nft turns pic
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

آموزش تبدیل عکس به nft از 0 تا 100

اگر قصد تبدیل عکس به NFT را دارید، اینجا همان جایی که باید باشید! ان اف تی مخفف توکن‌های غیر قابل تعویض هستند و همان‌طور که از اسمشان پیداست؛ نماینده یک دارایی منحصر به فرد هستند. این دارایی می‌تواند شامل نقاشی و تصویر، موسیقی، فایل ویدئویی و یا حتی بلیط یک کنسرت باشد. اگر شما نیز قصد دارید NFT منحصر به فرد خود را تولید کنید و با فروش آن کسب درآمد کنید؛ پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

NFT چیست؟

قبل از این که به این موضوع بپردازیم که تبدیل عکس به nft چه طور انجام می‌شود بهتر است به این موضوع بپردازیم که NFT چیست. NFTها یا توکن غیر قابل تعویض (NFT) یک دارایی دیجیتالی است که نشان دهنده مالکیت یک دارایی و یا محتوای منحصر به فرد است. برای مثال می‌توان به یک قطعه هنری، یک آواتار یا یک آیتم از یک بازی ویدئویی و یا حتی بلیت یک کنسرت اشاره کرد.

ان اف تی‌ها بر خلاف ارزهای رمزنگاری شده؛ مانند بیت کوین یا حتی پول‌های فیات غیر قابل تعویض هستند. به این معنی که هر واحد بیت‌کوین یا دلار و یا هر ارز قابل تعویض دیگری با دیگر واحد‌های آن یکی است. اما دارایی‌های قابل تعویض یا NFT منحصر به فرد هستند و نمی‌توان آن‌ها را تکرار کرد یا با NFT دیگری با ارزش برابر عوض کرد.

برای کسب اطلاعات جامع در مورد nft، لطفا مقاله nft چیست را مطالعه نمایید.

nft چیست

آموزش  تبدیل عکس به NFT در اوپن سی (Open Sea) از 0 تا 100

OpenSea یک بازار آنلاین پرطرف‌دار برای خرید و فروش NFT است و علاوه بر آن، کاربران در این بازار می‌توانند عکس‌های خود را به NFT تبدیل کنند. در این بخش قصد داریم آموزش مرحله به مرحله تبدیل عکس به NFT در بازار اوپن سی (Open Sea) را بیان کنیم. اگر علاقه‌مند به تبدیل تصاویر خود به NFT و فروش آنها در OpenSea هستید؛ در ادامه مقاله با ما همراه باشید:

اولین قدم ایجاد یک کیف‌ پول برای اتصال به سایت اوپن سی است. زمانی که وارد این سایت شدید باید بر روی گزینه اتصال به کیف پول کلیک کنید. اوپن سی از انواع کیف پول‌های دیجیتال مانند MetaMask ، WalletConnect و Coinbase Wallet و … پشتیبانی می‌کند.

تبدیل عکس به nft

در عکس لیستی از کیف پول‌هایی که قابلیت اتصال دارد را می‌توانید ببینید. اگر بر روی گزینه show more کلیک کنید کیف پول‌های بیشتری برای شما نمایش داده می‌شود.

آموزش تبدیل عکس به nft

بعد از آن روی پروفایل خود را انتخاب و روی گزینه ” Create” را کلیک کرده و “Single Item” را انتخاب کنید. این گزینه‌ها شما را به صفحه ایجاد NFT انتقال می‌دهد. در صفحه ایجاد NFT، تصویری را آپلود کنید که قصد دارید به NFT تبدیل کنید. فایل را که تبدیل عکس به nft انتخاب می‌کنید می‌تواند فرمت‌های متفاوتی نظیر JPEG، PNG یا GIF داشته باشد.

بیمه ارز دیجیتال چیست و چگونه کار می‌کند؟
ادامه

تبدیل عکس به ان اف تی

در ادامه باید جزئیات NFT مانند نام، توضیحات و برچسب‌های مربوط به آن را وارد کنید. همچنین این امکان برای شمال فعال است که یک قیمت شروع برای فروش NFT تعیین کنید. می‌توانید این امکان را فراهم کنید که آن NFT را به حراج گذاشته شود یا با قیمت ثابت فروخته شود.

هنگامی که تمام جزئیات گفته شده را تکمیل کردید، روی گزینه “ایجاد” کلیک کنید تا یک قرارداد هوشمند در بلاک‌چین اتریوم ایجاد شود و نشان دهد که شما مالک NFT هستید.

چه انواعی از عکس‌ها مناسب تبدیل شدن به NFT هستند؟

همان‌طور که در بخش‌های قبل به آن پرداختیم NFTها دارایی‌های دیجیتال منحصر به فردی هستند که می‌توانند طیف وسیعی از محتوا را شامل شوند. در هنگام ایجاد NFT تصاویر، نکته مهم این است که ویژگی‌هایی از تصویر را در نظر بگیرید که می‌تواند آن را به یک NFT ارزشمند و قابل فروش کند. در این بخش قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چه نوع عکس‌هایی برای تبدیل شدن به NFT مناسب هستند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها برای تبدیل عکس به ان اف تی؛ منحصر به فرد بودن آن است. نکته مهم در خصوص NFTها کمیاب و خاص بودن آنها است. از این رو تصاویری که داستانی منحصر به فرد پشت سرشان دارند؛ بسیار ارزشمند هستند. برای مثال، تصویری از یک سلبریتی مشهور که توسط یک عکاس پاپاراتزی (عکاسانی که کارشان تهیه عکس‌های جنجالی و خاص از چهره‌های معروف به‌ویژه هنرمندان و ورزشکاران است) گرفته شده است؛ می‌تواند به عنوان یک NFT ارزشمند باشد. خاص بودن و منحصر به فرد بودن محتوای عکس آن را در بین مردم خاص می‌کند.

علاوه بر منحصر به فرد بودن که یکی از ویژگی‌های مهم عکس است؛ برای تبدیل عکس به nft باید میزان وضوح عکس نیز در نظر بگیرید. از آنجایی که NFTها اغلب به عنوان آثار هنری دیجیتال فروخته می‌شوند؛ باید کیفیت و وضوح بالا داشته باشد. تصاویر با وضوح بالا، جزئیات و وضوح بیشتری را ارائه می‌دهد که در نهایت جذابیت NFT را افزایش دهد.

اگر پشت یک عکس داستانی نهفته باشد آن عکس را منحصر به فرد تبدیل می‌کند که برای تبدیل شدن به NFT مناسب است. NFTها اگر اهمیت فرهنگی و اجتماعی داشته باشند، می‌توانند ارزشمند باشند. برای مثال، تصویر یک حیوان کمیاب و در معرض خطر انقراض می‌تواند به عنوان یک NFT ارزشمند باشد؛ زیرا باعث افزایش آگاهی در خصوص افزایش حفاظت محیط زیستی می‌شود.

کجا می‌توان NFT ها را فروخت؟

در این بخش قصد داریم پلتفرم‌های مهمی که می‌توانید در آن NFTهای خودتان را به فروش برسانید بیان کنیم. در اینجا برخی از محبوب‌ترین بازارهای فروش NFT آورده شده است:

شورت سل (Short Sell) چیست؟
ادامه

سایت اوپن سی OpenSea

همانطور که در بخش‌های قبل نیز متوجه این موضوع شدید؛ اوپن سی  یکی از بزرگ‌ترین بازارهای فروش و تبدیل عکس به ان اف تی است. این سایت طیف گسترده‌ای از دارایی‌های دیجیتال که تصاویر نیز شامل این دارایی‌ها می‌شود پشتیبانی می‌کند. همان‌طور که در بخش‌های قبل نیز به آن پرداختیم شما می‌توانید به‌راحتی تصویر خود را در این سایت آپلود کنید و یک NFT ایجاد کنید. این سایت 2.5 درصد کارمزد برای فروش‌ دریافت می‌کند.

سایت ریربل (Rarible)

ریربل یک بازار فروش NFT است که به‌صورت غیرمتمرکز فعالیت می‌کند. این پلتفرم به هر کسی اجازه می‌دهد تا دارایی‌های دیجیتال خودش را که می‌تواند شامل تصاویر نیز باشد؛ ایجاد و به فروش برساند. نکته مهم در خصوص این پلتفرم غیرمتمرکز بودن آن است؛ یعنی توسط هیچ نهاد متمرکز مرکزی کنترل نمی‌شود. از ویژگی‌های کلیدی این سایت محیط کاربرپسند آن است. در این سایت به راحتی می‌توانید تبدیل عکس به nft را انجام دهید. این سایت در ازای فروش 2.5 درصد کارمزد دریافت می‌کند.

پلتفرم ریربل

سایت نیفتی گیت وی (Nifty Gateway)

این سایت یک پلتفرم آنلاین برای خرید و فروش و NFT است. این پلتفرم در سال 2018 توسط دانکن و گریفین کوک تأسیس و به سرعت به یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها برای فروش NFT در بازار ارز دیجیتال تبدیل شد. یکی از ویژگی‌های کلیدی این سایت تمرکز آن بر تعداد محدودی از هنرمندان محبوب است. سایت نیفتی گیت وی با طیف وسیعی از هنرمندان، نوازندگان و برندهای نام آشنا شریک می‌شود و مجموعه‌ای انحصاری از NFT که فقط برای مدت کوتاهی در دسترس هستند؛ به فروش می‌رسانند.

با شرکت در دوره ارز دیجیتال به درآمد دلخواهتان برسید!

در حال حاضر حوزه ارز دیجیتال یک حوزه پولساز به شمار می‌رود و افرادی زیادی در ایران از طریق آن درآمد دلاری کسب می‌کنند. شما هم می‌توانید با شرکت در  دوره آموزش آنلاین ارز دیجیتال پارسیان بورس دانش خود را در این حوزه به اوج برسانید و کم کم به درآمد درخواهتان برسید. دوره‌های ما دارای پشتیبانی همیشگی هستند و در نتیجه شما هر زمان که مایل باشید می‌توانید سوالاتتان را از ما بپرسید. اگر هم کلاس حضوری را ترجیح می‌دهید، ما دوره حضوری در شهرهای زیر برای شما فراهم کرده‌ایم:

نتیجه‌گیری

در این مقاله به این موضوع پرداختیم که NFT چیست و به طور مفصل در خصوص آموزش تبدیل عکس به nft صحبت کردیم. این نکته را باید مدنظر داشته باشید که هر NFT را نمی‌توان به قیمت‌ها بالا فروخت و باید عکس شما کیفیت خوبی داشته باشد و منحصر به فرد باشد تا مجذوب سرمایه‌داران و کلکسیونرها شود.

مقاله‌های پیشنهادی


با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس
ثبت دیدگاه
ارسال دیدگاه
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است