معرفی و بررسی ارز دیجیتال وینک (Wink) | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

معرفی و بررسی ارز دیجیتال وینک (Wink) + قیمت لحظه ای

معرفی و بررسی ارز دیجیتال وینک (Wink)

ممکن است شما هم در دنیای رمزارزها نام ارز دیجیتال وینک (Wink) به گوشتان خورده باشد. وینک علاوه بر اینکه یک ارز دیجیتال به همین نام هم هست، به یک بستر برای بازی یا همان گیمینگ هم اطلاق می‌شود. این پلتفرم به کلیه‌ی افراد حاضر در آن این امکان را می‌دهد که در آن به بازی بپردازند، با هم تعامل‌هایی داشته باشند و همچنین بر روی چندین بلاک چین به فعالیت بپردازند. درست است که وینک این اجازه را می‌دهد که کاربران بر روی چند بلاک چین فعال باشند اما بلاک چین منحصر بفرد و اصلی چیزی نیست به غیر از بلاک چین ترون. بعضی از گیم هایی که بر پایه‌ی این بلاک چین بوده و محبوب نیز هستند عبارتند از: Slots, Dice و Poker. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی ارز دیجیتال وینک (Wink) پرداخته و در مورد آن صحبت کنیم با ما همراه باشید.

 

معرفی و بررسی ارز دیجیتال وینک (Wink) | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
ارز دیجیتال وینک (Wink)

قیمت لحظه ای ارز وینک

wink
wink

WINkLink (WIN)

قیمت
ریال 6

اگر می‌خواهید نرخ لحظه ای و مارکت کپ سایر ارزهای دیجیتال را نیز مشاهده کنید، به صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال مراجعه کنید.

والت های مورد استفاده برای ارز دیجیتال وینک (Wink)

همان‌طور که حتما می‌دانید برای این که بتوانید در دنیای رمزارزها به فعالیت بپردازید در گام نخست نیاز به یک والت و یا کیف پول دیجیتال دارید. والت ها می‌توانند نرم افزاری و سخت افزاری باشند و شما می‌توانید از هر‌کدام که دوست دارید استفاده کنید. برای انجام هرگونه فعالیت در زمینه‌ی ارز دیجیتال وینک (Wink) حال می‌خواهد خرید باشد یا فروش یا هولد کردن (Hold یا همان نگهداری ارزهای دیجیتال برای مدت زمان تقریبا طولانی) شما قطعا نیاز به یک والت یا کیف پول دیجیتالی معتبر دارید.

نکته‌ی مهمی که در هنگام انتخاب کیف پول دیجیتال برای خودتان می‌بایست به آن دقت ویژه‌ای کنید معتبر بودن در کنار امنیت آن است. پس سعی کنید والت خود را با دقت و وسواس خاصی انتخاب کنید. برای ارز دیجیتال وینک (Wink) کیف پول‌های متعددی را می‌توان به عنوان والت‌های معتبر به شمار آورده و معرفی کرد. این کیف پول‌ها در دو دسته‌ی نرم افزاری و سخت افزاری هستند که در مطلب بعدی به آنها می‌پردازیم.

معرفی کیف پول های مناسب برای رمزارز وینک (Wink)

کیف پول‌هایی که می‌توان برای ارز دیجیتال وینک (Wink) مورد استفاده قرار داد به شرح زیر هستند:

1. کیف پول سخت افزاری لجر (Ledger) که از لحاظ امنیتی فوق العاده عمل می‌کند. این کیف پول می‌تواند از توکن‌های با استاندارد ERC-20 پشتیبانی کرده و در عین حال هم قابلیت ساپورت چندین و چند رمزارز را در اختیار دارد.

2. کیف پول سخت افزاری ترزور (Trezor) که این کیف پول هم دارای امنیت بسیار بالایی است. همانند لجر ترزور هم در عین حالی که از استاندارد ERC-20 پشتیبانی می‌کند، قادر است چندین رمزارز را هم پشتیبانی کند.

3. کیف پول سخت افزاری کیپ کی (KeepKey) که با توجه به سخت افزاری بودنش امنیت آن را می‌توان با تقریب بالایی فوق العاده بیان کرد. همانند دو مورد قبل این کیف پول هم از ERC-20 پشتیبانی می‌کند و هم می‌توان چند رمزارز را در آن نگه داشت.

4. کیف پول نرم افزاری کوینومی (Coinomi) که از نظر امنیتی از نمونه‌های مشابه سخت افزاری ضعیف‌تر است اما در عین حال باز هم می‌توان آن را ایمن به شمار آورد. از نظر قابلیت ها هم مانند نمونه های سخت افزاری هم از استاندارد ERC-20 پشتیبانی می‌کند و هم می‌توان چند ارز دیجیتال را در آن هولد نمود.

معرفی و بررسی ارز دیجیتال وینک (Wink) | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
کیف پول ارز دیجیتال وینک (Wink)

نحوه‌ی عرضه شدن ارز دیجیتال وینک (Wink) چگونه بود؟

همان‌گونه که در قسمت های قبلی هم گفتیم یکی از نخستین پروژه‌هایی که در بستر بلاکچین ترون راه‌اندازی شده و به بهره‌برداری رسید همین پروژه‌ی وینک بود که به صورت غیرمتمرکز کار می‌کرده و می‌کند. در ابتدای امر این پروژه را با نام TronBet می‌شناختند و علت این امر هم این بود که این پلتفرم برای شرط بندی کردن (Bet) بر روی بازی‌های مختلف به وجود آمده بود و در بستر بلاک چین ترون مشغول به فعالیت بود. لذا توسعه‌دهندگان آن نام آن را ترون بت نهادند. در ماه جولای سال دو هزار و نوزده بود که این پروژه‌ی ترون بت به نام وینک تغییر پیدا کرد و توکن خود را با نام WIN به عموم معرفی کرد.

این توکن ابتدا در قسمت لانچ پد صرافی آنلاین و معتبر بایننس قرار گرفت و پس از این که عرضه‌ی اولیه‌ی آن یا همان ICO با موفقیت صورت پذیرفت در میان ارزهای دیجیتال صرافی بایننس به ثبت رسید و در لیست رمز ارزها قرار گرفت. جالب است بدانید در پروسه‌ی عرضه اولیه شدن ارز دیجیتال وینک (Wink) که در بستر لانچ پد بایننس و در جولای سال دو هزار و نوزده صورت پذیرفت چیزی در حدود شش میلیون دلار سرمایه برای آن دریافت شد.

وینک (Wink) چگونه کار می‌کند؟

همان‌طور که گفته شد پلتفرم وینک از انواع نامتمرکز بوده که مبتنی بر بلاکچین ترون می‌باشد. به کمک این پلتفرم، ابزارها و منابعی که دارد افراد می‌توانند بازی‌هایی را طراحی کرده و توسعه دهند که غیرمتمرکز و در عین حال منحصر بفرد هستند. توکن مورد استفاده برای این بستر هم WIN نام داشته و مبتنی بر استاندارد TRC-20 می‌باشد که به صورت انحصاری برای این پلتفرم مورد استفاده قرار می‌گیرد. سامانه‌ی پاداش دهی این پلتفرم را وین دراپ (WinDrop) می‌نامند که برای دریافت آن راه‌های مختلفی وجود دارد.

اما یکی از ساده‌ترین‌های آن را می‌توان هولد کردن توکن مخصوص این پلتفرم یعنی همان توکن وین به شمار آورد. روش دیگر آن را هم می‌توان حضور پیدا کردن در فعالیت‌هایی به شمار آورد که در راستای توسعه‌ی پروژه‌ی وینک هستند و کاملا وابسته به فعالیت فرد در این فضا می باشد.

معرفی و بررسی ارز دیجیتال وینک (Wink) | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
ارز دیجیتال وینک (Wink)

مارکت کپ ارز دیجیتال وینک (Wink)

در ابتدا اجازه دهید یک توضیح مختصر راجع به مارکت کپ بدهیم. مارکت کپ به ارزش کل بازار یک دارایی حال می‌خواهد ارز دیجیتال باشد، یا سهام و … گفته می‌شود. این مفهوم از حاصل ضرب تعداد کل واحدهای موجود برای یک دارایی ( ارز دیجیتال یا سهام و …) در قیمت هر یک واحد از آن (سهم یا رمز ارز و …) به دست می آید. ارز دیجیتال وینک با در اختیار داشتن مارکت کپی در حدود 45 میلیون دلار در رده‌بندی ارزهای دیجیتال در دنیای کریپتو مکان 87 ام را در اختیار دارد. دقت کنید در دنیای رمز ارزها هر قدر که مارکت کپ یک ارز دیجیتال کمتر باشد ریسک وارد شدن به آن برای سرمایه‌گذاری افزایش پیدا می‌کند.

البته نکته‌ی مثبت این مارکت کپ پایین هم این است برای بالا بردن قیمت نیاز به سرمایه‌ی کمتری بوده و می‌تواند راحت‌تر انجام شود. پس نتیجه می‌گیریم درست است که سرمایه‌گذاری در یک پروژه با مارکت کپ پایین می‌تواند برای ما ریسک زیادی در برداشته باشد اما در صورتی که از بنیاد آن مطمئن باشیم و با تحلیل به این نتیجه برسیم که این ارز قابلیت رشد کردن و آینده‌ای روشن را در اختیار دارد می‌توان با در نظر گرفت حد ریسک خوب و منطقی به آن وارد شد.

معرفی و بررسی ارز دیجیتال وینک (Wink) | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
صرافی ارز دیجیتال وینک (Wink)

چگونه می توان ارز دیجیتال وینک را خریداری کرد؟

یکی از مطرح‌ترین و در عین حال پرتکرارترین پرسش‌هایی که در این زمینه مطرح می‌شود این است که چگونه می‌توان برای خرید ارز دیجیتال وینک اقدام کرد؟ با توجه به این که کشور ما در لیست تحریم‌ها قرار دارد و خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی‌های معتبر بین‌المللی نظیر بایننس به سختی انجام می‌شود. لذا لازم است تا راهی پیدا کنیم و این ارز دیجیتال را به وسیله‌ی صرافی‌های معتبر و آنلاین داخلی خریداری کنیم. اما مشکل اینجاست که این ارز دیجیتال وینک در صرافی‌های داخلی موجود نیست. پس چکار باید کرد؟ برای خرید این ارز دیجیتال یکی از روش ها استفاده از والت ترون لینک Tronlink است. شما می‌بایست اپلیکیشن این والت را دریافت نموده و وارد آن شوید.

برای دانلود این آپ می‌توانید از آدرس https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tronlinkpro.wallet&hl=fa&gl=US استفاده کنید. حال در این والت مقدار مورد نیاز ترون را وارد کنید که به راحتی قابل خریداری از صرافی‌های آنلاین و معتبر داخلی است. سپس در بخشی تحت عنوان Swap شما قادر هستید تا ترون‌های دارایی خود را به رمزارز وینک با نماد WIN تبدیل کنید. در انتها هم شما می‌توانید این توکن‌های وین خریداری شده را به کیف پول‌ها یا همان والت‌های معتبر خود منتقل کنید و آنها را در کیف پول خود داشته باشید.

معرفی و بررسی ارز دیجیتال وینک (Wink) | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
ارزهای دیجیتالی

نتیجه گیری

با فراگیر شدن رمز ارزها و دنیای آنها خیلی از افراد تمایل دارند تا به این حوزه وارد شده و برای خود سودهایی کسب کنند. یکی از ارزهای دیجیتال محبوب اخیر را می‌توان ارز دیجیتال وینک به شمار آورد. توکن این ارز دیجیتال که مبتنی بر پلتفرم ترون است وین (WIN) نام دارد. وینک علاوه بر اینکه یک ارز دیجیتال است یک پلتفرم گیمینگ نیز هست که بازی‌های نظیر Dice, Poker و … ارائه می‌دهد.

اگر قصد دارید که وارد این حوزه بشوید و فعالیت خود را شروع کنید باید در ابتدا با صورت کامل به آموزش‌های گفته شده بپردازید و در واقع مهارت کافی را به دست بیاورید تا بتوانید فعالیت کنید. آموزش ارز دیجیتال در مشهد از طریق مجموعه پارسیان بورس می‌تواند به شما کمک کند تا بتواند به راحتی به درآمد از ارزهای دیجیتال بپردازید.

ارز دیجیتال وینک (wink) | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

پیشنهاد

  • ما در آکادمی پارسیان بورس با تجربه فعالیت چندین ساله در بازار ارزهای دیجیتال و برگزاری کلاس‌های آموزش ارز دیجیتال در مشهد به شما پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از مشاوره‌های رایگان آشنایی با ارزهای دیجیتال، اولین گام‌های ورود به بازار ارزهای دیجیتال را بردارید، برای اطلاع بیشتر و ثبت نام به صفحه ارز دیجیتال مشهد مراجعه کنید.
  • امیدواریم که حداکثر استفاده ممکن از این مقاله آموزشی را برده باشید، در صورت تمایل می‌توانید برای ثبت‌نام دوره‌های حضوری، از دوره آموزش ارز دیجیتال مشهد پارسیان بورس استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید در دوره‌های غیر حضوری ما، مثل آموزش ارز دیجیتال در اصفهان استفاده کنید.
  • آکادمی تخصصی پارسیان بورس–مرکز برگزاری کلاس ارز دیجیتال در مشهد
  • برای آشنایی با ارزهای دیجیتال بیشتر، سری مقالات معرفی ارز دیجیتال را معرفی نمایید.
5/5 - (1 امتیاز)

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی