بهترین کیف پول تتر

کیف پول تتر قطعه‌ای نرم افزاری است و داده هایی که برای دسترسی به موجودی تتر خود نیاز دارید، را ذخیره می کند. هرکیف پول دارای یک کلید عمومی مانند شماره حساب و یک کلید خصوصی مانند کلمه عبور می باشد. این کلیدها تشکیل شده از کلمات و اعداد هستند که با نرم افزار رمزگذاری شده کیف پول شما مطابقت دارند.

تتر چیست؟

تتر معروف‌ترین استیل کوین بازار ارزهای دیجیتال است که خود انواع مختلفی دارد، ما در مقاله‌ای تحت عنوان تتر چیست، تمامی جوانب این رمزارز را مورد بررسی قرار داده‌ایم که به کمک آن می‌توانید زیر و بم tether را دریابید.

نحوه انتخاب کیف پول تتر

عوامل مختلفی در نحوه انتخاب کیف پول تتر نقش دارند. همه کاربران با یکدیگر متفاوت هستند و باید نیازهای خاص خود را در نظر بگیرند. در زیر برخی از عواملی که در نحوه انتخاب کیف پول تتر تاثیرگذار هستند را شرح می دهیم.

  • امنیت

از نوع کیف پول گرفته تا شرکت پشتیبان آن عوامل زیادی وجود دارد که می تواند بر سطح امنیت کیف پول تتر تاثیر بگذارد. به طور کلی یک کیف پول گرم یا سرد با پشتوانه محکم و شریک های خوب انتخاب نمایید. و همچنین در مورد انواع کیف پول های تتر تحقیق کنید و با ویژگی ها و محدودیت های هر کدام آشنا شوید.

  • رابط کاربری

صرف نظر از کیف پولی که انتخاب می کنید استفاده از آن نیز آسان باشد. یافتن ویژگی ها و دکمه های مناسب باید یک فرایند روان باشد.

  • خدمات اضافی

کیف پول نباید فقط از ارز دیجیتال پشتیبانی کند. علاوه بر ذخیره، ارسال، دریافت USDT مفید است که روی ویژگی های اضافی حساب نمایید، زیرا به شما این امکان را می دهد ارزدیجیتال بخرید، ترید کنید و حتی سود به دست بیاورید.

بهترین کیف پول تتر
بهترین کیف پول تتر

انوع کیف پول تتر

3 نوع کیف بلاک چین وجود دارد. کیف پول های داغ یا تحت وب، کیف پول های گرم و کیف پول های سرد، که هر کدام از آن ها نقاط مثبت و منفی دارند.

کیف پول های داغ یا تحت وب همیشه به اینترنت متصل می باشند، و آن ها را به اهداف آسانی برای حملات سایبری تبدیل می کند. با این حال دسترسی به آن ها با اتصال اینترنت آسان است.

کیف پول های گرم به اینترنت متصل می شوند اما بیشتر وجوه را به صورت سرد نگه می دارند تا امنیت را حفظ نمایند.

کیف پول های سرد دستگاه های سخت افزاری هستند که ارزهای دیجیتال را از هر گونه اتصال اینترنتی دور نگه می دارد تا این که قرار گرفتن در عرض تهدیدات سایبری را کاهش دهند.

بهترین کیف پول تتر درسال 2023

کیف پول تتر Crypto wallet

یکی از بهترین کیف پول های تتر که با Bit go پیشرو در صنعت حفاظت از دارایی های دیجیتال همکاری می کند، Crypto wallet  می باشد. این برنامه دارای تعدادی ویژگی از جمله کارت نقدی، پشتیبانی مشتری و صرافی داخلی است.

  • نقاط مثبت Crypto wallet

Crypto wallet   برای حل بسیاری از مشکلات که در راه حل های دیگر خواهید یافت طراحی شده است. علاوه بر آن بهترین کیف پول تتر است، از این کیف پول می توانید برای ذخیره بیت کوین، اتریوم، ریپل و لایت کوین استفاده کنید. شما می توانید این ارزها را در صرافی درون برنامه ای معامله کنید یا با ارزهای فیات EUR و GBP ارزهای دیجیتال خریداری کنید.

کاربران به پشتیبانی مشتری و همچنین ویژگی های امنیتی مانند احراز هویت دو مرحله ای برای جلوگیری از دسترسی از راه دور توسط بازیگران دسترسی دارند. برخی از کاربران ترجیح می دهند کلیدهای خود را کنترل کنند، اگرچه این امر آن ها را مسئول حفظ وجوه بدون هیچ کمکی می کند. پشتیبانی و نگهداری امنیت را برای دارندگان رمز ارز ارائه می هد.

  • نقاط منفی Crypto wallet

به عنوان بهترین کیف پول تتر برای نگهداری Crypto wallet  داده های مورد نیاز برای دسترسی به وجوه AKA و کلیدها را نگه می دارد. تایید این که راه حل های این مدل دارای ویژگی های امنیتی شدیدی هستند، مهم می باشد. مشارکت Crypto wallet  با Bit go یک رهبر جهانی در نگهداری دارایی های دیجیتالی به اطمینان ازایمن بودن وجوه در پلتفرم کمک می کند.

کیف پول تتر Tether wallet

کیف پول Tether wallet یکی دیگر از گزینه های بهترین کیف پول تتر موبایلی است که به طور خاص برای ذخیره وجوه USDT طراحی شده است.

  • نقاط مثبت Tether wallet

کیف پولTether wallet  ، کیف پول رسمی USDT می باشد. هنگامی که صحبت از ذخیره سازی تتر به میان می آید، نامی شناخته شده است. این یک راه حل ساده و مناسب برای مبتدیان با تعدادی ویژگی  امنیتی از جمله احراز هویت دو مرحله ای است و کاربران می توانند تتر را با سایر دارایی های رمزنگاری شده تعویض نمایند.

  • نقاط منفی Tether wallet

خزانه های کیف پول Tether wallet در سال 2017 هک شد و سوالات امنیتی را ایجاد کرد. با این حال بهترین کیف پول تتر از آن زمان اقدامات امنیتی کاملا سختگیرانه ای را برای محافظت از سرمایه، سرماه گذاران و کاهش احتمال نقض امنیت انجام داده است. بنابراین، این کیف پول را نمی توان برای ذخیره بیت کوین و یا دیگر ارزهای دیجیتال استفاده کرد و همچنین کاربران نمی توانند مستقیما وجوه خود را برای کالاها و خدمات خرج کنند.

بهترین کیف پول تتر
بهترین کیف پول تتر

پیشنهاد ویژه: دوره‌های تخصصی آموزش ارز دیجیتال

کیف پول تتر my Ether wallet mew

این نوع از کیف پول منبع باز است که می توان از آن برای ذخیره Tether و Ether ETH استفاده کرد. و علاوه بر این که در لیست بهترین تتر قرار دارد در مجموع بهترین کیف پول ارز دیجیتال نیز می باشد.

  • نقاط مثبت my Ether wallet mew

my Ether wallet mew از کیف پول های سخت افزاری پشتیبانی می کند. برای یک نسخه دسکتاپ نسبتا ایمن است زیرا وجوه در دستگاه کاربر به جای یک سرور راه دور ذخیره می شود. این کد به دلیل منبع باز بودن به کاربران امکان می دهد آزادانه آن را بررسی کنند.

  • نقاط منفی my Ether wallet mew

این کیف پول برای توکن های اتر است و سکه های دیگر را ندارد. هیچ پشتیبانی مشتری در دسترس نیست. همان طور که در مورد راه حل های غیر حافظی وجود دارد، در صورت از دست دادن وجوه یا مشکل با آدرس تتر هیچ کارمندی برای کمک به کاربران در دسترس نیست.

کیف پول تتر Coinomi

کوینومی یکی از بهترین کیف پول های تتر چند ارزی می باشد که از همه ی انواع تتر پشتیبانی می کند و می توان گفت بهترین کیف پول دسکتاپ موجود است.

  • نقاط مثبت Coinomi

نقطه مثبت کوینومی در انتخاب گسترده ارزهای آن نهفته می باشد. که با بیش از 1000 رمزارز، گزینه میزبانی روی رایانه رومیزی و یا تلفن همراه پشتیبانی شده است. و این کیف پول از هر دو نوع اصلی تتر پشتیبانی می کند.

  • نقاط منفی Coinomi

Coinomi از ارز فیات پشتیبانی نمی کند و امکان مبادله کریپتوها با یکدیگر یا با فیات در کیف پول وجود ندارد. در حالی که کوینومی بهترین کیف پول تتر می باشد. برای خیره آلتکوین های مختلف مناسب است اما وقتی صحبت از خرج کردن ارزهای دیجیتال به میان می آید راه حل بسیار محدودی است. همچنین نمی توان رمزنگاری را برای کالاها یا خدمات واقعی با کوینومی خرج کرد.

بهترین کیف پول تتر
بهترین کیف پول تتر

کیف پول تتر Binance

این راه حل توسط صرافی رمزنگاری متمرکز Binance ارائه شده که یکی از پرکاربردترین صرافی ها در صنعت می باشد و در لیست بهترین کیف پول تتر قرار دارد.

  • نقاط مثبت Binance

Binance از انواع تتر و نیز بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال ارائه شده در صرافی پشتیبانی می کند و ویژگی ها امنیتی مانند 2FA را ارائه می دهد.

  • نقاط منفی Binance

Binance گزینه ای ندارد که به کاربران این امکان را دهد، که واقعا ارز دیجیتال خود را برای هر چیزی فراتر از سایر ارزهای دیجیتال خرج کنند و در مورد قابلیت استفاده آن را تبدیل به یک حلقه بسته می کند.

کیف پول تتر Omni wallet

یکی از بهترین کیف پول های تتر وب غیر قانونی Omni wallet است که برای ذخیره تتر در پروتکل omni استفاده می شود.

  • نقاط مثبت Omni wallet

Omni wallet یک کیف پول آزمایش شده می باشد که از بیت کوین omni token پشتیبانی می کند. این کیف پول بر روی بلاک چین omni یکی از بلاک چین هایی که برای پشتیبانی از USDT ایجاد شده است میزبانی می شود. کاربران کلید های خود را کنترل می کنند، و برای افراد سرسخت ارزهای دیجیتال جذاب می باشد، اما به طور بالقوه کاربرانی را که به دنبال پشتیبانی نگهبانی هستند بیگانه می کند.

  • نقاط منفی Omni wallet

پشتیبانی چند ارزی بسیار محدود است و صرافی در دسترس می باشد. omni برای نگهداری بیت کوین و تتر مناسب است. اما در سایر ویژگی ها مانند بسیاری از کیف پول های تتر کم است. رابط کاربری متفاوت از راه حل های دیگر است که برخی از کاربران ممکن است آن را گیج کنند.

کیف پول تتر Ledger

Ledger کیف پول سخت افزاری می باشد که بیش از 1000 ارز دیجیتال از جمله تتر را پشتیبانی می کند. به عنوان یک کیف پول سخت افزاری لجر احتمالا بهترین کیف پول خارجی برای ارزهای دیجیتال است.

 

بهترین کیف پول تتر
بهترین کیف پول تتر

نقاط مثبت Ledger

لجر با نگهداری وجوه در ذخیره سرد امنیت فوق العاده ای ارائه می دهد. به این معنی که وجوه در صورت عدم استفاده آفلاین نگه داشته می شوند. کیف پول سخت افزاری لجر امن ترین کیف پول محسوب می شود.

  • نقاط منفی Ledger

ذخیره وجود در یک کیف پول سخت افزاری باعث می شود نسبت به پولی که در کیف پول های داغ آنلاین نگهداری می شود، کمتر در دسترس باشند. زیرا اتصال دستگاه شما و آوردن وجه آین برای استفاده مدتی طول می کشد.

حتما بخوانید: نحوه خرید تتر از 0 تا 100

کیف پول تتر Exodus

اگر جرء کاربران مبتدی در زمینه ارز دیجیتال هستید  Exodus بهترین کیف پول ارز دیجیتال تتر برای شما می باشد. این کیف پول بیش از 200 ارز دیجیتال را پشتیبانی می کند.

  • نقاط مثبت Exodus

رابط کاربری ساده و جذاب Exodus  بسیاری از کاربران مبتدی را به سمت خود جذب کرده است. همچنین به آسانی به صرافی ها و پلتفرم های دیفای و کیف پول سخت افزاری ترزور متصل می شود.

  • نقاط منفی Exodus

در حال حاضر امکان انتقال تتر بر پایه بایننس اسمارت چین به این والت تتر وجود ندارد و تنها می توان تترها ی بر پایه ترون و اتریوم را انتقال داد.

کیف پول تتر Mycelium

اگر به دنبال یک کیف پول تتر برای اندروید و los هستید، Mycelium یکی از بهترین گزینه ها است. این کیف پول تتر بیشتر به دلیل آپشن های سرمایه گذاری و نیز امنیت بالای آن برای کاربران حرفه ای بازار ارز دیجیتال طراحی شده است.

  • نقاط مثبت Mycelium

از نقاط مثبت Mycelium می توان به افزایش گزینه های امنیتی، قابلیت اتصال به کیف پول سخت افزاری، رابط کاربری پیشرفته، امکان ترید محلی و احراز هویت دو مرحله ای اشاره نمود.

  • نقاط منفی Mycelium

از نقاط منفی Mycelium عدم امکان استیکینگ ارز دیجیتال، عدم وجود نسخه دسکتاپ می توان اشاره کرد و همچنین ترید محلی برای کاربران ios غیر فعال می باشد. و تعداد ارز دیجیتالی که توسط این کیف پول پشتیبانی می شود محدود است.

بهترین کیف پول تتر
بهترین کیف پول تتر

کیف پول تتر Atomic wallet

کیف پول تتر Atomic wallet غیر متمرکز می باشد و بیش از 500 ارز دیجیتال را پشتیبانی می کند. امروزه کیف پول های غیرمتمرکز با توجه به عدم شناسایی توسط ارگان های مختلف به یک گزینه محبوب جهت ذخیره ارزهای دیجیتال از جمله تتر تبدیل شده اند.

  • نقاط مثبت Atomic wallet

Atomic wallet با توجه به رابط کاربری آسان به یک گزینه محبوب جهت مدیریت ایمن دارایی ها تبدیل شده است. اتمیک والت علاوه بر نگهداری ارزهای دیجیتال گزینه های سرمایه گذاری مختلفی از جمله استیکینگ را نیز ارائه می دهد.

  • نقاط منفی Atomic wallet

Atomic wallet دارای نقاط منفی از جمله محدودیت در خرید تعداد رمز ارز، عدم قابلیت اتصال به کیف پول سخت افزاری و عدم پشتیبانی از زبان فارسی می باشد.

مقالات مرتبط

جمع بندی

در این مقاله از آکادمی پارسیان بورس، برگزارکننده دوره آموزش ارز دیجیتال در مشهد به انواع کیف پول تتر و نقاط مثبت و منفی آن پرداختیم تا بتوانید راحت‌تر از بین کیف پول‌های نرم افزاری و سخت افزاری موجود انتخاب نمایید.

5/5 - (4 امتیاز)

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی