دیجیتال وی چین، تبدیل به ارز دیجیتال و شبکه بلاک‌چین محبوب بسیاری از افراد شده است.

پیش­‌بینی می­‌شود که اگر شرکت وی چین و ارز دیجیتال وی چین به همین شکل فرایند صعودی خود را ادامه دهد، در میان‌مدت ارز دیجیتال وی چین پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای را تجربه نماید و به یکی از ده ارز برتر مارکت تبدیل شود.

درصورتی که به فعالیت در بازار رمزارزها علاقه دارید، می‌توانید در دوره‌های مختلف ما، مثل آموزش ارز دیجیتال در تهران، آموزش ارز دیجیتال در شیراز و… شرکت کنید و صفر تا صد کریپتوکارنسی را یاد بگیرید.

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی