زمان لیست شدن همستر کامبت
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

زمان لیست شدن همستر کامبت پیش‌بینی شد

زمان لیست شدن همستر کامبت

تا کنون منابع رسمی تاریخ دقیقی برای زمان لیست شدن همستر کامبت اعلام نکرده اند. اما به تازگی در وب سایت رسمی همستر کامبت تاریخ احتمالی لیست شدن توکن HMSTR$ ماه جولای 2024 (اواسط تیر یا اواسط مرداد) اعلام شده است. با این حال این تاریخ ممکن است تغییر کند.

اخیرا همستر کامبت در بازار پیش از عرضه (Pre market) در صرافی های کوکوین (Kucoin) گیت ای او (Gate.io) و بیت گت (Bitget) لیست شده است و امکان پیش فروش آن وجود دارد.

قیمت فعلی همستر کامبت در پیش فروش

در حال حاضر در بازار پیش از عرضه همستر کوین در صرافی Gate.io با نرخ 0.3 دلار خرید و فروش می شود. از طرفی در صرافی تبدیل نرخ پیش فروش آن از 18,200 تومان تا 100,00 تومان می‌باشد.

تصویر تغییرات قیمت همستر کامبت در صرافی Gate.io از حدود سه هفته قبل تا الان:

تغییرات قیمت همستر کامبتپیش بینی قیمت همستر کامبت

با توجه به تعداد بالای کاربران بازی همستر کامبت که اکنون به بیش از ۴۵ ملیون نفر رسیده است، پیش بینی ها حاکی از رشد چند صد درصدی در سه ماهه اول بعد از لیست شدن hamster می باشد. با این تفاسیر قیمت تقریبی بعد از ۳ ماه به حدود ۱ الی ۲ سنت خواهد رسید و در یک بازه یک ساله با توجه به رشد و جذب سرمایه احتمالی، تا بازه قیمتی ۲۰ سنت نیز ممکن است برسد.

کسب درآمد دلاری با یادگیری ارز دیجیتال

بدون تردید یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد در شرایط فعلی کشورمان ورود به حوزه‌های پولسازی مثل ارز دیجیتال است. با این حال بدون داشتن دانش کافی هر کسی ممکن است با ضررهای هنگفتی در این حوزه مواجه شود. به همین دلیل پیشنهاد ما شرکت در دوره‌هایی مثل دوره آموزش آنلاین ارز دیجیتال پارسیان بورس است. شما با شرکت در این دوره تمام مهارت‌های لازم برای ترید ارز دیجیتال را به طور عملی یاد می‌گیرید و در انتها مدرک بین المللی نیز دریافت می‌کنید. همچنین اگر به دنبال کلاس حضوری هستید، می‌توانید به صفحات زیر مراجعه کنید:

حفظ ارزش پول در دوران تورم
ادامه

مقاله‌های پیشنهادی


با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس
ثبت دیدگاه
ارسال دیدگاه
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است