معروف ترین توییتر های ارز دیجیتال کدام هستند؟
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

معروف ترین توییتر های ارز دیجیتال کدام هستند؟

یکی از شیوه‌های بروز بودن در دنیای رمز ارزها دنبال کردن معروف ترین توییتر های ارز دیجیتال است. با استفاده از این ترفند می‌توانید با نظرات و تحلیل‌هایی که افراد صاحب نظر در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال دارند آشنا شوید؛ اما نکته‌ی قابل توجهی که وجود دارد این است این افراد چه کسانی هستند. با مطالعه‌ی این مقاله می‌توانید تا افراد تاثیرگذار در دنیای ارزهای دیجیتال را بشناسید.

در حال حاضر بیشتر افرادی که در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال فعالیت دارند افراد سرشناس در این زمینه را می‌شناسند. لازم به ذکر است بدانید که افراد تاثیرگذار و مشهوری در این زمینه وجود دارند که می‌توانید از تجربه‌های آن‌ها کمال استفاده را ببرید. پیگیری و مطالعه‌ی نظرات این افراد باعث می‌شود که تجربه‌ی مطلوبی برای کاربران و معامله‌گران باشد.

مطالعه معروف ترین توییتر های ارز دیجیتال

معروف ترین توییترهای ارز دیجیتال کدام هستند؟ | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
ارز دیجیتال در توییتر

این روزها شبکه‌های اجتماعی به افراد پیشرو در صنعت ارزهای دیجیتال امکان می‌دهد تا با افراد جامعه در زمینه‌های گوناگون در ارتباط باشند. یکی از مهم‌ترین شبکه‌های اجتماعی توییتر است که می‌تواند اطلاعات فوق‌العاده‌ای را در زمینه‌ی فناوری بلاکچین و ارز های دیجیتال در اختیار افراد بگذارد. قصد داریم در ادامه افراد مشهور و نوابغی که در حوزه‌ی ارز های دیجیتال فعالیت می‌کنند را به شکل مختصر معرفی کنیم. معامله‌گران می‌توانند این افراد را در پلتفرم توییتر دنبال کنند و به کمک آن‌ها اطلاعات مربوط به دنیای ارزهای دیجیتال را کسب کرده و به این ترتیب دانش خود را در این حوزه ارتقاء دهند.

ویتالیک بوترین: بی‌تردید یکی از معروف ترین توییتر های ارزهای دیجیتال متعلق به این شخص می‌باشد. Vitalik Buterin به عنوان مرد شماره یک اتریوم به شمار می‌رود که ملیت کانادایی روسی دارد و به عنوان نویسنده و برنامه‌نویس شناخته می‌شود. بوترین مانند بیشتر افراد تاثیرگذار دنیا تحصیلات آکادمیک را رها کرده است. وی به عنوان یکی از مشهورترین افراد در حوزه‌ی رمز ارزها شناخته می‌شود. بنیان‌گذار شبکه بلاکچین اتریوم معمولا نظرات بی‌نظیر خود را که غالبا انتقاد آمیز است و حول مشکلات دنیای بلاکچین است ابایی ندارد. او در منازعاتی که مربوط به اتریوم نباشد هم شرکت می‌کند. در کل بوترین عقاید خود را که در ارتباط با مقیاس پذیری بلاکچین، امنیت شبکه، ICOها، نظارت، برنامه‌های غیرمتمرکز را به اشتراک می‌گذارد.

معروف ترین توییترهای ارز دیجیتال کدام هستند؟ | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
ویتالیک بوترین

چارلی لی: دومین نفر از این فهرست چارلی لی می‌باشد این فرد برای بیشتر افراد و فعالان که در صنعت ارز دیجیتال فعال هستند آشنا است. بیشتر شهرت وی به عنوان موسس شبکه‌ی بلاکچین لایت کوین است که به عنوان یکی از فورک‌های بیت کوین مطرح شده است. لی با عنوان مسئول بخش مهندسی کوین بیس نیز فعالیت داشته است.

چارلی لی در طی سال‌های قبل با عنوان فردی شناخته شد که به شکل کاملا آزادانه در مورد عقاید و افکار خود در ارتباط با موضوعات گوناگون کریپتوکارنسی شناخته می‌شوند. یکی دیگر از دلایل شهر موسس LiteCoin اقدامات متنوع و حمایت از پروژه‌های متفاوت است که در زمینه ارزهای دیجیتال انجام داده است. لی اغلب در ارتباط با موضوعات پیرامون بیت کوین، مبادلات اتمی، مقیاس پذیری، فورک می‌باشد.

CZ، بنیانگذار صرافی بایننس: سی زی یا چانگ پنگ ژائو 43 ساله با ملیت چینی و کانادایی است که به عنوان بنیانگذار صرافی دیجیتال Binance معروف‌ترین صرافی در دنیای رمز ارزهای دیجیتالی است. مسلما دنبال کردن نظرات و عقاید این شخص به افراد اجازه می‌دهد که درک بهتری از روند بازار ارزهای دیجیتال داشته باشند. سی زی بی شک به عنوان تاثیرگذارترین در بازار رمز ارزها شناخته می‌شود. بیشتر افراد عقیده دارند که او قبلا تنها در حوزه‌ی معامله‌گری فعالیت می‌کرده است و در حال حاضر با تاسیس صرافی بایننس قصد رقابت با افرادی مانند ویتالی بوترین و شبکه‌ی اتریوم را دارد. یکی از موارد بحث برانگیز که سی زی به آن می‌پردازد بحث در مورد دیفای و آینده‌ی آن است. افرادی که در صرافی بایننس فعالیت می‌کنند لازم است که برای دنبال کردن اطلاعات دست اول از صفحه‌ی بنیانگذار این صرافی دیدن کنند.

نیک زابو: یکی دیگر از افراد که معروف‌ترین توییتر های ارزهای دیجیتال را دارد، نیک زابو است که در گذشته شایعاتی وجود داشت که او همان ساتوشی ناکاموتو واقعی می‌باشد. وی یکی از تاثیرگذارترین افراد در حوزه‌ی بلاکچین است. در حقیقت زابو به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین دانشمندان علوم کامپیوتری و رمزنگار ، پژوهشگر قانونی به شمار می‌رود که اکثرا به علت تحقیقاتی که در قراردادهای دیجیتالی و ایجاد قراردادهای هوشمند دارد شناخته می‌شوند. زابو در سال 1998 به عنوان طراح BitGold فعالیت داشت و هم اکنون مالک بلاگ Unenumerated می‌باشد. توییت‌های نیک زابو معمولا در رابطه با مفاهیم مختلف فنی هستند. بی‌شک مطالعه و بررسی آن‌ها باعث می‌شود که کاربران حوزه‌ی ارزهای دیجیتال اطلاعات ارزشمندی را کسب کنند.

گوین اندرسن: گوین اندرسون یک گسترش دهنده‌ی نرم افزار است که به عنوان یکی از گسترش دهندگان نخستین بیت کوین نیز شناخته می‌شود. او پس از ساتوشی ناکاموتو به عنوان رهبر گروه توسعه دهندگان Bitcoin  شناخته می‌شود. پس از آن که ناکاموتو از رهبری ارز  Bitcoin کناره‌گیری کرد گوین را به عنوان رهبر بزرگترین رمز ارز دنیا و جانشین خود معرفی کرد. به همین دلیل است که پیشنهاد می‌شود کاربران ارز دیجیتال توییتر های او را دنبال کنند. با سعی و تلاش اندرسون در سال 2012 بنیاد بیت کوین تشکیل شد تا به این شکل مسیر توسعه در این شبکه به سادگی انجام بگیرد. اندرسون در سال 2014 از این بنیاد کناره‌گیری کرده و به امور شخصی خود در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال می‌پردازد.

ریکاردو اسپانی: یکی دیگر از معروف ترین توییتر های ارزهای دیجیتال که از او به عنوان خالق رمز ارز مونرو یاد می‌شود. مونرو تا به امروز به عنوان یکی از ناشناخته‌ترین و خصوصی‌ترین ارزهای دیجیتال شناخته شده‌است. اسپانی به عنوان یکی از تاثیرگذارترین افراد در حوزه‌ی ارز دیجیتال به شمار می‌رود که از شخصیتی طنز پرداز بهره می‌برد. در کل مطالعه‌ی نظرات او به دانش فنی افراد اضافه می‌کند و به عنوان تفریح خوبی به شمار می‌رود.

معروف ترین توییترهای ارز دیجیتال کدام هستند؟ | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
ریکاردو اسپانی

آندریاس آنتونوپولوس: او به عنوان یکی از افراد حرفه‌ای و سخنران عمومی برجسته شناخته می‌شود که می‌توانیم به او لقب پیام رسان مبلغ بیت کوین را بدهیم. وی به عنوان یکی از صاحب نظران این حوزه شناخته می‌شود که تا به حال چند جلد کتاب ارزشمند را در زمینه‌ی اتریوم و بیت کوین را تالیف کرده است. آنتونوپولوس به عنوان یکی از نخستین سرمایه‌گذاران اتریوم شناخته شده است.

برادران وینکلووس: برادران وینکلووس با نام‌های کامرون و تیلور که به دوقلوهای وینکلوس نیز شهرت دارند. آن‌ها به عنوان صاحبان اصلی ایده‌ی فیسبوک شناخته می‌شوند. آن‌ها به عنوان بنیان گذاران صرافی جمینا در دنیای ارزهای دیجیتال شناخته می‌شوند. این افراد را به عنوان میلیاردر‌های دنیای ارزهای دیجیتال معرفی می‌کنند. آن‌ها در کنار فعالیت‌هایی که در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال دارند. این افراد به عنوان صاحب نظران و پیشروان تکنولوژی شناخته می‌شوند و دنبال کردن نظرات آن‌ها در توییتر باعث می‌شود کاربران از آخرین اتفاقات بازار آگاه شوند.

جمیسون لاپ: یکی از حرفه‌ای ترین افراد در دنیای ارزهای دیجیتال است که به عناوینی نظیر نویسنده مجله BTCtimes، سایفرپانک خبره، مشاور شرکت سرمایه‌گذاری INX و بنیانگذار Casa شناخته می‌شود. وی به عنوان یکی از معروف‌ترین کریپتوگرافرهای حرفه‌ای در دنیای ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود. افرادی که به بخش فنی حوزه‌ی ارزهای دیجیتالی علاقه‌مند هستند می‌توانند پادکست‌های او را گوش بدهند. او نوشته‌های فوق العاده‌ای در زمینه رمز ارزها دارد. گستردگی تسلط او در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال باعث شده است که افرادی که به دنبال نظرات علمی و کاربردی در زمینه رمز ارزها هستند توییترهای او را دنبال کنند.

آنتونی پامپلیانو: وی به عنوان یک سرمایه‌گذار و کارآفرین در حوزه‌ی سرمایه‌گذاری شناخته می‌شود. معمولاً او را Pomp می‌نامند که به نوعی حالت اختصاری نام او می‌باشد. پامپ دارای یک گروه سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی رمز ارزها است. افرادی که به مباحث اقتصادی و بلاکچین به شکل همزمان علاقه‌مند هستند می‌توانند از توییترهای او بهره‌مند شوند. بی‌شک او یکی از بهترین‌ها در این زمینه به شمار می‌رود.

سخن پایانی:

با توجه به این که سعی کردیم در این مبحث افراد تاثیرگذار در حوزه‌ی ارز های دیجیتال و بازار کریپتوکارنسی را معرفی کنیم. مسلما لیست بالا کامل نیست. اما باید به این مطلب اشاره کنیم که توییتر می‌تواند به عنوان یک منبع مناسب برای فعالان حوزه ارز های دیجیتال به شمار رود. افراد می‌توانند برای گسترش اطلاعات خود در زمینه‌ی بلاکچین و ارزهای دیجیتال به این پیام رسان مراجعه کنند. اما نکته‌ی مهم این است که قبل از هر اقدامی در دنیای کریپتوکارنسی باید تحقیقات لازم را انجام داد و تنها به نظرات افراد معروف و مشهور در این زمینه اکتفا نکنید.

گروه پارسیان بورس امیدوار است که از مطالعه مقاله معروف ترین توییترهای ارزهای دیجیتال لذت و بهره کافی را برده باشید.

پیشنهاد
  • ما در آکادمی پارسیان بورس با تجربه فعالیت چندین ساله در بازار ارزهای دیجیتال و برگزاری کلاس‌های آموزش ارز دیجیتال در مشهد به شما پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از مشاوره‌های رایگان آشنایی با ارزهای دیجیتال، اولین گام‌های ورود به بازار ارزهای دیجیتال را بردارید، برای اطلاع بیشتر و ثبت نام به صفحه ارز دیجیتال مشهد مراجعه کنید.
  • امیدواریم که حداکثر استفاده ممکن از این مقاله آموزشی را برده باشید، در صورت تمایل می‌توانید برای ثبت‌نام دوره‌های جامع حضوری، از  طریق صفحه آموزش ارز دیجیتال در مشهد اقدام کنید، شما همچنین می‌توانید در دوره‌های غیر حضوری پارسیان بورس مثل آموزش ارز دیجیتال در اصفهان نیز شرکت کنید.
  • آکادمی تخصصی پارسیان بورس « مرکز برگزاری کلاس ارز دیجیتال در مشهد »

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی