صرافی ال بانک
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

صرافی ال بانک (Lbank) چیست؟ + آموزش ثبت نام و ترید

صرافی ال بانک (LBank) پس از شایعاتی که علیه بینگ ایکس مطرح شد؛ بین کاربران ایرانی مشهور شده است. این صرافی برای ورود ایرانیان نیازی به فیلترشکن ندارد و از طرف دیگر احراز هویت هم درخواست نمی کند. صرافی ال بانک حجم معاملات و تعداد کاربران بیشتری نسبت به سایر رقیبان خود دارد و مقصد مناسبی برای کاربران ایرانی به حساب می آید. در این مقاله با ما همراه باشید تا به صورت کامل این صرافی را به شما معرفی کنیم.

ویدیو معرفی صرافی ال بانک

صرافی ال بانک چیست؟

صرافی ال بانک یک پلتفرم متمرکز است که از سال ۲۰۱۵ به صورت بین المللی فعالیت خود را آغاز کرد. این صرافی بیش از ۸۰۰ ارز دیجیتال مختلف را درون خود لیست کرده است و به مشتریان خود خدمات معاملات اسپات و فیوچرز را با اهرم های تا 1:200 ارائه می دهد. این صرافی بیش از ۲۰ روش پرداخت متفاوت را به کاربران خود ارائه می دهد تا آن ها بتوانند به راحتی با صرافی ارتباط برقرار کنند.

صرافی ال بانک به روی تمامی کاربران ایرانی باز است و ضمن عدم نیاز به احراز هویت در این صرافی، برای استفاده از خدمات به فیلترشکن نیز نیاز ندارید و می توانید که با خیال راحت از معاملاتتان در این صرافی لذت ببرید. معمولاً بیشتر صرافی های معتبر ایران را تحریم کرده اند که ال بانک از این قاعده مستثنی است و به همین دلیل اخیراً بین کاربران ایرانی به شدت محبوب شده است.

ثبت نام در ال بانک

ارز های دیجیتال پشتیبانی شده در صرافی LBank

صرافی ال بانک ارز های دیجیتال پشتیبانی شده خود را در معاملات اسپات، مارجین، فیوچرز، استیکنیگ و EFT ها دسته بندی کرده است. تمامی ارز های دیجیتال از بیت کوین و اتریوم گرفته تا شت کوین های ناشناخته در این صرافی حضور دارند.

این ارز های دیجیتال شامل ان اف تی ها، دیفای، وب ۳ و میم کوین ها می شود. این صرافی سعی کرده است تا با پوشش گسترده و حداکثری تمامی ارز های دیجیتال بازار شرایطی را برای معامله گران فراهم کند تا در صورت نیاز به سرمایه گذاری و خرید و فروش بتوانند به بیش از ۹۰ درصد بازار ارز دیجیتال دسترسی داشته باشند.

آیا صرافی ال بانک معتبر است؟

صرافی ال بانک در رتبه بندی سایت کوین مارکت کپ بین ۲۰ صرافی برتر از نظر امتیاز قرار دارد. این صرافی اخیراً در های خود را به روی کاربران ایرانی باز کرده است و اجازه داده تا بدون نیاز به احراز هویت و فیلترشکن وارد صرافی شوند و در آن ثبت نام کنند.

حجم معاملات روزانه این صرافی نزدیک به ۱ میلیارد دلار است که نقدینگی بسیار بالا نسبت به رقیبان خود را نشان می دهد. این موضوع به همراه بیش از ۹ میلیون کاربر از ۲۰۰ کشور مختلف دنیا نشان می دهد که این صرافی از اعتبار بالایی برخوردار است. همچنین این صرافی در کشور های لیتوانی، سنگاپور و کانادا دفتر رسمی دارد تا مشتریان بتوانند در صورت بروز هر گونه مشکل یا شکایت به آن ها مراجعه کنند.

ال بانک در سه کشور بزرگ اروپایی و آمریکای شمالی نیز دارای مجوز فعالیت است. این مجوز ها اعتبار بالایی به صرافی ال بانک بخشیده است و همچنین به این صرافی ضمانت فعالیت درست و بدون خطا را می دهد.

مجوز فعالیت ال بانک در ایتالیا

مجوز فعالیت ال بانک در ایتالیا

صرافی ال بانک توانسته است تا با کمک سازمان کارگزاری و بورس ایتالیا (OAM) مجوز فعالیت با شماره ثبت PSV90 دریافت کند که این صرافی را به شرکتی قانونی در زمینه ارائه خدمات مالی تبدیل می کند.

مجوز فعالیت ال بانک در آمریکا

مجوز فعالیت ال بانک در آمریکا

ال بانک در آمریکا هم شرکت خود را ثبت کرده است و شماره ثبت 31000218200614 را دارد. ال بانک در آمریکا با شبکه اجرای جرائم مالی همکاری می کند تا هر گونه سو استفاده از فضای ارز دیجیتال در این صرافی بررسی و از آن جلوگیری شود.

مجوز فعالیت صرافی ال بانک در کانادا

صرافی ال بانک در کانادا نیز به عنوان ارائه خدمات مالی ثبت شده است و شماره ثبتی آن M22603388 است. این مجوز فعالیت را مرکز تحلیل تراکنش های مالی و گزارش های کانادا به این صرافی اعطا کرده است.

امنیت صرافی ال بانک

صرافی ال بانک خود را موظف به شفافیت و صداقت با مشتریان می داند. در همین راستا این صرافی آدرس ولت های سخت افزاری خود را برای کاربران در سایت گذاشته است که مشتریان می توانند با مراجعه به سایت هایی مانند etherscan واریز و برداشت ها به این کیف پول ها را چک کنند. در این فضای شفاف امکان هیچ گونه فعالیت غیر قانونی وجود نخواهد داشت و از سوی دیگر کاربران با خیال راحت می توانند معاملات خود را در صرافی انجام دهند.

امنیت صرافی L Bank

آیا صرافی ال بانک ایران را تحریم کرده است؟

صرافی ال بانک هیچ گونه محدودیتی برای کاربران ایرانی نگذاشته است. در واقع بر خلاف بسیاری از صرافی های خارجی مانند بینگ ایکس و توبیت نیازی به استفاده از فیلترشکن برای ورود به سایت صرافی ال بانک هم نیست. با وجود اینکه سایت ال بانک منوی فارسی برای کاربران ایرانی ندارد؛ اما تا به حال نشده است که اخطاریه ای برای ایرانیان ارسال کند یا این که حساب هایشان با مسدودی مواجه شود. احراز هویت در این صرافی به هیچ عنوان اجباری نیست و تمامی شرایط برای کاربران ایرانی مهیا است تا از صرافی با امکانات به روز دنیا استفاده کنند.

آموزش ثبت نام در صرافی ال بانک

ثبت نام در صرافی ال بانک نیاز تنها یک ایمیل یا شماره تلفن دارد تا بتوانید به راحتی وارد صرافی ال بانک شوید. در ادامه به صورت گام به گام به شما آموزش خواهیم داد تا چگونه در این صرافی ثبت نام کنید.

قدم اول: ورود شماره تلفن یا آدرس ایمیل

در این مرحله باید به سایت صرافی ال بانک مراجعه کرده و پس از انتخاب گزینه Register در بالای صفحه، وارد صفحه ثبت نام شوید. در این صفحه صرافی از شما آدرس ایمیل یا شماره تلفن به همراه رمز عبور می خواهد تا بتوانید حساب کاربری خود را ایجاد کنید.

ثبت نام در ال بانک

قدم دوم: عبور از احراز هویت امنیتی (من ربات نیستم)

در قدم بعدی کاربران باید پازلی را حل کنند که در سایت ها با نام «من ربات نیستم» معروف شده است. سعی کنید که این مرحله را سریعاً انجام دهید؛ چرا که با گذشت زمان سیستم شما را ربات شناسایی می کند و مجدد یک تسک دیگر را باید انجام دهید. در این مرحله دقت نیز مهم است تا نیازی نباشد که چندین بار تسک های مختلف را انجام دهید.

عبور از مرحله من ربات نیستم صرافی ال بانک

قدم سوم: دریافت کد از طریق اس ام اس یا ایمیل

در این مرحله باید منتظر بمانید تا صرافی به شما از طریق شماره تماس یا ایمیل پیام دهد. پیام صرافی حاوی یک کد است که برای تکمیل مراحل ثبت نام نیاز است تا کد را به سایت دهید.

دریافت کد صرافی ال بانک از طریق پیامک یا ایمیل

قدم چهارم: به حساب کاربری خود خوش آمدید

در این مرحله حساب کاربری شما با موفقیت ساخته شده است و به راحتی می توانید در این حساب واریز و برداشت انجام دهید و خرید و فروش کنید. تنها در صورت این که می خواهید امنیت حساب کاربری خود را بالاتر ببرید. در قسمت تنظیمات می توانید که رمز دو مرحله ای گوگل را فعال کنید.

آموزش تخصصی نسبت ریسک به ریوارد
ادامه

به صرافی ال بانک خوش آمدید

تایید ورود دو مرحله ای

ورود دو مرحله ای

آموزش احراز هویت در صرافی ال بانک

احراز هویت نیز در صرافی ال بانک راحت است. این صرافی تنها یک مدرک شناسایی به همراه عکس شما را می خواهد که در ادامه به صورت مرحله به مرحله به شما توضیح خواهیم داد.

قدم اول: وارد حساب کاربری خود و بخش امنیت شوید

 در منوی حساب کاربری شما گزینه ای وجود دارد که با نام “Security” دیده می شود. این گزینه را انتخاب کنید و پس از آن در صفحه جدید به سراغ “Verification” روید.

ورود به بخش امنیت صرافی ال بانک

ورود به بخش امنیت صرافی ال بانک

قدم دوم: در این بخش نام کشور و نوع مدرک ارسالی را انتخاب کنید

در مرحله اول احراز هویت باید برای صرافی مشخص کنید که چه نوع مدرکی را ارسال می کنید و از کدام کشور هستید. انواع مدارک شناسایی مانند کارت ملی، پاسپورت، گواهینامه ماشین و سایر مدارک شناسایی برای صرافی ال بانک قابل قبول است.

انتخاب نام کشور و نوع مدرک ارسالی

انتخاب نام کشور و نوع مدرک ارسالی

در بخش بعدی صرافی از شما می خواهد مشخص کنید که اهل ایالات متحده آمریکا هستید یا این که در این کشور سکونت دارید یا خیر که برای رد کردن این مرحله گزینه “Other” را انتخاب می کنید.

انتخاب گزینه Other در صرافی ال بانک

قدم سوم: از مدارک خود عکس بگیرید

در این مرحله باید از مدارکی عکس بگیرید که در مرحله قبل مشخص کرده اید و در محل مشخص شده آپلود کنید.

آپلود مدارک در صرافی L Bank

پس از این کار کد ملی یا شناسه مدرک خود را به صرافی بدهید تا در مراحل بررسی استفاده کند.

آپلود مدارک در صرافی L Bank

آپلود مدارک در صرافی L Bank

قدم چهارم: عکسی از خود را برای صرافی آپلود کنید

در این مرحله باید یکی از عکس های خود را از گالری انتخاب کرده و برای صرافی ارسال کنید تا بتوانید به مرحله بعد راه پیدا کنید.

آپلود عکسی از خود در صرافی ال بانک

قدم پنجم: برنامه ال بانک را برای موبایل خود نصب کنید

در این مرحله باید آخرین نسخه نرم افزار ال بانک را در تلفن همراه خود نصب کنید. این صرافی برای شما یک کد QR نمایش می دهد که با اسکن آن می توانید نرم افزار اندرویدی صرافی را دانلود کنید.

نصب ال بانک در موبایل

قدم ششم: برای احراز هویت تصویری نهایی آماده باشید

در این مرحله باید صورت خود را جلوی دوربین گوشی بگیرید به شکلی که صورتتان کامل در چارچوب بیفتد. پس از چند ثانیه تصویر برداری از چهره شما تمام خواهد شد و احراز هویت حساب کاربریتان تکمیل می شود.

احراز هویت نهایی در ال بانک

احراز هویت نهایی در ال بانک

آموزش واریز به صرافی ال بانک

واریز وجه به صرافی ال بانک ابتدا نیاز به این دارد که در یک صرافی ایرانی حساب کاربری داشته باشید تا بتوانید که ریال خود را به تتر یا ارز های دیجیتال دیگر تبدیل کنید. پیشنهاد ما این است که موجودی خود را به شکل تتر ارسال کنید؛ چرا که کمترین کارمزد برای نقل و انتقال مالی به این ارز تعلق دارد و برای معامله نیز به این استیبل کوین نیاز پیدا خواهید کرد. در ادامه مراحل واریز وجه به صرافی ال بانک را مرحله به مرحله به شما آموزش خواهیم داد.

قدم اول: وارد کیف پول صرافی خود شوید

ابتدا باید از قسمت منوی حساب کاربری گزینه “Spot” را انتخاب کنید. در این قسمت شما به کیف پول معاملات اسپات خود در صرافی ال بانک وارد شده اید. برای واریز وجه در صفحه جدید باز شده به سراغ “Deposite” بروید.

واریز به صرافی ال بانک

واریز به صرافی ال بانک

قدم دوم: ارز مد نظر را به همراه شبکه پرداخت انتخاب کنید

در این صفحه باید ارز دیجیتالی را انتخاب کنید که می خواهید از طریق آن حساب خود را شارژ کنید. تتر بهترین گزینه برای نقل و انتقال است؛ اما اگر ارز دیگری در ولت یا حساب صرافی دارید که می خواهید با آن حساب کاربری تان را شارژ کنید هم می توانید در بین گزینه های موجود از آن استفاده کنید.

برای تتر بهتر است که از شبکه های TRC-20 یا BEP-20 استفاده کنید که کارمزد انتقال کمتری نسبت به سایر شبکه ها دارند. پس از انتخاب شبکه هم باید آدرس ولت صرافی را کپی کرده و در حساب صرافی یا کیف پول خود وارد کنید.

انتخاب ارز و شبکه مورد نظر در ال بانک

آموزش برداشت از صرافی ال بانک

صرافی ال بانک برای برداشت موجودی نیاز دارد تا ابتدا رمز دو مرحله ای گوگل خود را فعال کرده باشید. اگر این کار را انجام داده باشید؛ در مرحله بعد نیاز است تا به قسمت Withdraw در کیف پول خود رفته و ارز دیجیتال مد نظر همراه با شبکه انتقالی را انتخاب کنید. از سوی دیگر، آدرس کیف پول مقصد را نیز در محل مشخص شده جای گذاری می کنید و پس از چک کردن صحت اطلاعات تراکنش را انجام می دهید.

آموزش برداشت از صرافی ال بانک

آموزش ترید در صرافی ال بانک

صرافی ال بانک چند بخش مهم دارد که آموزش معامله در هر کدام از آن ها را به شما آموزش خواهیم داد. بازار اسپات یکی از بزرگ ترین بازار های معاملاتی صرافی را به خود اختصاص داده است که در آن می توانید بر اساس روند صعودی بازار معاملات خود را باز کنید و از آن کسب درآمد کنید. بخش دیگر صرافی ال بانک به معاملات فیوچرز اختصاص دارد که بازار دو طرفه در اختیار شما است و با استفاده از اهرم ها می توانید تا چندین برابر سود کسب کنید.

آموزش ترید در بازار اسپات صرافی ال بانک

در مرحله اول باید به حساب کاربری خود وارد شوید و در بخش “Trade” در بالای صفحه، گزینه “Spot Trading” را انتخاب کنید. ابتدا از این اطمینان حاصل کنید که حساب اسپات شما دارای موجودی است و در صورت کمبود، آن را شارژ کنید.

آموزش ترید در بازار اسپات ال بانک

پس از آن باید یکی از جفت های معاملاتی را انتخاب کنید که در قسمت راست صفحه با استفاده از بخش جست و جو قابل مشاهده است.

انتخاب جفت معاملاتی در L Bank

در مرحله بعد باید نوع سفارش خود را مشخص کنید. در صرافی ال بانک سه نوع سفارش وجود دارد که با نام های Limit، Market و Trigger شناخته می شود. در سفارشات لیمیت معامله گر سفارش خود را در قیمت خاصی تعیین می کند و منتظر می ماند تا قیمت ارز دیجیتال به آن سفارش برسد و سفارش را تکمیل کند.

در سفارشات مارکت، صرافی در لحظه با بهترین قیمت موجود سفارش معامله گر را تکمیل می کند و نیازی به صبر کردن نیست. در این نوع سفارشات ممکن است که برای تکمیل کردن سفارش معامله گر از قیمت های بالاتر استفاده شود که در این حالت Slippage اتفاق افتاده است.

Slippage در صرافی ال بانک

صرافی ال بانک در بخش اسپات Grid Trading را نیز به کاربران ارائه می دهد که با ربات هوش مصنوعی برای آن ها به صورت خودکار معامله انجام می دهد. در این بخش تنها نیاز است که بخشی از موجودی خود را به ربات هوش مصنوعی بسپارید تا جای شما معاملات را انجام دهد. البته بخش تنظیمات دستی نیز برای معامله گران حرفه ای وجود دارد تا ربات را به سلیقه ی شخصی خود تنظیم کنند.

وب 3.0 چیست؟ نسل سوم اینترنت را بشناسید!
ادامه

بخش Grid Trading در صرافی ال بانک

آموزش ترید در بازار فیوچر صرافی ال بانک

صرافی ال بانک بازار دو طرفه نیز دارد که با اهرم می توان از آن بهره برد. برای استفاده از این بازار نیاز است تا صفحه اصلی صرافی گزینه Futures را انتخاب کنید.

بخش Futures صرافی L Bank

در مرحله بعد، صفحه ای مانند معاملات اسپات برای شما باز می شود که چند تفاوت اساسی با یکدیگر دارند. در معاملات فیوچر دیگر گزینه ای تحت عنوان خرید و فروش نداریم؛ بلکه پوزیشن های لانگ و شورت به معنای پیش بینی روند صعودی و نزولی بازار وجود دارد. در قسمت بالا سمت راست نیز اهرم های معاملاتی وجود دارند که برای برخی از توکن ها تا ۲۰۰ فعال هستند.

29

همچنین بخوانید:‌ فیوچرز چیست؟

کارمزد صرافی ال بانک

کارمزد صرافی ال بانک بستگی به بازار ها متفاوت است. این صرافی در معاملات اسپات کارمزد بیشتری را از معامله گران دریافت می کند و در بازار های فیوچر به نسبت کارمزد کم تری برای معامله گران در نظر گرفته می شود. کارمزد معاملات در بازار اسپات از 0.1% تا 0.2% است که در بازار فیوچر به 0.02% تا 0.06% کاهش پیدا می کند.

کارمزد صرافی ال بانک

پشتیبانی صرافی ال بانک

صرافی ال بانک برای راحتی مشتریان خود چت آنلاین را در اختیارشان قرار داده است تا در هر ساعت از شبانه روز از آن استفاده کنند. چت آنلاین ابتدا به هوش مصنوعی متصل می شود و سعی می کند تا با توجه به سؤال هایی که می پرسید؛ شما را راهنمایی کند. پس از آن، اگر متوجه سؤال نشد یا این که پاسخ راضی کننده ای به شما نداد؛ کارشناسان صرافی ال بانک وارد عمل می شوند و به صورت مستقیم با شما گفت و گو خواهند کرد.

پشتیبانی صرافی ال بانک

دانلود نرم افزار ال بانک

در صفحه اصلی صرافی ال بانک قسمت بالا سمت راست گزینه Download را مشاهده می کنید که پس از کلیک بر روی آن به صفحه دانلود برنامه هدایت خواهید شد. در حال حاضر صرافی ال بانک نسخه های اندروید و آی او اس برنامه خود را طراحی کرده است و در دسترس کاربران قرار داده.

دانلود برنامه صرافی ال بانک اندروید از گوگل پلیدانلود از گوگل پلی
دانلود برنامه صرافی ال بانک از اپ استوردانلود از اپ استور

مقایسه صرافی ال بانک با صرافی های دیگر

صرافی ال بانک نسبت به صرافی های تاپ دنیا هیچ امکاناتی را کم تر ندارد؛ حتی در برخی امکانات نیز از آن ها جلوتر است. در ادامه قصد داریم تا صرافی ال بانک را با برخی از مشهور ترین صرافی های حال حاضر دنیا مقایسه کنیم تا ببینیم که چه شباهت ها و تفاوت هایی میان آن ها است.

مقایسه صرافی کوینکس با ال بانک

صرافی کوینکس از جمله صرافی های بزرگ ارز دیجیتال است که ایرانیان آشنایی زیادی با این صرافی دارند. صرافی کوینکس از سال ۲۰۱۷ کار خود را در ارز دیجیتال آغاز کرده است. سایت صرافی کوینکس از ۱۵ زبان مختلف دنیا پشتیبانی می کند و بیش از ۴ میلیون کاربر از ۲۰۰ کشور مختلف دنیا دارد.

از سوی دیگر، صرافی ال بانک قدیمی تر از کوینکس است و از سال ۲۰۱۵ فعالیت خود را آغاز کرده است. بیش از ۹ میلیون کاربر از ۲۰۰ کشور دنیا دارد که در مقایسه با کوینکس بسیار بالاتر است. تنها حسن صرافی کوینکس نسبت به ال بانک پشتیبانی از زبان فارسی است که ال بانک متاسفانه درون خود جای نداده است.

مقایسه صرافی بینگ ایکس با ال بانک

صرافی بینگ ایکس چند سالی است که بر سر زبان ها افتاده است و با جوایز و پاداش های خوش آمد گویی بسیار سعی دارد تا مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند. این صرافی پشتیبانی از زبان فارسی را نیز اخیراً به خدمات خود اضافه کرده است تا کاربران ایرانی راحت بتوانند با این صرافی ارتباط برقرار کنند. برتری صرافی ال بانک نسبت به بینگ ایکس این است که حجم معاملات بالاتری دارد و برای ورود به سایت ال بانک نیاز به فیلترشکن ندارید.

همچنین بخوانید: آموزش بینگ ایکس

مقایسه صرافی توبیت با ال بانک

صرافی توبیت نیز از دیگر صرافی های خوبی است که به ایرانیان خدمات زیادی ارائه می دهد. برای ورود به صرافی توبیت نیاز به فیلترشکن خواهید داشت؛ اما منوی فارسی و پشتیبانان فارسی زبان به شما در روند معاملات کمک خواهند کرد. این صرافی نیز دارای بونوس خوش آمد گویی و پاداش های بسیار برای معامله در صرافی است. برتری صرافی ال بانک نسبت به توبیت را می توان در تعداد ارز های دیجیتال پشتیبانی شده مشاهده کرد که تعداد بسیار بیشتری ارز دیجیتال قابل معامله در صرافی ال بانک وجود دارد.

جمع بندی

در حال حاضر با توجه به تحریم ها و محدود سازی کاربران ایرانی توسط بسیاری از صرافی های بزرگ دنیا به نظر می رسد که صرافی ال بانک مقصد مناسبی برای ما باشد. برای استفاده از این صرافی نیازی به احراز هویت نیست و مشکلات مربوط به استفاده از فیلترشکن را نیز نخواهید داشت. در مرحله بعد باید گفت که صرافی ال بانک حجم معاملات به همراه تعداد ارز دیجیتال بیشتری را دارد که برای معامله گران نوسانی ارزشش را چند برابر می کند.

برای یادگیری بهتر مفاهیم ارز دیجیتال می‌توانید در دوره آموزش آنلاین ارز دیجیتال در پارسیان بورس شرکت کنید. شما با شرکت در این دوره علاوه بر دریافت گواهینامه رسمی، از پشیبانی مادام العمر هم برخوردار می شوید. همچنین این دوره در شهرهای زیر نیز به صورت حضوری برگزار می شود:

سؤالات متداول

آیا در صرافی ال بانک می توان انتقال داخلی انجام داد؟

بله، صرافی ال بانک اجازه می دهد تا به صورت رایگان سرمایه شما بین اکانت های مختلف صرافی جا به جا شود. برای انتقال سرمایه بین حساب های صرافی ال بانک نیاز به پرداخت هیچ گونه کارمزدی نیست.

آیا احراز هویت در صرافی ال بانک اجباری است؟

خیر، صرافی ال بانک هیچ گونه سخت گیری نسبت به احراز هویت کاربران خود ندارد و تنها با یک آدرس ایمیل می توانید در صرافی ال بانک فعالیت کنید.

آیا صرافی ال بانک با ایرانیان مشکل دارد؟

خیر، صرافی ال بانک از شماره تلفن و مدارک ایرانیان برای احراز هویت پشتیبانی نمی کند؛ اما برای ورود و خرید و فروش ارز دیجیتال با کاربران ایرانی هیچ مشکلی ندارد و آی پی ایران را مسدود نکرده است.

کدام صرافی خارجی برای ایرانیان مناسب تر است؟

صرافی ال بانک با توجه به عدم نیاز به احراز هویت و مسدود نبودن آی پی ایران گزینه مناسبی برای ایرانیان به حساب می آید.

آیا می توان به صرافی ال بانک اعتماد کرد؟

بله، این صرافی از سال ۲۰۱۵ در فضای ارز دیجیتال فعالیت دارد و روزانه بیش از ۱ میلیارد دلار معامله در این صرافی انجام می شود.


همچنین بخوانید:

مقاله‌های پیشنهادی


با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس
ثبت دیدگاه
ارسال دیدگاه
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است