ارز دیجیتال کادنا
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

ارز دیجیتال کادنا (Kadena) چیست؟ + قیمت لحظه‌ای کادنا

دنیای ارزهای دیجیتال بسیار گسترده است و همواره رمزارزهای جدیدی که پا به عرصه میدان گذاشته‌اند و چه با هدفی مهم، یا چه بی اهمیت و حتی شوخی، وارد این بازار شده‌اند نام‌شان به گوش می‌رسد. کادنا نام یکی از ارزهای دیجیتالی است که امروز قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم، بنابراین اگر می‌خواهید بدانید ارز دیجیتال کادنا (Kadena) چیست و اطلاعات جامعی در مورد آن به‌دست آورید، تا انتها مقاله با پارسیان بورس همراه شوید.

پیش از اینکه شروع به مطالعه مقاله نمایید، پیشنهاد می‌کنیم دوره آموزش ارز دیجیتال در مشهد پارسیان بورس را بررسی نمایید و درصورتی که مشهدی هستید و دوست دارید یک معامله‌گری حرفه‌ای بازار کریپتوکارنسی شوید، حتماً در این دوره شرکت کنید! درصورتی که ساکن اصفهان هستید نیز می‌توانید در دوره آموزش ارز دیجیتال در اصفهان شرکت کنید!

کادنا چیست؟

امروز می خواهیم درباره بلاکچین کادنا و پلتفرم آن که یکی از پلتفرم‌های پر استفاده در زمینه ارز دیجیتال در بین معامله گران می‌باشد، صحبت کنیم. پلتفرم کادنا مدل جدیدی از بلاکچین های هیبریدی می‌باشد که، در ژانویه سال ۲۰۲۰ لانچ شده است.

بنیانگذاران این پلتفرم استورات پوپجوی (Stuart Popejoy) و ویل مارتینو (Will Martino) می‌باشند. اگر سوابق آنها را بررسی کنیم می‌توانیم متوجه شویم که این دو فرد سابقه توسعه و ایجاد بلاکچین در کمپانی JP Morgan chase را داشته اند و انگیزه خود را از به وجود آمدن بلاک چین و پلتفرم کادنا از بین بردن محدودیت ها و معایب بلاک چین ها و پلتفرم های بزرگ همچون بیت کوین و اتریوم و ارائه مزایای متمایز نسبت به آن ها معرفی کرده اند.

پلتفرم کادنا را با استفاده از مکانیسم اجماع اثبات کار یا Proof of work به وجود آورده اند؛ این پلتفرم از یک الگوریتم هشینگ (hashing) جدید استفاده می‌کند که استفاده از این الگوریتم باعث به وجود آمدن یک بلاکچین بسیار سریع، ایمن از نظر انجام معاملات و مقیاس پذیر نسبت به سایر  بلاکچین های PoW شده است. همچنین استفاده از فناوری هیبریدی در ارائه بلاک چین کادنا در کنار تجربیات و تخصصی تیم ارائه دهنده پروژه کادنا این پروژه را به عنوان یکی از جذاب ترین انتخاب ها برای بلاکچین های سازمانی تبدیل کرده است.

در مورد ویژگی‌های خاص بلاکچین کادنا می‌توانیم به اولین بلاکچین مقیاس‌پذیر با مکانیسم اجماع اثبات کار (Proof of work) در کل دنیا اشاره کنیم که این پلتفرم از متد شاردینگ (sharding) استفاده می کند. خود بلاکچین کادنا متشکل از چند بلاک چین پیچیده و وابسته به یکدیگر می باشد که این بلاک چین ها هر کدام از یک لایه عمومی به نام chain web و تحت عنوان لایه 1 و از یک شبکه خصوصی به نام Kuro تحت عنوان لایه دوم تشکیل شده است.

از ویژگی‌های خاص دیگر این پلتفرم و بلاکچین ارائه شده توسط آن، می‌توان به زبان برنامه‌نویسی قرارداد هوشمند متن باز Pact اشاره کرد. ویژگی‌های خاص پلتفرم کادنا که در  نام بردیم باعث شده‌اند که این بلاک‌چین یک راهکار پرداخت مقیاس‌پذیر، سریع، پشتیبانی کننده از قراردادهای هوشمند و منعطف را در اختیار تمام استفاده‌کنندگان آن قرار دهد.

ارائه پروژه بلاک چین کادنا در سال ۲۰۱۸ صورت گرفته در تعیین سال ارائه دهندگان آن موفق شدند سرمایه بالغ بر ۱۵ میلیون دلار از حدود ۱۶ سرمایه‌گذار به دست بیاورند از معروف‌ترین سرمایه‌گذارانی که در ایجاد پلتفرم و بلاک چین کادنا همکاری کردن می‌توان به کمپانی INBlock chain  و گروه سرمایه‌گذاری Susquehanna اشاره کرد.

ارزیابی های مالی صورت گرفته در سال‌های اخیر و ارزش گذاری صورت گرفته بر روی پلتفرم و بلاک چین کادنا نشان می‌دهد که ارزش کنونی این پلتفرم بر اساس داده‌های ارائه شده توسط پایگاه آماری Coinmarket cap مبلغی در حدود ۲ میلیارد دلار می‌باشد، که این رقم نسبت به ارزش گذاری صورت گرفته در سال ۲۰۱۸ که توسط پایگاه اطلاعاتی مالی Prive co مبلغی در حدود ۱۰ الی ۱۸ میلیون تعیین شده بود، رشد بسیار چشمگیری داشته است و می تواند نشان‌دهنده موفقیت و ثمربخش بودن پروژه کادنا باشد.

ارز کادنا

فناوری بلاک چین هیبریدی کادنا چیست؟

همانطور که در موضوع پیش نیز ذکر کردیم، پلتفرم کادنا از چندین زیر شبکه تشکیل شده است که از این لحاظ بسیار مشابه شبکه بیت کوین می‌باشد. این شبکه‌های در هم تنیده و پیوسته به یکدیگر از یک لایه اصلی به عنوان لایه شماره یک تشکیل شده اند. در هنگام ارائه پلتفرم و بلاک چین کادنا، این شبکه از ده زنجیره متفاوت و وابسته به یکدیگر تشکیل شده بود اما می‌توانیم ببینیم که با گذشت زمان و اضافه شدن استفاده کنندگان بلاکچین و پلتفرم کادنا تعداد زنجیره های مورد استفاده این بلاک چین افزایش پیدا کرده است.

در واقع فلسفه ساخت این بلاک چین به این صورت است که با افزایش تقاضا به راحتی می‌توان تعداد زنجیره ها را تا بی نهایت افزایش داد و این پلتفرم همواره آماده پذیرش تعداد استفاده کنندگان بیشتر می‌باشد و با اضافه شدن هر زنجیره جدید، توان عملیاتی و ایمنی کل بلاک چین افزایش پیدا می‌کند. ثبت تعداد زنجیره های مورد استفاده در بلاک چین کادنا در طول زمان ارائه شدن آن نشان می‌دهد که در سال ۲۰۲۰ بلاک چین کادنا از 10 زنجیره که در زمان ساخت آن ارائه شده، به ۲۰ زنجیره ارتقا پیدا کرده است که به راحتی می‌تواند به ما نشان دهد که توان عملیاتی و ایمنی این بلاک چین و پلتفرم در طول این مدت زمان کوتاه به دو برابر مقدار اولیه خود افزایش پیدا کرده است.

پیشنهاد ویژه:

البته نقشه راه و برنامه های ارائه شده توسط سازندگان بلاکچین کادنا این مسئله را خاطرنشان کرده است که ارائه‌دهندگان آن قصد دارند تا یک سال آینده تعداد زنجیره‌های این بلاک چین را  به عدد ۱۰۰ برسانند و طبق پیش بینی‌های انجام شده توسط سازندگان این پلتفرم، هنگامی که تعداد زنجیره‌های مورد استفاده در این پلتفرم به 100 زنجیره فعال برسد، این بلاک چین قادر به پردازش ۱۰۰۰ تا۱۰۰۰۰ تراکنش در طول یک ثانیه به ازای هر زنجیره می‌باشد، که با یک محاسبه ساده می‌توانیم متوجه شویم که با تعداد ۱۰۰ زنجیر، این شبکه در کل می‌تواند در حدود یک میلیون تراکنش در ثانیه را در صورت ارائه زنجیره فعال انجام دهد.

در کنار قابلیت ارائه زنجیره به صورت نامحدود در بلاک چین کادنا ساختن بلاک چین با استفاده از مکانیسم هیبریدی و همچنین مقیاس پذیری بلاک چین کادنا باعث شده است که این پلتفرم بتواند تعداد بسیار زیادی از بلاک‌ها را در زنجیره‌های مشابه مختلف با ارتفاع یکسان به وجود بیاورد و همچنین قدرت هش مورد نیاز برای ساخت هر بلاک به مقدار بسیار زیادی کاهش پیدا کرده است. همه این موارد در کنار یکدیگر باعث افزایش توان عملیاتی و سرعت بلاکچین کادنا می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های بلاکچین کادنا که بسیار مورد توجه استفاده کنندگان این بلاک چین قرار گرفته است، کارمزد حداقلی این پلتفرم می‌باشد؛ این ویژگی باعث شده است که این بلاک چین یک جایگاه گس Gas station بسیار عالی به تمام کسب و کارها پیشنهاد دهد، که کسب و کارها با استفاده از این بلاک چین به راحتی می‌توانند هزینه های گس استفاده‌کنندگان را پوشش دهند و خدمات بدون هزینه گس را به کاربران نهایی ارائه دهند.

پلتفرم کادنا با استفاده از این ویژگی‌های ارائه شده، در نظر دارد موانع و پیچیدگی‌هایی از جمله نحوه نصب کیف پول‌های کریپتو را  در این بلاک چین برای کاربران از بین ببرد. تا از این طریق بتواند باعث افزایش محبوبیت این پروژه در بین استفاده کنندگان آن شود. همچنین همانطور که گفتیم، این شبکه از زبان برنامه نویسی Pact استفاده می‌کند که استفاده از این روش باعث شده است راه اندازی فریم ورک ها (Framework) برای توسعه‌دهندگان استفاده کننده از این پلتفرم به آسانی صورت بگیرد.

ویژگی‌های مهم ارز دیجیتال کادنا

در چند موضوع قبل در مورد تعداد بسیار زیادی از ویژگی‌های پلتفرم و بلاک چین کادنا صحبت کردیم و در این بخش می‌خواهیم این ویژگی ها را به صورت گسترده مورد بحث و بررسی قرار دهیم. در ابتدا باید بدانیم که بخش بسیار زیادی از پیشرفت ها و موفقیت های حاصل شده در پروژه ارز کادنا به علت ویژگی های خاص ارائه شده توسط تولید کنندگان آن می‌باشد.

ارز kda

Chain Web

همانطور که گفتیم بلاکچین کادنا از تعداد بسیار زیادی زنجیره در هم تنیده شده تشکیل شده است که به نام بلاک چین عمومی یا همان Chain web در پلتفرم کادنا می‌باشد و از تعداد بسیار زیادی زنجیره موازی یکدیگر تشکیل شده است. هر کدام از آن ها توانایی معاملاتی بسیار بالا و امنیت قابل قبولی را در اختیار استفاده کنندگان قرار می‌دهد.

زنجیره‌های مقیاس بندی شده می‌توانند تعداد بسیار زیادی تراکنش را در واحد زمان انجام دهند و در عین حال در هنگام اضافه شدن زنجیر ه‌های جدید، توان انجام معاملات توسط این زنجیرها و همچنین امنیت ارائه شده برای استفاده کنندگان به صورت چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین سازندگان پلتفرم کادنا مدعی هستند که chin web، تنها شبکه POW لایه ۱ مقیاس پذیر می‌باشد. مکانیسم به کار گرفته شده در بین این زنجیره‌ها، مکانیسم استخراج و توضیح رقابت بین زنجیره‌ها می‌باشد که این باعث ویژگی های منحصر به فرد زیر برای بلاکچین های ارائه شده توسط پلتفرم کادنا شده است:

  1. افزایش مقاومت زنجیره ها در برابر حملات
  2. رقابت و نرخ شهر زیرزمینی را کاهش داده
  3. برطرف کردن ردپای انرژی در فرآیندهای استخراج
  4. کاهش مصرف انرژی مورد نیاز برای انجام فعالیت ها در شبکه عمومی نسبت به سایر بلاکچین ها

Kuro

Kuro شبکه خصوصی ارائه شده توسط پلتفرم کادنا می‌باشد. کورو شبکه‌ای از لایه دوم می‌باشد که توسط ارائه دهندگان پلتفرم کالا ایجاد شده است. استفاده از این شبکه خصوصی برای ساخت و ایجاد برنامه های غیرمتمرکز با ویژگی‌هایی اعم از مقیاس پذیر بودن، خصوصی بودن و همچنین ایجاد امنیت بالا برای استفاده کنندگان می‌باشد.

نسخه اولیه این شبکه خصوصی از طریق شبکه‌های مایکروسافت، آزارو و آمازون وب سرویس قابل دسترسی می‌باشد. به همین دلیل است که، می‌توانیم بگوییم که کورو به عنوان یک شبکه لایه دو از پروژه کادنا یک پروژه متن باز قابل استفاده  و کاملاً فعال و در دسترس تریدرها می‌باشد.

همانطور که، پیش از این نیز گفتیم پروژه کادنا با ارائه شبکه خصوصی کرو در سال ۲۰۲۰  که متشکل از ده زنجیره وابسته به یکدیگر می‌باشد، کار خود را آغاز کرد. ارزیابی‌های صورت گرفته نشان دهنده این موضوع است که این پلتفرم در حال حاضر توانایی انجام ۴۸۰۰۰۰ معامله در ثانیه را در کل زنجیره‌های خود دارا می‌باشد. این ارزیابی‌ها ثابت کرده است که پروژه کادنا توانسته است از بلاک چین سولانا که به عنوان سریع ترین بلاکچین بازار ارزهای دیجیتال شناخته شود و توانایی پردازش ۶۵,۰۰۰ معامله و تراکنش را در واحد زمان دارد، پیشی گرفته و به عنوان رتبه نخست بلاک چین ها از نظر سرعت شناخته شود.

زبان برنامه نویسی قرارداد هوشمند

زبان برنامه نویسی قرارداد هوشمند یکی از اصلی ترین ویژگی‌های ارائه شده در پلتفرم ارز دیجیتال کادنا می‌باشد. اگر بخواهیم نحوه کارکرد این زبان برنامه نویسی را توضیح دهیم، می‌توانیم بگوییم که زبان برنامه نویسی قرارداد هوشمند یک زبان قابل استفاده برای تمام  انسان ها می‌باشد. هر کس که دارای مهارت پایه برنامه نویسی باشد نیز می‌تواند قراردادهای مورد نیاز در این زبان برنامه نویسی را برای بلاک چین ثبت کند. از ویژگی‌های زبان برنامه نویسی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. قابلیت چند امضایی که باعث تکمیل پروتکل‌های امنیتی می‌شود.
  2. منطق معاملاتی
  3. تعادل کارآمد و عملیاتی در بین مجوزها جریان کار و مدیریت
  4. قابلیت ارتقاپذیری این پروژه

یکی از کارکردهای مهم این زبان برنامه نویسی برای ارائه دهنده اول پروژه کادنا، توانایی ایجاد اپلیکیشن‌های غیر متمرکز و برقراری ارتباط در بین زنجیره‌ها با توان عملیاتی و امنیت بسیار بالا می‌باشد. همچنین توسعه‌دهندگان می‌توانند نظرات و استراتژی‌های شخصی خود را در مورد ارتباط بین زنجیره‌های مختلف بلاکچین انتخاب و مدیریت کنند.

کادنا چیست

سازمان خودکار غیر متمرکز کادنا یا همان DAO

یکی دیگر از ویژگی های ارائه شده توسط توسعه دهندگان رمز ارز کادنا، سازمان خودکار غیرمتمرکز کادنا یا همون دائو می باشد که در حال حاضر اولین نسخه این سازمان روی بلاک چین عمومی کادنا در حال استفاده می‌باشد. این پروژه به عنوان یک برنامه در حال توسعه از طریق dao.init در دسترس تمام استفاده کنندگان قرار می‌گیرد. یکی از کاربردهای این سازمان خودکار غیرمتمرکز، توانایی به اشتراک گذاشتن پروپوزال‌های مختلف بر روی این پلتفرم می‌باشد.

این سازمان خودکار غیرمتمرکز که بر روی بلاک چین عمومی کادنا در حال استفاده می‌باشد، مسئولیت اصلی را برعهده دارد که امکان بحث و رای‌گیری درباره به روز رسانی ها را به تمام استفاده کنندگان و اعضای پلتفرم می‌دهد و آنها می‌توانند نظرات خود را در این به روز رسانی ها دخالت دهند. در واقع سازمان دائو بر روی پلتفرم کادنا می‌خواهد امکان اضافه کردن ویژگی های جدید را به این پلتفرم داده و مدیریت این ویژگی ها را به اعضای این پلتفرم بدهد.

در واقع قابلیت دخالت جامعه سازمانی استفاده کننده از دائو در پلتفرم کادنا باعث شده است که این ساختار، یک ساختار کاملاً انعطاف‌پذیر باشد و در زمینه‌های مختلف می‌توانیم نفوذ و کنترل جامعه انسانی بر روی این پلتفرم را مشاهده کنیم. اختیارات و ویژگی ها می‌تواند شامل طراحی تکنومیک برای استیک کردن و الزامات قفل کردن دارایی ها برای مشارکت در پیشرفت پلتفرم باشد.

صحبت‌های گفته شده توسط ارائه دهندگان پلتفرم کادنا نشان دهنده این مطلب می‌باشد که سازمان خودکار غیرمتمرکز پلتفرم کادنا که بر روی بلاکچین عمومی در حال فعالیت می‌باشد، در آپدیت بعدی خود تلاش برای تاکید بر نقش رهبری جامعه خواهد داشت و اختیارات تمام اعضای این سازمان را افزایش می‌دهد.

حال می‌خواهیم درباره فرایند ثبت نظرات توسط اعضای پلتفرم کادنا و ارائه نظرات آنها در تصمیم گیری های این پلتفرم صحبت کنیم. قبل از به وجود آوردن هر ویژگی جدیدی بر روی شبکه اصلی کادنا، دائو از اعضای کادنا می‌خواهد که درباره طرح جدید ارائه شده نظرات خودشان را بیان کنند و اعضای این سازمان می‌توانند از این طریق نظرات خود را مطرح نمایند. در واقع استفاده‌کنندگان و اعضای پلتفرم کالا به دو دسته تقسیم بندی می‌شوند:

  1. نگهبانان Guardians
  2.  سفیران Ambassador

حال می‌خواهیم درباره وظیفه و اختیارات هر کدام از این دو گروه صحبت کنیم.

نگهبانان

وظیفه اصلی نگهبانان ارایه و بررسی طرح‌های پیشنهادی یا پروپوزال‌های آپدیت می باشد.

موضوع پروپوزال های ارائه شده می تواند در موارد مختلفی از جمله نحوه تغییر کدها، روابط کاربری جامعه پلتفرم کادنا، بازاریابی های صورت گرفته توسط این شرکت و فعالیت های آگاهی دهنده کادنا باشد.  البته یکی از شروط اصلی برای ثبت یک پروپوزال این است که اعضا باید در حدود ۵۰۰ هزار از ارز دیجیتال کادنا را به صورت قفل شده در حساب خود داشته باشند که این تعداد ارز را نمی‌توانند یک روز پس از ارائه پروپوزال خود به راحتی برداشت کنند. پروپوزال ارائه شده توسط این افراد به مدت سه روز در دسترس نگهبانان قرار می‌گیرد تا به رای‌گیری گذاشته شود و پس از رای گیری این پروپوزال ها به سفیران ارائه می شود تا مراحل انتهایی را طی کند.

سفیران

وظیفه هایی که بر دوش سفیران می باشد عبارت است: از تصمیم گیری جمعی درباره اجرا یا عدم اجرا یک پروپوزال که توسط نگهبان تایید شده می باشد. همچنین فعالیت و عدم فعالیت سازمان دائو در پلتفرم کادنا نیز بر عهده این افراد می باشد و این افراد می توانند با تصمیم گیری های خود اقدام به تعطیل کردن این پلتفرم برای مدت مشخص کنند.

همانطور که گفتیم هر پروپوزالی که دردائو ثبت می شود، یک مهلت سه روزه برای بررسی توسط نگهبان را دارد و پس از این مهلت سه روزه این پروپوزال از دائو حذف می شود. تمام بحث ها ونظرات ارائه شده درباره به‌روزرسانی‌های سازمان دائو کادنا از این طریق به صورت کاملا شفاف و علنی در دسترس همگان قرار می‌گیرد. در واقع می توانیم در جمع بندی بگوییم که نگهبانان در این فرآیند به عنوان مدیر و سفیران به عنوان اعضای معمولی عمل می کنند.

ارز کادنا چیست

کاربرد های سازمانی پروژه و ارز دیجیتال آن

کاربردهای سازمانی پروژه در واقع ویژگی می باشد که برگرفته از قابلیت چند زنجیره متصل به همه پلتفرم کادنا می‌باشد. این ویژگی، این امکان را می دهد که، یک ارگان و یا سازمان بتواند ارتباط بین چندین بخش را به راحتی با یکدیگر برقرار کند. برای مثال غیر از کمپانی‌های درمانی، استفاده از زنجیره‌های درهم تنیده این امکان را به شرکت‌ها و کمپانی‌ها می‌دهد که، به صورت همزمان داده‌های مختلف اعم از داده های بهداشت و درمان و شواهد مربوط به هر محصول را به دست بیاورد.

ارز دیجیتال KDA چیست؟

ارز دیجیتال کادنا ارز اختصاصی ارائه شده توسط پلتفرم کادنا می‌باشد که کارکردی مشابه ارز سولانا برای بلاک چین سولانا و ارز اتریوم برای بلاک چین اتریوم دارد. برای مثال می‌توانیم به توانایی پرداخت گس معاملاتی توسط ارز کادنا برای تریدرهایی که از آن استفاده می‌کنند، در بازار ارز دیجیتال اشاره کنیم. از دیگر ویژگی هایی که استفاده از ارز دیجیتال کادنا در اختیار تریدر ها قرار می‌دهد، این است که این افراد می‌توانند با استیک کردن دارایی‌های خود در ارز کادنا، پروپوزال های آپدیت پلتفرم خود را در آن ارائه دهند و همچنین مقداری از پاداش های ارز دیجیتال کادنا در هر بلوک نیز به استخراج کننده های بلاکچین کادنا داده می‌شود.

ارائه ارز دیجیتال کادنا به طور همزمان هم از طریق استخراج و هم از طریق آزاد سازی توکن های داده شده به کاربران انجام می‌شود. در حال حاضر کل توکن های ارائه شده کادنا در حدود یک میلیارد توکن می‌باشد.

ارائه دهندگان ارز دیجیتال کادنا همچنین تمهیداتی را برای جلوگیری از افزایش ناگهانی قیمت توکن کادنا یا همان ایجاد اسپایک در نمودار آن اندیشیده‌ا‌ند، به گونه‌ای که منحنی عرضه توکن های کادنا به گونه خاص طراحی شده است که مانع از این افزایش قیمت شود. همچنین زمان اتمام پاداش ماینینگ سالانه نیز به بیش از صد سال دیگر تعیین شده است که این تصمیم گرفته شده توسط ارائه دهندگان این توکن باعث ثبات و تقویت اقتصاد ارز دیجیتال کادنا می شود. همچنین برنامه ارائه شده برای توکن های اختصاص داده شده به شرکت های پروژه کادنا و تیم آن حدود ۱۰ درصد از کل توکن های موجود در داخل بازار می‌باشد که این نیز یک برنامه ۵ ساله است.

kdna

خرید و فروش ارز دیجیتال کادنا

خرید و فروش ارز دیجیتال کادنا همچون تعداد بسیار زیادی از ارزهای  موجود در داخل بازارهای ارز دیجیتال، به علت تحریم‌های اعمال شده علیه کشور ما ایران، به صورت خرید مستقیم برای ما امکان پذیر نمی‌باشد. یعنی شما نمی‌توانید با واحد پول رایج ایران یا همان ریال اقدام به خرید ارز دیجیتال کادنا کنید. به همین دلیل است که شما ابتدا باید ارزهای دیجیتال پرکاربرد دیگر همچون تتر، بیت کوین یا اتریوم را از صرافی های داخلی خریداری کرده، سپس دارایی‌های خود را در زمینه ارزهای دیجیتال به صرافی های پشتیبانی کننده از ارز دیجیتال کادنا انتقال دهید و در این صرافی ها ارز های خود را به توکن کادنا تبدیل کنید.

البته مشکل دیگری که در این زمینه وجود دارد این است که، تعداد بسیار زیادی صرافی ها وجود ندارد که شما بتوانید کادانا را  از آن را از آنها خریداری کنید در اینجا ما به معرفی چند تا از صرافی هایی که قادر به ارائه رمز دیجیتال کادنا می‌باشند را معرفی می‌کنیم:

  • KuCoin
  • Gate.io
  • Bittrex
  • Hotbit Hoo

سخن پایانی

در این مقاله ارز دیجیتال کادنا را به طور کامل معرفی کردیم، امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد، در صورت علاقه مندی می‌توانید در دوره ارز دیجیتال پارسیان بورس شرکت کرده تمام آنچه که برای فعالیت و کسب درآمد در بازار ارزهای دیجیتال مورد نیاز است را به طور عملی آموزش ببینید.

4.4/5 - (5 امتیاز)

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی