بهترین روش یادگیری فارکس

بازارهای مالی برای معامله‌گران حرفه‌ای و مؤسسات بزرگ و بانک‌ها، سود زیادی به وجود می‌آورند. اما باید این نکته را در نظر بگیرید که پشت مؤسسات بزرگ تحلیل‌گران حرفه‌ای وجود دارد که بازار را تحلیل کرده و باعث کسب سود می‌شوند. اما سرمایه‌گذاری افراد بی‌تجربه در این بازار پرریسک همانند قمار می‌ماند و این افراد باید قبل از ورود به بازار حتما تایمی را به یادگیری فارکس اختصاص دهند. حال سؤال اینجاست که بهترین روش یادگیری فارکس چیست؟

در این مقاله راجع به این موضوع صحبت کردیم که سریع‌ترین و بهترین روش برای یادگیری بازارهای بزرگ مالی مثل فارکس چیست. برای آشنایی با این موضوع با ما همراه باشید.

یادگیری فارکس از صفر تا صد

فارکس یکی از بزرگ‌ترین بازارهای معامله ارز به‌حساب ‌می‌آید. این بازار به علت بزرگی و حجم معاملات زیادش در بین تریدرها خیلی معروف است. به همین علت افراد برای کسب سود جذب این بازار پرتلاطم می‌شوند. این بازار برای تریدرهای حرفه‌ای سودآور است؛ اما برای کسانی که در این بازار تجربه ندارند چیزی جز ضرر به همراه ندارد. پس آموزش و تجربه در فارکس حرف اول را می‌زند از این رو در این بخش قصد داریم بهترین روش یادگیری فارکس از صفر تا صد را برای شما بازگو کنیم.

برای یادگیری فارکس بهتر است ابتدا با مفاهیم اولیه این بازار و نحوه ترید و کار در این بازار آشنا شوید. سپس آشنایی با انواع تحلیل‌ها در بازار مثل تحلیل تکنیکال و یا فاندامنتال می‌تواند به شما کمک شایانی کند. شما با دیدن دوره مناسب و یا خواندن مطالب مختلف می‌توانید توانایی و دانش خود را در این بازار روز به روز افزایش دهید. اما بهترین روش یادگیری فارکس برای کسب سود و پیشرفت در این بازار پس از یادگیری مفاهیم اولیه، تجربه است.

شما می‌توانید در این بازار پس از یادگیری مفاهیم اولیه یک حساب دمو باز کنید و شروع به ترید کردن کنید. از این راه می‌توانید مفاهیمی که در مرحله آموزش یاد می‌گیرید را در بازار واقعی و زنده بدون این که هزینه‌ای متحمل شوید تست کنید. ولی باید در نظر داشته باشید با پول در حساب دمو هم همانند پول واقعی عمل کنید و ریسکی که با پول واقعی انجام نمی‌دهید را با حساب دمو نیز انجام ندهید. این روش علاوه بر این که به شما یک پایه فنی خوب در مورد نحوه انجام معاملات در فارکس می‌دهد و همچنین به شما کمک می‌کند تا به یک پلتفرم معاملاتی خاص عادت کنید.

یادگیری فارکس

یادگیری فارکس چقدر طول می کشد؟

علاوه بر این موضوع که بهترین روش یادگیری فارکس چیست؛ این موضوع که یادگیری فارکس چقدر طول می‌کشد یک سؤال رایج است و کسانی که قصد دارند وارد این بازار بزرگ شوند، این سوال به ذهنشان می‌رسد. جواب این سؤال قطعی نیست و به عوامل زیادی بستگی دارد. اما خیلی از نکاتی که به شما کمک می‌کند این فرایند را سریع‌تر طی کنید به خود شما بستگی دارد.

باید در نظر داشته باشید که سرمایه‌گذاری در این بازار نیازمند تلاش و کوشش فراوان است و یک شبه نمی‌توان میلیاردر شد. اما برخلاف این موضوع شبکه‌های اجتماعی موضوع یک شبه پول‌دار شدن را در ذهن مردم پررنگ می‌کنند؛ اما در واقع چنین موضوعی امکان ندارد. اما ما قصد داریم یکی از سریع‌ترین و بهترین روش یادگیری فارکس را به‌جای تبلیغات پوچ به شما یاد بدهیم.

برای تجارت در این بازار بزرگ قبل از هر کاری باید آموزش‌های لازم را ببینید و یا در کلاس‌های فارکس شرکت کنید و باید وقتی را برای یادگیری مطالب قرار دهید. اگر فردی شاغل هستید، مسلماً وقتی که برای یادگیری دارید خیلی کمتر از فردی است تمام روز وقت آزاد دارد. از این رو باتوجه به وقت آزادی که افراد دارند و وقتی که به طور متمرکز صرف یادگیری می‌کنند، این زمان می‌تواند متفاوت باشد و به طور دقیق نمی‌توان زمانی را مشخص کرد.

فارکس یک بازار بدون انتها است هرچند شما می‌توانید مفاهیم اولیه را خیلی سریع یاد بگیرید؛ اما میزان تجربه در بازار است که شما را از سایر تریدرها متمایز می‌کند. هرچقدر که شما تجربه خود را افزایش دهید فرد موفق‌تری خواهید بود. افرادی که در این حوزه‌ها فعالیت می‌کنند باید اخبار جهان و دنیا را دنبال کنند و همیشه خود را به‌روز نگهدارند زیرا بازار فارکس به قیمت ارزها وابسته است و اخبار اقتصاد کشورها این قیمت‌ها را تغییر می‌دهد.

بهترین روش یادگیری فارکس

مراحل یادگیری فارکس

در این بخش قصد داریم راجع به مراحل یادگیری فارکس صحبت کنیم. می‌توان بهترین روش یادگیری فارکس و یا دیگر بازارهای مالی را به یادگیری خلبانی تشبیه کرد. صرف این موضوع که شما در کابین یک خلبان بنشینید و تمام رفتارهای او را زیر نظر نداشته باشید؛ شما خلبان خوبی نخواهید شد و احتمالاً در اولین پروازتان سقوط خواهید کرد! خلبانی نیز نیاز به آموزش‌های اولیه دارد. پس از آن خلبانان باید در یک محیط شبیه‌سازی شده پرواز کنند و سپس آنها اجازه دارند که در هواپیمای واقعی پرواز کنند.

معامله‌گری در بازارهای مالی نیز به همین صورت است. از بیرون به نظر می‌آید فرایند پیچیده‌ای پشت آن نیست و فقط خریدوفروش در زمان مناسب است. ولی هرکسی به‌راحتی نمی‌تواند این مراحل را طی کند باید ابتدا آموزش‌های اولیه را ببیند و سپس در محیط آزمایشی مثل حساب دمو خود را بیازماید و سپس در بازار معامله کند.

بهترین روش یادگیری فارکس چیست؟

همان‌طور که گفته شد بازار فارکس یک بازار پر پیچ و خم و پر از تله است که افراد مبتدی و کسانی که آموزش مناسب ندیده‌اند نمی‌توانند در این بازار فعالیت کرده و کسب سود کنند. از آنجایی که بازار فارکس یک بازار پیچیده است بهترین روش یادگیری فارکس این است که یک مدرس با تجربه گام به گام در این مسیر شما را همراهی کند و راه و چاه‌ها و تجارب ارزشمند خودش را در اختیار شما قرار دهد.

دیدن آموزش خوب و جامع و مناسب برای سرعت بخشیدن به یادگیری در این بازار نقش اساسی دارد از این رو آکادمی پارسیان بورس با معرفی یک دوره جامع و کامل آموزش فارکس، از همان ابتدا با شما همراه خواهد بود و گام به گام شما را در این راه همراهی خواهد کرد. این آکادمی از مجرب‌ترین اساتید جهت یادگیری در این بازار پر پیچ و خم استفاده می‌کند. آموزش‌ها در این آکادمی به‌صورت حضوری و غیرحضوری انجام می‌پذیرد.

در  آکادمی پارسیان بورس علاوه بر ارائه بهترین روش یادگیری فارکس، پس از اتمام دوره، پشتیبانی دائمی وجود دارد که پشتیبان دوره تمامی سؤالات و اشکالات آموزشی شما را به دو شیوه حضوری و آنلاین پاسخ خواهد داد.

آموزش فارکس

برای یادگیری فارکس از کجا شروع کنیم؟

فارکس را می‌توان با خواندن کتاب‌های مختلف نیز یاد گرفت؛ ولی این راه یک راه طولانی و پر از مشکل است و یادگیری به‌صورت خود خوان به‌راحتی قابل انجام نیست و فرایند یادگیری را خیلی طولانی می‌کند. اما می‌توان با یک دوره مفید آن را خیلی سریع‌تر و مفیدتر انجام داد. زیرا در دوره‌ها اساتید تجربه سالیانه خود را در اختیار شما قرار خواهد داد و برای کسب دانشی که مدرسین در یک دوره در اختیار شما قرار می‌دهند نیاز به سال‌ها مطالعه است.

بنابراین،  سریع‌ترین و بهترین روش یادگیری فارکس دیدن دوره است. از این رو آکادمی پارسیان بورس با کمک مجرب‌ترین اساتید فرایند یادگیری را برای علاقه‌مندان این بازار تسهیل کرده است. شما با استفاده از دوره‌ای که این آکادمی در اختیار شما قرار می‌دهد می‌توانید از تجربه سالیانه مدرسین و پشتیبانی ویژه‌ای که پس از اتمام دوره در اختیار شما قرار می‌گیرد استفاده کنید.

شما می‌توانید یادگیری فارکس را به‌صورت حضوری، با شرکت در دوره‌های آموزش فارکس در مشهد و یا آموزش فارکس در اصفهان آکادمی پارسیان بورس شروع کنید. با شرکت در این دوره‌ها، یک مسیر آموزشی واضح و روشن برای شما ترسیم می‌شود تا بدون سرگشتگی در آن قدم بردارید و مسیر درست را طی کنید.

آموزش فارکس در مشهد و اصفهان

یادگیری اصطلاحات فارکس با آموزش فارکس پارسیان بورس

در دوره آموزشی که پارسیان بورس به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد شما در ابتدا با مفاهیم اولیه فارکس مثل بروکرها و نحوه انتخاب بروکر مناسب و نحوه معامله در این بازار آشنا خواهید شد. پس از یادگیری مفاهیم اولیه، اصطلاحات رایجی که در این بازار برای معامله استفاده می‌شود به شما آموزش داده می‌شود. آکادمی پارسیان بورس در ابتدا شما را با این اصطلاحات آشنا می‌کند تا آماده سرمایه‌گذاری در این بازار شوید. برخی از این اصطلاحات عبارت‌اند از:

  • جفت ارزها
  • پیپ
  • لوریج یا اهرم
  • لات
  • معاملات CFD و …

یادگیری معاملات فارکس با آموزش فارکس پارسیان بورس

آکادمی پارسیان بورس از بهترین روش یادگیری فارکس استفاده می‌کند تا شما به راحت‌ترین شیوه ممکن روش‌های معامله را در این بازار یاد گرفته و تجربه کسب کنید. پارسیان بورس از مفاهیم و اصطلاحات اولیه بازار فارکس شروع می‌کند و تا معامله‌گری و تحلیل پیشرفته در فارکس به سبک پرایس اکشن را به شما آموزش خواهد داد.

در این حین به شما آموزش داده می‌شود که چگونه حساب دمو باز کنید. مزیت این کار این است که شما می‌توانید استراتژی‌هایی که یاد می‌گیرید را در بازار واقعی تجربه کنید. هم‌زمان با این که دانش شما افزایش می‌یابد می‌توانید تجربه خود را در بازارهای مالی افزایش دهید.

نتیجه‌گیری

بازارهای مالی مثل فارکس در کنار سودی که به مشتریان خود می‌دهند، ریسک از دست دادن کل یا بخش زیادی از سرمایه نیز دارند. از این رو کورکورانه نمی‌توان روی این بازارها سرمایه‌گذاری کرد. سریع‌ترین و بهترین روش یادگیری فارکس، استفاده از آموزش‌های افراد باتجربه است که این افراد تجربه سالیانه خود را در دوره‌ای در اختیار شما قرار می‌دهند.

5/5 - (1 امتیاز)

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی