ارز دیجیتال دوج کوین (Doge Coin) | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس

معرفی ارز دیجیتال دوج کوین (Doge Coin)

وقتی بیت کوین به اوج قیمتی خود رسید و به یکباره رشد عجیبی را تجربه کرد و سود فوق العاده‌ای را نصیب سرمایه گذاران خود کرد خیلی از افراد تصمیم گرفتند که به حوزه‌ی ارزهای دیجیتال که به نام کریپتوکارنسی هم شناخته می‌شود وارد شوند. به غیر از بیت کوین بسیاری ارزهای دیگر هم در این حوزه وجود دارند که می‌توان برای خرید و فروش و یا هولد کردن آنها اقدام نمود.

یکی از آنها را می‌توان ارز دیجیتال دوج کوین به شمار آورد. اگر قصد خرید یا فروش و یا نگهداری ارز دیجیتال دوج کوین را دارید بهتر است دست نگه دارید و پیش از انجام هر کاری ابتدا این نوشتار را تا انتها مطالعه کنید و سپس در این زمینه تصمیم خود را بگیرید. همچنین از طریق آموزش ارز دیجیتال با آکادمی پارسیان بورس، می توانید، با تحلیل تکنیکال و فاندامنتال درست ارز های آینده دار را شناسایی کنید.

معرفی ارز دیجیتال دوج کوین (Doge Coin) | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
ارز دیجیتال دوج

قیمت لحظه ای دوج کوین + نمودار لحظه ای آن

dogecoin
dogecoin

Dogecoin (DOGE)

قیمت
ریال 6,212

با مراجعه به صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال، لیست کاملی از نرخ روز رمزارزهای مختلفی را مشاهده خواهید کرد.

آشنایی با ارز دیجیتال دوج کوین

ارز دیجیتال دوج کوین که با نماد Doge در دنیای کریپتوکارنسی شناخته می‌شود یکی از رمز ارزهایی در این حوزه است که بر پایه‌ی بلاک چین قرار دارد. جالب است بدانید این ارز دیجیتال در ابتدا تنها به منظور یک طنز و شوخی طراحی و ساخته شده بود اما در حال حاضر مارکت کپ یا همان ارزش بازار آن بسیار بالا رفته و چیزی در حدود چند صد میلیون دلار است.

این ارز نه تنها بین کاربران ایرانی بلکه بین کاربران خارجی حوزه ی کریپتو هم به شدت محبوب بوده و آنها هم تمایل بالایی برای ترید و نیز سرمایه گذاری بر روی این ارز دیجیتال را دارند. یکی از علت های این موضوع را می‌توان جایگاه خوب این رمزارز در دنیای ارزهای دیجیتال به شمار آورد.

البته در کنار این موضوع قیمت آن را هم می‌بایست لحاظ کرد که بسیار پایین بوده و تعداد زیادی از افرادی که رویای پولدار شدن را در سر دارند به خود جذب کرده و متقاعد می‌کند تا بر روی این ارز سرمایه گذاری کنند.

به طور کلی ارز دیجیتال دوج کوین را می توان همانند بیت کوین، اتریوم و … تنها یک رمزارز یا همان سرمایه‌ی دیجیتالی به شمار آورد که می‌توان آن را در والت های موجود ذخیره نمود و آن را به وسیله‌ی صرافی‌های آنلاین خرید و فروش کرد.

کاملاً در نقطه‌ی مقابل بیت کوین و خیلی از ارزهای دیجیتال دیگر که تعداد واحدهای موجود برای توکن های آنها محدود است، دوج کوین به این شکل نبوده و هیچ گونه محدودیتی در ماین کردن آن وجود ندارد. لذا افراد می‌توانند تا ابد به استخراج این ارز دیجیتال بپردازند در حالی که هیچ وقت تمام نمی‌شود.

معرفی ارز دیجیتال دوج کوین (Doge Coin) | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
ارز دیجیتال دوج کوین (Doge Coin)

ویژگی‌های کیف پول مناسب برای ارز دیجیتال دوج کوین

اگر شما هم در مورد دنیای کریپتوکارنسی تحقیقاتی انجام داده باشید قطعا می دانید که یکی از مهم‌ترین مواردی که در این زمینه مطرح است کیف پول دیجیتال یا همان والت (Wallet) است. برای این که بتوان ارزهای دیجیتال را نگهداری کرد با توجه به ماهیت آنها یعنی اینکه فیزیکی نیستند و دیجیتالی‌اند می‌بایست حتما یک کیف پول دیجیتالی هم در اختیار داشته باشیم.

این کیف پول ها هم می‌توانند به صورت نرم افزاری باشند و هم به صورت سخت افزاری. عموما کیف پول های نرم افزاری رایگان هستند در حالی که برای در اختیار داشتن کیف پول ها یا همان والت‌های سخت افزاری می‌بایست آنها را خریداری کنید.

کیف پول‌های نرم افزاری اپلیکیشن‌هایی هستند که می‌توان آنها را روی گوشی تلفن همراه هوشمند، سیستم کامپیوتری و حتی در بستر اینترنت به صورت تحت وب در اختیار داشت و تعداد آنها خیلی زیاد است البته که تعدد و تنوع آنها مهم نبوده بلکه اهمیت اصلی موضوع کارایی و نیز امنیت آنها است.

در صورتی که کیف پولی که برای ذخیره و یا ترید بر روی ارزهای دیجیتال برای خود انتخاب می‌کنید دارای اعتبار مناسب نباشد و امنیت آن در سطح خوبی قرار نداشته باشد احتمال مورد سرقت قرار گرفتن و یا حمله‌ی بدافزارها به آن می‌رود و سرمایه و دارایی شما در معرض ریسک از دست رفتن قرار می گیرد.

سعی کنید والت هایی را انتخاب کنید که درصد زیادی از کاربران از آنها بهره می‌برند و به نوعی معتبر بوده و از پیش امتحان خود را پس داده‌اند.

دقت کنید در صورتی که سرمایه‌ی زیادی را می‌خواهید به این کار اختصاص دهید بهتر است به فکر انتخاب کیف پول‌های سخت افزاری باشید.

معرفی ارز دیجیتال دوج کوین (Doge Coin) | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
دوج کوین

کدام کیف پول‌ها برای ارز دیجیتال دوج کوین مناسب استفاده هستند؟

حال که در مورد مشخصه‌های یک کیف پول مناسب برای استفاده اطلاعاتی به دست آوردیم، نوبت به آن می رسد تا چند کیف پول معتبر و مناسب را برای ارز دیجیتال دوج کوین معرفی کنیم تا شما بتوانید با استفاده از آن، این ارز دیجیتال را نگهداری کنید.

نکته‌ی مهم در مورد کیف پول ها به طور کلی این است که سعی کنید حتما برای والت خود یک بک آپ و یا پشتیبان تهیه کنید تا بتوانید دارایی خود را بازیابی کنید. والت‌های معتبر برای ارز دیجیتال دوج کوین به شرح زیر هستند:

1. کیف پول نرم افزاری تراست والت. این کیف پول را می توان به صورت اپلیکیشن موبایلی دریافت نمود.

2. کیف پول کوینومی که این کیف پول هم از نوع نرم افزاری است. کوینومی را می‌توان هم به عنوان اپلیکیشن تلفن همراه و هم برای سیستم های کامپیوتری مورد استفاده قرار داد.

3. کیف پول اتمیک که هم به صورت اپ گوشی تلفن هوشمند و هم به صورت قابل استفاده بر روی کامپیوتر وجود دارد. اتمیک والت از نوع کیف پول‌های نرم‌افزاری است.

4. کیف پول رسمی و افیشال ارز دیجیتال دوج کوین به همین نام یعنی والت دوج کوین شناخته می‌شود. این والت از انواع والت‌های نرم افزاری بوده و بر روی موبایل و به صورت اپلیکیشن آن هم تنها در پلتفرم اندروید قابل استفاده است.

5. کیف پول لجر که یکی از کیف پول های با ضریب امنیت بالای سخت افزاری است. این کیف پول به صورت فیزیکی بوده و می‌بایست آن را از مراکز فروش که معتبر هستند خریداری کنید.

6. کیف پول ترزور که مانند لجر سخت افزاری است و امنیت بالایی را به دارندگان خود ارائه می دهد.

معرفی ارز دیجیتال دوج کوین (Doge Coin) | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
کوین

چگونه می‌توان ارز دیجیتال دوج کوین خریداری کرد؟

یکی از مهم‌ترین مسئله ها برای کاربران با توجه به شرایط کشور ما و حضور دائمی تحریم ها این است که چگونه می‌توان رمز ارزهایی نظیر ارز دیجیتال دوج کوین را خریداری کرد؟ برای خرید دوج و یا هر ارز دیجیتال دیگری لازم است تا شما به یک صرافی آنلاین که مخصوص ارزهای دیجیتال هستند مراجعه کنید. دو روش عمده برای خرید این ارز دیجیتال در ایران وجود دارد:

1. خرید این ارز دیجیتال از صرافی‌هایی که ایرانی هستند و از این ارز پشتیبانی می‌کنند. این امر خیلی راحت و به وسیله‌ی ریال و کارت بانک‌های ایرانی قابل انجام است.

2. در ابتدا در صرافی‌های آنلاین داخلی بیت‌کوین و یا تتر را به کمک ریال بخریم. سپس این دارایی را در صرافی های بین المللی معتبر نظیر باینس به رمزارز دوج تبدیل کنیم.

برای پیدا کردن صرافی‌های آنلاین داخلی که ارز دیجیتال دوج را ساپورت میکنند تنها لازم است تا یک سرچ کوچک در گوگل داشته باشید. پس از پیدا کردن صرافی مورد نظر خیلی راحت می‌توانید در آن ثبت نام نموده و پس از تکمیل مراحل به کمک کارت بانکی خود و ریال اقدام به خریداری کنید.

معرفی ارز دیجیتال دوج کوین (Doge Coin)

کدام روش خرید ارز دیجیتال دوج رایج تر و بهتر است؟

حال ممکن است این پرسش برای شما مطرح شود که میان دو روش خرید ذکر شده کدام یک کارایی بیشتری داشته و کاربران بیشتر از آن استفاده می کنند؟

کاربران عموما روش دوم یعنی خرید از صرافی های بین المللی به وسیله‌ی بیت کوین و یا تتر را ترجیح می دهند. چرا که در روش نخست مشکل هایی وجود دارد که نمی توان به خوبی از آن استفاده کرد. نخستین مشکل این است که تعداد زیادی از صرافی های داخلی از ارز دیجیتال دوج کوین پشتیبانی نمی‌کنند و آن را در لیست ارزهایی که ارائه می‌کنند ندارند.

برخی دیگر هم این رز دیجیتال را دارند اما میزان نقدینگی آنها بسیار کم است. در نهایت هم برخی دیگر که این ارز دیجیتال را دارند و میزان نقدینگی آنها هم مناسب است از نظر اقتصادی به صرفه نیستند. چرا که هزینه‌ی تمام شده و نهایی که برای خرید این ارز دیجیتال می‌بایست به آنها پرداخت کنید بسیار بالا هستند.

اما در روش دوم دیگر این دردسرها را نخواهید داشت. خیلی راحت می‌توانید از صرافی‌های داخلی تتر و یا بیت کوین خریداری کنید آن هم با ریال! و سپس این تترها و یا بیت کوین ها را در صرافی های بین المللی مثل بایننس که از هر نظر تایید شده هم هستند به دوج تبدیل کنید.

معرفی ارز دیجیتال دوج کوین (Doge Coin) | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
ارز دیجیتال دوج

آشنایی با انواع میم کوین های شبیه به دوج کوین

نتیجه گیری

یکی از رمزارزهای محبوب دنیای کریپتو کارنسی ارز دیجیتال دوج کوین است که در ابتدای امر به عنوان یک پروژه‌ی شوخی کلید خورد اما در حال حاضر در دسته ارزهای شناخته شده و محبوب است. در این نوشتار سعی کردیم تا به این ارز دیجیتال بیشتر بپردازیم تا شما بتوانید راحت تر آن را بشناسید.

اگر قصد دارید که وارد این حوزه بشوید و فعالیت خود را شروع کنید باید در ابتدا با صورت کامل به آموزش‌های گفته شده بپردازید و در واقع مهارت کافی را به دست بیاورید تا بتوانید فعالیت کنید. آموزش ارز دیجیتال  از طریق مجموعه پارسیان بورس می‌تواند به شما کمک کند تا بتواند به راحتی به درآمد از ارزهای دیجیتال بپردازید.

معرفی ارز دیجیتال دوج کوین (Doge Coin) | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

پیشنهاد

  • امیدواریم که حداکثر استفاده ممکن از این مقاله آموزشی را برده باشید، در صورت تمایل می‌توانید برای ثبت‌نام دوره‌های حضوری، از خدمات آموزش ارز دیجیتال در مشهد پارسیان بورس استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید در دوره‌های غیر حضوری ما، مثل آموزش ارز دیجیتال در رشت استفاده کنید.
  • آکادمی تخصصی پارسیان بورس – مرکز برگزاری کلاس ارز دیجیتال
  • برای آشنایی کامل با ارزهای دیجیتال، مقالات معرفی ارز دیجیتال را مطالعه فرمایید.

اینستاگرام پارسیان بورس

امتیاز دهید

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی