آشنایی با NFT میمون‌های کسل
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

NFT میمون‌های کسل (Bored Apes NFT) چیست؟

NFT میمون‌های کسل یکی از معروف‌ترین توکن‌های غیر قابل تعویض است که طرفداران زیادی داشته و شاید برای شما هم جالب باشد تا در رابطه با پروژه این توکن و جزئیاتی که دارد اطلاعات بیشتری کسب کنید.

بازار توکن‌های غیرقابل تعویض یا همان NFT با امکانات بی‌شمار و بعضا سرگرم‌کننده‌ای که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، تبدیل به یک گزینه جذاب برای هر تریدر ارزهای دیجیتال شده‌است. پس اگر شما هم از آن دسته علاقه‌مندان به بازار کریپتوکارنسی هستید که به دنبال روش‌های متنوعی برای کسب درآمد بوده و اعتقاد دارید دنیای گسترده ارزهای دیجیتال در خرید و فروش چند ارز خلاصه نمی‌شود، NFT می‌تواند هیجان زیادی برایتان داشته باشد.

جالب است بدانید که NFT یا همان توکن‌های غیرقابل تعویض علاوه‌بر ارزش مادی، دارای ارزغیرمادی هم هستند و به نوعی کار شما با خرید NFT شبیه به جمع‌آوری کلکسیونی از آثار باارزش خواهدبود. اگر می‌خواهید در مورد NFT میمون‌های کسل به زبان ساده بیاموزید، تا انتهای این مقاله همراه آکادمی پارسیان بورس باشید.

با NFT میمون کسل به صورت کامل آشنا شوید

اگر در رابطه با NFT اطلاعات کاملی نداشته و فقط اخباری در مورد آن شنیده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از شروع این مقاله، مطلب مربوط به NFT را مطالعه نمایید تا با دید بازتری NFT میمون‌های کسل را بشناسید.

NFT میمون کسل چیست؟

احتمالا دیدن تصویر میمون‌های کسل برخلاف شنیدن اسم‌شان برای شما آشنا باشد. این موضوع خودش نشان‌دهنده تاثیر و قدرت NFT میمون‌های کسل است.

اما چرا تصویر چند میمون کسل باید جذاب باشد؟ برای پاسخ به این سوال باید نگاهی به داستان شکل‌گیری میمون‌های کسل داشته‌باشیم.

باشگاه قایق تفریحی میمون‌های کسل چیست؟

داستان شکل‌گیری NFT میمون‌های کسل با نام باشگاه قایق تفریحی میمون‌های کسل گره خورده‌است. برای اینکه ربط این داستان را درک کنید باید به گذشته‌ای نه چندان دور برویم. به سال ۲۰۱۷ و زمانی که توکن‌های غیرقابل تعویض یا همان NFTها به اندازه امروز شناخته‌شده و مطرح نبودند.

در آن زمان، ان اف تی چیزی بیشتر از آواتار شبکه‌های اجتماعی نبوده و کسی هنوز بازار خرید و فروش NFT را درک نکرده‌بود تا اینکه نوبت به باشگاه قایق تفریحی میمون‌های کسل رسید.

بنیان‌گذاران این باشگاه یعنی آقای گوردون گونر (Gordon Goner) و آقای گارگامل (Gargamel) بودند که برای اولین بار در سال ۲۰۲۱ متوجه پتانسیل بالای NFT شدند و ایده میمون‌های کسل را مطرح کردند. اما چرا میمون؟ برای پاسخ به این سوال باز هم باید در تاریخ عقب برویم. بهتر است به سال ۲۰۲۰ و روند رو به رشد آن روزهای بازار کریپتوکارنسی نگاهی بیندازیم.

در آن زمان معامله‌گران بزرگ ارزهای دیجیتال شروع به انتشار میم‌هایی با تصویر میمون‌ها کرده و به همین سادگی ایده شکل‌گیری معروف‌ترین NFT این روزهای بازار زده شد.

در عکس زیر، تصویر بنیان‌گذاران قایق تفریحی میمون‌های کسل را همراه با دو NFT معروف از این مجموعه مشاهده می‌کنید.

باشگاه قایق تفریحی میمون‌های کسل چیست؟

امروزه NFT میمون‌های کسل تا حدی در دنیا مشهور شده که بسیاری از افراد مشهور مانند مدونا، امینم، استفان کری (ستاره لیگ بسکتبال NBA)، نیمار، اسنوپ داگ و جاستین بیبر تنها بخشی از افرادی هستند که به عضویت باشگاه میمون‌های کسل درآمده‌اند. حمایت و پشتیبانی این افراد مشهور در کنار برندهایی مانند آدیداس، باعث معروف شدن NFT میمون‌های کسل شده‌است.

قیمت NFT میمون‌های کسل چقدر است؟

مثل هر پروژه موفق دیگری، NFT میمون‌های کسل نیز در آغاز قیمت بسیار پایینی داشت و کار خود را با قیمتی کمتر از ۲۰۰ دلار برای هر NFT آغاز کرد اما به سرعت و بعد از فراگیری باشگاه قایق تفریحی میمون‌های کسل، شاهد رشد قیمتی چشم‌گیر آن‌ها بودیم؛ به‌طوری که امروزه به راحتی در حدود ۸۰ هزار دلار قیمت داشته و حتی چهره‌ای مانند استفان کری برای تهیه NFT میمون‌های کسل حاضر به پرداخت رقم ۱۸۰ هزار دلاری شد!

در تصویر زیر عکس آقای استفان کری را در کنار NFT مخصوص خود از مجموعه میمون‌های کسل مشاهده می‌کنید.

قیمت NFT میمون‌های کسل چقدر است؟

شاید بپرسید NFT میمون‌های کسل چه ویژگی یا ویژگی‌هایی دارد که تا این اندازه معروف شده‌اند. در قسمت بعدی مقاله قصد داریم به دلایل شهرت این NFT بپردازیم.

البته قبل از اینکه بخواهیم در رابطه با ویژگی‌های این NFT صحبت کنیم باید به این موضوع اشاره نماییم که آینده‌ای که توسط افراد حرفه‌ای و متخصصین این حوزه برای تمامی NFTها تصویر شده است خیلی جالب نبوده و شاید راه خیلی خوبی برای سرمایه گذاری سنگین نباشد.

اگر به دنبال راهی هستید تا سود بسیار بیشتری به دست آورید، پیشنهاد ما ارزهای دیجیتال است. شاید فارکس از نظر خیلی از افراد سخت باشد ولی ارزهای دیجیتال به این شکل نبوده و به همین دلیل می‌توانید مانور بیشتری روی آن داشته باشید.

البته باید این را نیز بدانید که آسان‌تر بودن این بازار به معنای عدم نیاز به آموزش نیست. برای ورود به هر حوزه بازارهای مالی باید آموزش کاملی را پشت سر بگذارید تا مطمئن شوید به سود دست پیدا می‌کنید. به همین دلیل بهتر است آموزش ارز دیجیتال را خیلی جدی بگیرید.

ویژگی‌ها و مزایای NFT میمون‌های کسل

یکی از عوامل مهم در محبوبیت پروژه میمون‌های کسل، مزایای منحصربه‌فردی ست که برای دارندگان آن‌ها در نظر گرفته شده است. از جمله این مزایا می‌توان به عضویت در انجمن سری میمون‌ها اشاره کرد که فقط افرادی اجازه ورود به آن را دارند که صاحب یکی از NFT‌های مجموعه میمون‌های کسل باشند.

یکی دیگر از مزایایی که در اختیار دارندگان این ان اف تی قرار می‌گیرد، امکان استفاده از ارز دیجیتال مخصوص این پروژه به نام ApeCoin  است. این ارز دیجیتال که از مارس ۲۰۲۲ بین دارندگان NFT میمون‌های کسل توزیع شده به آن‌ها فرصت می‌دهد تا در برنامه‌های آینده تیم نقش داشته‌باشند. یکی از برنامه‌های ثابت این تیم، ساخت بازی‌هایی مبتنی بر جهان متاورس است.

تعداد کل توکن‌های میمون‌ها ۲۰ هزار عدد بوده و همین تعداد کم (دربرابر تقاضای بسیار زیاد) یکی از دلایل ارزش آن‌هاست. از این ۲۰ هزار توکن، ۱۰ هزارتا مورد از آن‌ها مربوط به توکن میمون‌های سایبورگ است که در سپتامبر سال ۲۰۲۱ وارد مجموعه شدند.

جالب است بدانید که بیشترین مبلغی که برای یکی از توکن‌های مجموعه میمون‌‌های کسل پرداخت شده، بیش از سه میلیون دلار بوده‌است! این مبلغ که برای میمون کسل شماره ۸۸۱۷ پرداخت شده معادل ۸۵۲ اتر می‌باشد. البته این بیشترین اتر پرداختی برای تصاحب یکی از میمون‌های مجموعه نیست بلکه خریدار میمون کسل شماره ۷۵۳۷ مبلغ ۱۰۲۴ اتر برای دریافت مالکیت این NFT پرداخت کرده که مبلغی معادل ۱.۵ میلیون دلار است.

نحوه خریدNFT میمون‌های کسل

اگر از سر کنجکاوی هم شده می‌خواهید سری به کلوب میمون‌های کسل بزنید و صاحب یکی از خاص‌ترین توکن‌های موجود در بازار شوید کافی‌ست سری به سایت Opensea بزنید. برای این کار ابتدا کیف پول خود را به سایت متصل کرده و بعد از ورود، در نوار جستجو، عبارت Bored Ape Yacht Club را وارد کنید. بعد از انتخاب توکن موردنظر، فرایند پرداخت را طی کرده و NFT خود را دریافت می‌کنید. برای اینکه به صورت تصویری و کامل آموزش خرید nft در پلتفرم OpenSea  را مطالعه کنید، اینجا کلیک کنید.

پیش از اقدام به خرید، باید بدانید که مانند هر عضوی از بازار مجازی، توکن‌های غیرمتمرکز هم دارای روند قیمتی خاص خود هستند و شما می‌توانید با ورود هوشمندانه به بازار، در عین تحمیل کمترین هزینه ممکن صاحب یک NFT خاص شوید. در نمودار زیر نگاهی به روند قیمتی توکن میمون‌های کسل می‌اندازیم.

نحوه خریدNFT میمون‌های کسل

جمع‌بندی

در این مطلب در رابطه با NFT میمون‌های کسل و داستانی که پشت این توکن غیر قابل تعویض وجود دارد صحبت کردیم. در حال حاضر شما سرگذشت و تاریخچه این NFT را دانسته و با اطلاعات بیشتری برای خرید یکی از آن‌ها اقدام خواهید کرد.

در آخر اگر هر سوالی در رابطه با NFT میمون‌های کسل دارید که با مطالعه این مطلب به پاسخ آن دست پیدا نکردید، می‌توانید از طریق بخش کامنت‌ها با کارشناسان ما در ارتباط بوده و پاسخ خود را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • اگه خودمون یه میمون طراحی کنیم شبیه اینا و بزاریمش برای فروش ممکنه کسی پیدا بشه و بخرش و بره داخل مجموعه یا نه؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی