آموزش تخصصی بورس در مشهد | کلاس بورس در مشهد | آموزش تحلیل بنیادی در مشهد | آموزش تحلیل تکنیکال در مشهد | ثبت نام کد بورسی رایگان | پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

افزونه FINEYE افزونه آمار تولید و فروش در تحلیل بنیادی

ما در آکادمی پارسیان بورس بروزترین آموزش‌های بورس را به صورت رایگان در اختیار سهام داران قرار می‌دهیم. اگر آموزش های تحلیل بنیادی رایگان ما را تا کنون مطالعه نکرده اید حتما توصیه می‌کنیم یک سر به دسته بندی مقالات آموزش تحلیل بنیادی بزنید. افزونه FINEYE آمار تولید و فروش شرکت‌های محصول محور در بورس بخشی از اطلاعاتی است که یک سهامدار به کمک آن می‌تواند وضعیت تولید و فروش شرکت را تحلیل نماید. این آمار طی سال‌های اخیر توسط ناشران مالی در قالب گزارش‌های عملکرد ماهانه به اطلاع فعالان بازار بورس رسانده می‌شود. برای دسترسی به این گزارشات می‌توان به سایت اطلاع رسانی ناشران www.codal.ir مراجعه کرد.

کاربرد افزونه آمار تولید و فروش FINEYE

اما به تازگی ناشران مالی با طراحی افزونه ای به نام FINEYE دسترسی به این اطلاعات را آسان تر کرده اند. و دیگر نیازی به دنبال گزارشات تولید و فروش در سایت کدال باشید. افزونه FinEye به راحتی این امکان را برای شما محیا می‌کند. در صفحه سایت TSETMC شرکت مورد نظر خود اطلاعات مربوط به محصولات و میزان تولید و میزان فروش و نرخ فروش این شرکت را به صورت نموداری بررسی کنید. شما به راحتی تشخیص می‌دهید که آیا میزان تولید یا فروش شرکت نسبت ماه مشابه سال قبل بیشتر یا کمتر شده است. این افزونه دید بسیار مناسبی از فروش شرکت‌ها به شما خواهد داد.

نصب افزونه FINEYE

نصب این افزونه بسیار آسان است و فقط بر روی مرورگر کروم قابل نصب می‌باشد.

مرحله اول نصب Fineye:

برای نصب افزونه FINEYE کافیست بر روی نوشته زیر کلیک نماید.

پس از باز شدن صفحه جدید بر روی دکمه سبز رنگ سمت راست کلیک کنید.

دانلود و نصب افزونه FINEYE

 

افزونه FINEYE افزونه آمار تولید و فروش در تحلیل بنیادی | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
مرحله اول نصب Fineye

مرحله دوم نصب  افزونه Fineye:

بعد از نصب افزونه کافی است وارد سایت TSETMC شده و نماد شرکت مورد نظر را باز کنید.

در صورت نصب درست افزونه، دکمه خاکستری رنگی با نماد F به بالای صفحه TSETMC شرکت مورد نظر شما اضافه شده است. با کلیک بر روی آن آمار محصولات و فروش کل شرکت همچون شکل زیر برای شما نمایش داده می شود و می توانید از آن بهره کافی را بگیرید.

افزونه FINEYE افزونه آمار تولید و فروش در تحلیل بنیادی | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
مرحله دوم نصب  افزونه Fineye
مقالات مرتبط:

تفاوت EPS و DPS چیست؟

آموزش کانسلیم ( فصل ۱ و ۴ کتاب کانسلیم )

حجم مبنا چیست و چه مفهومی دارد؟!

توقف نمادها در بورس

ویژگی های شرکت های برتر برای سرمایه گذاری از دید وارن بافت

پیشنهاد
  • ما در آکادمی پارسیان بورس با تجربه فعالیت چندین ساله در بازار بورس و برگزاری کلاس‌های آموزشی بورس به شما پیشنهاد می‌کنیم. با شرکت در ورکشاپ های رایگان  آشنایی با بورس ، اولین گام‌های ورود به بورس را بردارید، برای اطلاع بیشتر و ثبت نام اینجا کلیک کنید.
  • امیدواریم که حداکثر استفاده ممکن از این مقاله آموزشی را برده باشید، در صورت تمایل می توانید برای ثبت نام دوره‌های جامع آنلاین و حضوری به صفحه آموزش بورس در مشهد مراجعه کنید.
  • آکادمی تخصصی پارسیان بورس – مرکز برگزاری کلاس بورس در مشهد
5/5 - (5 امتیاز)

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی